Porsche-Cayenne-Diesel-front-three-quarter-2


Η κουβέντα γύρω από το σκάνδαλο εκπομπών ρύπων της VW και την επισκευή των επηρεαζόμενων κινητήρων επικεντρώνεται στους 2,0-λιτρους του γκρουπ, με τους V6 των τριών λίτρων, που επίσης έχουν επηρεαστεί, να περνούν σε δεύτερη μοίρα.

Λόγω του πολύ μεγαλύτερου αριθμού των 2,0-λιτρων είναι λογικό η VW να τους έχει θέσει ως προτεραιότητα. Υπενθυμίζουμε πως συνολικά 11 εκατομμύρια οχήματα με τέτοιους κινητήρες φέρουν το λογισμικό παγκοσμίως (συμπεριλαμβανομένων και των μικρότερων 1,6 και 1,2 λίτρων), ενώ στις ΗΠΑ οι συνολικές αποζημιώσεις προς τους ιδιοκτήτες αγγίζουν τα 10 δις δολάρια. Τι θα συμβεί όμως με τους 85.000 ιδιοκτήτες των V6 των 3,0 λίτρων;

Ο Anand Jobalia, ιδιοκτήτης Porsche Cayenne από τη Florida, δηλώνει πως:

Θα είναι πολύ δύσκολο να ξανασκεφτώ να αγοράσω Porsche τη συγκεκριμένη χρονική στιγμή. Όταν έχεις ξοδέψει τέτοιου είδους ποσό για την αγορά ενός αυτοκινήτου, το ελάχιστο που περιμένεις είναι κάποια πληροφόρηση σχετικά με ένα τέτοιο μείζον θέμα.

porsche-vw-logo_0

Ο Jobalia προσπαθεί να πουλήσει την 2 ετών Cayenne του που κόστισε πάνω από 80.000 δολάρια και η καλύτερη προσφορά που έχει λάβει ως τώρα είναι 42.000 δολάρια. Ο δικηγόρος Joe Rice, ο οποίος εκπροσωπεί ιδιοκτήτες οχημάτων του VW Group με 3,0-λιτρους V6 που έχουν καταθέσει συλλογική μήνυση κατά της VW δήλωσε πως:

Οι συγκεκριμένοι ιδιοκτήτες αισθάνονται εντελώς εγκαταλελειμμένοι, σίγουρα η VW έχει πολλά να αντιμετωπίσει στην παρούσα συγκυρία αλλά τα έχει προκαλέσει μόνη της. Αυτή τη στιγμή έχει ενεργοποιηθεί η διαδικασία και έχουμε μια πολύ ισχυρή νομική βάση.

Ο κινητήρας έχει τοποθετηθεί επίσης και σε μοντέλα της Audi αλλά και στο VW Touareg. Ακόμα δεν έχει ξεκαθαριστεί ποιες κινήσεις θα γίνουν σχετικά με αυτόν αλλά μια επαναγορά των επηρεαζόμενων αυτοκινήτων – όπως και με τους 2,0-λιτρους – φαντάζει αρκετά πιθανή. Η υπόθεση δεν είναι απλή και μιλάμε για εκατομμύρια, ίσως και δισεκατομμύρια δολάρια και σε αυτή την περίπτωση.