731345

Συγκριτικό ανάμεσα στα Honda NSX, Porsche 911 Turbo και Audi R8 V10 Plus ετοίμασε το βρετανικό Auto Express, με τα τρία αυτοκίνητα να κοντράρονται μέσα σε πίστα. Ποιο από τα τρία λοιπόν είναι ταχύτερο μέσα στη μια κλειστή διαδρομή μιας πίστας. Το μόνο που θα μαρτυρήσω είναι πως η διαφορά ανάμεσα στα αυτοκίνητα είναι πολύ μικρή.

  • manowar

    Γιατι ρε μλκ γινεται αυτο συναιχεια γιατι ενα αμαξι που τα εχει ολα πισω ειναι χτισμενο με εντελως διαφορετικο τροπο απο ολα τα υπολοιπα τα πηδαει ολα στις στροφες σταθερα και ανελληπως?το αλλο εχει απιστευτες ροπες λογο συνδιασμενης δυναμης αλλα βλεπουμε και εδω οτι μερικες φορες ολα γινονται για θεμα μαερκετινγκ και οχι για το τρομερο αποτελεσμα τελευταιο βγηκε..

    • rous

      Φανταζεσαι να ηταν καμια Turbo S εκει? χαχαχα θα κλαιγανε μανουλες

    • manowar

      ναι ρε ..μα το συγκεκριμενο πορσε μακαρι να ειναι στα 5 πιο γρηγορα πορσε σε πιστα..αν ειναι θα ειναι 5το..

  • mixalhs7

    Μικρή η πίστα για βγάλουμε ασφαλή συμπεράσματα.
    Το μόνο που κρατάω απ τα λεγόμενα του Sutcliffe είναι η εμφάνιση υποστροφης στο NSX με κανονικά ελαστικά.
    Προφανώς αυτό οφείλεται στο διαφορετικού τρόπου λειτουργίας torque vectoring που έχει το συγκεκριμένο μοντέλο. Κι αυτό έρχεται να προστεθεί στην κακή κριτική που πήρε το συγκεκριμένο σύστημα απ’το Motor Trend την προηγούμενη εβδομάδα.

    • εκει στο 1.30 με 1.50 τι ειπε ακριβως ??? γιατι το εχασα λιγο……..

    • mixalhs7

      Αλλος ενας ατυχος ανθρωπος που δεν μπορει να μπει εδω να διαβασει αληθειες :P

    • για μια στιγμη λεω………μα τι λεει ο κακομοιρος !!!! :-P

    • mixalhs7

      Πλανεμένο βόρειο τρολ κι αυτος :P

    • NIKOS HomoAkatastatus

      Ρε σας έχω τόσο μπροστά στην ενημέρωση ΠΑΓΚΟΣΜΙΩΣ,
      που μέχρι και ο Randy Pobst, το Reuters, το Cnn,μέχρι και το Αl jazzera σνάκ μπάρ, με διαβάζουν για να μελετάνε τις Προφητείες μου! : )

    • Akis-F1 FAN

      Ρε τρολλάκι, φτάνει πια με το βάρος !!! Είναι ξεκάθαρο ότι είναι πληρωμένοι και προσπαθούν να στρεβλώσουν τους νόμους της φυσικής και να μας πείσουν ότι το ελαφρύτερο είναι πιο γρήγορο και κάτι τέτοιες παπάτζες…..200 κιλάκια να είχε ακόμα το nsx να δεις ξύλο που θα έριχνε !!! χαχαχαχα

    • ολοι εχουν βαλθει σε παγκοσμιο επιπεδο…να ριξουν τις προφητειες !!!! :-P

    • Akis-F1 FAN

      Τους πονάει που δεν μπορούν να κάνουν τα αυτοκίνητά τους 2 τόνους όπως τα Τζαπώνια και κοιτάνε να μας κάνουν πλύση εγκεφάλου !!! Ευτυχώς υπάρχει και ο Νικολής και μας ανοίγει τα μάτια !!!

    • Mika

      Noμιζω τα αγγλικα σου θελουν φρεσκαρισμα!!
      :p :p

    • η κωλοβρετανικη προφορα φταιει !!!!!!! :-P

    • Mika

      Δεν ειμαστε ολοι της Οξφορδης η του Cambridge, my dear!!!
      :p :p

    • panos

      ολα ειναι σχετικα, γτ ο βαθμος επιδρασης της βαρυτητας του ηλιου κ της σεληνης στα σωματα ( αυτοκινητα στην προκειμενη περιπτωση ) που βρισκονται στο
      πανω μερος της γης ( οχι απο κατω ), εξαρταται απο το βαρος των αυτοκινητων
      σε συναρτηση με την θεση των δυο ουρανιων σωματων την στιγμη της δοκιμης,
      αρα τα αποτελεσματα ειναι μουφα γτ εξαρτωνται απο το αν εχει πανσεληνο η
      νεα σεληνη την στιγμη της κοντρας, οπως κ αν ειναι μερα η νυχτα, αλλα μαλλον
      εκει στο ΑΕ θα εχουν μεινει στην θεωρια που λεει οτι η γη ειναι σφαιρικη, κ στις
      φωτοσοπαρισμενες φωτογραφιες που μας πασαρει η NASA για να μην φαινεται
      οτι ειναι επιπεδη..
      https://seashoremary.files.wordpress.com/2015/06/flat-earth.jpg

    • manowar

      χαχαχαχαχα τρελε

    • panos

      αν δεν το προσεξατε το τοιχακι γυρω γυρω ειναι για να μη χυθει
      η θαλασσα στο διαστημα :ρ

    • περαστικός

      Και τον γύρο με ContiSportContact τον έκαναν..
      Ο Ted Claus είπε ότι το επιδίωξαν…θεός και ψυχή του αν λέει αλήθεια..
      Το Motor Trend γενικά έχει πει-γράψει αρκετές παπαρί3ς για το NSX…
      Δεν πιστεύω ότι είσαι απο αυτούς που πιστεύουν τα υποτιθέμενα drag race και βγάζουν συμπεράσματα απο της κόντρες στις πίστες που βάζουν..

    • mixalhs7

      To MT είναι το μοναδικό μέσο που παίρνω στα σοβαρά υπ όψιν μου.
      Η ίδια η Acura έδωσε αποκλειστικά στο ΜΤ να κάνει το πρώτο review μετά από σεμινάριο.
      Θυμάμαι στο πρώτο βίντεο γνωριμία είχαν επισημάνει την διαφορετική λειτουργία του torque vectoring που λειτουργεί με την αντίθετη κίνηση κι οχι με το φρεναρισμα όπως ο ανταγωνισμός.
      Απο εκεί μου κίνησε την περιέργεια αν αυτο το σύστημα είναι καλύτερο απ’αυτο με το φρενάρισμα μιας κι εκτός του nsx το ίδιο χρησιμοποιεί και το Ριμακ.

      Ακολουθώντας το ρητό lap times don’t lie, δεν βλέπω τόσο στο ΜΤ όσο και στο Auto Express, το σύστημα της Acura να κάνει την διαφορά.
      Αν ισχύει δε αυτό που λέει ο Sutcliffe, πως το αμάξι υποστρεφει πολύ, τότε τζάμπα οι προσδοκίες του κοινού για άξιο συνεχιστή του παλιού nsx.
      Θα περιμένω κι άλλα ριβιους να βγάλω πιο ασφαλες συμπέρασμα.

