spy_photos_alfa_romeo_stelvio_03

Μπορεί το αυτοκίνητο των φωτογραφιών να διαθέτει ακόμα αρκετό καμουφλάζ, αλλά αν εξαιρέσεις το εμπρός και πίσω τμήμα του αυτοκίνητου, το οποίο διαθέτει τα χαρακτηριστικά της νέας οικογενειακής ταυτότητας της ιταλικής φίρμας, που πρωτοείδαμε στην Giulia, το coupe σουλούπι του Μιλανέζικου SUV είναι εμφανές ότι έχει πολλές ομοιότητες με αυτό της κύριας αντιπάλου της, της Porsche Macan, με λίγες περισσότερες καμπύλες. Χωρίς αυτό να είναι απαραίτητα κακό.

spy_photos_alfa_romeo_stelvio_05

Από τη φωτογραφία μέσα από το εργοστάσιο του Cassino κοντά στη Ρώμη -στο ίδιο που κατασκευάζεται και η Giulia– είχαμε δει ξεκάθαρα το εμπρός μέρος, καθώς και το έντονα κεκλιμένο πίσω τελείωμα της οροφής, με τις συγκεκριμένες κατασκοπευτικές φωτογραφίες να δείχνουν λίγο καλύτερα το πίσω μέρος.

Το μοντέλο αποτελεί ουσιαστικά την crossover εκδοχή της Giulia, και βασίζεται πάνω στην πλατφόρμα Giorgio, την ίδια που χρησιμοποιεί και η Giulia, αντλώντας σχεδιαστικές λεπτομέρειες από το νέο ιταλικό σεντάν. Ανάμεσα στους διαθέσιμους κινητήρες θα συναντάμε τα τετρακύλινδρα μοτέρ βενζίνης και πετρελαίου 2.0 και 2.2 λίτρων της Giulia, ενώ αργότερα θα προστεθεί και ένας νέος 3.0-λιτρος V6 diesel με αλουμινένιο μπλοκ και όχι από χυτοσίδηρο όπως ο σημερινός της Maserati, ενώ στη κορυφή θα βρίσκεται ο V6 twin-turbo κινητήρα των 2,9-λίτρων στην έκδοση Quadrifoglio.

spy_photos_alfa_romeo_stelvio_01

Οι κινητήρες θα συνδυάζονται με ένα 6-τάχυτο μηχανικό, με ένα αυτόματο κιβώτιο με 8 σχέσεις, με την έκδοση Quadrifoglio να μπορεί να συνδυαστεί και με το διπλού συμπλέκτη της Getrag, με την κίνηση να περνά στον πίσω ή και στους δύο άξονες.

Σύμφωνα με μεγαλοστέλεχος της Alfa Romeo, η απόδοση του κορυφαίου της SUV θα αφορά τόσο το κομμάτι των 0-100 χλμ/ώρα όσο και στο Nürburgring. Αυτό αποκωδικοποιείται στα αυτιά μου πως η QV έκδοση του ίσως χτυπήσει τον χρόνο (8:14) του Range Rover Sport SVR και της Porsche Cayenne Turbo S (7:59) στη Πράσινη κόλαση.

Τα αποκαλυπτήρια της θα γίνουν σε λιγότερο από ένα μήνα, καθώς έχει προγραμματιστεί να κάνει στατικό ντεμπούτο στην έκθεση του Λος Άντζελες, στα μέσα του ερχόμενου Νοεμβρίου, με τις παραδόσεις του να ξεκινούν στις αρχές του 2017.

