toyota-prius-battery-pack

Η Toyota εδώ και χρόνια επιμένει στη χρήση των μπαταριών Ni-MH. Η ιαπωνική εταιρία, παρά το γεγονός πως οι ανταγωνιστές της χρησιμοποιούν εδώ και χρόνια μπαταρίες ιόντων λιθίου, επέμενε στην χρήση των μπαταριών Ni-MH ισχυριζόμενη πως είναι ασφαλέστερες, ενώ είχαν και πλεονέκτημα σε ότι έχει να κάνει με το κόστος κατασκευής.

Τελικά η Toyota αποφάσισε να κάνει να στραφεί στις μπαταρίες ιόντων λιθίου, βελτιώνοντας την υπάρχουσα τεχνολογία. Η ιαπωνική αυτοκινητοβιομηχανία συνεργάζεται με την Panasonic Corporation για την ανάπτυξη της υφιστάμενης τεχνολογίας των μπαταριών ιόντων λιθίου που θα τις χρησιμοποιήσει στα ηλεκτρικά και στα υβριδικά αυτοκίνητα της.

Οι δύο εταιρίες έχουν ως στόχο να κάνουν τις μπαταρίες ιόντων λιθίου ασφαλέστερες και να αυξήσουν την ενεργειακή πυκνότητά τους, χωρίς ωστόσο να αυξηθεί κατά πολύ το κόστος παραγωγής τους. Οι δοκιμές που έχουν κάνει, έχουν δείξει πως οι στόχοι που έχουν τεθεί υλοποιούνται, με τις μπαταρίες να προσφέρουν ασφάλεια κατά τη χρήση τους.

Το πρώτο μοντέλο της Toyota που φορά μπαταρίες ιόντων λιθίου είναι το Prius Plug-in Hybrid που έχει ηλεκτρική αυτονομία 60 χλμ.

  • SAMURAI-66

    Ισως εχουν στα σκαρια νεα γενια μπαταριων που θα βελτιωνει τα χαρακτηριστικα αποδοσης και ασφαλειας…κατι θα ξερουν..

    • Smartass

      H μπαταρίες NiCad, Ni-MH τεχνολογικά είναι ξεπερασμένες. Άσε που στα κινητά τηλεφώνα έπρεπε να ξεφωρτιστούν πλήρως γιατί κρατούσαν μνήμη οι μπαταρίες.
      Και οι μπαταρίες ηλιθίου κρατάνε μνήμη αλλά ποιο αργά. Δεν ήξερα ότι η τουότα χρησιμοποιούσε μπαταρίες Ni-MH και μου κάνει μεγάλη εντύπωση!!!!!!!!!!!!!

    • mother1russia

      Δεν εβλεπες οταν εκραζα και μου ελεγε ο MrDesperado32 οτι και καλα η Toyota εχει υπερ-τεχνολογια στις μπαταριες και η BMW τις χρησιμοποιει κιολας στο i8.
      Οτι να ναι

    • Smartass

      Δεν θα γίνω και αστυνόμος Σαίνης!!!
      Είναι τσίπικο σήμερα να μιλάμε για μπαταρίες NI-MH για το Νο1 υβριδικό αυτοκίνητο του κόσμου. Πολύ απλά πως ξαφνικά τα κινητά τηλέφωνα με την χρήση μπαταριών Ηλιθίου έγιναν ποιο μικρά, ποιο ελαφριά, με μεγαλύτερη διάρκεια λειτουργίας;;
      ;)

    • NIKOS HomoAkatastatus

      Εδώ μιλάνε πως σχεδιάζουν
      υπερπυκνωτές και αυτοί στα σχολια ακόμα ασχολούνται με τις μπαταριούλες των κινητών τηλεφώνων. : )
      Το τρελό γέλιο ξέρεις που θα πέσει;;
      Όταν θα δούνε κάνα ιπτάμενο Toyota και θα νομίζουν πως μας την έπεσαν εξωγήινοι. : ) : )

    • mother1russia

      Ασε τι σχεδιαζουν, ολοι κατι σχεδιαζουν. Η Toyota ερχεται τελευταια και καταιδρωμενη γιατι αλλα μας ελεγαν για τις Ni-MH αλλα τελικα κανουν τις παπιες και ακολουθουν τον ανταγωνισμο.

      Ιπταμενο Toyota μονο αν φυγει σε κανα γκρεμο θα δουμε γιατι απο supercars απλα δεν υπαρχουν στον χαρτη

    • kostas

      στο plugin hybrid, λιθιου χρησιμοποιει η τογιοτα απο το ’11.

    • kostas

      πολυ σωστα εβαζαν ni-mh γιατι υπαρχουν σοβαρες πιθανοτητες πυρκαγιας με τις λιθιου. δες το προβλημα ολων των 787 dreamliner. εξαλου και οι λιθιου ξεπερασμενη τεχνολογια ειναι, δεν ειναι κατι νεο.