    • περαστικός

      Everyday Supercar έλεγαν για το πρώτο…
      Everyday Supercar λένε και για αυτό …
      Ούτε το πρώτο “πατούσε” τον ανταγωνισμό στην πίστα ούτε αυτό…
      Και το πρώτο είχε φάει “κράξιμο” απο τον “τύπο” της τότε εποχής όταν είχε βγει και αυτό προς το παρόν τρώει “κράξιμο” για σχεδόν τους ίδιους λόγους… γιατί είναι ακριβό, είναι αργό, προσπαθεί να μιμηθεί…και άλλα τέτοια νόστιμα…

    • mixalhs7

      Everyday Supercar το ελεγε η Χοντα τοτε και ηταν.
      Βασικα ηταν τοσο καλο στο handling που εστειλε την Φεραρι πισω στα θρανία.
      Επειδή τότε παρακολουθουσα τον ειδικο τυπο της εποχης, το nsx ειχε αποσπασει τα εγκωμιαστικοτερα σχολια απ το συνολο του τυπου.
      Τοτε ηταν απεναντι στην 355 τωρα δεν ειναι απέναντι στην 488 κι αυτο ειναι επιλογη της εταιρειας.
      Αρα δεν μιλαμε για τοπ σουπερκαρ οπως η 650 η 488 κτλ. αλλα για entry level supercar οπως η 570s το R8 κτλ
      Αρα δεν υπαρχει κανενας υποβιβασμος απο τον ειδικο τυπο, ποσο μαλλον τον Αμερικανικο, ειδικα απ’την στιγμη που μιλαμε για ενα 100% made in usa αυτοκινητο.

    • περαστικός

      Την 348 είχε όταν είχε βγει το NSX..η 355 ήρθε μετά…
      Είχε όμως και Skyline τότε και Supra και 3000 GT εκτός απο όλα τα άλλα.. γιαυτό παρέμενε “ακριβό για Honda…” “Skyline με τα μισά λεφτα” “γιατί να μην πάρω Ferrari με αυτά τα λεφτά”
      Η θρύλος του NSX δημιουργήθηκε μετά τον θάνατο του Senna και άρχισε να γίνετε γνωστό με τις δηλώσεις του Murray παράλληλα με τις ειδικές εκδόσεις που άρχισε να βγάζει…δηλαδή 95 με 2000…
      Τότε όλοι άρχισαν να θυμούνται ότι τα υλικά που χρησιμοποιούσε η Honda το 90 δεν τα έβρισκαν σε αυτοκίνητα του 2000 και ότι παρά το ότι είχε 10 χρόνια που είχε βγει (έγινε κάποια ανανέωση ενδιάμεσα) παρέμενε ένα σύγχρονο ευκολοδήγιτο everyday supercar…

      Την 458 ήθελε να προλάβει, το προηγούμενο R8 και την προηγούμενη 911 Turbo …αλλά το πρόλαβαν αυτά..

      Τα μόνο αρνητικά σχόλια που βρίσκω για τα κρατήματα του είναι για τα ελαστικά..και αυτά όταν τα αλλάζουν μια χαρά τα λένε…απο τα λίγα που καταλαβαίνω..

      Αυτά έγραφε κάποτε το Caranddriver ..
      The initial production model arrived in 1990, and was designed to combine performance and driving thrills Ferrari with a comfort and friendliness of the family of Honda Civic car

    • mixalhs7

      Αρχικα η εξελλιξη του nsx ξεκινησε το 1984 με την πλατφορμα του crx στοχευοντας στην φεραρι 328.
      Μετα ο στοχος αλλαξε και δημιουργησαν απ το μηδεν καινουργια αλουμινενια πλατφορμα βάζοντας στοχο την φεραρι 348 η οποια βγήκε ενα χρονο πριν το nsx.
      Μετα ομως το κραξιμο το ειδικου τυπου για την 348 στα συγκριτικα με το nsx (που βγηκε το 1990) η φεραρι την αντικατεστησε μεσα σε 4 χρονια (κανοντας την το μοντελο με τον μικροτερο κυκλο ζωης της σκουντερια) με την 355, αναγκαζοντας τον Λούκα Μοντετζεμολο να πει δημοσια πως η 348 ειναι το χειροτερο αυτοκινητο που εχουν φτιαξει.
      Επαναλαμβανω ολα αυτα εγιναν εξαιτιας των κακων για την φεραρι, κριτικών του ειδικου τυπου οταν συνεκρινε 348 και nsx.
      Αν εσυ θες να πιστευεις πως τοτε το εθαψαν, δικαιωμα σου!

    • manowar

      αστο το πρωτο ηταν εργαλειο διχως αυριο αν και θα ηθελα παραπανω αλογα απο τον 3.2 θα το εχωνα στο drema garage μου.δεν επρεπε να τον γραψει στα @@ του τον προκατοχο και να κανει ενα αμαξι που μοιαζει με λαμποργινι r8 και γενικα αυτο το γουρουνισιο χαμηλο σουλουπι που εχει φορεθει πολυ,..επρεπε να το κανει οπως πχ η μαστανγκ εκανε 30 χρονια να βρει αντικατασταση αλλα ειναι μια ρετρο αντιγραφη του παλιου..ετσι επρεπε να το κανει η χοντα για μενα παντα γνωμη μου μπορει να εχω και λαθος παντως δεν μου φαινεται οτι θα πατωσει μπηκε σε αλλη κατηγορια ακυρη με το παρελθον..

    • περαστικός

      Φίλε το πρώτο είναι πρώτο..δεν γυρίζουν τα χρόνια πίσω…

      Μια χαρά το βρίσκω το σουλούπι του…και αν αναλογιστής την φωτοAγένια που διακατέχει όλα τα Honda απο κοντά θα είναι πολύ πιο ωραίο…

    • manowar

      δεν ειναι οτι δεν ειναι ωραιο απλα επρεπε να ειναι πιο nsx και ας μην ειχε ηλεκτροπαπατζες στ τετοια μας ολες οι φιρμες τωρα ακολουθανε τον ηλεκτρισμο ειναι αρχαια τεχνολογια απλα προσφερει τεραστιες επιδοσεις και λιγο περισσοτερη οικονομια πολυ ελαχιστη απο το ντιζελ.

  • Akis-F1 FAN

    Που να ήταν και η turbo s….μ’ αρέσει που λέει ότι το Nsx είναι και το πιο ακριβό από τα 3 χαχαχαχα……ευτυχώς είναι κουκλάκι και το σώζει κάπως.

    • manowar

      σαν αμαξι ειναι ωραιο δεν ειναι ασχημο αλλα γιατι να μην ηταν σα το παλιο;;να γουσταρουν και οι παπουδοκαυλεντζιδες σαν εμενα;; ;-ΡΡ

    • Akis-F1 FAN

      Τι εννοείς σαν το παλιό ? Εμφανισιακά ?

    • manowar

      Ρε συ το παλιο ηταν ενα αυτοκινητο γεματο νευρο στις στροφες για εναν ατιμο γνωστο λογο…βαρος….φρεναρε αριστα χωνοταν στην στροφη αριστα πλεον αλαξε εντελως χαρακτηρα οσο για το σχεδιο επρεπε να μοιαζρι στο παλιο αυτο δεν ειναι ασχημο αλλα δεν ειναι τοσο nsx οσο πρεπει.

    • Akis-F1 FAN

      Κοίτα είναι αλήθεια ότι άλλαξε τελείως χαρακτήρα το nsx !! Και για μένα κακώς….το κάνανε υπερβολικά περίπλοκο ( και συνάμα βαρύ ) χωρίς ιδιαίτερο λόγο. Μόνο και μόνο για να δείξουν ότι μπορούν, χωρίς να σκεφτούν αν όντως χρειάζεται.

