Exige Sport 350 Masthead_0


Η Lotus ίσως είναι σύντομα διαθέσιμη προς πώληση, καθώς σύμφωνα με πληροφορίες η “μαμά” εταιρία, Proton, μετά από μια μακροχρόνια περίοδο κακών οικονομικών αποτελεσμάτων είναι σε αναζήτηση μετρητών. Η Proton, που με την σειρά της ανήκει στην DRB-Hicom, ένα μεγάλο Μαλαισιανό όμιλο επιχειρήσεων, με αυτή την κίνηση θέλει να εξασφαλίσει την σωτηρία της και επιστροφή της σε κερδοφορία.

Το PSA Group, η Renault και η Suzuki φέρονται να έχουν εκφράσει το ενδιαφέρον τους να εξαγοράσουν την , αλλά ακόμα δεν έχει γίνει γνωστό αν αυτές οι συνομιλίες συμπεριλαμβάνουν και την Lotus.

Αυτή δεν είναι η πρώτη φορά που αμφισβητείται το μέλλον της Lotus και της μητρικής της εταιρία, καθώς κάτι ανάλογο είχε γίνει πριν από πέντε χρόνια, όταν η μάρκα της Μαλαισίας αντιμετώπισε παρόμοια οικονομικά ζητήματα. Ωστόσο, η αγορά των δύο εταιριών από τη DRB-Hicom εξασφάλισε ένα πιο ασφαλές “μέλλον”.

  • Steve A

    Η Lotus πέρα απ τα δικά της αμάξια, στήνει κ αμάξια τρίτων (π.χ. νομίζω κ το GTR η Lotus βοήθησε στο σασί, κ σε άλλα πόσα αυτοκίνητα).. δεν βγάζει λεφτά απ την όλη διαδικασία?? πάντα μια ζωή μέσα μπαίνει, ποτς γενεν ατο??

  • Pablo Gatone

    ειναι γιατι ειναι μια εταιρεια που παντα πηγαινε κοντρα στο flow….και αυτο πληρωνει…..ολα τα ποζερια πηγαν σε audi porsche bmw….ολα γιναν πια πακετο και ροπη….κανενας πια δεν κοιταει την οδηγηση just for the fuck of it….αλλα ετσι ειναι…οταν πρεπει να δουλεψεις για το μεροκαματο….δεν μπορεις ζοριζεσαι αλλα οταν ερχονται αυκολα οι επιδοσεις ολα ειναι ωραια….κριμα για τον κολιν τιποτα αλλο….θα διαλυθει η πιο ιστορικη εταιρεια…αλλα κραταμε την vw και την pegeuot….yey….joy

  • Anestis Genk

    Ελπίζω να την πάρει η Suzuki. Αν και δεν εμπιστεύομαι κανέναν φούστη CEO μεγάλης εταιρείας.
    Όποιος και να την πάρει ελπίζω να κρατήσει τον χαρακτήρα που έχει με μικρά και σχετικά φτηνά αυτοκίνητα.