gkf_0109

Πριν περίπου ένα μήνα, η ελληνική αντιπροσωπεία της BMW μας παρουσίασε το i3 με την αυξημένη χωρητικότητα της μπαταρίας υψηλής τάσης (94 Ah), η οποία διατίθεται ήδη στην Ελληνική Αγορά, με τιμές από €37.700 για την BEV έκδοση και από €47.600 για την REx.

gkf_0227

Οι πωλήσεις του παγκοσμίως, όμως, ξεκίνησαν από τον περασμένο Ιούλιο, και με τον Αύγουστο να είναι ο πρώτος πλήρης μήνας διαθεσιμότητας, τα νούμερα έδειξαν ότι η γερμανική εταιρία παρέδωσε συνολικά 2.848 αυτοκίνητα, μια αύξηση της τάξης του 73,2% σε σχέση με τον ίδιο μήνα της περασμένης χρονιάς.

gkf_0453

Η αύξηση της αυτονομίας της νέας μπαταρίας ιόντων λιθίου, χωρητικότητας 33 kWh, φτάνει στο επίπεδο του 50%, δίνοντας τη δυνατότητα στο BMW i3 να κινηθεί πιο άνετα και εκτός των ορίων της πόλης. Η νέα μπαταρία διαθέτει μεγαλύτερη πυκνότητα 94 Ah και αναπτύχθηκε μαζί με την Samsung, διατηρώντας τις ίδιες διαστάσεις με τις παλιές, μη επηρεάζοντας έτσι τον χώρο των επιβατών και των αποσκευών.

  • Christos Dimou

    Ίδια τιμή και 60% περισσότερη αυτονομία = υψηλότερες πωλήσεις. Λογικό.

  • Anestis Genk

    Τα ηλεκτρίκα παίζει να χάνουν μεταπωλητική αξία ταχύτερα κι από κινητά.

    • paparoach

      Στην αρχή εννοείται. Σκέψου το επόμενο μοντέλο που θα βγάζει 400km αυτονομία. Θα πας να πάρεις το 1ο ι3 με τα 130? Μονο αν δουλευεις 5 χλμ απο το σπιτι σου και πεις οκ, κανει 6-7.000.

    • Anestis Genk

      Η αρχή θα είναι για όσο θα υπάρχει πληθωρισμός της χωρητικότητας. Άσε που ίσως χρειάζεται να αλλάζουν μπαταρίες κάθε 5-10 χρόνια.
      10 χρόνια εγώ το θεωρώ καινούριο :D