    • manowar

      συμφωνω αλλα πιστευω γνωριζεις οτι οι περισσοτεροι μπορουν πλεον..τωρα παιζει ρολο η στρατιγικη καθε φιρμας..εδγω πχ θα το εκανα ανανεωση φωτοτυπια του 2002 nsx και πιστευω οτι θα ειχα μεγαλυτερη επιτυχια ….μλκα παλι καλα που υπαρχετε και εσεις και ανταλαζουμε καμια γνωμη μονο αυτο σ λεω..ολα τα 18χρονα 20χρονα ναυλωμενα εχουν κανει προφιλ και κακαριζουν αηδιες.. πφφφφ ((((

    • Akis-F1 FAN

      Χχαχαχαχα καλή η ιδέα της φωτοτυπίας αλλά μετά θα το αγόραζαν μόνο οι γνήσιοι petrolhead ;-PP…….όσο για το τελευταίο που λες έχεις πολύ δίκιο…..η πλάκα όμως είναι ότι έπεσες σε 18χρονο ;-D

    • manowar

      18 ειναι ποιος εσυ;;

    • Akis-F1 FAN

      Yep.

    • manowar

      Πιο πολυ μοιαλο χεις εσυ παρα καποιους (30ριδες)εδω μεσα ;-ρ

    • Akis-F1 FAN

      Χχαχαχα να σαι καλά ;-P

    • Sofian

      Κοιτα εγω εχω δηλωσει οτι μου αρεσει και το καινουριο αλλα τελικα με οσα βλεπω δεν ειναι τοσο καλο οσο το περιμενα με αυτα που διαβαζα…περιμενα να χτυπαει ανετα τον ανταγωνισμο και τωρα βλεπω οτι η ειναι στα ισα η χανει κιολας…δεν ειναι κακο γενικοτερα αλλα σαφως μπορουσε καλυτερα!! Θα προτιμουσα και γω ενα παναλαφρο αμαξωμα vtec με τουρμπο να ανοιγει σωστα σε V8 κατα προτιμηση για να υπαρχει και εξελιξη…γιατι τοτε με το αλουμινιενο αμαξωμα ηταν πραγματικα πρωτοπορο δεν το ειχε κανει κανεις…τωρα αυτο με τις μπαταριες το εχουν κανει αρκετοι…αναμενουμε την εκδοση type R μηπως και το βελτιωσουν!!

  • απο τη στιμγη που δεν ειναι η TURBO S…για μενα το R8 !!!!
    μονο και μονο για τον ηχο του φτανει και περισσευει !!!!

    y.g η αμηχανη στιγμη που ενα AUDI..στροφαρει πιο πολυ απο ενα HONDA !!! :-P

    • Mika

      Awkward!!!!!!!!!!

    • περαστικός

      Σταμάτα το video στο 2:07 2:08 και ξανασκέψου το…

    • μηπως εκανες λαθος με τους χρονους…..γιατι η δεν καταλαβα τι θελεις να πεις……..η δεν εντυπωσιαστκα με αυτο που ειπε….η δεν το καταλαβα τελικα τι ειπε !

    • περαστικός

      Όχι…
      Για την εμφάνιση λέω…
      Σαν κτήνος εμφανίζεται απο το ύψωμα… :P

    • προτιμω το πλανο σαν το 4.19 και να σκυλιαζει στις 9.000rpm !!! :-D

  • Mika

    Aμελητεες οι διαφορες, αν και αν ηταν η Turbo S στο παιχνιδι θα τους ειχε ριξει πανω απο δευτερολεπτο σ αυτη τη μικρη πιστα…

  • NIKOS HomoAkatastatus

    A χα χα χα χα χα χα χα χα, ρε παλαβοί έχω λιώσει στα γέλια με το trolling σας!
    Εσείς ρε μπορεί να μην με ακούτε,αλλά με ακούει ο Randy Pobst και φτιάχνει μέχρι και video για
    ΤΑ ΒΑΡΥΤΕΡΑ. : )
    Επίσης με ακούνε μέχρι και ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΟΜΑΔΕΣ….
    ”How Does The Heaviest Car Here Win So Many Races”? http://blackflag.jalopnik.com/how-does-the-heaviest-car-here-win-so-many-races-1715016246
    Επίσης εκτός από τον Randy και άλλος οδηγός αγώνων σας ξεστραβώνει. : )
    ”The ΜΟRE power a car has, the more that STATIC weight over the drive wheels helps acceleration off the corners”…..https://grassrootsmotorsports.com/articles/understanding-corner-weights/

    Y.Γ Όταν θα βλέπετε τα ΔΙΤΟΝΑ+ TESLA MODEL S, των 2.5 0-100, να μοιράζουν πόνο στα πανάλαφρα πισώβαρα χρέπια σας,θα ξέρετε πως ο ΗΟΜΟ ΤΑ ΠΡΟΦΗΤΕΨΕ ΚΑΙ ΠΑΛΙ! : ) : )
    Έχω φτάσει σε επίπεδο Gandalf The White πλέον και ΣΚΟΡΠΙΖΩ ΦΩΣ ΣΤΟ ΣΚΟΤΑΔΙ! ; )
    https://merisworlddotcom.files.wordpress.com/2015/04/lighthorse.gif

    • manowar

      Δεν ξερω αν βρισκεσαι εδω μαζι μας η αν παιζει κανα ματζικ μπας, ;-Ρ ,παντως νικολαρα το βαρυ εδω τα βρηκε λιγο σκουρα παρα τα τεραστια ρεπριΖ που δεν συγκρινονται με τα αλλα 2 που εχουν μονο 1μοτε..

    • NIKOS HomoAkatastatus

      Χα χα χα χα χα χα χα χα άκου μάτζικ μπας : )
      ΔΕΝ είναι σωστή τόσο μικρή πίστα για ασφαλή συμπεράσματα.
      Έχω μεγαλώσει μέσα στα πανάλαφρα αυτοκίνητα και γνωρίζω τα υπέρ και τα κατά τους.

      Μέχρι τα 150 χιλιόμετρα είναι, δεν είναι για πολλά-πολλά σε στροφιλίκια.
      Όσο ΑΥΞΑΝΟΥΝ τα χιλιόμετρα μετά τα 200 έχουν αεροδυναμικά προβλήματα.
      Ειδικά στους πλευρικούς ανέμους έχουν προβλήματα.

      Επίσης ΌΣΟ ΑΥΞΑΝΟΥΜΕ την ιπποδύναμη στα πανάλαφρα, έχουμε φαινόμενα μειωμένης ΠΡΟΣΦΥΣΗΣ.
      Μέχρι και στα drag Ηοnda τοποθετούν κιλόμπαρες για να ΓΕΙΩΣΟΥΝ τις ιπποδυνάμεις.

    • το ΜΙΑΤΑ γιατι πασχιζουνπροφητη μου να το ελαφρυνουν τοτες ???
      το μοτο ”ΖΟΥΜ ΖΟΥΜ” της MAZDA…δεν ηταν για τα ελαφρωμενα αυτοκινητα ???
      ιαπωνικο κουτοχορτο τρωμε τοσα χρονια απο την ιαπωνικη MAZDA ??? :-D

    • NIKOS HomoAkatastatus

      Ότι να’ναι. gr
      Λες με τα λίγα κιλά που έχει, να μπορεί να γειώσει 500 άλογα ιπποδυνάμεις;;
      Παλαβώσατε τελείως;;;

      Ένα ελαφρύ πλαίσιο είναι, με 1500-1600-2000 κυβικά μοτεράκια.
      Τα roadster παλαιότερων δεκαετιών ήταν πιο ελαφρά από το Μiata!
      Σύμφωνα με την παπατζολογική σας,το πανάλαφρο MX-5 θα έπρεπε να βιάζει σε χρόνους το TYPE R μέσα στο Νurburgring!!
      Kαλά όνειρα και καλόν ύπνο.

