Mercedes-AMG hyper car Designskizze

Το ομολογώ και ζητώ συγγνώμη. Ο τίτλος μας στο άρθρο της ανακοίνωσης του hypercar της Mercedes-AMG είναι λάθος αλλά δικαιολογούμαστε εν μέρει από το γεγονός ότι σε εκείνο το σημείο, δεν είχαμε τις δηλώσεις του επικεφαλής της φίρμας, Tobias Moers, που είπε ξεκάθαρα:

Δεν μιλάμε για “εμπνευσμένο”…

Πόσο πιο καθαρά να το πει ο άνθρωπος; Προφανώς, το αυτοκίνητο που θα λανσάρει η Mercedes-AMG εντός του 2017, θα είναι όσο πιο κοντά έχουμε φτάσει σαν είδος, στο homologation special ενός μονοθεσίου F1. Περιττό να αναφέρω ότι θα βασίζεται πάνω σε ένα ανθρακονημάτινο πλαίσιο και φυσικά θα διαθέτει κάποιου είδους ενεργή αεροδυναμική. Όμως το piece de resistance, θα είναι το powertrain του hypercar.

Σύμφωνα με τον Moers, στην καρδιά του αυτοκινήτου θα είναι ο υπερτροφοδοτούμενος 1600άρης που βρίσκεται στην πλάτη των Hamilton και Rosberg αλλά ελαφρώς detuned.

Στην F1 ο κινητήρας αυτός ανεβάζει γύρω στις 15.000 σ.α.λ. Ίσως ελαττώσουμε λίγο τις στροφές για τον δρόμο. Κάπου κοντά στις 11.000 σ.α.λ.

Καθόλου detuned δεν θα είναι όμως το σύστημα ανάκτησης ενέργειας. Το αφεντικό της Mercedes-AMG μάλιστα άφησε να εννοηθεί ότι θα είναι πιο “επιθετικό”. Από εκεί και πέρα, το μόνο που γνωρίζουμε είναι ότι στην εξέλιξη του θα έχει ενεργό ρόλο ο Lewis Hamilton και ότι η πρώτη προκαταβολή έχει ήδη κατατεθεί από κάποιον Αυστραλό

  • Μάνος Μαμαλάκης

    Θα είναι SUPER!!!!!!!!!!!! Ανυπομονουμε να το δούμε!

  • Mika

    Watch this space…

    • mixalhs7

      Ποσο ουάου μπορει να ειναι ενα αυτοκινητο που θα εχει αμεση σχεση με μονοθεσιο της χειροτερης εποχης στην F1?

    • Ahilleas Tsikelis

      Παρά πολύ ουαου όμως…..

    • οταν μιλαμε για F1…..και εχει να κανει σε σχεση με αυτοκινητο δρομου…ειναι ΟΟΟΟΥΥΥΑΑΑΑΟΟΟΥΥΥΥΥΥ στον κυβο !!!! :-D

    • mixalhs7

      Και η F50 τετοιο κονσεπτ ηταν αλλα σαν αυτοκινητο δρομου ηταν πολυ κακο.

    • νομιζω πως μιλησες για ΟΟΥΑΟΥ..και οχι για το ποσο καλο θα ειναι !!!
      εμενα προσωπικα….παλι με εξιταρει η εικονα μιας F50 !!!

    • mixalhs7

      Δεν εννοω οπτικα αλλα πρακτικα. Δηλ θα εχει εναν turbo χιλιοεξακοσαρι ηλεκτρικα υποβοηθουμενος και αυτο ειναι ουάου?

    • το ουαου ειναι στο οτι θα πηγαινει γρηγορα..πολυ γρηγορα..θα εχει κατι απο F1…..πιστευω αδιαφορο ειναι αν ειναι 1600ρι η αν ειναι 5000cc !

    • bulldog

      Οπτικά η F50 είναι κορυφή!

    • sergio360

      Οι ρυθμισεις και τα λαστιχα της εποχης φταιγανε.Δες μερικες που τις εχουν απλα σεταρει και ειναι αλλο αμαξι.

    • mixalhs7

      Η αρχιτεκτονικη της εφταιγε γιατι στην προσπάθεια τους το αυτοκινητο να ειναι οσο πιο κοντα σε F1 εκαναν τον κινητηρα μερος του σασι.
      Αυτο μπορει να δουλεύει στην F1, σε χρήση δρομου ομως ειναι κακό χαρακτηριστικο.

    • sergio360

      Ναι,ειναι απολυτο.Αρα ειναι κακο για αυτους που δεν εχουν εμπειρια.Ετσι και αλλιως και στα επομενα ο κινητηρας μερος του σασι ειναι αλλα αλλαζουν γεωμετριες,ρυθμισεις κλπ.

