esteban-gutierrez

Μία από τις τρεις ομάδες που δεν έχουν ανακοινώσει το οδηγικό της δίδυμο είναι η Haas. Η αμερικανική ομάδα έχει κάνει γνωστό ότι ο Romain Grosjean θα παραμείνει στις τάξεις τις, αλλά μένει η τυπική ανακοίνωση του Kevin Magnussen, ο οποίος κατά πάσα πιθανότητα θα είναι ο οδηγός δίπλα στον Grosjean.

Ο Esteban Gutierrez έγραψε σήμερα πως θα αποχωρήσει από τη Haas, μια αναμενόμενη κίνηση. Οι θέσεις για τον 25χρονο είναι πολύ λίγες, καθώς μόνο η Manor και η Sauber δεν έχουν επισημοποιήσει τους οδηγούς της. Αυτό σημαίνει ότι ο Gutierrez ενδέχεται να μείνει εκτός Formula 1 το 2017, αν και δε νομίζω να λείψει σε κανέναν.

  • Christos-

    Περιμένω Giovinazzi, έστω και στην Sauber.

    • Nerazzuro21

      Μακάρι αλλά δεν το βλέπω. Έχει χορηγούς; Χωρίς χορηγούς δεν έχεις θέση στη Sauber.

    • Christos-

      Ναι, την Ferrari! Δεν νομίζω να χαλούσε την Sauber η την Haas μια έκπτωση στα PU.

    • Nerazzuro21

      Σίγουρα η έκπτωση δεν θα χαλούσε τη Sauber αλλά εκεί υπάρχει ήδη έντονος συναγωνισμός από τους υπάρχοντες pay drivers. Ο χορηγός του Ericsson αγόρασε τη Sauber και ο Nasr φέρνει 20 εκ. στην ομάδα μέσω χορηγών. Έχει ανέβει πολύ ο πήχης για να βρεις θέση στη Sauber.
      H Haas όντως θα μπορούσε να αποτελέσει μια ρεαλιστική περίπτωση αλλά λένε ότι έχει κλείσει τον Magnussen. Για να δούμε.

    • Christos-

      Περιζήτητη έγινε η τελευταία θέση :P

  • Nerazzuro21

    Συμφωνώ απόλυτα με τον αρθρογράφο. Δεν θα λείψει σε κανέναν. Με τις φετινές του εμφανίσεις δεν έδειξε ότι αξίζει μια θέση στο grid του 2017.

    • Mika

      Υπαρχουν πολλοι πιλοτοι που δεν αξιζουν να ειναι στο grid τη επομενη χρονια..Κυριως αυτοι που συζητιουνται τις τελευταιες μερες….
      ;-)

    • bulldog

      Mα τι να κάνει με την haas…ο οποισδήποτε οδηγός να ήταν εκεί θα λέγαμε πως δεν αξίζει…γιατί ποιος ενδιαφέρονταν για τον ricciardo όταν ήταν στην toro rosso…δε φταίει ο gutierrez!

    • Μια χαρά σημάδια είχε δείξει ο Ricciardo στην Toro Rosso ότι είναι πολύ αξιόλογος κι ένας οδηγός με πολλές προοπτικές. Ο Gutierrez έχει μόλις 6 βαθμούς στην καριέρα του· τους πήρε το 2013, όταν ο Perez μάζεψε 49!

      Φυσικά και μια μικρή ομάδα δεν είναι ό,τι καλύτερο για να δείξεις τις ικανότητές σου, αλλά ο Μεξικανός δεν συγκέντρωσε ποτέ το ενδιαφέρον φέτος. Εντελώς αδιάφορος.

