trailer-weight-distribution


Προχθές διάβασες για τον μύθο της ιδανικής κατανομής βάρους σε ένα αυτοκίνητο και τώρα δες ένα video με το πως επηρεάζει το πρόσθετο βάρος σε ένα τρέιλερ, αν αυτό τοποθετηθεί στο μπροστά ή στο πίσω μέρος του. Οι νόμοι της φυσικής είναι αμείλικτοι, και το video αυτό το αποδεικνύει.

  • JohnnyXP64

    nice!!!!!!!!!! θα το δειξω στον καλο μου γειτονα που εχει τραιλερ για σιδερα και παει καπως ετσι…. :P

  • mother1russia

    Δεν ηταν τοσο μυθος τελικα η ιδανικη κατανομη βαρους :P

    • anagnwsths

      Άλλο τρέιλερ άλλο αυτοκινούμενο … Φαντάσου το ίδιο πείραμα σε καρότσα όχι τρέϊλορ ελάχιστο αντίκτυπο θα είχε
      Υ.Γ
      Καρότσα με 2 άξονες , ένα μπρος έναν πίσω

    • mother1russia

      Με τα ιδια κιλα δεν θα ειχε αντικτυπο αλλα με μεγαλυτερα βαρη??
      Μεγαλυτερες ταχυτητες κτλ??? Οπως και να ειναι το πειραμα αποδυκνυει οτι παιζει ρολο η κατανομη των βαρων γενικα

    • anagnwsths

      Φαντάσου τις νταλίκες που έχουν συρόμενο . Οταν έχεις 2 άξονες περιορίζεις (όσο μπορούν οι τροχοί να διατηρούν πρόσφυση) το rotation επι του καθέτου άξονα.

      Να στο κάνω πιο λιανά . Πες οτι είσαι θεός και απο την βεράντα του πρώτου ορόφου βλέπεις ένα τρέιλερ . Έχει εναν άξονα, αν το πιάσεις απο πανω όπως είσαι και αρχίζεις να το περιστρέφεις ως προς τον κάθετο σε αυτό αξονά που περνά απο το κέντρο ΄βαρρους του, τότε δεν θα αντιστέκεται καθόλου. Απλά η μία ρόδα θα γυρίζει δεξιά και η άλλη αριστερά (θα κάνει “διαφορικό”).

      Κάνε το ίδιο σε ένα όχημα με 2 άξονες και θα δεις οτι αντιστέκεται μέχρι να αρχίζουν να χάνουν πρόσφυση οι τροχοί (όπως κάνουν τα τριαξονικά στον τρίτο αξονά τους όταν στρίβουν

    • mother1russia

      Το οτι το περιοριζουν οι 2 αξονες το ξερουμε ολοι αλλα εδω χρησιμοποιησαν με ενα αξονα για να φανει καλυτερα το πειραμα, εκτος αν μας λες οτι σε 2 αξονες οπως και να κατανεμηθουν τα βαρη δεν θα υπαρχει προβλημα.
      Αν το υποστηριζεις αυτο μαλλον δεν εχεις οδηγησει αυτοκινητο με μεγαλη διαφορα κατανομης …

    • JohnnyXP64

      λογικο το κανω συννεχεια και ας μην ειμαι θεος :P

    • περαστικός

      ..στις νταλίκες…

    • mother1russia

      Χαχαχα ε σταματηστε τις δικαιολογιες , αξονες ο ενας, νταλικες ο αλλος.
      Παιζει ρολο παραδεχτητε το, στο τελος θα σου φερω το 10/90 αγροτικο που σου ελεγα να το οδηγησεις

    • αν θεωρησουμε οτι ισχυει..θα δεις οτι η κατανομη βαρους 50-50 δεν ειναι ιδανικη….αλλα η 70-30 στον μπροστα αξονα !! :-P

    • mother1russia

      Ειναι πειραμα με τρειλερ που θελει να δειξει απλα την διαφορα στην κατανομη, φυσικα και ειναι διαφορετικο με 2 αξονες και φυσικα απο τις μελετες που εχουν κανει βγαζουν το ιδανικο στο ευρος 55/45 και εκει γυρο

    • mother1russia

      Ναι αυτο ισχυει ομως σε αυτη την περιπτωση του τρειλερ , στα αυτοκινητα γυρω στα 55/45 πισω αξονα εχουν το ιδανικο

    • mixalhs7

      Δεν έχει σχέση αυτό που βλέπουμε εδώ με την συζήτηση περί κατανομής βάρους στο προηγούμενο άρθρο.

    • mother1russia

      Ε πως δεν εχει σχεση το πειραμα θελει να δειξει τι μπορει να γινει αν δεν ειναι καλα ζυγισμενο

    • mixalhs7

      Το πειραμα δειχνει γιατι δεν πρεπει να φορτωνουμε τερμα πισω ενα τρειλερ.
      Ειναι σα ψαχνουμε να βρουμε τι θα γινει αν φορτώσουμε στο πορτμπαγκαζ μιας bmw την ωρα που κινείται ενα αντικειμενο βαρους ενος τονου.
      Ε τι θα γινει? Θα σηκωθει σούζα και θα περιστρεφεται δεξια κι αριστερα.

    • mother1russia

      Ρε ξερω τι δειχνει το πειραμα, εγω το συνδεω αλλιως οτι ειναι μια αποδειξη για τις διαφορες στην κατανομη. Το ιδιο ισχυει και για τα αυτοκινητα, παντου υπαρχει μια τελεια κατανομη για μεγιστη ισσοροπια δυναμεων

    • mixalhs7

      Διαφωνω. Η κατανομη απο μονη της δε λεει απολύτως τιποτα γιατι το τελικο αποτελεσμα εξαρταται και απο παρα πολλους αλλους παραγοντες .

  • AMG

    Δηλαδή στα τρείλερ το περισσότερο βάρος πρέπει να βρίσκεται μπροστά;

    • anagnwsths

      Ναι αλλα και όσο χαμηλά γίνεται .