    • mixalhs7

      Δεν εχει να κανει με την εμπειρια του οδηγου. Βρες και δες τα review του Clarkson για να καταλαβεις τι θεμα ειχε το αυτοκινητο.

    • sergio360

      Τα εχω δει ολα τα reviews.

    • Renesis1

      Το θυμάμαι αυτό που λες… Το είχε αναφέρει ο Clarkson στη παρουσίαση της 458 σαν σφάλματα στα παλαιότερα μοντέλα και είχε πει αυτό για την F50.. Το λέει εδώ στο 2:10 http://www.topgear.com/videos/jeremy-clarkson/jeremy-drives-ferrari-458-italia-part-22-series-15-episode-6

    • xtra

      ..και αδικαιλογητα άσχημο, γί’αυτο και δεν έχει την ίδια πέραση με την πχf40

    • Mika

      Σαν αυτοκινητο το πιο πιθανο ειναι να ειναι σουπερ….Εξισου εξαιρετικο με το αναμενομενο Αστον RB 001. Δεν νομιζω πως η κατασταση στην F1 θα εχει καμια σχεση με τους πιθανους αγοραστες του….Ηδη το εχουν χτυπησει απο τα specs και μονο…

    • mixalhs7

      Αν ειχες να επιλεξεις ενα σαν αυτο ή το ιδιο με V12 N/A AMG το ιδιο γρηγορο πιο θα επελεγες και γιατι?

    • με το ιδιο σκεπτικο….θεωρεις βημα προς τα πισω…την τοποθετηση 2λιτρου μοτερ στην Boxster σε σχεση με το ατμοσφαιρικο μοτερ ??

    • mixalhs7

      Δεν εχει σχεση με αυτο που λεμε!

    • πως δεν εχει ?? ειναι γωνστο οτι παντα ενας ατμοσφαιρικος κινητρας με πολλα κυβικα….ειναι πιο αρεστος σε σχεση με εναν τουρμπο με τα μισα κυβικα !!!
      το ζητημα ειναι οτι F1=ΕΠΙΤΟΜΗ ΣΤΗΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ….οποτε αν και 1600ρι αυτο το μοτερ……θα ξερεις οτι ειναι ”ΤΕΛΕΙΟ” !!!

    • mixalhs7

      Δεν εχει γιατι στη μια περιπτωση μιλαμε για αυτοκινητα μαζικης παραγωγης που ακολουθουν κανονες και στην αλλη μιλαμε για αυτοκινητο επιδειξης που δεν ακολουθει τους ιδιους κανονες.
      Εσεις κραζετε την F1 για το powertrain που εχουν τα μονοθεσια,και τωρα αν το ιδιο powertrain μπει σε αυτοκινητο δρομου θα ειναι οκ?
      Αυτο ρωτω ποσο κουλ θα ειναι αυτο το swap?

    • αποψη μου…το powertrain υστερει μονο σε ηχο !!! κατα ταλλα μπορει ναειναι και καλυτερο απο τα V8/V10 απλα η F1 υστερει λογο κανονισμων και οχι λογο του μοτερ σημερα……

      οποιοδηποτε αυτοκινητο εχει σχεση…ποσο μαλλον ενα σαν αυτο που θα εχει μοτερ απο F1….το λιγοτερο για μενα ειναι ΚΟΥΛ !!

    • mixalhs7

      Ταμπελολατρη :P

    • δεν το εχω κρυψει ποτε !!!! :-D

      υ.γ η carerra GT..που ειχε μοτερ απο F1…..θεωρειται αποτυχια η οχι ??? :-D

    • mixalhs7

      Δεν ειχε μοτερ απο F1 ή μαλλον δεν ειχαν καμια σχεση μεταξυ τους το μοτερ που προοριζόταν για την F1 με αυτο που μπηκε στο αυτοκινητο.

    • καλα γραψε λαθος !!!! :-P

    • Αλεξικέραυνος Αλεξικέραυνος

      Συγγνώμη που πετάγομαι, αλλά ναι, δυστυχώς, για τον κυρίαρχο χαρακτήρα του αυτοκινήτου (καθαρόαιμο sportscar) o τετρακύλινδρος είναι βήμα πίσω.

    • αφου με αυτο το μοτερ…..οι επιδοσεις ειναι καλυτερες……

    • Αλεξικέραυνος Αλεξικέραυνος

      Οι απόλυτες επιδόσεις δεν είναι ζητούμενο σε ένα καθαρόαιμο sportscar.
      O χαρακτήρας είναι.
      Και με τον τετρακύλινδρο έχει χάσει σε χαρακτήρα, δυστυχώς.