    • bulldog

      Δηλαδή τι θα έπρεπε να κάνει με τη φετινή haas???Μόνον αν ήταν σε μια αξιόλογη ομάδα θα βλέπαμε την αξία του,άσε που είναι κι ένας σχετικά άπειρος οδηγός ο οποίος ποτέ δεν βρέθηκε σε μεγάλη ομάδα(όπως ομόσταβλος του,Τριαντάφυλλος:P Grosjean στη Lotus,η οποία του έδωσε πολύτιμη εμπειρία,εξού και η 5η θέση στη Μελβούρνη)…

    • Όταν ο team-mate σου σ’ έχει 29-0, σημαίνει ότι πρέπει να κάνεις πολλά! Οι οδηγοί μπορούν μια χαρά να φανούν και σε μικρές ομάδες. Δεν μιλάω μόνο για τα αποτελέσματα, αλλά γενικά για τον τρόπο που οδηγεί. Είναι τα 3 «Α»: Άνοστος, Άγευστος, Άοσμος!

      Πρέπει να γίνει πιο γρήγορος και πιο μαχητικός. Υπάρχουν πολλοί οδηγοί που δεν έχουν βρεθεί σε μεγάλες ομάδες από την αρχή, αλλά έδειξαν την αξία τους.

      Όσο για τον Grosjean που αναφέρεις, πάντα είχε ταχύτητα. Αυτό που του έλειπε ήταν το μυαλό! Το απέκτησε γι’ αυτό και τα πήγε τόσο καλά φέτος, χωρίς βέβαια να λείπουν τα λάθη. Δεν αρκεί μόνο η εμπειρία από μεγάλη ομάδα. Ο Γάλλος εξελίχθηκε στο πέρασμα των ετών, κάτι που ο Gutierrez δεν το έκανε. Γι’ αυτό και η Ferrari τον έδωσε στην Haas, γι’ αυτό και τώρα οι Αμερικανοί τον διώχνουν.

    • bulldog

      O gutierrez έχει δείξει πως έχει ταχύτητα από μικρότερες κατηγορίες(π.χ formula bmw,gp3)…3 χρόνια τρέχει τι εμπειρία να αποκτήσει???

    • Άλλο η ταχύτητα σε μικρότερες κατηγορίες και άλλο στη Formula 1. Στις μικρότερες κατηγορίες, ο ανταγωνισμός είναι λιγότερο σκληρός και φυσικά το επίπεδο μειωμένο. Τα πράγματα στη Formula 1 είναι πολύ διαφορετικά, γι’ αυτό και ελάχιστοι κάνουν για το άθλημα, ακόμα κι αν βγαίνουν πρώτοι.

      Γιατί βάζεις απαραίτητα την εμπειρία στο παιχνίδι; Ο Hamilton το 2007 είχε εμπειρία; Ο Vettel το 2008 είχε εμπειρία; Ο Verstappen το 2015 είχε εμπειρία; Ο Sainz το 2015 είχε εμπειρία; Ο Perez στο εκπληκτικό του 2012 είχε εμπειρία; Ο Hulkenberg που το 2012 με σκληρές μάχες είχε γίνει ο εφιάλτης του Alonso είχε εμπειρία; Ο Bottas που έχει πελατιάσει τον Massa από τα πρώτα χρόνια είχε εμπειρία; Ο Ricciardo που έδειξε θετικά σημάτια από την αρχή είχε εμπειρία;

      Αυτό που θέλω να σου πω είναι ότι οι καλοί οδηγοί φαίνονται χωρίς εμπειρία! Ο Gutierrez είναι εντελώς αδιάφορος. Δεν κάνει τίποτα για να κεντρίσει το ενδιαφέρον, εν αντιθέσει με τους καλούς οδηγούς, ασχέτως αν ήταν σε μικρή ή σε μεγάλη ομάδα, με ή χωρίς εμπειρία.

      Η εμπειρία σε βοηθάει να εξελιχτείς. Και ΝΑΙ, τρία χρόνια είναι σημαντικό χρονικό διάστημα αν θέλεις να δείξεις τις ικανότητές του. Ο Gutierrez δεν το έχει καταφέρει ούτε κατά διάνοια αυτό. Τον πήρε η Ferrari, είδε ότι δεν κάνει, τον έστειλε στην Haas. Και τώρα οι Αμερικανοί τον διώχνουν γιατί προφανώς είναι κατώτερος των προσδοκιών.