    • https://www.autoblog.gr/2015/09/18/vw-golf-mk2-by-boba-motoring-ends-quarter-mile-in-8-99-seconds/

      για τον απλο λογο οτι στο παραδειγμα σου TYPE R vs MIATA αλλαζεις παραπανω απο μια μεταβλητες….και οχι μονο το βαρος !
      ας το αφησουμε εδω για αλλη μια φορα !!! :-D

    • NIKOS HomoAkatastatus

      ΣΤΙΣ ΣΤΡΟΦΕΣ ΠΑΛΙΚΑΡΙ ΜΟΥ ΣΤΙΣ ΣΤΡΟΦΕΣ, έχουμε την φυγόκεντρο.
      ΧΩΡΙΣ ΤΕΡΑΣΤΙΑ ΦΟΡΤΙΑ για να αυξήσουμε την ΚΕΝΤΡΟΜΟΛΟ,
      ΔΕΝ ΣΤΡΙΒΟΥΝ.
      Το Τype R έχει ΚΑΙ μεγαλύτερο ΣΤΑΤΙΚΟ ΒΑΡΟΣ ΚΑΙ αεροδυναμική μελέτη για κάθετες δυνάμεις,που το πανάλαφρο ΜΧ-5 ούτε καν έχει.

    • biiALFA

      …θα μας τρελανεις και παλι…..
      Το μιατα δε χρςιαζεται 500 αλογα για να παει γρηγορα…και με 300(τα οποια και μπορει να τα γειωσει) στον τονο σουπερ σουπερ γρηφορο θα ειναι.
      Τα μεταξονια κ μετατροχια δε τα υπολογιζεις καθολου οταν μιλας για σταθεροτητα σε μεγαλες ταχυτητες???
      Το type r k to miatia εχουν ιδια αναλογια κιλων ανα ιππους..??
      Οταν συγκρινεις την ταχυτητα ενος βαρυτερου με ενα ελαφρυτερο πρεπει να εχουν τημ ιδια αναλογια….αλλιως,τι μιλαμε?

      Σεπροηγουμενο ποστ ελεγες οτι μετα τα 200 εχουν αεροδυναμικα προβληματα…
      .μα το λες κ μονος σου,τα προβληματα ειναι ΑΕΡΙΔΥΝΑΜΙΚΑ….

      Διορθωση διατυπωσης: η προσφυση δε μειωνεται αν αυξησεις ιπποδυναμη,οπως ειπες πιο πανω, ιδια ειναι απλα σπαει πιο ευκολα

      ..αυτα κ βλεπουμε…

    • manowar

      Φιλε ξερω σε τι μπελαδες μπαινω γιατι τα πληκτρα σου θα παρουν φωτια αλλα εχω να σπυ πω οτι και ενα παναλαφρο αυτοκινητο οπως εχουμε δει μερικα με ογκο που ειναι κατω απο τονο αν εχουν αεροδυναμικα και συστηματα κτλ τοτε φιλε και στα 200 μπροκωνουν γοατι πλεον δεν παιζει ρολο το σωματικο βαρος του αυτοκινητου αλλα τα βαρη που ασκουν τα αεροδυναμικα συστηματα και ο σχεδιασμος που εχει..εισαι αστοχος ενελως σε αυτο το θεμα και πραγματικα δεν καταλαβαινω γιατι επιμενεις..

    • panos

      κ ομως αυτο που παιζει ρολο ειναι το βαρος, γτ το αμαξι καθεται
      κ γινεται ενα με τον δρομο, αρα δεν ξεκολλαει με τιποτα :ρ
      https://www.youtube.com/watch?v=5A7HAJJqPG0

    • rous

      Δεν νομιζω κανενα 2τονο Tesla Model S να μπορει να πιασει σε πιστα μια Ferrari 488.
      Στην ευθεια ο καθενας μπορει να γινει γρηγορος κ ας ειναι και 3 τονους, το θεμα ειναι τι γινεται οταν η κοντρα γινεται σε πιστα. Το κακο του μεγαλου βαρους ειναι και η μεγαλυτερη φυγοκεντρος που δημιουργειτε, με αποτελεσμα να ταλαιπωρειτε περισσοτερο το σασι, η αναρτηση, τα ελαστικα για να κρατηθει το αμαξι στο δρομο.
      Σαν παραδειγμα, παρε ενα καρτ και βαλτο σε μια μικρη πιστα κοντρα με ενα αμαξι. Μαντεψε ποιος θα κερδισει. Να στο αποκαλυψω? Το καρτ θα κερδισει, το οποιο θα εχει κινητηρα μολις 125 κυβικα, θα ειναι πουπουλο και με χαμηλο (σε αποσταση απο το εδαφος) κεντρο βαρους.
      Ειναι οι νομοι της φυσικης, δεν μπορεις να τους αλλαξεις.
      Αν ηταν ετσι, τα αυτοκινητα της Formula 1 θα τα εκανα 1,5 τονο, αντιθετως υπολογιζουν μεχρι και το τελευταιο γραμμαριο.

    • Smartass

      Μα γιατί είσαι αρνητικός;;
      Δεν βλέπω κακό στην σύγκριση μιας Lambo και ενός σκαραβαίου απέναντι στο διαστημικό λόγο τεχνολογίας Honda NSX!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
      :D

    • panos

      ασε που μπορει κανονικα να βγηκε πρωτο το παπακι, αλλα μας παρουσιασαν
      αλλιως την δοκιμη :D

    • Smartass

      Ξέχασα και η Porsche είναι σύγχρονη αφού από το 1998 οι κινητήρες της είναι υγρόψυκτοι!!!!!!!!!!!!!!!!!
      ;)

    • kostas

      ενω ανακαλυψε και την ενεργη τετραδιευθυνση, που την εβαζε η νισαν και μαζντα στα ’80ς!!

    • Smartass

      HICAS

    • manowar

      Συγκρινεις την μαζντα και την νισσαν με την πορσε ??χαχαχαχαχαχα σε ποιον τομεα??απο κει να καταλαβετε τι κλανιες ποσταρετε… θα περασουν τα χρονια και θα καταλαβεις τι μλκιες εγραφες να τα βλεπεις αυτα μετα απο 10 χρονια να λες ,,τι γραφω και δεν υδρωνω..που συγκρινεται η νισσαν με την πορσε ,,αξιοπιστια,, επιδοσεις ,,στροφες,, ιστορια ,,τεχνολογια ,,εφευρεσεις??ακουω δεδομενα..(σημειοτεον εχω νισσσαν αλλα ποτε δεν ειχα πορσε)) μην μου γραψεις για ολυμπιακο,, βαλβερδε,, τσιπρα και σοιμπλε θελω αποδειξεις θα σας κανω εγω να καταλαβετε οτι οι παπατζες που ποσταρετε δεν μπορειται να τις υποστηριξετε..ακουω..;-)

    • kostas

      επειδη τις ιδιες κοτσανες λες σε ολους για ταχα μου αξιοπιστια κλπ και σε εκανα ρομπα την προηγουμενη με τα μπεμβεδακια που εχουν σασι σαν σουρωτηρια απο μακαρονια παρε κι αυτο για πορσε τωρα.
      rebuild engine λεει ο αλλος σε 36000μ. αμα βρεις κανα gtr να εχει rebuild engine σε 36κμ να μας γραψεις. μονο την καδενα του gtr να δεις φτανει δεν χρειαζεται για το τη δουλεια εχει γινει πανω στον τομεα της μηχανης.
      δε φτανει που εισαι αμπαλος απο αυτοκινητα μιλας κιολας.

      http://www.pistonheads.com/gassing/topic.asp?h=0&f=48&t=400915

    • manowar

      Ρε μλκα παιδακι σου ειπα απαντησε μου και αποφυγες την ερψτηση μου…για να κανεις εσυ ρομπα εμενα πρπει να μεταλαβεις με 30 παπαδες..σε ρωτησα σε ποιον τομεα συγκρινεις πορσε με νισσαν και μαζντα ακομα και σε αξιοπιστια που η πορσε βγαινει σταθερα καο ανελλιπως πρωτη και το μπουκωσατε στο αρθρο και δεν μιλαγατε..περιμενω να μ απαντησεις σε αυτο που συγκρινεται η πορσε με τις 2 αυτες..ακουω νιουφρη..περιμενω δεν συγκρινονται τα αυτοκινητα τους..δεν προκειται να παρω απαντηση αλλα αν εχεις απαντηση δωστην.