    • αν μιλαμε για τον ακουστικο χαρακτηρα ναι !!! αλλιως δεν βρισκω καπου αλλου να υστερει…αν και αυτο το νεο μοτερ ακουγεται ομορφα !!

    • Αλεξικέραυνος Αλεξικέραυνος

      Υποκειμενικό το ζήτημα του ήχου, αλλά η πλειοψηφία πιστεύω θα συμφωνήσει ότι ο 6κύλινδρος boxer ακούγεται πολύ καλύτερα. Εμένα ο ήχος του 4κύλινδρου (όσο τον έχω ακούσει στο ιντερνετ) μου ακούγεται μέτριος (επιεικώς). Άσε που όλα όσα έχουν δοκιμάσει έχουν την εξτρα σπόρ εξάτμιση. Τυχαίο?

      Διαφορά θα υπάρχει (έστω μικρή) και στην απόκριση στο γκάζι. Με τα πολλά κυβικά καλύτερα ζυγίζεις το γκάζι απ’ότι με το τούρμπο. (Με επιφύλαξη βέβαια – δεν το έχω δοκιμασει το 4κύλινδρο).
      Επίσης δεν θυμάμαι τώρα στις πόσες στροφές ανεβάζει το ένα μοτέρ και στις πόσες το άλλο, αλλά θα στοιχημάτιζα ότι το 6κύλινδρο πάει πιο ψηλά από το 4κύλινδρο.

      Πάντως ότι και να λέμε εμείς, η ίδια η εταιρεία στα πιο σπόρ μοντέλα της κράτησε ατμόσφαιρα/άφθονα κυβικά/6 κυλίνδρους. Τυχαίο πάλι?

      bonus track:
      https://www.autoblog.gr/2014/02/17/sound-video-porsche-boxster-s-with-capristo-exhaust/

    • sotirisb

      Το 1.6 φυσικα. Δεν εχει φορο πολυτελειας!

    • Mika

      Αυτο που στη πραξη αποδειχθει καλυτερο, και ειναι πιο κοντα στα γουστα μου εμφανισιακα,ασχετως κινητηρα..Το γεγονος πως θα ειναι μονο 1600 δεν νομιζω να δρασει καθολου αρνητικα σ αυτους που ONTΩΣ εχουν τα λεφτα να τα σκασουν.
      ;-)
      Οπως ειπωθηκε κι αλλου,ισως κι αυτος να ειναι ενα καλο παιχνιδι marketing, πως θεωρητικα θα εχεις ενα παρομοιο κινητηρα στο αμαξι σου μ αυτον των Hamilton Rosberg, θα το παιζεις και καλα F1 God…
      Σ αυτους τους σουπερπλουσιους, κι αυτο ακομα το γεγονος τονωνει την υστεροφημια τους και τον εγωισμο τους…

    • mixalhs7

      Αλλο σε ρωτησα. Εχεις να διαλεξεις αναμεσα σε δυο εμφανισιακά ολόιδια αυτοκινητα με ολοιδια σπεκς απο 2 διαφορετικους κινητηρες. Τον turbo 1,6 και τον N/A V12. Τι θα επελεγες?

    • bulldog

      Ν/Α V12 ασυζητητί…άλλος χαρακτήρας!
      Εdit:Να βγάλουν V12 turbo

    • NSchinas

      Είναι σαν να ρωτάς ποιο είναι πιο βαρύ , 100 κιλά βαμβάκι ή 100 κιλά σίδερο. Επειδή όμως έχουν αρκετά διαφορετικά στοιχεία, δεν είναι έτσι και αλλιώς το ίδιο, διαλεγω αυτό με τις καλύτερες επιδόσεις εν κινήσει.

    • mixalhs7

      Καμια σχεση αυτα που λες με αυτο που λεω.

    • xtra

      ..θα έπαιρνες και τα δυο και θα έκανες διπλή φιγούρα ;)

  • Dimitris

    Ω! Τί? Bold move Merc

  • sotirisb

    Η ιστορια ομως μας εχει δειξει οτι σαν ιδεα ειναι καλη αλλα στην πραξη οχι και τοσο..
    http://pictures.topspeed.com/IMG/crop/201309/ferrari-f50-28_600x0w.jpg

    • sergio360

      Η F50 που λετε ολοι οτι ειναι κακη,απορω,την εχετε οδηγησει?Με λαστιχα 15ετιας το οποιοδηποτε αμαξι θα ηταν δυστροπο και θα γλυστρουσε.Ενα ελαχιστο σεταρισμα στην εργοστασιακη αναρτηση χρειαζεται,που ΔΕΝ ειναι μετατροπη,και ειναι τελειο ακομα και με τα σημερινα δεδομενα.