      Έστω ότι εγώ και πολλοί άλλοι που δεν τον θεωρούμε αξιόλογο είμαστε λάθος. Η Ferrari και η Haas που τον είχαν και δούλευαν μαζί του, έχουν ΟΛΑ τα δεδομένα και Ο,ΤΙ έκανε, είναι κι αυτοί λάθος; Ότι δεν τον ζητά καμιά ομάδα, είναι κι αυτές λάθος;

    • bulldog

      Mα δε λέω ό,τι είναι αξιόλογος αλλά πως αυτό δεν μπορούμε να το ξέρουμε…
      Ο hamilton το 2008 δεν είχε εμπειρία…είχε όμως μια ανταγωνιστικότατη mclaren και μια ομάδα εντελώς στημένη πάνω του.Ο Βottas κι αυτός είχε την σίγουρα πιο ανταγωνιστική από την haas williams,ο hulkenberg κι αυτός(αν και σε καμία περίπτωση δεν αποτελούσε εφιάλτη του fernando)είχε μια σχετικά ανταγωνιστική force india…ο verstappen οδηγεί red bull,η ομάδα τον στηρίζει,μέχρι και για να πάρει τη νίκη έκανε ό,τι μπορούσε ακόμη κι αν αυτό σήμαινε να μην την πάρει ο ricciardo,όπως και έγινε,ο sainz οδηγεί μια toro rosso αρκετά πιο ανταγωνιστική από την haas όπως κι ο Verstappen το 2015…o Perez οκ ήταν φαινόμενο δεν μπορώ να πω κάτι.Αυτό που λέω είναι πως χωρίς εμπειρία(καθώς να μην κοροϊδευόμαστε,σε μικρή ομάδα τρία χρόνια δεν είναι τίποτα)και κυρίως χωρίς να είσαι σε ομάδα ανταγωνιστική δεν μπορεί να φανεί εάν είσαι αξιόλογος,απλούστατα διότι το επίπεδο στο οποίο το μονοθέσιο σου επιτρέπει να δείξεις τις ικανότητες και τη μαχητικότητά σου είναι σε μάχες με αντίστοιχα αργά μονοθέσια…αυτές φυσικά δεν προβάλλονται και περνούν απαρατήρητες,φυσικό να μην κεντρίζουν το ενδιαφέρον.Επομένως όλοι λένε>έχω βαρεθεί να το ακούω…επίσης ο Gutierrez στη haas ήταν δεύτερος οδηγός οπότε οι ευκαιρίες ανάδειξης είναι ακόμη λιγότερες.Επίσης στις αποφάσεις των ομάδων παίζουν ρόλο πολλοί παράγοντες(π.χ χορηγοί και γενικά το χρήμα όποτε ας το αφήσουμε αυτό το κομμάτι)…αν ήταν π.χ στην force india και αποδεικνύονταν πως δεν έκανε τίποτα,τότε οκ…

    • Βασίζεις την άποψή σου σε μια λανθασμένη αντίληψη: ότι ένας οδηγός χρειάζεται τουλάχιστον ένα μέτριο μονοθέσιο για να δείξει την ταχύτητα και τις ικανότητές του. Ο Hamilton είχε δείξει από πολύ μικρός ότι είναι ένας κορυφαίος οδηγός (θυμάμαι τον εαυτό μου να λέει πριν από το πρωτάθλημα του 2007 ότι θα πρωταγωνιστήσει). Ο Bottas δεν είχε ανάγκη τη Williams για αναδειχθεί, το λένε τα αποτελέσματά του. Ο Hulkenberg είχε αποτελέσει πολύ δύσκολο αντίπαλο για τον Alonso σε αρκετές μάχες· τον θυμάμαι να μη δίνει με τίποτα τη θέση, με αποτέλεσμα ο Alonso να χάνει πολύτιμο χρόνο και θέσεις, σαν χθες το θυμάμαι (δεν είναι ανάγκη να ποστάρω videos). Ο Verstappen, από τους πρώτους αγώνες φάνηκε ότι είναι δυνατός οδηγός, όπως και ο Sainz, δεν τους άλλαξε το DNA η Red Bull, και δεν είχαν ανάγκη τη Red Bull γι’ αυτό.