    • manowar

      Ρε γιοτομπαλο αυτο που μου εστειλες ειναι ενα αρθρο το γεγονος ειναι οτι η πορσε σαν αξιοπιστια στα αυτοκινητα της την περναει μονο η χιουνται…ακομα και η τουοτα ειναι πιο κατω..και συγκριβεις ρε αμπαλε τα αυτοκινητα της νισσαν και της μαζντα γαμω τα δαχτυλα του πληκτρολογιου σου χοντρε και μετα χαρακτιριζεις εμενα που οταν διαβαζα για τα αυτοκινητα σε εκανε η μαμα σου κουπεπε στη ποδια επιδη εισουνα τοσος δα?

    • Mrdesperado32

      τι να στοχοποιησω?εσυ τα γραφεις μονο σου στοχοποιησε.δεν εισαι σε κλειστο φορουμ εδω.δημοσια σχολια κανεις και τα βλεπουν ολοι.αλλο να σε λεει αμπαλο ο αλλος οπως λες και συ συνεχεια και αλλο να τον βριζεις.τεσπα τελειωσε η κουβεντα.δε θα επεκταθω παραπερα.κανε οτι νομιζεις .ας μας κανουν μπαν να ηρεμησεις να μεινετε οι γνωστοι να τα λετε.

    • manowar

      σιγα να μην πεταξεις ..μιλας εσυ που δεν υπαρχει αθρο να μην δημιουργησεις φασαρια και με αλλους πες οτι ελειπα εγω που γραφεις μονο για ναζι πολεμους του 40 κτλ και εισαι εντελως offline σε καθε αρθρο;;και παιζετε μπαλιτσα εδω με τον σαμουραι και το κωστακι καθε φορα λες και το μπλογκ ειναι το μιτατο σας που εχετε τα προβατα σας;;εισαι μουρλος;;ρε στον σκαραβαιο μπηκαμε να δουμε τι συμβαινει κξαι ειχε σχολιο ντεσπεραντο με πολεμο και φυλακες..πανω που μιλαγαμε για το ποτε εμφανισαν τον σκαραβαιο ο πορσε..πλακα κανεις ποιον κοροηδευεις;

    • Mrdesperado32

      εμενα αν ειχα ριξει τετοιο βρισιδι θα με μπαναραν επι τοπου.απο εκει να καταλαβεις.τεσπα εληξε

    • manowar

      χαχαχαχαχαχ ρε στην ζωη σου εχεις ζησει ποτε την πραγματικοτητα η παντα εκανες τον ψοφιο κοριο αν εβριζες στο ακυρο ναι μπορει..αν σε εβριζαν μαλλον οχι..απαντησα με τον ιδιο τροπο μικρε….γελοιοποιεισαι γιατι φαινεται οτι γλυφεις απελπισμενα τους μπλογκερς μπας και φυγει καποιος για να μπορεις να παιζεις μπαλα με τα τρολλακια τα γνωστα την παρεουλα σου…ετσι γλυφεις παντα;;το δημοσιο υπαλλιλικι σε μεταμορφωνε τοσο;;γιαυτο ειμαστε θα μου πεις σε τετοια κατασταση ε;;

    • Mrdesperado32

      εσυ βρισιδια απο τοτε που δουλευεις σε clubakia?αυτη ειναι ιδια απαντηση σε προσβλητικο σου σχολιο.οχι τα βρισιδια.

    • manowar

      δεν καταλαβα ουτε καν τι εννοεις.. υπαρχετε μονο για να λετε; γερμανια γερμανια γερμανια να μπαινετε σε αρθρα με ιταλικα να κανετε τεμεναδες απο την στιγμη που οι ιταλοι μας εχουν πδξει εδω 10δες φορες πολλαπλασιες της μιας φορας των γερμανων…τι να πμου πεις ρε δεν ειστε φιλοι της αυτοκινησης ειστε ενα μιγμα κομπλεξ,, μπουλινγκ ,,θελετε να περασετε την δικια σας γνωμη σε ενα μπλογκ λες και ειναι τσιφλικακι σας και ολοι που σας βλεπουν ειναι προβατα..εσια υποστιρικτης των βρισιδιων γιατι εβλεπες τα βρισιδια τοση ωρα του κωστακιου σου και εβγαζες την μουγκα περιμενες να σχολιασω εγω που εννοειται οτι θα τον κραξω και περιμενες να απαντησεις .γλυψημο καθαροαιμο κοψε καμια κλιση τωρα αιντε..

    • manowar

      δεν καταλαβα ουτε καν τι εννοεις.. υπαρχετε μονο για να λετε; γερμανια γερμανια γερμανια να μπαινετε σε αρθρα με ιταλικα να κανετε τεμεναδες απο την στιγμη που οι ιταλοι μας εχουν πδξει εδω 10δες φορες πολλαπλασιες της μιας φορας των γερμανων…τι να πμου πεις ρε δεν ειστε φιλοι της αυτοκινησης ειστε ενα μιγμα κομπλεξ,, μπουλινγκ ,,θελετε να περασετε την δικια σας γνωμη σε ενα μπλογκ λες και ειναι τσιφλικακι σας και ολοι που σας βλεπουν ειναι προβατα..εσια υποστιρικτης των βρισιδιων γιατι εβλεπες τα βρισιδια τοση ωρα του κωστακιου σου και εβγαζες την μουγκα περιμενες να σχολιασω εγω που εννοειται οτι θα τον κραξω και περιμενες να απαντησεις .γλυψημο καθαροαιμο κοψε καμια κλιση τωρα αιντε..

    • Mrdesperado32

      κλιση σε τι μοιρες?αντε ριξε καμια πορτα και συ σε κανα φουκαρα.αυτα απο μενα

    • manowar

      χαχαχαχαχαχαχ χαχαχαχαχ…δεν σταματαγα ποτε κανεναν στο να μπει μεσα,,, αυτο ειναι αλλουνου δουλεια εγω ειμουνα παντα μεσα και αν χρειαζοταν εβγαζα εξω.ρε μλκες το ζητουμενο δεν ειναι αυτα που λεμε τωρα το ζητουμενο ειναι οτι η πορσε μπροκωσε το αουντι αλλα τυχαινει να μπροκωσει και το τζαπαν και σας ετσουξε..γιαυτο υπαρχετε εδω μεσα..για κανεναν αλλο λογο..

    • Mrdesperado32

      οτι να ναι λες.μην απαντησεις και ξεκινησω και με σενα κουβεντα.αλλα τα ψεμματα εχουν κ ενα οριο

    • Mrdesperado32

      λες αληθεια δηλαδη οτι εξαιτιας μου εφαγε μπαν ο γιωργος?

    • Mrdesperado32

      ασε τα μαλλον…η αιτια που εφαγε μπαν ηταν αγνωστη εγω μιλουσα μαζι του γτ κατι που του εκανε καποιος και του ειπα τι θα εκανε εγω.ουτε βρισαμε ουτε προσβαλλαμε κανεναν.τα βρισιδια εσενα δε βλεπω να σε ενοχλους μιας και μιλας για δημοκρατια

    • Mrdesperado32

      ενταξει καταλαβα και παλι…δε χρειαζεται παραπανω κουβεντα.

