lexus-rx-450-hybrid-styles-overview-1204x555-lexrxgmy170001

Το Toyota Mirai είναι το πρώτο αυτοκίνητο παραγωγής στον κόσμο που χρησιμοποιεί κυψέλες καυσίμου υδρογόνου.  Η Lexus ακολουθώντας τα χνάρια της “μαμάς” Toyota, θέλει να λανσάρει στην αγορά ένα πολυτελές SUV μέχρι το 2020, που θα κινείται με υδρογόνο, διατηρώντας πάντα αναλλοίωτα τα χαρακτηριστικά της εταιρίας, όπως η πολυτέλεια και οι επιδόσεις.

dsc4741

Ο επικεφαλής της Lexus στην Ευρώπη, Alain Uyttenhoven σε δηλώσεις του επεσήμανε πως προσπαθούν να προσαρμόσουν την τεχνολογία που ανέπτυξε η Toyota στα μέτρα της Lexus και πως λίγα εμπόδια έχουν μείνει ακόμα μέχρι να είναι αυτό εφικτό.

Το πρόβλημα είναι να προσαρμόσουμε την τεχνολογία αυτή σε ένα κανονικό αυτοκίνητο. Θα γίνει σε ένα SUV. Εμείς απλά πρέπει να προσφέρουμε τις ανάλογες επιδόσεις που απαιτεί ένα πολυτελές αυτοκίνητο.

Η Lexus με τη βοήθεια της τεχνολογίας των κυψελών καυσίμου υδρογόνου και των υπαρχόντων τεχνολογιών, θέλει να πιάσει το στόχο των εκπομπών CO2.

Θα πετύχουμε το στόχο των 95 γρ/χλμ μέχρι το 2021, χωρίς τη χρήση plug-in υβριδικής τεχνολογίας.

toyota-fuel-cell-vehicle-technology-diagram

Για να μπορέσει η Lexus να προσαρμόσει την τεχνολογία της Toyota στα πολυτελή της SUVs, το κομμάτι που θα πρέπει να δουλέψει πολύ είναι αυτό των επιδόσεων. Το συμβατικό Lexus RX450h διαθέτει 308 άλογα, άρα σε αυτά τα επίπεδα ισχύς θα περιμένουμε να κινηθεί και το υδρογονοκίνητο Lexus. Το Mirai της Toyota για παράδειγμα, έχει μόλις 155 άλογα από τους ηλεκτροκινητήρες του, με τα 0-100 χλμ/ώρα να έρχονται σε 9,6 δευτερόλεπτα και τελική ταχύτητα 178 χλμ/ώρα επιδόσεις καλές αλλά όχι για αυτοκίνητο της premium κατηγορίας.

  • ThePetrolhead

    Αυτό είναι το μέλλον στην αυτοκίνηση και όχι (οι ενεργοβόρες και μολυνουσες κατά την κατασκευή) μπαταρίες.

  • ThePetrolhead

    Αυτό είναι το μέλλον στην αυτοκίνηση και όχι (οι ενεργοβόρες και μολυνουσες κατά την κατασκευή) μπαταρίες.

  • NIKOS HomoAkatastatus

    Nα αποτύχει πάραυτα.Παγκόσμιο οικονομικό αποκλεισμό (boycottage) στις κυψέλες υδρογόνου για την αυτοκίνηση,από όποια εταιρεία και αν προέρχεται.
    Οι σάπιες πετρελαικές, θέλουν να αναλάβουν το μονοπώλιο του Υδρογόνου και να μας έχουν στην σφαλιάρα για τα επόμενα 200 χρόνια τουλάχιστον.