      Δεν σου χρειάζεται ούτε η εμπειρία (και ναι, τρία χρόνια στην F1 είναι αρκετά καλό διάστημα, ακόμα κι αν είσαι σε μικρή ομάδα), αλλά ούτε και το να πέσει μια ομάδα πάνω σου για να φανεί αυτό που μπορείς να κάνεις. Μια χαρά μπορούν να φανούν και οι μάχες στο πίσω μέρος. Και φυσικά, ούτε το γεγονός ότι είσαι δεύτερος οδηγός σ’ εμποδίζει να δείξεις ταχύτητα, μαχητικότητα και ανταγωνιστικότητα. Καμία σχέση!

      Οι χορηγοί που αναφέρεις ήταν ο μοναδικός λόγος που τον πήρε η Ferrari στις τάξεις της. Στο Maranello ήθελαν να κάνουν άνοιγμα στο Μεξικό, αλλά είδαν ότι ο Gutierrez είναι εντελώς χλιαρός σαν οδηγός, έτσι τον έδωσαν στην Haas. Στη συνέχεια, και οι Αμερικανοί είδαν -έχοντας ΟΛΑ τα δεδομένα από αυτόν- ότι είναι οδηγός κάτω του μετρίου, συνεπώς η απόλυση ήταν μονόδρομος.

      Για να μην το κουράζουμε το θέμα: συμφωνούμε ότι διαφωνούμε. Η ιστορία, όμως, έχει δείξει ότι δε χρειάζεσαι εμπειρία, μια ομάδα πάνω σου και πολύ γρήγορο μονοθέσιο για να φανείς σαν οδηγός. Διότι, αν ήταν έτσι, κανένας οδηγός από τις μικρές ομάδες δε θα έκανε το μεγάλο βήμα στην καριέρα του.

      Και φυσικά, τόσο η Ferrari όσο και η Haas, με επιβεβαιώνουν. Είχαν ό,τι χρειαζόταν για να κρίνουν την απόδοση του οδηγού. Απίστευτα πολλά δεδομένα από αυτόν. Κατέληξαν σ’ ένα πράγμα: δεν τους κάνει! Ενώ και η έλλειψη ενδιαφέροντος από άλλη ομάδα δικαιώνει όσους λένε ότι πρόκειται για έναν αδιάφορο, χλιαρό και κάτω του μετρίου οδηγό. Συνεπώς όλοι η Formula 1 δικαιώνει εμένα και τους εκατομμύρια ακόμα οπαδούς που έχουν την ίδια άποψη μ’ εμένα.

  • Chris

    Το highlight της καριερας του ηταν η αναποδη κωλοτουμπα που του εκανε ο Μαλντονατο και το “wow what was that?!”.

    Φερτε τον Τραμπ στην F1! Πως συνδυαζεται ο νεος πλανηταρχης (που ειναι και επικαιρος) με τον κοσμο της F1? Η απαντηση στο βιντεο που ακολουθει!
    https://www.youtube.com/watch?v=h6lB2tMWT64

    • Nerazzuro21

      Πάντως ο Briatore ήδη τον συνεχάρη. Προετοιμάζει το έδαφος.

    • Chris

      Trump. Η τελευταια ελπιδα να παει η F1 μπροστα!

  • LJ

    Βιαστηκε να μιλησει οτι θα ειναι στην F1.

  • Michael

    Ακομα μια ταλενταρα χανεται… σνιφ,κλαψ,λιγμ….