glt


Και ενώ οι αρχικές πληροφορίες ανέφεραν ότι το επερχόμενο pickup της Mercedes-Benz θα πωλείται και στην αντίπερα όχθη του Ατλαντικού, σήμερα η γερμανική εταιρία ανακοίνωσε με κάθε επισημότητα ότι αυτό δεν θα συμβεί.

Το GLT που ετοιμάζει η Mercedes βασίζεται στο Nissan Navara και θα κατασκευάζεται στα εργοστάσια της Renault και Nissan στη Κόρδοβα της Αργεντινής και στη Βαρκελώνη της Ισπανίας αντίστοιχα.

Το αυτοκίνητο θα κυκλοφορήσει μέχρι το τέλος του 2017 στις αγορές της Ευρώπης, της Αυστραλίας, της Νοτιού Αφρικής και της Λατινικής Αμερικής, με την Mercedes-Benz να δίνει περισσότερες πληροφορίες μέσα στον Οκτώβριο, όσον αφορά το σχεδιασμό του και τη στρατηγική που θα ακολουθήσει.

Σχεδιαστικά, θα είναι σαφής η επιρροή από το Navara, με την γερμανική εταιρία να δηλώνει πως το όχημα της θα διαθέτει κορυφαία ασφάλεια και πολυτέλεια και θα προσφέρεται σε διάφορες εκδόσεις, οι οποίες θα έχουν επίκεντρο τους επιβάτες, όπως κάνει το VW Amarok, διευρύνοντας έτσι το αγοραστικό κοινό και σε τρία διαφορετικά επίπεδα εξοπλισμού.

Mercedes-Benz-pickup

Η βασική έκδοση θα στοχεύει στους παραδοσιακούς πελάτες των pickups μοντέλων, με την κορυφαία έκδοση να διαθέτει μια πιο πολυτελές νότα, παρόμοιας φιλοσοφίας με τις Denali εκδόσεις των pickups της GMC. Δεν θα δούμε μια AMG έκδοση, είτε “43” είτε “63”, καθώς η ζήτηση για τέτοια μοντέλα θα είναι σχεδόν ανύπαρκτη. Παρόλα αυτά, θα προσφέρονται AMG στιλιστικά πακέτα που θα κάνουν την εμφάνιση του pickup περισσότερο επιθετική.

Αν και ακόμα δεν είναι τίποτα επίσημο, πιθανότατα κίνηση θα παίρνει από δύο diesel κινητήρες, έναν τετρακύλινδρο 2,3-λίτρων απόδοσης 187 ίππων με 450 Nm ροπής και έναν 3-λιτρο V6 turbodiesel κινητήρα απόδοσης 258 ίππων και 620 Nm ροπής, που τοποθετείται και στην GLE 350 d 4MATIC. Το μοντέλο, μαζί με το pickup που ετοιμάζει η Renault, θα κατασκευάζει η Nissan στα εργοστάσιά της στη Κόρδοβα της Αργεντινής και στη Βαρκελώνη της Ισπανίας.

Η Mercedes περιγράφει το μοντέλο πως θα είναι “ένα πραγματικό Mercedes” παρέχοντας το ίδιο υψηλό επίπεδο ποιότητας των υπολοίπων μοντέλων της γερμανικής εταιρίας. Το διπλοκάμπινο pickup θα εξελιχθεί και θα σχεδιαστεί από την Daimler για να ανταποκρίνεται στις ανάγκες των πελατών της, ενώ θα έχει όλα τα χαρακτηριστικά γνωρίσματα ασφαλείας της Mercedes-Benz. Θα κοστίζει περισσότερο από τη πρόταση της Nissan και της Renault, θα έχει το VW Amarok ως άμεσο ανταγωνιστή.

Δελτίο Τύπου

  • Original project portfolio matures in all areas
  • (vehicles, engines and cross-supplying) across three continents
  • World premier of EV versions of new smart fortwo, smart cabrio and smart forfour* with motors built at Renault’s Cléon plant
  • First Mercedes-Benz pickup truck taking shape and set-up of the Alliance’s production facilities in Spain and Argentina fully on track
  • Joint production facility in Aguascalientes, Mexico, preparing for pilot production of next generation premium compact cars
  • Partnership growing in 2016, delivering economies of scale for both companies and higher-value vehicles to customers

PARIS – The strategic partnership between the Renault-Nissan Alliance and Daimler AG is maturing as it enters its seventh year in 2016, the companies’ leaders said today in their annual media update during the Paris International Motor Show.

“The partnership between Daimler and the Alliance has grown and matured,” said Carlos Ghosn, Alliance Chairman and CEO. “It is based on a spirit of cooperation and trust that has strengthened over the years. The results have clearly benefitted both partners. By sharing development and production costs, we have been able to enter new segments and offer our customers more compelling vehicles with the latest technology and features at more competitive prices.”