    • manowar

      εγω δεν θελω να αποτυχει γιαυτον τον λογο γιατι δεν ξερω αν ισχυει αυτο που λες μπορει και ναι ,,, αλλα μπορει και οχι ….εγω θελω να αποτυχει γιατι δεν θελω ουτε σε ονειρο να ξαναδω αυτο εδω https://uploads.disquscdn.com/images/1718b4d627ebd632419a894ea6019483a33ff8da6bc052aca947f40532fae50f.jpg https://uploads.disquscdn.com/images/ba3838eb16eefe348d6c39c9eff7f9c4fb246e21ddcef9c704e081523e5b74cb.jpg …για το μονο πραγμα που θα το χρησιμοποιουσα ειναι για μια καλη μου φιλη στην αθηνα που επασχε απο νευρικη ανορεξια [το ξεπερναει]…πιστευω οτι μια φωτογραφια απο το πισω μερος το πρωι,,,μια φωτο απο το εμπρος μερος το βραδυ,,θα την βοηθουσε πολυ πιο γρηγορα να αποκτησει την υγεια της ξανα [την εχει βρει αλλα αυτο εδω ειναι δυναμιτης σε κατι τετοιες περιπτωσεις..

    • NIKOS HomoAkatastatus

      A χα χα χα χα χα χα χα! : ) Ρε μήπως έχεις ανακαλύψει την θεραπεία της νευρικής ανορεξίας;;
      Αυτές τις φωτό να της δείχνεις και θα φωνάζει: ”μαμά μου θα είμαι καλό παιδάκι,θα το τρώω όλο το φαγητό μου”! : ) : )

    • manowar

      Το πιο ωραιο μιραι ειναι αυτο που δειχνει στη εικονα κατω απο το. Suv. Ετσι το προτιμώ χαχαχα

    • Φωτόνιον

      Ακόμα κι αναλάβουν πλήρως το μονοπώλιο του υδρογόνου η ουσία ότι το αυτοκίνητο θα έχει ηλεκτροκινητήρα. Οπότε πετάς δεξαμενή και fuel cell βάζεις λίγες μπαταρίες και κάνεις τη δουλειά σου (και τις φορτίζεις με τον ήλιο). Προσωπικά, θα προτιμούσα την επένδυση πόρων για ανάπτυξη και έρευνα τεχνολογιών μπαταριών, γιατί αφορούν (οι τελευταίες) και σε εφαρμογές πολύ σημαντικότερες της αυτοκίνησης.

    • NIKOS HomoAkatastatus

      ”Καλή” η ιδέα σου για να τους αποφεύγαμε,αλλά θα μπορούν ανετότατα να κηρύξουν παράνομη την οποιαδήποτε τέτοια μετατροπή σε πλήρως ηλεκτρικό,
      ως ”επικίνδυνη” για κυκλοφορία.
      Φυσικά το υδρογόνο αποθηκευμένο είναι ΚΑΡΑΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟ!
      Μια και έξω αγορά, τα πλήρως ηλεκτρικά και άστους να τραβάνε τις πωπώτριχές τους.

      Υ.Γ Πραγματοποιείται ήδη τεράστια επένδυση-έρευνα στις μπαταρίες.
      Στο κοντινό μέλλον θα έχουμε μπαταρίες που θα φορτίζουν πάρα πολύ γρήγορα.
      Απλά τα ηλεκτρικά οχήματα έχουν συγκεκριμένο χρονοδιάγραμμα εφαρμογής.

  • SAMURAI-66

    Οπως ειχα κανει γνωστο πριν μια βδομαδα πρωτια στα πολυτελη θα εμφανιστει στην νεα υπερ-λιμουζινα lexus ls με εφαρμογη του υδροονου με παραλληλη εφαρμογη υβριδικου και κατα πασα πιθανοτητα και ηλεκτρικης εκδοσης,αυτο παντα συμφωνα με δημοσιευματα του τυπου στην χωρα τους,δινοντας ουσιαστικη αποσταση και πρωτη εφαρμογη πριν απο καθε αλλο ανταγωνιστη της στην κατηγορια στην lexus.
    Η μαμα toyota δεν αφηνει στην τυχη της την τεχνολογια που εχει επενδυσει πολλα πανω της και πολυ σωστα πραττει…με το απιστευτης τεχνολογιας mirai εδωσε το στιγμα της διεθνως κερδιζοντας την αναγνωριση!!
    …………https://www.autoblog.gr/2016/11/07/h-toyota-kanei-strofh-sta-hlektrika/
    …………https://youtu.be/pq_OP-6NYbU
    …………https://youtu.be/CPtZsr0cJ9s