  • ak156

    Νομιζω οτι και αλλα μοντελα suv ειναι ετσι οσον αφορα την κεκλιμενη οροφη…η συγκριση με τη macan συγκεκριμενα μου φαινεται ατυχης… https://uploads.disquscdn.com/images/ff6411344411876201fd54bad410683d74c19082cc793e7330df184c872a9f39.jpg
    https://uploads.disquscdn.com/images/b412a927f9eef65bd05c039343af9029ea2a36067d8aadbf693cb9bda880e734.jpg

    • το Q3 είναι μικρότερης κατηγορίας μοντέλο.
      η φωτογραφία της Macan που έβαλες δείχνει επακριβώς την ομοιότητα των δύο αυτοκινήτων, σαν σουλούπι και εξαιρώντας τα σχεδιαστικά στοιχεία προσωπικότητας της κάθε μάρκας.
      η Stelvio δεν μοιάζει με κανένα X3, GLC, Q5, NX κλπ που τίθεται αντιμέτωπη…

    • antonis

      Γιώργο ποτέ θα έχουμε το review της Ιουλίας;;

    • όταν αξιωθεί η ελληνική αντιπροσωπεία να μας την δώσει…μας έχει αλλάξει την ημερομηνία 3 φορές!

    • antonis

      Μάλιστα γτ έτσι; σας έχουν δώσει κάποια εξήγηση ή ετσί. Γτ πάντως αρκετά περιοδικά σάιτ έχουν κάνει τεστ ντραιβ.

    • πολεμο σας κανουν ?? η ατυχες το γεγονος ???

    • ak156

      Αυτο π μ λες δεν εχει λογικη…αν παρουμε το εξης σεναριο. Η stelvio ηταν αντιγραφη του q7…τι θα λεγαμε δλδ; οτι δεν μοιαζει με το q7 επειδη ειναι διαφορετικη κατηγορια;;
      Το χαρακτηριστικο…με την κεκλημενη οροφη το χουν κιαλλα μοντελα περα απο αυτα που εγραψα…απο τι θυμαμαι και η maserari ειναι ετσι.Γενικως δλδ ειναι κατι που παιζει στα suv και δεν το συναντας μονο σε macan.

    • κεκλιμένη οροφή έχουν και τα BMW X4/X6, αλλά δεν τους μοιάζει…
      η Macan είναι απευθείας ανταγωνιστής της Stelvio και θέλεις/δε θέλεις να το παραδεχτείς από αυτές τις φωτογραφίες φαίνονται να έχουν αρκετά στοιχεία στο σουλούπι…δεν είπα ποτέ ότι αντιγράφει ή οτιδήποτε άλλο!
      δεν είναι καθόλου παράλογο να έχουν υιοθετήσει και οι δύο την ίδια τακτική…και σίγουρα καθόλου κατακριτέο!

    • ak156

      Οταν θα βγει με το καλο θα παραδεχτω τα παντα…απλα αυτη τη στιγμη το μονο κοινο που βρισκω ειναι η κεκλημενη οροφη πισω.Αν αυτο αποτελει στοιχειο συγκρισης εξωτερικου σχεδιασμου ανταγωνιστικων μοντελων παω πασο.Το μονο που λεω ειναι οτι η συγκριση η συγκεκριμενη ειναι για μενα παραλογη και χωρις νοημα…δεν θελω να φερω καποιον σε δυσκολη θεση ουτε να γινομαι ο σπαστικος του blog.Προσωπικα οταν ονομαζω ομοια 2 μοντελα εχω στο μυαλο μου κατι τετοιο…
      Υ.Γ. πολλα ειπα…και σορρυ για τη κριτικη στο αρθρο.
      https://uploads.disquscdn.com/images/07ff055d8c79d464358039c483247cef1a03b5429cdc5c58bee0a47bfa07a503.png

  • quattroliebe

    “…πολλές ομοιότητες με αυτό της κύριας αντιπάλου της, της Porsche Macan, με λίγες περισσότερες καμπύλες. Χωρίς αυτό να είναι απαραίτητα κακό…”
    Σκαψατε τον λακο όλων μας!! Οι κατάρες των αλφιστι θα μας σβήσουν από τον χάρτη :P

    • ak156

      Εμα τωρα αν ειναι δυνατον…το αμαξι ειναι με καμουφλαζ και επειδη το πορτ μοαγκαζ “γερνει” οπως στη μακαν και ο τιτλος λεει: η αλφα μοιαζει με τη μακαν…σοβαρολογουμε τωρα;;;
      Υ.Γ. δεν υπονοώ κατι παραπάνω απο αυτο που γραφω…δεν μιλάω για σκοπιμότητες κλπ
      Προς θεου…απλα μ φαινεται παραλογο.

