15073288_1774596979455770_6393272591172439033_n

Λιγότερο από ένα 24ώρο απομένει μέχρι η Alfa Romeo πραγματοποιήσει τα παγκόσμια αποκαλυπτήρια της νέας Alfa Romeo Stelvio, στο εκθεσιακό κέντρο του Los Angeles, και διέρρευσαν οι πρώτες φωτογραφίες και σκίτσα του αυτοκινήτου, έστω και σε κακή ανάλυση.

15107289_10157779571475593_7541347788961422725_n

Εμείς βρισκόμαστε στην “πόλη των αγγέλων” και παρότι η έκθεση δεν έχει ανοίξει ακόμα επίσημα για τις δημοσιογραφικές μέρες, καταφέραμε να μπούμε στο περίπτερο της ιταλικής εταιρίας. Εκεί, υπάρχει σε περίοπτη θέση ένα σταντ για την Stelvio, αλλά αυτή δεν είναι στην θέση της. Αντιθέτως, στο περίπτερο της Alfa Romeo βρίσκονται έξι Giulia, όλων των εκδόσεων (απλές, Veloce και Quadrifoglio) καθώς και δύο 4C, μια ανοιχτή και μια κλειστή.

14993380_1774596986122436_4513877269206436681_n

Το πρώτου της SUV στην ιστορία της εταιρίας θα κατασκευάζεται στο εργοστάσιο του Cassino κοντά στη Ρώμη -στο ίδιο που κατασκευάζεται και η Giulia– και μέσα από αυτό είχαμε δει ξεκάθαρα το εμπρός μέρος, καθώς και το έντονα κεκλιμένο πίσω τελείωμα της οροφής, με τις συγκεκριμένες κατασκοπευτικές φωτογραφίες να δείχνουν λίγο καλύτερα το πίσω μέρος.

15107410_1774597046122430_168165912423092079_n-e1479238087583

Το μοντέλο αποτελεί ουσιαστικά την crossover εκδοχή της Giulia, και βασίζεται πάνω στην πλατφόρμα Giorgio, την ίδια που χρησιμοποιεί και η Giulia, αντλώντας σχεδιαστικές λεπτομέρειες από το νέο ιταλικό σεντάν. Ανάμεσα στους διαθέσιμους κινητήρες θα συναντάμε τα τετρακύλινδρα μοτέρ βενζίνης και πετρελαίου 2.0 και 2.2 λίτρων της Giulia, ενώ αργότερα θα προστεθεί και ένας νέος 3.0-λιτρος V6 diesel με αλουμινένιο μπλοκ και όχι από χυτοσίδηρο όπως ο σημερινός της Maserati, ενώ στη κορυφή θα βρίσκεται ο V6 twin-turbo κινητήρα των 2,9-λίτρων στην έκδοση Quadrifoglio.

15079000_1774597036122431_2532098818978391227_n

Οι κινητήρες θα συνδυάζονται με ένα 6-τάχυτο μηχανικό, με ένα αυτόματο κιβώτιο με 8 σχέσεις, με την έκδοση Quadrifoglio να μπορεί να συνδυαστεί και με το διπλού συμπλέκτη της Getrag, με την κίνηση να περνά στον πίσω ή και στους δύο άξονες.

Σύμφωνα με μεγαλοστέλεχος της Alfa Romeo, η απόδοση του κορυφαίου της SUV θα αφορά τόσο το κομμάτι των 0-100 χλμ/ώρα όσο και στο Nürburgring. Αυτό αποκωδικοποιείται στα αυτιά μου πως η QV έκδοση του ίσως χτυπήσει τον χρόνο (8:14) του Range Rover Sport SVR και της Porsche Cayenne Turbo S (7:59) στη Πράσινη κόλαση.