    • manowar

      φιλε ελα αρκετα με το αρθρο δεν φταιω εγω που η πορσε τους εχει ξεκατινιασει ουτε μενω στουτγκαρδη αστους να κλαινε..

    • Mrdesperado32

      δειξε μου που αποκαλεσα καποιον ναζι και ζωο επειδη εχει γερμανικο.περιμενω να μου δειξεις.ειπα εγω να φας μπαν εσυ μιλησες για σουτ πρωτος.πολυ ψεεμα λετε ρε παιδια.

    • manowar

      μλκα πραγματικα τωρα εχεις αρχισει και κακαριζεις οτι να ναι…… τα σκεφτεσαι αυτα που λες;;δεν εχεις καταλαβει οτι απο ολο το μπλογκ ασχολουυμε με εσενα;;πετας συναιχως σποντες και μπαινεις στα αρθρα της μπεμβε λες αρλουμες που ειναι για δαφνι για να κανεις κουβεντα με εμενα ρε μπαμ κανει…1 χρονο ασχολουμε με εσενα και την κλικα σου που αποτελειται απο σαμουραι και κωστα…εχω αντιπαρατεθει και με αλλους οπως περαστικος αλλα μιλαμε νορμαλ σε οτι αρθρο χανει καποιο χοντα και σχολιασεις εσυ πεταγεται και ο κωστης..δεν γραφω οτι ειστε ενα και το αυτο αν και το πιστευω αλλα οπως δηποτε ειστε κλικα…δεν το βλεπεις η οι μπλογκερς ειναι χαζοι;;πλακα κανεις στο μινικουπερ και σε αλλα αρθρα εσυ και ο κωστης γινεστε ενα..αντε γεια..1 χρονο τωρα ενω σεβεσαι την μπεμβε σχολιαζεις για να τζιγλισεις εμενα…και δεν βρισκει το μπλογκ ισυχια…και δεν σχολιαζει κατι που την προσβαλλει πχ εχει χαμηλη ιπποδυναμη δεν εχει κρατημα ασφαλεια κτλ λες μλκιες..ποσο πιο λιανα να στο κανω;;

    • manowar

      ουτε τα βασικα δεν αντιλαμβανεσαι κωστακι φιλε..εχουμε ενα αρθρο που το καλυτερο ιαπωνικο αυτοκινητο εως τωρα που περναει το gtr στις στροφες δεν μπορει να τα βαλει με μια μετρια πορσε ουτε καν η turbo s.δεν ειναι δεν μιλαω για gt3 rs…περιμενω απαντησεις.;-Ρμην πω την τσαπου του R8 που ενω ειναι στολιδι και κορυφη τοπυ εχετε ριξει το κραξιμο της γκριζλυ

    • manowar

      το παπακι χαχαχαχαχαχ γιατι οταν κυκλοφορεςι με μιτσουμπισι evo 10 και βλεπεις ξαφνικα στο σπιτι του φιλου σου κλιματιστικο με το ιδιο σημα που εχεις στο τιμονι;;ξενερα φιλε σαν γνησιος ιμπρεζακιας παλαιοτερα παντα τρολλαρα τους μιτσουσβησαιους για αυτον τον λογο… ;-Ρ

    • Mrdesperado32

      εκτος απο παπακια η χοντα βγαζει και μηχανες για to motogp που εκει ειναι πρωτη.βεβαια για μερικους ειναι χειροτερο να βγαζεις παπακια παρα να σαι δεξι χερι του αδολφου και να παιρνεις παραγγελιες απ αυτον.

    • Mrdesperado32

      εγω το πηγα συμφωνα με τη λογικη σου..παπακι το nsx υποτιμητικα,χιτλερικο παραμαγαζο η πορσε και ο ιδρυτης της

    • Mrdesperado32

      γτ ψεμματα ειναι?το πρωτο πορσε δημιουργηθηκε απ τα συντριμια ενος σακραβαιου.

    • Mrdesperado32

      τα συγχρονα πορσε μοιαζουν με τον σκαραβαιο ειδικα μπροστα και το σχημα τους εχουν πολλα στοιχεια.το nsx μοιαζει με παπι?

    • Mrdesperado32

      κοιτα να δεις που πρωτη φορα λες κακο λογο για γερμανικο…εκανες το r8 να μοιαζει με σκαραβαιο.κατι ειναι κ αυτο

    • manowar

      ποια λογικη ρε;;jdm σχολιαστης εναντιων german voriotroll…[βοριοτρολ:τα γερμανικα ειναι πιο γρηγορα],,,,[Jdm τα ιαπωνικα ειναι πιο αξιοπιστα]…[βοριοτρολλ:τα γερμανικα ειναι πιο ποιοτικα],,,,[jdm:τα ιαπωνικα ειναι πιο αξιοπιστα],,,,[βοριοτρολλ:τα ευρωπαικα ειναι πιο ομορφα],,,[jdm τα ιαπωνικα ειναι πιο αξιοπιστα],,,,[βοριοτρολλ τα ευρωπαικα εχουν μεγαλυτερη ιστορια αρα πρεστιζ αρα μεγαλυτερη αξια μεταπωλησης μετα απο χρονια] [jdm:τα ιαπωνικα ειναι πιο αξιοπιστα]…επιχειρηματα οχι μλκιες…χαχαχαχαχ

    • Mrdesperado32

      η γνωμη σου ειναι οτι το r8 ειναι σκαραβαιος?ασε τους αλλους.τη γνωμη σου θελω…εσυ ειπες κακο λογο για γερμανικο??χαχαχαχααχαα σταματα πανε

    • Mrdesperado32

      οταν τρολλαρεις εσυ ασυστολα με βιντεο για το βαρος για να κοροιδεψεις ενα συνομιλητη σου.οταν απαντας με λινκ για τις ανακλησεις ποσταροντας σε ασχετο αρθρο ανακλησεις ιαπωνικων εσυ τι κανεις???ξεκινας αντπαραθεσεις και τη μπαινεις σε συνομιλητη σου επειδη σου βριζει τη γερμανια και παρεξηγησαι.μη θυμηθω τα παλια και παει αλλου το θεμα.δε φταιω εγω που μερικοι εδω νομιζουν οτι η γερμανια μας αγαπαει και οτι το 40 ηρθαν για βολτα.εγω εκφραζω το συνολο των Ελληνων.αυτες τις αποψεις εχω.αυτα που ακουω απο εσας εδω μεσα δεν τα εχω ξανακουσει ποτε.τωρα εσυ αν συμφωνεις με αυτες τις αποψεις εχεις εσυ προβλημα οχι εγω.αλλο το αν γουσταρεις τα γερμανικα αμαξια και αλλο να λες οτι το 41-45 ηταν φιλοι μας και μας αγαπουσαν οπως βλεπω συχνα να γραφεται εδω μεσα.

    • Mrdesperado32

      το να κοτσαρετε συνεχεια τους τουρκους για να ξεχαστουν οι γερμανοι γτ ετσι θελετε δεν περναει.δε φαινεται καλο αυτο που κανεις.δικαιολογεις τα αδικαιολογητα.τελος απο μενα

    • Smartass
    • χχααχχααχχ αντε να συνεχισουμε λιγο το τρολαρισμα !!
      μεγαλε προφητη…..πες μου τι θελει να πει ο ασημαντος κακομοιρος της αυτοκινησης με αυτο το ρητο ??? https://uploads.disquscdn.com/images/bd7aad5544d3196d4b8ba4046668d7276a11cc881629b5a32c08bd347893f78a.jpg

    • NIKOS HomoAkatastatus

      Αυτό το γιωτόμπαλο τις παπάτζες του τις έλεγε για τους ανίδεους.
      ΆΣ ΤΟΛΜΟΥΣΕ να αφαιρούσε τις αεροτομές με τις τεράστιες κάθετες δυνάμεις ΚΙΛΩΝ και θα σου έλεγα εγώ πως θα έστριβαν ΧΩΡΙΣ ΒΑΡΟΣ οι μπανιέρες.
      ΑΥΞΑΝΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΚΕΝΤΡΟΜΟΛΟ ΔΥΝΑΜΗ, ΑΥΞΑΝΟΥΜΕ ΤΗΝ ΠΡΟΣΦΥΣΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΤΑΧΥΤΗΤΑ ΣΤΙΣ ΣΤΡΟΦΕΣ.

