lexus-rx-450-hybrid-styles-overview-1204x555-lexrxgmy170001

Το Toyota Mirai είναι το πρώτο αυτοκίνητο παραγωγής στον κόσμο που χρησιμοποιεί κυψέλες καυσίμου υδρογόνου.  Η Lexus ακολουθώντας τα χνάρια της “μαμάς” Toyota, θέλει να λανσάρει στην αγορά ένα πολυτελές SUV μέχρι το 2020, που θα κινείται με υδρογόνο, διατηρώντας πάντα αναλλοίωτα τα χαρακτηριστικά της εταιρίας, όπως η πολυτέλεια και οι επιδόσεις.

dsc4741

Ο επικεφαλής της Lexus στην Ευρώπη, Alain Uyttenhoven σε δηλώσεις του επεσήμανε πως προσπαθούν να προσαρμόσουν την τεχνολογία που ανέπτυξε η Toyota στα μέτρα της Lexus και πως λίγα εμπόδια έχουν μείνει ακόμα μέχρι να είναι αυτό εφικτό.

Το πρόβλημα είναι να προσαρμόσουμε την τεχνολογία αυτή σε ένα κανονικό αυτοκίνητο. Θα γίνει σε ένα SUV. Εμείς απλά πρέπει να προσφέρουμε τις ανάλογες επιδόσεις που απαιτεί ένα πολυτελές αυτοκίνητο.

Η Lexus με τη βοήθεια της τεχνολογίας των κυψελών καυσίμου υδρογόνου και των υπαρχόντων τεχνολογιών, θέλει να πιάσει το στόχο των εκπομπών CO2.

Θα πετύχουμε το στόχο των 95 γρ/χλμ μέχρι το 2021, χωρίς τη χρήση plug-in υβριδικής τεχνολογίας.

toyota-fuel-cell-vehicle-technology-diagram

Για να μπορέσει η Lexus να προσαρμόσει την τεχνολογία της Toyota στα πολυτελή της SUVs, το κομμάτι που θα πρέπει να δουλέψει πολύ είναι αυτό των επιδόσεων. Το συμβατικό Lexus RX450h διαθέτει 308 άλογα, άρα σε αυτά τα επίπεδα ισχύς θα περιμένουμε να κινηθεί και το υδρογονοκίνητο Lexus. Το Mirai της Toyota για παράδειγμα, έχει μόλις 155 άλογα από τους ηλεκτροκινητήρες του, με τα 0-100 χλμ/ώρα να έρχονται σε 9,6 δευτερόλεπτα και τελική ταχύτητα 178 χλμ/ώρα επιδόσεις καλές αλλά όχι για αυτοκίνητο της premium κατηγορίας.