audi logo

Με τον Matthias Muller, CEO της VW να έχει ζητήσει τη περαιτέρω περικοπή των δαπανών του VW Group, το γερμανικό Der Spiegel με δημοσίευμά του αναφέρει πως η Audi πλέον δεν θα σχεδιάζει και θα κατασκευάζει δικές της πλατφόρμας, προκειμένου να εξοικονομηθούν χρήματα για την αποπληρωμή του Dieselgate.

Το μεγαλύτερο θύμα της περικοπής αυτής θα είναι η MLB πλατφόρμα η οποία σήμερα χρησιμοποιείται από τα A4 έως τα A8, αλλά και από τα Q5 και Q7. Η συγκεκριμένη πλατφόρμα θα μπορούσε να αντικατασταθεί από την MSB πλατφόρμα της Porsche, η οποία μπορεί να φιλοξενήσει πισωκίνητα και τετρακίνητα οχήματα. Αυτό σημαίνει πως τα A4 και A5 θα έχουν τους κινητήρες τους εγκάρσια τοποθετημένους, ενώ για πρώτη φορά θα προσφέρονται με την κίνηση στον πίσω άξονα. Σύμφωνα πάντα με το δημοσίευμα, η απόφαση αυτή ίσως θα οδηγούσε και στη κατάργηση της κεντρομήχανης πλατφόρμας του Audi R8, με τις φήμες να θέλουν την τρίτη γενιά του μοντέλου να βασίζεται στην πλατφόρμα της Porsche 911.

Το Reuters αναφέρει επίσης πως η Audi θα καθυστερήσει τα project τεχνολογίας της προκειμένου να μειώσει το κόστος. Η Audi είχε δηλώσει πως θα περιορίσει το πρόγραμμα χρηματοδότησης των συμβατικών αυτοκινήτων της, προκειμένου να χρηματοδοτήσει την στρατηγική στροφής της για την ανάπτυξη πράσινων οχημάτων και ψηφιακών υπηρεσιών έως το 2025. Ωστόσο, οι περικοπές που θα κάνει η Audi επηρεάζει τα συγκεκριμένα προγράμματα, με την Audi να αναβάλει τη κατασκευή μιας πίστα για την δοκιμή αυτόνομων οχημάτων, αλλά και τη κατασκευή εγκαταστάσεων για τη παραγωγή μπαταριών και πρωτότυπων.

Εκπρόσωπος της Audi δήλωσε πως από τις περικοπές, έχει αναβληθεί για το άμεσο μέλλον η κατασκευή του τεχνολογικού πάρκου της Audi στο Ingolstadt, με όνομα IN-Campus, με ορισμένους αναλυτές να έχουν τις αντιρρήσεις τους γιατί η Audi, παρά τις περικοπές, εξακολουθεί να επενδύει περισσότερα χρήματα σε ακίνητα, εγκαταστάσεις και εξοπλισμό, σε σχέση με τις BMW και Daimler.

Στις σχετικές ειδήσεις η Audi ανακοίνωσε σήμερα πως θα ξεκινήσει την δοκιμή αυτόνομων αυτοκινήτων σε δημόσιους δρόμους στη Γερμανία. Η Audi θέλει να κάνεις τους δρόμους πιο φιλικούς για τα αυτόνομα αυτοκίνητα γι’αυτό και έχει ερευνήσει τα υλικά που θα μπορούσαν να είναι κατασκευασμένα τα στηθαία ασφαλείας, ώστε τα αυτόνομα αυτοκίνητα να μπορούν να ανταλλάσσουν καλύτερα τα δεδομένα τους, Στόχος του προγράμματος είναι να υπάρξουν καλύτερες συνθήκες ώστε τα αυτόνομα αυτοκίνητα να κυκλοφορούν με ασφάλεια ακόμη και σε κακές καιρικές συνθήκες, αλλά και να μπορούν να κινηθούν σε μεγαλύτερες αποστάσεις με καλό καιρό. Η Audi θα δοκιμάσει επίσης πρόσθετες οδικές σημάνσεις, οι οποίες θα είναι πιο εύκολες να αναγνωριστούν από τις κάμερες των αυτόνομων οχημάτων.

