felipe-massa

Είναι πλέον και επίσημα γνωστό, ότι ο Felipe Massa θα αγωνιστεί για τελευταία φορά φέτος στην Formula 1 και ήδη οι φήμες άρχισαν για τον επόμενο σταθμό της καριέρας του 35-χρονου Βραζιλιάνου, με τα πρωταθλήματα των WEC, DTM και Formula E να φέρονται να “διεκδικούν” τον πιλότο της Williams Mercedes.

Όσον αφορά το DTM, οι σκέψεις των αγωνιστικών διευθυντών των ομάδων φαίνονται να είναι μοιρασμένες, από την άλλη, ο ίδιος ο Massa, σε επίσκεψή του στον αγώνα του Norisring δύο χρόνια πριν, εκφράστηκε με θερμά λόγια για το Γερμανικό Πρωτάθλημα Τουρισμού. Για να δούμε, όμως, τι δήλωσαν οι Dieter Gass και Jens Marquardt, οι αγωνιστικοί διευθυντές της Audi και BMW αντίστοιχα, αρχίζοντας από τον πρώτο:

Αρκετοί πιλότοι της F1 έχουν δείξει ενδιαφέρον κατά το παρελθόν για το DTM, αλλά στην περίπτωση του Massa, δεν είμαι πεπεισμένος ότι θα ανεβάσει το επίπεδο του πρωταθλήματος για το 2017.

Από την άλλη, ο αγωνιστικός διευθυντής της BMW φαίνεται από τις δηλώσεις του να είναι πιο αισιόδοξος:

Φυσικά και είναι σημαντικό για την ποιότητα του πρωταθλήματος να αγωνίζονται τέτοιοι οδηγοί στο DTM, όπως ο Massa, που είχε μια εντυπωσιακή καριέρα στη Formula 1. Για να σκέφτεται το μέλλον του στο DTM, σημαίνει ότι μάλλον κάτι καλό κάνουμε εδώ.

Ένα πετυχημένο πέρασμα του Massa στο DTM το θεωρώ πιθανό, αν και ο Βραζιλιάνος θα πρέπει να παλέψει αρκετά. Όπως και στο παράδειγμα του Glock, το πέρασμα από την F1 στο DTM δεν είναι απλό. Αλλά, κι ο Paul di Resta (σ.σ πρωταθλητής του 2010) απέδειξε ότι μπορεί να είναι επιτυχές. Θα ήταν ενδιαφέρον, αν επέλεγε ο Massa το DTM, να δείξει έμπρακτα το 2017 τι θα μπορούσε να κάνει στην πίστα.

Οι “σειρήνες” του DTM δεν είναι οι μόνες, όπως είδαμε, αλλά και το πρωτάθλημα της Formula E κερδίζει το ενδιαφέρον των κατασκευαστών, με τελευταία τη Mercedes να δηλώνει το “παρών” και να συμμετέχει στο πρωτάθλημα του 2018. Δεδομένου των σχέσεων Williams και Mercedes, δεν αποκλείεται το ενδεχόμενο ο Βραζιλιάνος να “μετακομίσει” στο ηλεκτρικό πρωτάθλημα.

Σε δήλωσή του, ο Massa ανέφερε στον βραζιλιάνικο τύπο, μεταξύ άλλων:

Πιστεύω ότι πολλές από τις συνεργασίες μου θα μπορούσαν να είναι σημαντικές για το μέλλον μου. Αλλά για να πω την αλήθεια, δεν έχει παρθεί καμιά απόφαση. Οι συζητήσεις τώρα ξεκινούν, θέλω να είμαι σίγουρος για το τι κάνω, αλλά το μέλλον μου δεν είναι μόνο ο μηχανοκίνητος αθλητισμός.

Σίγουρα θέλω να αγωνίζομαι διότι είναι αυτό που μ’αρέσει να κάνω, αλλά υπάρχουν και άλλα πράγματα που πρέπει να σκεφτώ.

Μολονότι εμφανίζεται αινιγματικός ως προς τον επόμενο σταθμό της καριέρας του, ο Massa, αν επιλέξει να κάνει το βήμα στο DTM, θα είναι ένας ακόμη από τους πρώην πιλότους της F1 που θα προσπαθήσει να κάνει το κάτι παραπάνω, και γιατί όχι, να κατακτήσει και τον τίτλο, πράγμα που, στη σύγχρονη εποχή του DTM, κανείς δεν το έχει καταφέρει.

  • Mika

    Οχι!
    :p

  • gv

    χαχαχαχαχα τι εννοουσε οτι δεν ειναι πεπεισμενος οτι θα ανεβασει το επιπεδο?
    οτι δεν ειναι αρκετα καλος? :P
    η οτι δεν εχει κενη θεση?
    παντως εσεις οι αστειοι του DTM χαλαρωστε λιγακι σιγα το πρωταθλημα..
    με γελοιοτητες τυπου διπλοι αγωνες και ερμα που τιμωρει το νικητη ειστε αστειοι..
    βεβαια ετσι ισως μειωνεται το κοστος αλλα οπως και να εχει το τεχνητο πλεονεκτημα ειναι μια βλακεια και μιση..

    • Sciroccomaniac

      Αστείο το DTM από πότε;
      Ανέκαθεν σχεδόν υπήρχε το έρμα, τα sierra ήταν μέχρι και 400 κιλά πιο βαριά από το συναγωνισμό, ελέω κανόνων group a.
      Αν είναι αστείο το DTM, τότε είναι αστείοι και οι Ιάπωνες του Super Gt που συνεργάζονται από το 2014 με τους Γερμανούς…

    • gv

      αστειο και εκτος τοπου στην εποχη των τουρμπο..
      βεβαια οτιδηποτε motorsport εγω καθομαι και το παρακολουθω αλλα αν το κρινω αυστηρα ειναι αστειο..
      βγαινεις πρωτος?σε τιμωρω με ερμα!
      βεβαια αυτο ισχυει για ολους αλλα δε μου αρεσει..
      σχεση με αυτοκινητο παραγωγης?καμια!
      το r8 lms πχ που τρεχει στο blancpain και τα αλλα πρωταθληματα αντοχης εχει τουλαχιστον το ιδιο σασι αλλα ενισχυμενο,τα αυτοκινητα του dtm τι εχουν?carbon μονοκοκ νομιζω?
      αστειοτητα κι εκει για να μη πω για τους διπλους αγωνες..

    • Sciroccomaniac

      Αρα μου συγκρινεις αγωνες αντοχης με πρωταθληματα τουρισμου.
      Μαλιστα…
      Διπλους αγωνες ειχαμε απο το 1988 εως κ το 1996, σε group a και class one, ξερεις, με Larini, Rosberg, Schneider,Cecotto και λοιπους “αστειους” οδηγους πο ετρεχαν σε αστεια πρωταθληματα.
      Και γιατι παρακαλω ολοι να εχουν τουρμπο;;
      Γουσταρουν V8 και ατμοσφαιρα, κακο κ αυτο;;;

    • gv

      φυσικά και συγκρινω..
      δε συγκρινω κανονισμούς αγώνα συγκρινω συγγένεια με το αυτοκίνητο παραγωγής που είναι μηδενική στο dtm παρά το παραπλανητικό κοστουμι αυτοκινήτου παραγωγής..
      και καλα m4,c-class,a5..κοροϊδία σκέτη..
      και δεν είπα αστειο κανένα οδηγό..

  • sotirisb

    Τον εκαψε ο κυριος Dieter Gass!!