    • sotirisb

      Δε μιλαω για την οδηγικη συμπεριφορα. Μιλαω για το ποσο λαθος ειναι το κονσεπτ ενος αγωνιστικου αυτοκινητου για τον δρομο (θεωρωντας οτι θα ειναι road legal). Οταν εχεις τον κινητηρα ως μερος του σασι αναποφευκτα ο οδηγος νιωθει και τον παραμικρο απο τους κραδασμους. Μπορει να μην ειναι τοσο σημαντικο οταν κινεισαι στο οριο για μιαμιση ωρα και εχεις να ανησυχεις για πολλα περισσοτερα πραγματα αλλα σιγουρα θα σε ενοχλησει αν το παρεις για μια βολτα. Βαλε στο παιχνιδι και το οτι φρενα και λαστιχα χρειαζονται συγκεκριμενες θερμοκρασιες για να λειτουργουν, τις υπερβολικα σκληρες αναρτησεις, τον απιστευτο θορυβο που κανουν τα αγωνιστικα σειριακα κιβωτια και ποιος ξερει τι αλλο. Αλλη μια τετοια αποτυχια ηταν το CLK GTR. Κατι ξερουν αυτοι που εφτιαξαν την Vulcan, την Zonda R και το τι αρχικα προοριζοταν να ειναι η P1 GTR και τα προοριζαν μονο για πιστες. Μονο που τα αγωνιστικα τακακια θα στριγγλιζουν πανω στους carbon δισκους σε καθε κοκκινο φαναρι φτανει για να με χαλασει.

    • sergio360

      Η F50 δεν εχει κεραμμικα φρενα,ουτε σειριακο κιβωτιο…Τα τακακια στριγγλιζουν μεχρι και τα DS2500 που εχω στο Megane…Οι αναρτησεις οκ,με τους δρομους της Ελλαδας μεσα στις πολεις θα συμφωνησω αλλα αυτα τα αμαξια δεν ειναι για μεσα στην πολη.Ουτε πηγε να παρει τον τιτλο του Grand Tourer του αιωνα.Καθε αμαξι ειναι φτιαγμενο για εναν σκοπο.Η F50 φτιαχτηκε τοτε για να σου δωσει οτι πιο κοντα σε εμπειρια απο F1 για τον δρομο.Δυστροπο,σκληρο,θορυβωδες,αντρικο.

  • Κώστας

    εμενα αυτο μου φαινεται πιο πολυ σαν επιδειξη δυναμης απο την mercedes και οχι κατι σαν την τριαδα

    • + μια καλη αρπαχτη για μερικα μυρια !!!

    • mixalhs7

      Εξακολουθω να πιστευω πως δεν θα το βγαλουν εκτος κι αν πιεζει το τμημα μαρκετινγκ.

    • Κώστας

      εν τω μεταξύ το κοστος θα πρεπει να ειναι αστρονομικο
      μα αυτη η κινηση ειναι καθαρα θεμα μαρκετινγκ,δεν υπαρχει λογος να βγει αυτο το αμαξι σε παραγωγη

    • mixalhs7

      Αν σκεφτεις πως η εξελλιξη και η παραγωγη της 918 στοίχισε συνολικά κοντα στο 1 δις τι θα πάνε να κάνουν με 50 αντίτυπα στη μερσεντες την στιγμη που κανενα απ τα εξερτηματα του δεν μπορει να περασει στη μαζικη παραγωγη?
      Εκτος κι αν προγραμματιζουν να βγαλουν κανονικο supercar. Εκει εχει ενα νοημα η κινηση αυτη!

    • Ahilleas Tsikelis

      Ακριβώςθα βγάλει απλά ένα hypercar για να έχουμε να λέμε και να διαθέτει όλη την γκάμα.Καποια στιγμή πρεπει να κάνει το ίδιο και ή bmw….

    • Mika

      Πολυ πιθανον!!

  • Μάνος Μαμαλάκης

    Πραγματικά το σχέδιο του hypercar όπως το βλέπω μου μοιάζει αρκετά με McLaren P1 στο σουλούπι του!
    https://uploads.disquscdn.com/images/0c641dcef53f47938cc40d7ca0f9cb405c4ee6a6de526bbe52a485f268544c44.jpg
    http://www.diseno-art.com/news_content/wp-content/uploads/2014/06/McLaren-P1-GTR1.jpg

  • xtra

    Δεν θα πληρώνει και ακριβά τέλη κυκλοφορίας!