toyota-electric-vehicle-ev

Η Toyota αναπτύσσει την δική της μπαταρία ιόντων λιθίου και πλέον έχει βάλει στο πρόγραμμα να βγάλει αμιγώς ηλεκτρικά αυτοκίνητα. Το πρώτο ηλεκτρικό μοντέλο της ήταν το RAV4 EV που αποδείχτηκε μια αποτυχία, μιας και πούλησε λιγότερο από 2.000 μονάδες, μέσα στα δύο χρόνια που βρισκόταν στην αγορά. Έτσι η Toyota το σταμάτησε το 2014, αλλά για το 2020 ετοιμάζει ένα νέο ηλεκτρικό μοντέλο που θα έχει αυτονομία μεγαλύτερη των 300 χλμ.

Σύμφωνα με την Nikkei, η Toyota αυτό το διάστημα θέτει τις βάσεις για μια οικογένεια ηλεκτρικών αυτοκινήτων που θα ξεκινήσουν τις πωλήσεις τους από το 2020 και μετά. Η εταιρία είναι αρκετά μυστικοπαθείς σχετικά με τα πλάνα της και για την ώρα δεν σχολιάζει το δημοσίευμα, δηλώνοντας μόνο πως κάνει προσπάθειες ανάπτυξης πιο οικολογικών κινητήρων.

  • SAMURAI-66

    Δεν ειναι απιθανο στην πολυτελη κατηγορια να κανει την αρχη με την νεα γενια LS φωτογραφιες του οποιου εκαναν την εμφανιση τους πριν 2 βδομαδες και μας δινουν μια ιδεα,ισως και 100% θα ελεγα,της πληρης εικονας του.
    Ετσι πιθανον μαζι με τα καθιερωμενα βενζινης και υβριδικα θα φερει και την πρωτια του υδρογονου στα premium και κατα πασα πιθανοτητα και ηλεκτρικη εκδοση που θα ολοκληρωσει την εικονα του….με αυτο τον τροπο θα κανει και την διαφορα στον συγκεκριμενο χωρο παιζοντας απο την θεση του ισχυρου.
    Αυτο μαζι με αλλες πρωτιες…ισως παγκοσμια πρωτη στην ιαπωνια αρχικα σε οχημα χωρις εξωτερικους καθρεπτες…να της δωσει αυτο που ζηταει ανεβαζοντας το ιματζ της αρχικα με την lexus.
    Ωθηση στην συνεχεια σε νεα γενια ηλεκτρικων οχηματων και διεθνη αναγνωριση απεναντι στην tesla αρχικα στα υπερπολυτελη και παραλληλα στης αλλες κατηγοριες που θα αναλαβει η μαμα toyota ξεκινωντας ακομα και απο το yaris επομενης γενιας οπως αναφερουν δημοσιευματα στην χωρα τους στον περιοδικο τυπο.
    Και ολα αυτα δεν πρεπει να ξεχναμε πως ερχονται σε πληρη συμπνοια με αυτο που εχει εξαγγειλει για μηδενικους ρυπους στα μοντελα της εως το 2050 οποτε αυτο το βημα την φερνει πιο κοντα στον στοχο της!!
    https://uploads.disquscdn.com/images/927d8d28b8dec1338f2e7bdc3e74ba65c51b211ce7c569c38769a1a09bb0a90a.jpg https://uploads.disquscdn.com/images/c5a8a7519c7d133d74b5051c8afc77296cd2d68b64d2e9374e9da5d23b0d13d4.jpg https://uploads.disquscdn.com/images/abefd1ca0794201476ed2299508d9257a67f71f177535c48e41d92469a8158d0.jpg https://uploads.disquscdn.com/images/1554ce6f90085d98d488a4e9e943e13e92c07457c995a36df79b51f56102223d.jpg