  • mixalhs7

    Προφανώς είδαν πως δεν έχουν μέλλον οι μπαταρίες Ni-MH και τώρα που η ζήτηση μπαταριών ιόντων λιθίου αυξάνεται λόγο αύξησης του αριθμού των νέων ηλεκτροκινητων μοντέλων που έρχονται στην αγορά , πέφτει σταδιακά το κόστος τους άρα γίνονται πιο ελκυστικές και για την τογιοτα.

    • νωρίς το θυμήθηκαν!!!

    • mixalhs7

      Η αυτοκινηση αλλαζει και η σιλικον βάλευ θα εχει πρωταγωνιστικο ρολο στη νεα εποχη.
      Αυτο πιστευω θα αναγκασει τα ΔΣ και τα επιτελεια περηφανων μηχανικων καταξιωμένων εταιρειών να αναπροσαρμοστουν στα νεα δεδομενα.

      Δεν υπαρχει χρονος χωρος και χρημα για ”ξεροκεφαλιες” οπως αυτες της Τογιοτα.
      Το συγχρονο πεδιο εχει πια χαρτογραφηθει και οι παραδοσιακοι κατασκευαστες δυσκολα θα βρουν κατι να πρωτοπορησουν οπως εκαναν στις παλιες εποχες.

    • manowar

      μιχαλη μια ασχετη ερωτηση αλλα ειχα παντα απορια πες μου πιο μοντελο ειναι το κοκκινο εικονιζομενο πορσε…πες χρονολογια και μοντελο αν μπορεις..

    • mixalhs7

      930 ducktail replica

    • manowar

      ρεπλικα αυτο το εργαλειο;;τρομερη δουλεια..δικια σας δουλεια;;

    • mixalhs7

      No, just an avatar photo!

    • NIKOS HomoAkatastatus

      Όταν η Τογιότα επένδυε στα υβριδικά, οι άλλοι ρουφούσαν το δαχτυλάκι τους και έκαναν επενδύσεις σε κέτσαπ και λουκάνικα.

      Η αυτοκίνηση αλλάζει, επειδή το ήθελε η Toyota Που συνεργάστηκε με την Τέσλα για να φτιάξουν το model S.

      Άλλοι λοιπόν θα αναγκαστούν να αλλάξουν, που ήταν ξεροκέφαλοι μυρωδιάδες επενδύοντας στα σάπια τα Diesel.

    • mixalhs7

      Όπως είπα
      ”Η αυτοκίνηση αλλάζει και η σιλικον βάλευ θα έχει πρωταγωνιστικο ρόλο” και ρίχνοντας μια ματιά στο παρελθόν πάλι από τις ΗΠΑ
      ” Κάπως έτσι, το 1981, 15 και πλέον χρόνια πριν την παρουσίαση του Prius, η Exxon παρείχε τεχνογνωσία στην Toyota για να τοποθετήσει ένα υβριδικό σύνολο σε ένα Toyota Cressida.” https://www.autoblog.gr/2016/10/26/ybridika-oxhmata-kai-exxon-mia-istoria-40-etwn/

      Δεν θα κρίνω γιατί στην χώρα που γεννήθηκε ο υβριδισμός ασχολήθηκαν με τα ντίζελ τρώγοντας λουκάνικα αλλά για να δανείζετε η Τογιοτα από εκεί έτοιμους κινητήρες ντίζελ, κάτι θα ήξεραν παραπάνω και αυτοί που τους εξέλισσαν και αυτοί που τους χρησιμοποιουσαν!

    • 8 ωρες και ακομα δεν εχω δει μια απαντηση !!!! :-D

    • mother1russia

      Βλεπω να πετανε στα σκουπιδια και τις βλακιες με τα υδρογονα σε λιγα χρονια και θα γελασει και το παρδαλο κατσικι

  • mother1russia

    Μετα μας ελεγαν καποιοι οτι η BMW χρησιμοποιει τεχνολογια μπαταριων Toyota στα ηλεκτρικα της , και ξαφνικα να την η Toyota να αντιγραφει την BMW .

    Ε ρε γελια παλι κι αποψε

    • Steve A

      η τογιοτα ήδη χρησιμοποιουσε μπαταρίες λιθιου απ το προηγούμενο prius plug-in. Απλά τώρα θα το κάνουν κ στο κανονικό μοντέλο. Τώρα γιατί δεν το έκαναν νωρίτερα λογικά για το χρήμα.

  • kostas

    ξεπερασμενη τεχνολογια οι ιοντων λιθιου. ελπιζω οτι θα παρουσιαστουν νεες τεχνολογιες και η πανασονικ ειναι κορυφη σε αυτα, αλλιως μπορει να εχουμε περιπτωσεις 787 dreamliner, δηλαδη πυρκαγιες!