Aston Martin AM-RB 001 (1)

To project AM-RB 001 συνεχίζει να εξελίσσεται, ώστε να είναι έτοιμο το 2018 να ξαναγράψει τους κανόνες με τους οποίους ορίζονται τα hypercars και κάποιοι από τους κανόνες της Φυσικής.

Στα πλαίσια της εξέλιξης, η Red Bull θέλει τους καλύτερους μηχανικούς και μηχανολόγους στους τομείς των ενεργητικών αναρτήσεων και των υβριδικών συστημάτων.

red-bull_racing

Στο θέμα του κινητήρα, οι προδιαγραφές φαίνεται να έχουν κατασταλάξει σε μια μονάδα εμπνευσμένη από τα μοτέρ της Formula 1. Συνδυασμός κινητήρα V12 εσωτερικής καύσης, κατά πάσα πιθανότητα turbo, με ηλεκτρικό σύνολο ERS συνδυαστικής απόδοσης περίπου 1.000 ίππων. Το αν θα είναι αμιγώς πισωκίνητο ή τετρακίνητο στα πρότυπα της 918 δεν το γνωρίζουμε ακόμα, αλλά δεδομένης της αποφασιστικότητας για συντριβή των απανταχού ρεκόρ ταχύτητας και πίστας ενδέχεται να ακολουθηθεί ο δρόμος του 4WD.

Στα της ανάρτησης είναι πιο μπερδεμένα τα πράγματα, καθώς το τμήμα Red Bull Advanced Technologies (RBAT) αμφιταλαντεύεται μεταξύ ενεργητικών και ημι-ενεργητικής διάταξης. Στην πρώτη περίπτωση, τα ελατήρια αντικαθίστανται με ηλεκτρονικά ελεγχόμενα actuators, ενώ στη δεύτερη τα αμορτισέρ είναι αυτά που τελούν υπό “ηλεκτρονική κατοχή”. Στη Red Bull έχουν τον απόλυτο “μάγο” στον τομέα των αναρτήσεων -και γενικότερα, βασικά- Adrian Newey, ο οποίος είχε παρουσιάσει τεχνολογίες που σήμερα θεωρούνται εξελιγμένες, κάποια 30 χρόνια πριν.

Ο Άγγλος γκουρού της μηχανολογίας είχε εξοπλίσει την Williams FW 14B -το μονοθέσιο που εξαΰλωσε τον ανταγωνισμό και έδωσε το πρωτάθλημα στον Nigel Mansell το 1992- με ενεργητικές αναρτήσεις και θα μπορούσε να αποτελέσει αστείρευτη πηγή έμπνευσης για το hypercar της Aston Martin.

Το αυτοκίνητο αποτελεί προϊόν εξέλιξης μεταξύ του τμήματος “ειδικών αποστολών” της Aston Martin -που λέγεται “Q”- του RBAT.