audi logo

Με τον Matthias Muller, CEO της VW να έχει ζητήσει τη περαιτέρω περικοπή των δαπανών του VW Group, το γερμανικό Der Spiegel με δημοσίευμά του αναφέρει πως η Audi πλέον δεν θα σχεδιάζει και θα κατασκευάζει δικές της πλατφόρμας, προκειμένου να εξοικονομηθούν χρήματα για την αποπληρωμή του Dieselgate.

Το μεγαλύτερο θύμα της περικοπής αυτής θα είναι η MLB πλατφόρμα η οποία σήμερα χρησιμοποιείται από τα A4 έως τα A8, αλλά και από τα Q5 και Q7. Η συγκεκριμένη πλατφόρμα θα μπορούσε να αντικατασταθεί από την MSB πλατφόρμα της Porsche, η οποία μπορεί να φιλοξενήσει πισωκίνητα και τετρακίνητα οχήματα. Αυτό σημαίνει πως τα A4 και A5 θα έχουν τους κινητήρες τους εγκάρσια τοποθετημένους, ενώ για πρώτη φορά θα προσφέρονται με την κίνηση στον πίσω άξονα. Σύμφωνα πάντα με το δημοσίευμα, η απόφαση αυτή ίσως θα οδηγούσε και στη κατάργηση της κεντρομήχανης πλατφόρμας του Audi R8, με τις φήμες να θέλουν την τρίτη γενιά του μοντέλου να βασίζεται στην πλατφόρμα της Porsche 911.

Το Reuters αναφέρει επίσης πως η Audi θα καθυστερήσει τα project τεχνολογίας της προκειμένου να μειώσει το κόστος. Η Audi είχε δηλώσει πως θα περιορίσει το πρόγραμμα χρηματοδότησης των συμβατικών αυτοκινήτων της, προκειμένου να χρηματοδοτήσει την στρατηγική στροφής της για την ανάπτυξη πράσινων οχημάτων και ψηφιακών υπηρεσιών έως το 2025. Ωστόσο, οι περικοπές που θα κάνει η Audi επηρεάζει τα συγκεκριμένα προγράμματα, με την Audi να αναβάλει τη κατασκευή μιας πίστα για την δοκιμή αυτόνομων οχημάτων, αλλά και τη κατασκευή εγκαταστάσεων για τη παραγωγή μπαταριών και πρωτότυπων.

Εκπρόσωπος της Audi δήλωσε πως από τις περικοπές, έχει αναβληθεί για το άμεσο μέλλον η κατασκευή του τεχνολογικού πάρκου της Audi στο Ingolstadt, με όνομα IN-Campus, με ορισμένους αναλυτές να έχουν τις αντιρρήσεις τους γιατί η Audi, παρά τις περικοπές, εξακολουθεί να επενδύει περισσότερα χρήματα σε ακίνητα, εγκαταστάσεις και εξοπλισμό, σε σχέση με τις BMW και Daimler.

Στις σχετικές ειδήσεις η Audi ανακοίνωσε σήμερα πως θα ξεκινήσει την δοκιμή αυτόνομων αυτοκινήτων σε δημόσιους δρόμους στη Γερμανία. Η Audi θέλει να κάνεις τους δρόμους πιο φιλικούς για τα αυτόνομα αυτοκίνητα γι’αυτό και έχει ερευνήσει τα υλικά που θα μπορούσαν να είναι κατασκευασμένα τα στηθαία ασφαλείας, ώστε τα αυτόνομα αυτοκίνητα να μπορούν να ανταλλάσσουν καλύτερα τα δεδομένα τους, Στόχος του προγράμματος είναι να υπάρξουν καλύτερες συνθήκες ώστε τα αυτόνομα αυτοκίνητα να κυκλοφορούν με ασφάλεια ακόμη και σε κακές καιρικές συνθήκες, αλλά και να μπορούν να κινηθούν σε μεγαλύτερες αποστάσεις με καλό καιρό. Η Audi θα δοκιμάσει επίσης πρόσθετες οδικές σημάνσεις, οι οποίες θα είναι πιο εύκολες να αναγνωριστούν από τις κάμερες των αυτόνομων οχημάτων.

Επίσης η γερμανική εταιρία θα δοκιμάσει τις τεχνολογίες V2V (vehicle-to-vehicle) και V2I (vehicle-to-infrastructure), ενώ παράλληλα εργάζεται στην λεπτομερέστατη χαρτογράφηση των δρόμων, η οποία θα έχει ακρίβεια εκατοστού.