Επίσης η γερμανική εταιρία θα δοκιμάσει τις τεχνολογίες V2V (vehicle-to-vehicle) και V2I (vehicle-to-infrastructure), ενώ παράλληλα εργάζεται στην λεπτομερέστατη χαρτογράφηση των δρόμων, η οποία θα έχει ακρίβεια εκατοστού.

  • ”Η συγκεκριμένη πλατφόρμα θα μπορούσε να αντικατασταθεί από την MSB πλατφόρμα της Porsche, η οποία μπορεί να φιλοξενήσει πισωκίνητα και τετρακίνητα οχήματα. Αυτό σημαίνει πως τα A4 και A5 θα έχουν τους κινητήρες τους εγκάρσια τοποθετημένους, ενώ για πρώτη φορά θα προσφέρονται με την κίνηση στον πίσω άξονα. Σύμφωνα πάντα με το δημοσίευμα, η απόφαση αυτή ίσως θα οδηγούσε και στη κατάργηση της κεντρομήχανης πλατφόρμας του Audi R8, με τις φήμες να θέλουν την τρίτη γενιά του μοντέλου να βασίζεται στην πλατφόρμα της Porsche 911.”

    αν ειναι οι περικοπες να φερουν τετοια οχηματα….φερτε κιαλλες περικοπες !!!!!!!!! και οχι μονο αυτο..να δουμε τι θα λενε οι haters τοτε που δεν βγαζει πισωκινητο !!!!!! ρε φερτε περικοπες λεμε !!!!! :-D

    • Mika

      Συμφωνω μαζι σου, αλλα ακομα ειμαι παρα πολυ σκεπτικος, μεχρι να το δω στη πραξη…..
      Φυσικα η πισω κινηση δεν με χαλαει,αλλα η εγκαρσια τοποθετηση κινητηρα δεν ταιριαζει σ αυτα τα οχηματα,ειναι η απολυτη ξενερα….Για να δουμε..

    • Mika

      Συμφωνω μαζι σου, αλλα ακομα ειμαι παρα πολυ σκεπτικος, μεχρι να το δω στη πραξη…..
      Φυσικα η πισω κινηση δεν με χαλαει,αλλα η εγκαρσια τοποθετηση κινητηρα δεν ταιριαζει σ αυτα τα οχηματα,ειναι η απολυτη ξενερα….Για να δουμε..

    • insider greece

      Αρχισαμε, εγκαρσιος κινητηρας (αν τα λεω σωστα) = πιο μπροστοβαρο=ασυμμετρα ημιαξονια= παρε torque oversteer μονοπλευρο ναχεις, ας ελπισουμε να μην τα δουμε αυτα :):):)

  • SAMURAI-66

    Προβληματα περικοπες παχια λογια και ελπιδα για το μελλον εχουν…..λογια και παλι λογια.
    Και ειναι αυτη που μαζι με την porsche κατηγορουσαν την μαμα vw σαν μοναδικη υπευθυνη για την καταστροφη του group.
    Πνιγηκε και η αφεντια τους ομως μεσα στα απονερα του σκανδαλου και στο τελος θα της φυγει ο ενας απο τους κυκλους και θα γινει…. https://uploads.disquscdn.com/images/c58b16be90ed39d0347402db6b782e34af115e85a10007a78dfa3e0a69639b94.png

    • panos

      παντως η εταιρεια απο τα μακρινα νησια λογω του σκανδαλου με τα κολλημενα
      γκαζια στο τελος δεν εχασε καμια απο τις τρεις ελλειψεις στο σημα της, ακομη κ οταν
      αποδειχτηκε οτι η ” τιμιοτητα ” της που διαλαλουν οι απανταχου θερμοαιμοι οπαδοι
      της ηταν μονο στα χαρτια, κ για να λεμε τα πραγματα με το ονομα τους, ο οποιοσδηποτε
      μη υποκριτης που εχει σωας τας φρενας θα προτιμουσε χωρις δευτερη σκεψη να
      οδηγει ενα αμαξι μολυνοντας τον πλανητη πιο πολυ απ οτι γραφει το εγχειριδιο του
      ( οπως αλλωστε μολυνει με καθε του σχεδον δραστηριοτητα ), παρα να οδηγει στην
      κυριολεξια εναν κινητο χαρο που μπορει να τον σκοτωσει επειδη η ” τιμια ” εταιρεια
      απο τα μακρινα νησια που τον κατασκευασε ενω γνωριζει πολυ καλα οτι υπαρχει
      πιθανοτητα να κολλησει το γκαζι του ( οταν μαλιστα εχουν προκληθει κ θανατηφορα
      λογω αυτου του προβληματος), προτιμαει να το κουκουλωσει αφηνοντας τους παντες
      κ τα παντα στην τυχη τους..