Dieter Zetsche, Chairman of the Board of Management of Daimler and Head of Mercedes-Benz Cars, added: “Over the last seven years we’ve established a partnership that extends from parts to platforms, from co-development to co-production and from cars to commercial vehicles. And we did so in project-oriented, diverse teams that share competences across continents. They are driven by the best ideas – may they originate in Paris, Stuttgart, or Yokohama. So, our future cooperation continues to hold great promise.”

Major milestones of the past year include:

  • EV versions of the new smart fortwo, smart cabrio and smart forfour*: These all-new smart and the Renault Twingo were the first vehicles built on a common platform by Daimler and the Alliance. Launched in 2014, the smart two-seater is built at Daimler’s Hambach plant, France, whereas both four-seater vehicles are produced at Renault’s plant in Novo Mesto, Slovenia. Initial customer reaction to all three models has been highly positive. The project has therefore been further expanded, as announced earlier by the two executives. EV versions of the smart fortwo, smart cabrio and smart forfour* debuted here at the Paris Motor Show. The new motors are being built at the Renault plant in Cléon, France. The battery of the new smart electric drive is produced by the Daimler subsidiary, “Deutsche ACCUmotive,” in Kamenz, Germany. This means smart is the first brand to offer its entire portfolio with both a combustion engine and also battery-electric drive.
  • First joint production facility COMPAS established: Nissan and Daimler broke ground on the US$ 1 billion Aguascalientes, Mexico, plant in 2015, which will produce next-generation premium compact vehicles for Infiniti as of 2017 and for Mercedes-Benz starting in 2018. The staffing and equipping of the plant started in May 2016 according to plan. Construction will be completed in 2017, followed by preparation for pilot production of Infiniti vehicles. A new quality evaluation standard will be implemented at the facility to assure the delivery of premium-model quality. The plant is expected to produce more than 230,000 cars a year by 2020. The vehicles will also be produced at other Daimler and Nissan plants in Europe and China.
  • Expansion of the cooperation to 1-ton pickup trucks: In 2015, Daimler and Nissan announced the joint development of the first Mercedes-Benz pickup truck. The new pickup will share some of its architecture with the all-new Nissan NP300. It will be engineered and designed by Daimler to meet the specific needs of its customers in Europe, Australia, South Africa and Latin America. The vehicle will have all of Mercedes-Benz’ distinctive characteristics and features. Production of the Mercedes-Benz pickup truck will take place at the Renault plant in Cordoba, Argentina, and at Nissan’s Barcelona plant in Spain, where the Nissan NP300 Frontier and the Renault Alaskan will also be produced. In October, Mercedes-Benz will provide further insights into the new pickup truck’s design, strategy and markets.
  • Joint engine production in North America: Joint engine development and production in addition to engine cross-supply projects mark a one of a kind cooperation in the powertrain segment covering engines and transmissions. The Nissan Decherd plant in Tennessee, USA, is an example of this success with joint engine production. In June 2014, production of 2-liter, 4-cylinder gasoline engines was started for Nissan; operations for Daimler engines followed in October 2014. Since then, the plant has produced about a quarter of a million engines. Plant expansion was decided upon early in 2016 and is now being implemented. The Nissan Decherd plant has become an important pillar of Daimler’s flexible, global production network (i.e. in addition to serving local demand, the plant exports engines to Mercedes sites in East London, South Africa, as well as machined components to Germany).

When the Daimler-Alliance partnership was launched in April 2010, the scope of the original collaboration was limited to three projects, primarily in Europe. Since then, the combined portfolio shared between the partners is growing in all fields (products, engines and cross-supplying) in Europe, Asia and the Americas.

  • gv

    wtf..
    μηπως επειδη θα ειναι πιο μικρο απο οτι θελουν οι αμερικανοι και μαλιστα σε πιο ακριβή τιμη?

  • SAMURAI-66

    Μαλλον εχουν το γνωθι σαυτον.
    Αμερικανικες και ιαπωνικες εταιρειες εχουν το πανω χερι στην αγορα των ΗΠΑ με δικες τους προτασεις με διαστασεις μεγαλες οπως ακριβως τα αγαπουν οι κατοικοι στην τοπικη δυσκολη και με απαιτησεις αγορα τους.
    Και θα ειναι τρομερα δυσκολο να βρουν νεους οι γερμανοι που θα προτιμησουν το δικο τους τετρακινητο που οσο καλο και να ευαγγελιζονται οτι ειναι δεν μπορει να αποφυγει την συγκριση….οτι ουσιαστικα δηλαδη ειναι ενα nissan navara με σηματα mercedes.
    Αν μαλιστα τιμολογουσαν ψηλα το μοντελο τους σε αυτη την τεραστια χωρα ισως απλα θα πηγαινε απατο.

  • Soko

    έχω μια απορία γιατί συνεχίζουν να βγάζουν πετρελαιοκινητα ? και θα έχει δύο diesel κινητήρες και οχι εναν και εναν βενζίνης ?

