s-l1600-27


Ένα αρκετά ενδιαφέρον αγωνιστικό βρίσκεται προς πώληση στο eBay, με την τιμή του να ορίζεται στις 50.000 δολάρια. Η συγκεκριμένη Porsche Boxster S του 2000 διαθέτει σοβαρές μετατροπές και αρχικά εξυπηρετούσε ως πλατφόρμα δοκιμών για kits κινητήρων της Subaru.

s-l1600-4-3-940x705

Πλέον, όμως, κινείται από έναν 4,2-λίτρων V8 κινητήρα, προερχόμενο από ένα Audi, ο οποίος για να μπει χρειάστηκαν πολλές αλλαγές, συμπεριλαμβανομένου ενός εντελώς καινούριου συστήματος τροφοδοσίας και ψύξης, καθώς και ηλεκτρονικών. Στην περιγραφή της αγγελίας μπορείς να δεις με απίστευτη λεπτομέρεια όλες τις τροποποιήσεις που έχουν γίνει, με την ποιότητα κατασκευής να δείχνει εντυπωσιακά καλή.

s-l1600-1-2-940x705

Οπτικά υπάρχουν αρκετές προσθήκες, όπως η τεραστίων διαστάσεων carbon αεροτομή, τα fiberglass εμπρός φτερά, και τον εμπρός προφυλακτήρα προερχόμενο από 996 GT2. Οι 17άρες ζάντες της CCW έχουν 10 ίντσες πλάτος εμπρός και 11 πίσω.

s-l1600-2-3-940x705

Ο κινητήρας συνδυάζεται με το αυθεντικό 6-τάχυτο transaxle κιβώτιο, με διαφορικό της Drexler, τα φρένα είναι της Boxster S με Pagid τακάκια. pads, ενώ η ανάρτηση διαθέτει στοιχεία της KSport. Το αμάξωμα ζυγίζει 1.213 κιλά, με τον κινητήρα θα αποδίδει 320 άλογα με βενζίνη 91 οκτανίων.

  • Νικόλαος244turbo

    Γιατί;;;
    Αυτά τα άλογα τα πετυχαίνουν οι 986S με αρκετές μεν αλλαγές,αλλά στον μαμά κινητήρα δε….
    Ούτε η ροπή του δικαιολογεί αυτή την μετατροπή,γιατί μιλάμε για ένα αγωνιστικό που θα στροφάρει ψηλά και όχι για ένα daily drive car που θα είχαν λόγο τα 30κιλά ροπής στις 1.500rpm…
    1000 φορές να στρίμωχνε έναν 3.8 από CarreraS

    • mixalhs7

      Στην 986 μόνο ο 3,2 της 996 carrera 2 χωράει με μετατροπή του δίσκο πλατό για να κουμπώσει το κιβωτιο της μποξτερ,διότι της 996 δε χωράει!

    • Νικόλαος244turbo

      Αυτό δεν το θυμόμουν…πάνε χρόνια που ακολουθούσα τα τεχνικά topics σε fora για boxster!

    • mixalhs7

      Το ειχα ψαξει για την δικια μου. Η 986 γενικα δεν ειναι η καλυτερη πλατφορμα για τετοια swap λογο μικρων διαστασεων.
      Η 987 χωρις πολλες μετατροπες μπορει να φορεσει τον 3,6 & 3,8 της 997 Carrera S με το Χ51 πακετο και μπροστινο συστημα απο GT3.
      Μετα πας σε spyder ή GT4 αν εχεις τα λεφτα!

    • Νικόλαος244turbo

      2 φορές είχα φτάσει να πάρω μια S αλλά πάντα κάτι στράβωνε…είχα γραφτεί σε ότι forum είχα βρει!Είχα έτοιμες και τις μετατροπές που θα έκανα(underdrive pulley-αφαίρεση 1ο ζευγάρι προκαταλυτών-desnorkel-remap)
      Σε ζηλεύω που είχες τον έρωτα της ζωής μου!(987 και 981 δε μου έκαναν κλικ)

    • mixalhs7

      Δεν θα ξεχάσω πότε οταν το 1996 την πρωτοείδα στις σελίδες των 4Τ και ειπα μια μερα θα γινει δικια μου. Αργησε λιγο αλλα εγινε!!
      Παντως αν ποτε φτασεις σε τετοιο δίλημμα, η 987 εχει περισσότερες δυνατότητες σε σχεση με την 986.
      Αν σ ενδιαφερει το road cruising μονο παρε 986 που ειναι πιο φθηνη. Αν σ ενδιαφερει να φτιαξεις ενα track day οπλο παρε 987 και κανε swap.