      Αποτέλεσμα: Tεράστιες ιπποδυνάμεις 1500 ίππων-ροπές, μπορούσαν στις παλιές F1 NA ΓΕΙΩΝΟΝΤΑΙ.
      Εδώ ρε στην Golfω σου έτσι και βάλεις 500 άλογα στον μπροστινό άξονα ΔΕΝ θα πατάει πουθενά(σπινιαρίστρα).
      Απλά ΔΕΝ έχετε ιδέα, πως λειτουργούν τα ΣΤΑΤΙΚΑ ΚΑΙ ΤΑ ΑΕΡΟΔΥΝΑΜΙΚΑ ΦΟΡΤΙΑ.

    • αλλο ενα ιδανικο ζυγισμα για το αυτοκινητο μου…..και αλλο να το κανω ελαφρυ/βαρυ !!!
      δηλαδη με το σκεπτικο σου…..αμα το κανω το GOLF μου 2000hp….και του βαλω και 2.5τονους απο την κολωνα και πισω……θα πηγαινει τον κωλο του ????

      υ.γ απλα ιεροσυλια να λες τον COLIN GHAPMAN γιωτομπαλο !!!!!

    • NIKOS HomoAkatastatus

      ΔΕΝ σέβομαι άχρηστους ψεύτες, που χρησιμοποίησαν το marketing,
      απλά για να σπρώξει τα ελαφρά πολιτικά μοντέλα του.

      Ενώ στην πραγματικότητα ΓΝΩΡΙΖΕ, πως ΧΩΡΙΣ
      ΜΕΓΑΛΑ ΦΟΡΤΙΑ-ΚΕΝΤΡΟΜΟΛΟΣ ΔΥΝΑΜΗ, οι σαπακομπανιέρες ΔΕΝ ΣΤΡΙΒΟΥΝ με τέτοιες ταχύτητες-ιπποδυνάμεις, που να κωλοχτυπιούνται χάμω!

      Χέστηκαν οι φοράδες στ’αλώνι από τα ελαφριά Lotus!
      Δεν τα έμαθες;;Kάτι κτήνη NISSAN GTR -CORVETTE, τρέχουν να κρυφτούν μόλις ακούσουν ”Lotus”.

    • LiLBLaZeR

      Ο Christian von Koenigsegg που ήθελε να πετύχει το 1:1 power to weight ratio κάνοντας την agera 1300 κιλά κεντρομήχανη είναι βοσκός δλδ?

    • manowar

      χαχαχαχαχαχ βοσκος λεει ο κονισσεγκ,,,χαχαχαχαχ μλκες το εχετε παει παλι σε αλλα επιπεδα…πρπει να υπαρχουν και αυτα μεσα στο μπλογκ.. ;-)

    • NIKOS HomoAkatastatus

      Aυτές τις μλίες κάνει, γι’αυτό τα στέλνει και γκρεμοτσακίζονται μέσα στο Ring μπας και γράψουν χρόνο.
      Τι το περάσατε ρε το ring;;;
      Tίποτα ψευτοπιστούλες επίπεδες για cart, όπως την πιο επάνω στο άρθρο;;;
      H μεταφορά φορτιών(εκκρεμές), στα κεντρομήχανα-πισωμήχανα,
      καροδοκεί σε κάθε εναλλαγή στροφής!

    • LiLBLaZeR

      Οπότε εκτός από τον koenigsegg οι άλλες εταιρίες όπως Pagani, Lamborghini, Mclaren, Lotus λες να είναι όλοι τους τόσο ανίδεοι και να φτιάχνουν μόνο κεντρομηχανα αυτοκίνητα? Δεν σου κάνει εντύπωση πως στα πιο γρήγορα μηχανοκίνητα αθλήματα (formula 1, le man) όλα τα αγωνιστικά είναι κεντρομηχανα? Κάποιος λόγος θα υπάρχει που τα κάνουν έτσι.

    • το οτι τρακαρε το ΟΝΕ….φταιει το αυτοκινητο σαν αυτοκινητο..η μηπως υπερεβαλε ο οδηγος ???

    • NIKOS HomoAkatastatus

      Και τα 2.Με αυτά τα 3ρήμαδα, παλεύουν οι οδηγοί,δεν οδηγάνε.
      Εδώ θα μου φύγει,εκεί θα μου φύγει είναι.
      Εδώ ρε έφυγε στον Rohrl η χαρίκλεια 918 και πήγαινε σαν την κότα!

      Μιλάμε για 3ρήμαδα κίνδυνος-θάνατος!
      500 φτιάχνουν όλα και όλα και τα 400 έχουν γκρεμοτσακιστεί ήδη.
      Και μιλάμε για χιλιόμετρα της πλάκας!Οι λουί βιτονάδες νυχθημερόν στα garage τα έχουν.

    • ρε συ νικο….πιστευω κατα 99% οτι μας τρολαρεις στεγνα εδω μεσα…….και μεις αλλο τοσο το γουσταρουμε !!
      διοτι δεν γινετε να λες σκοτωστρα την 918 με τον Rohrl……

    • NIKOS HomoAkatastatus

      ΔΕΝ κάνω trolling βρε παλαβέ!Τα ίδια μου λέγατε πριν χρόνια,
      για όσα ”τρελά” σας έλεγα και αποδείχθηκαν!

      ΜΕ ΣΟΒΑΡΕΣ ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΑΠΟΔΕΙΞΕΙΣ και μαρτυρίες από οδηγούς ΑΓΩΝΩΝ σας τα στοιχειοθετώ!
      Αυτό το ”debate” περί εκκρεμούς, γινότανε προ δεκαετιών και έχουν γραφτεί βιβλιογραφίες τεχνικών αναλύσεων,πολύ πριν γεννηθούμε εμείς!

      Είναι το πλέον γνωστό, πως τα κεντρομήχανα-πισωμήχανα, είναι εξαιρετικά δύστροπα στην συμπεριφορά τους!

    • ποια τρελα αποδειχθηκαν ???? :-D

    • rous

      Φιλε Νικο, θα σου τα εξηγησω οσο πιο απλα μπορω.
      Άλλο το στατικο βαρος, άλλο η κεντρομολος (η αντιθετη δυναμη της φυγοκεντρου) και άλλο το downforce που προκαλειτε απο τα αεροδυναμικα βοηθηματα κατα την πορεια του οχηματος.

      Το αυτοκινητο μας λοιπον, οσο εμεις προσπαθουμε να το χωσουμε στις στροφες, υπαρχει μια δυναμη που λεγεται φυγοκεντρος και τεινει να μας πεταξει εξω απο τη στροφη. Οσο πιο γρηγορα παμε, τοσο μεγαλυτερη ειναι και η δυναμη που προκαλειτε και οσο πιο πολλα κιλα (η μαζα δηλαδη, οχι το βαρος, αλλο το ενα αλλο το αλλο) ειναι το αμαξι μας, τοσο πιο μεγαλη ειναι παλι η δυναμη. Επισης, οσο πιο κλειστη ειναι η στροφη, αλλο τοσο μεγαλωνει κ αυτη.