    • insider greece

      θανατηφορα εχει και η Boeing και η Airbus, οτι κινειται σκοτωνει, και με τα ποδια να πιηαινεις σκοτωνεσαι απλα δεν μπορεις να ζητησεις αποζημιωση απο την “κακια στιγμη” :):):)

    • panos

      ναι αλλα η τογιοτα ενω γνωριζε οτι ειχαν προκληθει θανατηφορα κ
      οτι συνεχιζαν να προκαλουνται ατυχηματα ισως κ δυστυχηματα απο
      τα γκαζια που κολλουσαν, αντι να κανει ανακληση προτιμησε να το αποκρυψει, κ μονο οταν ο αμερικανικος NHTSA πηρε χαμπαρι τι
      συμβαινει εκανε ανακληση, εγιναν δικες, πληρωσε προστιμα, αποζημιωσεις κλπ κλπ..

    • insider greece

      Για ποιο απ τα 2 σεναρια λες; για το πατακι που σφηνωνε το γκαζι; η για το πενταλ το καθεαυτο; Αυτο το γεγονος να σου πω την μαυρη αληθεια το λεμε με τους φιλους και γελαμε, και οι πετρες ξερουν οτι η ιςχυς του συστηματος πεδησης ενος οχηματος ειναι πολλαπλασια του κινητηριου συνολου οποτε και με 200κμ να τρεχεις και το γκαζι να κολλησει, και να μην βαλεις νεκρα η να μην σβηςεις τον κινητηρα σε αυτοματο η μη τα φρενα και παλι θα σταματησουν του οχημα.

    • panos

      οταν κολλησει το γκαζι κ μονο που θα αυξηθει η αποσταση ακινητοποιησης του οχηματος αρκει για να γινει ατυχημα αφου το γκαζι
      κ το φρενο θα ειναι πατημενα μαζι, κ οποιος εχει αμφιβολιες μπορει
      να το δοκιμασει μονος του, σε ενα χωρο ομως που σιγουρα δεν θα θεσει
      σε κινδυνο αλλους κ τον εαυτο του..

    • insider greece

      Φταιει η διατυπωση μου οποτε επαναδιατυπωνω:
      Φαινεται οτι Θελει πολυ μυαλο και ειδικες γνωσεις οταν κολησει το γκαζι να βαλεις νεκρα και να πατησεις φρενο για να σταματησεις.
      Μπορεις να σβησεις και τον κινητηρα, ακομα εχεις φρενο αλλα μην αρχισεις να τρομπαρεις το πενταλ γιατι θα αδειασει το σερβο (κατα πολους σεβρο) και θα μεγαλωσει η αποσταση φρεναρισματος.
      Το πιο tricky ειναι να βαλεις την μυτη του παπουτσιου λοξα πισω απο πενταλ και να το τραβηξεις πανω.
      Δεν ανακαλυψε διστυχως η τουοτα τα κολημμενα πενταλ!!!!

      Autoblog , αν ακους , δεν θα ηταν κακη ιδεα να φτιαξεις μερικα αρθρακια για τετοιες περιπτωσεις.
      Thanx ?