    • GianV8Montreal

      απλα ειναι για να γραψουμε κατι ως αρθρο και να γινει θεμα…. τιποτα περισσοτερο…απλα μη δινεις σημασια και μιλαει ο καθε τυρχαπαστος..!!! ?

  • tsgallix

    Καποιος χρειαζεται γυαλια στο autoblog για να βαζει τους τιτλους .

  • AKHS

    Μακάρι να είναι όμορφο εγw θέλw να θέσw την εξήs ερwτιση η alfa romeo τα υπόλοιπα μοντέλα που θα βγάλει θα έχουν τουs ίδιουs κινητήρεs με την guilia και την stelvio τον 2.0 βενζινοκινητήρα και τον 2.2 πετρελαιοκινιτήρα μπορεί κάποιοs να μου πει;

    • antonis

      Ναι τους ίδιους κινητήρες θα έχουν μιας όπως σωστά λέει κ στο άρθρο η στελβιο ειναι η crossover εκδοχή της Ιουλίας.

  • Christos F40

    αγαπητο ΑΒ, θεωρω οτι εκανες μεγαλο δημοσιογραφικο φαουλ.
    πως γινεται να λες απο τη μια οτι εχει ακομα πολυ καμουφλαζ, απο την αλλη να λες οτι μοιαζει πολυ? ειναι αντιφατικο
    και προφανως ειναι απαραιτητα κακο να μοιαζει (που δε θα μοιαζει, κατ΄ εμε) με ενα αυτοκινητο στο οποιο η φιρμα στοχευει να χτυπησει, ακομα κι αν αυτο δεν ειναι το μοναδικο αντιπαλο δεος της αλφα
    φιλικα παντα

  • mixalhs7

    Μοιάζει δε μοιάζει στη Μακάν, είναι δεν είναι γρηγορότερη σε 0-100 και Νιρμπουργκρινγκ απ την Μάκαν, η Στελβιο πρέπει να φέρει πωλήσεις για να σωθεί η Αλφα.
    Κάπου είδα πως το πρώτο 9μηνο του έτους η Μάκαν είχε πάνω απο 70χιλιαδες πωλήσεις κι αυτό είναι που πρέπει να απασχολεί κάθε σκεπτόμενο φίλο της Αλφα που θέλει να πετύχει το πλάνο και να σωθεί η εταιρεία.

    • Mika

      Σοφα μιλας, και θα το δουμε στη πραξη…Απο τη πρωτη μερα αμφιβαλω παρα πολυ για τους στοχους πωλησεων που εχει θεσει Alfa…Πολυ απλα, πιστευω οτι παραβαλει ψηλα τον πυχη…Και δεν ειναι ευκολο να τον φτασουν και να τον πηδηξουν…

    • mixalhs7

      Το μεγαλύτερο κομμάτι πωλήσεων της Μακάν είναι στη Κινεζική αγορά, εκεί όπου η Άλφα Ρομεο δεν έχει την ίδια παρουσία και απήχηση με τον ανταγωνισμό.
      Κι αυτό είναι ένα μεγάλο πρόβλημα που πρέπει να λύσει ο Μαρκιονε.

    • Mika

      Και στις αλλες αγορες, δεν νομιζω πως θα τα βρει τοσο ευκολα….
      Και στη USA, και στην ευρωπαικη αγορα,θα ειναι δυσκολα τα πραγματα..

  • Αλεξικέραυνος Αλεξικέραυνος

    Δεν το βλέπω. Με ζαλίζουν τα δέκα στρέμματα ψυχεδελικού καμουφλάζ.

  • ντικ

    μοιάζει με Μακάν, απλά η Στέλβιο είναι πιο όμορφη