ctl-yukxyaavtlh


Έχει περάσει ένας μήνας από τη στιγμή που ο Jenson Button ανακοίνωσε ότι του χρόνου δεν θα είναι επίσημος οδηγός της McLaren-Honda, και στη θέση του θα τρέξει ο Stoffel Vandoorne, και σήμερα μας αποκαλύπτει στοιχεία του ρόλο που θα κατέχει μέσα στην βρετανική ομάδα από την επόμενη χρονιά.

Πιο συγκεκριμένα αναφέρει ότι η εμπειρία του θα βοηθήσει την ομάδα να βελτιώσει τα μικρά πράγματα που χρειάζεται για να επιστρέψει στην κορυφή, τονίζοντας:

Δεν θα ξοδεύω πολύ χρόνο μαζί τους [οδηγούς]. Δεν θα εξελίξω το μονοθέσιο αυτοκίνητο, γιατί δεν θα το οδηγήσω. Η συμμετοχή μου θα είναι να βοηθήσω την ομάδα να αναπτυχθεί ως σύνολο.

Έχω μεγάλη μου εμπειρία, καθώς έχοντας εργαστεί με διαφορετικές ομάδες από τη πλευρά του οδηγού. Όταν είσαι ένα βήμα πίσω και δεις την ομάδα, θα υπάρχουν σημεία όπου θα μπορώ να δω ότι χρειαζόμαστε ακόμα δουλειά. Νομίζω ότι μπορώ να βοηθήσω με αυτό, από την εμπειρία μου στο άθλημα.

Όταν οδηγείς, είσαι επικεντρωμένος στην οδήγησή, δεν μπορείς να επικεντρωθείς σε οτιδήποτε άλλο. Η F1 κυριαρχεί στη ζωή σου, και είναι όλα σχετικά με την εξέλιξη του αυτοκινήτου και τη συνεργασία με τους μηχανικούς σου. Δεν βλέπεις την ευρύτερη εικόνα.

xpb_842933_hires-941x529

Μιλώντας για τον εαυτό του και το κατά πόσο έχει κίνητρο να επιστρέψει το 2018, ο Βρετανός πρωταθλητής του 2009, τόνισε:

Με ρώτησαν προηγουμένως: “Τι σκέφτεσαι στο να δίνεις πληροφορίες γνωρίζοντας ότι αυτές δεν πρόκειται να χρησιμοποιηθούν για το μονοθέσιο σου τον επόμενο χρόνο;”

Δεν με πειράζει, εγώ δεν πρόκειται να εργαστώ για μια αντίπαλη ομάδα. Φυσικά θα δίνω όλο το feedback που μπορώ, θέλω να δω την ομάδα να πηγαίνει καλά, είμαι ακόμα μέρος της ομάδα.

Γι’ αυτό και θα απολαύσω κάθε αγώνα. Σε κάθε αγώνα που πας, θες να κάνεις την καλύτερη δουλειά που μπορείς, θες να ξεπεράσεις τον συναθλητή σου, θέλεις να τον νικήσεις στον αγώνα, καθώς και να πάρεις τους περισσότερους βαθμούς.

Αυτό δεν αλλάζει ποτέ. Δεν νομίζω ότι θα αλλάξει ποτέ, όσο καιρό και να είσαι στο άθλημα. Δεν κουράζεσαι, θα αισθάνεσαι ότι πάντα θες να το κάνεις αυτό. Αλλά για μένα, χρειάζομαι ένα διάλειμμα από αυτή την πίεση που έβαλα στον εαυτό μου για να πετύχει. Θέλω να ξεκουραστώ και να απολαύσω τον εαυτό μου, και να έχω λίγο χρόνο για τον εαυτό μου.

  • gv

    button εισαι πολυ λιγος τελικα αγορι μου κριμα..
    ακομη και ο kimi καιγεται να τρεξει του χρονου με τις μεγαλες αλλαγες αλλα εσυ χρειαζεσαι διαλλειμα..
    εσυ που καιγοσουν να αγωνιστεις με τα νεα μονοθεσια..
    τωρα αν πιστευει οτι θα ειναι σε θεση να αγωνιστει το 2018 ή οτι καποια ανταγωνιστικη ομαδα θα του εμπιστευτει μονοθεσιο μετα απο ενα χρονο απραξιας στα 37 του ε τι να πω το εχει χασει ο τυπος..
    α ρε μονο ο αλονσο ειναι πραγματικος πολεμιστης και διψασμενος σαν 20χρονος!
    respect στον ισπανο,κατι τετοιοι φλωροι σαν τον κουμπη μας δειχνουν ποιοι εχουν τα κακαλα τελικα και ποιοι οχι..

    • μηπως αυτα δεν ειναι δικα του λογια….αλλα ειναι λογια συμβολαιου ??
      εγω απο αυτες τις δηλωσεις πλεον δεν πιστευω τιποτα..τις διαβαζω και απλα μετα ειναι αδιαφορες !!

  • xtra

    Συνταξιούχος σύμβουλος δηλαδή!

  • Mika

    Τι θα κανει δηλαδη? Δημοσιες σχεσεις η μανατζερ του προσωπικου..
    Θεωρω ειναι επιβεβλημενη η οδηγηση του νεου μονοθεσιου και η εμπειρια του στη συμβολη της βελτιωσης του…

  • sotirisb

    Σιγα μην οδηγησει ξανα σε αυτη την ηλικια με ενα χρονο διαλειμμα. Ακομη και να οδηγησει θα ειναι το πολυ για μια σεζον. Κριμα γιατι θα μπορουσε να συνεχισει σε Williams και να αποχωρησει σχετικα ενδοξα απο το σπορ.