    • panos

      ουτε νεκρα ουτε τιποτα, γτ χανεις πολυτιμο χρονο, θα σου πω κατι πιο απλο που γινεται μαλιστα κ ακαριαια, αν λοιπον κολλησει το γκαζι πατας φρενο κ συμπλεκτη ταυτοχρονα, κ ουτε θα εχεις προβλημα με το κενο του σερβο, απλα θα ανεβουν οι στροφες, που εκεινη ομως την στιγμη δεν ειναι προβλημα, το προβλημα ειναι οτι δεν ειμαστε ολοι οι οδηγοι ιδιοι, γτ υπαρχουν πολλοι που πανικοβαλλονται κ δεν ξερουν πως να αντιδρασουν σε τετοιες περιπτωσεις, οταν μαλιστα ο χρονος ειναι περιορισμενος για σκεψεις, που σημαινει οτι ολα πρεπει να γινουν σχεδον μηχανικα, αρα επειδη τα αυτοκινητα δεν απευθυνονται μονο σε οδηγους με μεγαλες γνωσεις κ μεγαλη εμπειρια, πρεπει να λειτουργουν απροσκοπτα ωστε να μην φερουν σε δυσκολη θεση τον μεσο οδηγο, η αν θελεις ακομη κ τον τελειως απειρο, γτ υπαρχουν κ τετοιοι..

    • insider greece

      Ναι, τα αυτοματα δεν εχουν συμπλεκτη και νεκρα κατεβαζεις και χωρις να πατησεις συμπλεκτη σε χειροκινητο.
      Θα συμφωνησω στο θεμα των γνωσεων και του πανικου, μπορει πολοι να μην εχουν καποιες στοιχειωδεις οδηγικες γνωσεις, αλλα στο κραξιμο ειναι μανουλες, και οχι μονο για την συγκεκριμενη ετειρεια… Παρολα αυτα επειδη δεν προβλεπω στο μελλον να υπαρξει μηχανη που να λειτουργει απροσκοπτα πολυ απλα γιατι δεν υπηρξε ποτε και κανεις δεν εγγυηθηκε ποτε οτι ενα μηχανημα θα λειτουργει απροσκοπτα καλο θα ηταν να ειμαστε προετοιμασμενοι για τα παντα ??

    • panos

      εννοειται οτι τα αυτοματα δεν εχουν συμπλεκτη, αλλα εγω προφανως
      αναφερομουν σε αυτα που εχουν χειροκινητο. Προσωπικα δεν εχω βαλει
      νεκρα υπο πληρες φορτιο ( τερμα πατημενο το γκαζι ), αν κ το εχω
      δοκιμασει, αλλα δεν επεμεινα επειδη ο λεβιες δεν ” ηθελε ” να κουνηθει
      απο την θεση του, θεωρω ομως οτι με ενα χτυπημα θα παει στην θεση
      της νεκρας, αλλα αυτο δεν το εχω κανει επειδη προφανως δεν ηθελα να
      ρισκαρω την ακεραιοτητα μηχανικων μερων χωρις λογο :ρ με μερικο
      ομως φορτιο το εχω κανει αλλα κανει γκουπ κ κραδασμο, ομαλα μπαινει
      μονο οταν ασκεις σταθερη δυναμη στο λεβιε κ αφησεις το γκαζι, αλλα
      ειπαμε οτι το γκαζι το θεωρουμε κολλημενο, αλλα γτ να χασεις χρονο
      προσπαθωντας να βαλεις νεκρα αφου ακαριαια μπορεις να πατησεις
      φρενο κ συμπλεκτη ταυτοχρονα χωρις καν να παρεις το χερι σου απο το
      τιμονι..κ τεσπα εννοειται οτι πρεπει να ειμαστε προετοιμασμενοι για τα
      παντα, αλλα κ παλι μπορει να συμβει κατι απροβλεπτο..

  • Christos F40

    πως γινεται αυτο απορω… απο τη μια το σκανδαλο των ντηζελ αυξησε τις πωλησεις του γκρουπ και απο την αλλη η αουντι κανει περικοπες?? κατι δεν κολλαει καλα
    αρα η οι ειδησεις που μας φερνουν οι βησιγοτθοι ειναι ψευδεις, η οι ειδησεις του ΑΒ (που δεν μπορει να συμβαινει αυτο γιατι οι πηγες ειναι εξωτερικες). εγω παντως ημουν και ειμαι σιγουρος οτι κατι τετοιο περι αυξησης πωλησεων ειναι αισχρο μαρκετινιστικο ψεμα. nice try vw group…