  • SAMURAI-66

    Δεν ειναι απιθανο στην πολυτελη κατηγορια να κανει την αρχη με την νεα γενια LS φωτογραφιες του οποιου εκαναν την εμφανιση τους πριν 2 βδομαδες και μας δινουν μια ιδεα,ισως και 100% θα ελεγα,της πληρης εικονας του.
    Ετσι πιθανον μαζι με τα καθιερωμενα βενζινης και υβριδικα θα φερει και την πρωτια του υδρογονου στα premium και κατα πασα πιθανοτητα και ηλεκτρικη εκδοση που θα ολοκληρωσει την εικονα του….με αυτο τον τροπο θα κανει και την διαφορα στον συγκεκριμενο χωρο παιζοντας απο την θεση του ισχυρου.
    Αυτο μαζι με αλλες πρωτιες…ισως παγκοσμια πρωτη στην ιαπωνια αρχικα σε οχημα χωρις εξωτερικους καθρεπτες…να της δωσει αυτο που ζηταει ανεβαζοντας το ιματζ της αρχικα με την lexus.
    Ωθηση στην συνεχεια σε νεα γενια ηλεκτρικων οχηματων και διεθνη αναγνωριση απεναντι στην tesla αρχικα στα υπερπολυτελη και παραλληλα στης αλλες κατηγοριες που θα αναλαβει η μαμα toyota ξεκινωντας ακομα και απο το yaris επομενης γενιας οπως αναφερουν δημοσιευματα στην χωρα τους στον περιοδικο τυπο.
    Και ολα αυτα δεν πρεπει να ξεχναμε πως ερχονται σε πληρη συμπνοια με αυτο που εχει εξαγγειλει για μηδενικους ρυπους στα μοντελα της εως το 2050 οποτε αυτο το βημα την φερνει πιο κοντα στον στοχο της!!
    https://uploads.disquscdn.com/images/927d8d28b8dec1338f2e7bdc3e74ba65c51b211ce7c569c38769a1a09bb0a90a.jpg https://uploads.disquscdn.com/images/c5a8a7519c7d133d74b5051c8afc77296cd2d68b64d2e9374e9da5d23b0d13d4.jpg https://uploads.disquscdn.com/images/abefd1ca0794201476ed2299508d9257a67f71f177535c48e41d92469a8158d0.jpg https://uploads.disquscdn.com/images/1554ce6f90085d98d488a4e9e943e13e92c07457c995a36df79b51f56102223d.jpg

    • Φωτόνιον

      Ενδιαφέρουσα η πληροφορία για το Yaris. Μακάρι να δούμε μικρά καθαρά ηλεκτρικά από κάποια εταιρία που θα έχει τη δύναμη να τα τιμολογεί σε λογικά πλαίσια. (Γιατί 25k για το Zoe π.χ. είναι λίγο τσουχτερά). Για μένα σ’αυτή την κατηγορία θα παιχτεί ΠΟΛΥ μεγάλο παιχνίδι και αυτή η κατηγορία θα καθιεώρσει την επόμενη Νο1 αυτοκινητοβιομηχανία για τη δεκαετία του ’20. Καλώς ή κακώς η Tesla τους έπιασε ΟΛΟΥΣ στον ύπνο και ακόμα και η πολυτελής Merc προσπαθεί να μαζέψει τ’ ασυμμάζευτα. Οι ‘νορμάλ’ κατηγορίες θα ξαναβάλουν στο παιχνίδι τους υπόλοιπους πλέον και φυσικά με νικητή αυτόν που θα κάνει το ηλεκτρικό ‘μαζικής παραγωγής’.

  • gv

    εχει μεινει ξεκαθαρα πισω στα ηλεκτρικα πρεπει να βιαστει..

  • Και ηλεκτρικά και υδρογονοκινητα ;;; Δεν ειναι μεγάλο άνοιγμα ;;;;;

    • mother1russia

      Ασε τα υδρογονα πανε για φουντο, απετυχαν :P

    • Φωτόνιον

      Όχι τόσο μεγάλο όσο ακούγεται, γιατί και τα δύο μοιράζονται πολλά κοινά μέρη:
      Είναι και τα δύο ηλεκτροκίνητα (ο ηλεκτροκινητήρας τους μπορεί κάλλιστα να είναι ο ίδιος), απαιτούν και τα δύο έναν ελεγκτή για τον ηλεκτροκινητήρα, χρειάζονται και τα δύο μπαταρία(ες) για τα βοηθητικά συστήματα (υαλοκαθαριστήρες, κλιματισμός, φώτα, παράθυρα, κτλ.)
      Επίσης και τα δύο έχουν μεγάλες απαιτήσεις όγκου για την αποθήκευση/παραγωγή ενέργειας. Το ένα θέλει μια παλέτα μπαταρίες και το άλλο μια δεξαμενή και το χώρο για την κυψέλη καυσίμου.
      Η εξέλιξη μιας μπαταρίας υψηλής ενεργειακής πυκνότητας δεν είναι απαραίτητα εμπόδιο για μια άλλη ομάδα να εξελίσει το fuel cell, ιδίως για μαγαζί με το μέγεθος της Toyota.

  • Anestis Genk

    Ποιος εξελίσει τώρα θερμικά μοτέρ, βάλε εκεί φραπεδιέρες.