      Ο τυπος λοιπον της φυγοκεντρου ειναι:
      F = mu^2/R

      Που σημαινει οτι το F αυξανεται οσο αυξανεται η ΜΑΖΑ και η ΤΑΧΥΤΗΤΑ.
      Με απλα λογια, το 2τονο Tesla Model S θα τα βρει σκουρα στη στροφη απεναντι σε μια Ferrari 488.
      Οπως επισης η Ferrari 488 θα τα βρει σκουρα απεναντι σε ενα Ariel Atom.
      Τελος, η φυγοκεντρος επηρεαζεται και απο την ακτινα της στροφης. Οσο πιο μεγαλη η ακτινα τοσο μικροτερη η δυναμη και το αντιστροφο.
      Αυτα οσον αφορα τι γινεται ΒΑΣΕΙ ΦΥΣΙΚΗΣ στις στροφες, που ειναι ξεκαθαρο οτι το ΕΛΑΦΡΥΤΕΡΟ ΥΠΕΡΤΕΡΕΙ.
      Βαλε τα κατω με χαρτι και μολυβι και δες τα αποτελεσματα. Για να σε βοηθησω, οι μοναδες μετρησης ειναι m: kg, u:m/sec, R: m και το F: Newton.

      Απο την αλλη πλευρα, κανενα σταθερο αεροδυναμικο βοηθημα, δεν θα σε βοηθησει στις στροφες, παρα μονο στην ευθεια και αυτο μετα τα 100km/h. (Υπαρχουν βεβαια και μεταβλητα αεροδυναμικα βοηθηματα σε καποια αυτοκινητα αλλα αποτελουν μεμονωμενες περιπτωσεις).
      Αυτο που προσφερουν λεγεται ανρητικη αντωση και βοηθαει το οχημα να κρατιεται βιδωμενο στο δρομο οσο αυξανουν τα χιλιομετρα. Συνηθως, οσο καλυτερα κρατιεται ενα οχημα βιδωμενο στο δρομο στα πολλα χιλιομετρα, εχει και μεγαλυτερη αεροδυναμικη αντισταση.
      Ενδεικτικα, μια Formula εχει 0,8 – 1,0 και το Prius (που δεν μας ενδιαφερει η συμπεριφορα του στα πολλα χιλιομετρα) εχει 0,25.
      Συνεπως, το Type R που ανεφερες πιο πριν, εχει πιο πολλα αεροδυναμικα βοηθηματα απο ενα MX5 για τον απλουστατο λογο οτι το Honda εχει 300+ αλογα και τελικη 280km/h, σε αντιθεση με το Mazda που στην καλυτερη να ειχε 140 αλογα.

      Υ.Γ1 Να σε διορθωσω και να σου πω οτι η εκφραση ”καθετες δυναμεις κιλων” δεν στεκει διοτι το βαρος ειναι δυναμη και η δυναμη μετριεται σε Newton. Σε ΚΙΛΑ μετραμε τη ΜΑΖΑ. Ξεκαθαρισε τα στο μυαλο σου.
      Υ.Γ2 Η φραση που ειπε ο Colin Chapman μονο μαρκετινκ δεν ειναι.

    • biiALFA

      Ουφ…. να σαι καλα …..ωραια τα ειπες….
      Λες να καταλαβει???

    • kostas

      κυριως στις κλειστες στροφες το ελαφρυτερο εχει παντα πλεονεκτημα γιατι απλα βαζουμε λιγοτερη δυναμη για να στριψουμε. το εχει εξηγησει παλιοτερα και ο γορντον μαρει, οπως και για τα ελαστικα.
      βεβαια στην αυτοκινηση παιζουν και χιλιοι αλλοι δυο παραμετροι, γεωμετρια αναρτησης, μεταξονια κλπ οποτε δεν ειναι ευκολα τα συμπερασματα.

    • VanPerseF1

      δε νομιζω με το lightness να εννοει το λιγοτερο downforce

    • επιτελους ενας ειπε το αυτονοητο !!!!!!! ευχαριστω !

    • Pandal

      Γι αυτό και στην f1 τα αυτοκίνητα έχουν καλύτερη πρόσφυση στις στροφές με πολλά χιλιομετρα και λιγότερη με λίγα χιλιομετρα

    • NIKOS HomoAkatastatus

      Oι τύποι δεν νιώθουν ούτε τι γίνεται στους αγώνες που παρακολουθούν δεκαετίες! : )
      Μιλάμε επιστράτευσα την Νasa μέχρι και οδηγοί αγώνων-αγωνιστικές ομάδες τους τα αναλύουν, Επιστημονικά άρθρα και αυτοί ακόμα φαντασιώνονται, πως τα πανάλαφρα που δεν στέκονται πουθενά,
      θα γράφουν χρόνους! : )

  • Κώστας

    ουπς!πωτς γενεν ατο?
    κερδισε το ελαφρυτερο πισωβαρο ερπετοχρεπι λουί βιτον των βορρειων τρολλ?
    δεν κερδισε η διαστημικη χονταρα?
    Νικολακη τι εγινε?
    δωσε τα φωτα σου σε εμας τους ασχετόβιους.

  • kostas

    γελοια η ολη κοντρα. καταρχην πολυ μικρη η πιστα και δευτερον φαινεται οτι το nsx δε ξερει να το ελεγχει ο ανθρωπος καθως στο 0:22 χανει τον ελεγχο αρα και χρονο. με τετοια οδηγηση δεν γραφεις χρονους σε πιστα.

    • amdnord

      υπαρχει πολυ μεγαλη πιθανοτητα να ειναι αλλος ο χρονομετρημενος γυρος και αλλος ο γυρος του βιντεο (συνηθως ολοι ετσι κανουν), Μικρη ή οχι η πιστα, μισο δευτερολεπτο ειναι αρκετη διαφορα σε γυρο των ~43.

      Τελος, καλο το nsx αλλα βγηκε κανα πενταρι χρονια αργοτερα αποτι θα επρεπε, τωρα ειναι απλα ενα πιο σοφιστικε απο μηχανικης αποψης και ομορφοτερο ισως (προσωπικα προτιμω το νισαν) GTR που μετραει ηδη ποσα χρονια εκει εξω και εχουν παρομοιες επιδοσεις. Και ουτε εσωτερικα ειναι κατι τρομερο αποσο εχω δει.

    • kostas

      εδω μιλαω με το τι βλεπω και οχι με σεναρια επιστημονικης φαντασιας. ασε που η πιστα ειναι πολυ μικρη και καθολου τεχνικη.

    • amdnord

      Μία χαρά τεχνική πίστα είναι το blyton park. Δεν βλέπω κανένα σενάριο επιστημονικής φαντασίας, καθώς επίσης ο Sutcliffe είναι καλύτερος οδηγός σχεδόν από όλους εκεί εξω που κάνουν reviews, πόσο μάλλον απτους casual οδηγούς.

      Και τέλος όπως είπα άλλος ο γύρος του βιντεο και άλλος ο χρόνομετρημενος όπως λένε και στο σάιτ τους.

      How we set the lap times.

      The lap times are kept consistent by using the same driver and spending the same amount of time on track.

      Although some of our track battle videos were filmed in wet or damp conditions, our recorded lap times are often set off-camera and are always done on a dry track – that’s so we can make sure all the times are as accurate as possible.

    • kostas

      2 σικειν της πλακας ειναι και δυο παρατεταμενες. που την βλεπεις την τεχνικη πιστα? δεν μιλαω γαι οδηγους ειδικου τυπου αλλα των εταιριων, σουζουκι, κλπ.

    • mixalhs7

      Νομίζω πως ισχύει αυτό που είπε ο Sutcliffe για την υποστροφή που εμφανίζει το αυτοκίνητο. Έχει εξάλλου την οδηγική εμπειρία απ το British Touring Car Championship που έτρεχε μικρός, να ελενξει στο όριο το οποιοδήποτε αυτοκίνητο καλύτερα απο εμάς!