    • anagnwsths

      Γιατί τέτοιου είδους οχήματα χρειάζονται αρκετή ροπή σε χαμηλές στροφές.
      Ένας άλλος λόγος είναι οτι συχνά τέτοια οχήματα περνούν μέσα απο ποτάμια ή βάλτους με αποτέλεσμα ο Diesel να ωφελείται απο την απουσία ανάφλεξης με σπινθήρα.
      Τρίτος ίσως λόγος , η οικονομία σε χρήμα λόγω καυσίμων. Το diesel είναι φθηνότερο απο την βενζίνη. Επιπλέον ένας Diesel χρειάζεται λιγότερη ποσότητα απο αντίστοιχης ισχύος βενζινοκινητήρα.
      Τέταρτος λόγος , η χιλιομετρική αντοχή.Πρόκειται για επαγγελματικό όχημα , οπότε τα χιλιόμετρα μαζεύονται γρηγορότερα. Κανείς δεν θέλει να πετάξει όχημα στα 350-400 χιλιάδες χιλιόμετρα.
      Πέμπτος λόγος, η αυτονομία. Αν εξαιρέσουμε το Ελλαδιστάν , χώρες όπως η Βραζιλία , έχουν εκατοντάδες χιλιόμετρα αγροτικών δρόμων χωρίς ίχνος πολιτισμού.
      Αυτά μπόρεσα να σκεφτώ Σάββατο πρωί (ξέρεις αυτή η Παρασκευή βράδυ είναι το reset της εβδομάδας )

    • mother1russia

      Γενικα για αγροτικα και επαγγελματικα,φορτηγα οι ντιζελ ειναι κορυφη για τους λογους που ανεφερες. Τρομεροι κινητηρες.

    • Soko

      ωραια αυτα που ειπες τα τεχνικά χαρακτηριστηκα του diesel τα ξερω απλα με οτι λενε τερμα η παραγωγη των diesel βλεπωνα μην ισχυει και να μας δουλεύουν οτι νανε θα βγαζουν για αλλα 20 χρονια νεους κινητήρες ντιζελ

    • Και η επιβεβαίωση αυτού που γράφεις έρχεται από ένα άλλο άρθρο του AB με τις δηλώσεις του προέδρου της Merc ότι δεν έχουν στο πλάνο την κατάργηση των diesel κινητήρων. https://www.autoblog.gr/2016/10/01/h-mercedes-thewrei-oti-to-telos-twn-ntizel-einai-mia-blakeia/

  • manowar

    ισως το επομενο μου αυτοκινητο.. δεν πανε να με κραζουν αυτοι που με ξερουν ,, δεν πανε να με λενε κλαρινογαμπρ γιδοβοσκεξ,,,,,, εγω μια φορα χωραφια εχω στο ονομα μου οποτε θα ξεχασω τι θα πει φορολογια,,θα ξεχασω την φατσα του καλιμπρατζη που μου κανει ευθυγρμμιση ζυγοσταθμση,, θα ξεχασω τι παει να πει χριστοπαναγια καντηλια οταν πεφτω σε εγκαρσιο η λακουβα και γενικα θα ειμαι πιο ηρεμος και δεν θα αγχωνομαι και να βριζω την μανα αυτου που ειναι υπευθυνος για τους δρομους…θελετε χαμηλα αυτοκινητα σπορτιδικα ;;ε καθιστε στο παλουκι..αυτο θα λεω εκει ψηλα που θα καθομαι με την τιμοναρα της μερσεντας της βασιλισσας των αυτοκινητοβιομηχανιων. και αγροτικο οχι αχριστοσουβ ..πισωκινητο με ΕΠΙΛΟΓΗ 4κινησης βασικοτατο για μενα αυτο.[η πισωκινηση δεν ξεμουρωνει σε κατηφορικο χωματοδρομο].ασε που αν δω κανενα μηχανοβιο και εχει προβλημα με την μηχανη του θα του πω ε ψτ,,βαλε το μπρικι του λουμιδι στην καροτσαρα να σε παω στον μαστορη..αντιπετρολχεντ αλλα εχει και τα καλα του…;-ΡΡΡΡ

  • mother1russia

    Α ρε Μερσεντα Κο Κο Κο Κο

  • Talos the Robot

    Ωραια τωρα οι επιδοτήσεις των αγροτοκτηνοτροφων θα πηγαίνουν σε πολυτελή αγροτικά αυτοκίνητα που ουτε στα χωράφια δε θα τα παρνουν για να μη τους κάνουν καμια γρατζουνιά και να χαλασουν τη ταπετσαρία.
    Ετσι θα αναπτυχθει ο πρωτογενης τομεας με τους αγροτες να μην παραγουν τιποτα, αλλα να πουλάνε μουρη με τα Mercedes στα καφενεία πίνοντας ρακές και τσίπουρα.
    Δυστυχώς ο πατος δεν εχει τελος.