2018-volkswagen-atlas-1

Η Volkswagen στην έκθεση του Λος Άντζελες παρουσίασε επίσημα το Atlas, το μεγάλο επταθέσιο crossover της το οποίο θα πωλείται στην αγορά των Η.Π.Α, με την εταιρία να θέλει με ένα video να μας αποκαλύψει το πώς σχεδίασε το μοντέλο, ειδικά για τις Η.Π.Α, κάτι που της πήρε συνολικά δύο χρόνια.

Το Atlas αποτελεί την έκδοση παραγωγής του Crossblue concept και θα κατασκευάζεται στο εργοστάσιό της στη Chattanooga του Τενεσί, εκεί όπου κατασκευάζεται και η αμερικάνικη έκδοση του Passat. Το επταθέσιο crossover έχει μήκος 5,037 μέτρα, πλάτος 1,979 μέτρα, ύψος 1,768 μέτρα και διαθέτει το Volkswagen Car-Net σύστημα που επιτρέπει στους επιβάτες να αποκτήσουν πρόσβαση σε μια σουίτα συνδεδεμένων υπηρεσιών. Το σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας είναι συμβατό με Apple CarPlay και Android Auto, MirrorLink, σύνδεση με smartphone, αλλά και ηχοσύστημα Fender Premium με 12 κανάλια, 480-watt ενισχυτή και 12 ηχεία.

Το αυτοκίνητο κατασκευάζεται πάνω στην MQB πλατφόρμα και τροφοδοτείται με έναν 2.0 TSI turbo κινητήρα απόδοσης 238 ίππων και με τον VR6 3,6-λίτρων απόδοσης 280 ίππων. Οι κινητήρες συνδυάζονται με 8-τάχυτο αυτόματο κιβώτιο με την κίνηση να περνά είτε στους μπροστά, είτε σε όλους τους τροχούς, μέσω του συστήματος τετρακίνησης 4Motion, μόνο με τον VR6 κινητήρα.

Από πλευράς συστημάτων ασφαλείας το Atlas εξοπλίζεται με Adaptive Cruise Control (ACC), Forward Collision Warning με Autonomous Emergency Braking (Front Assist), Blind Spot Monitor με Rear Traffic Alert, Lane Departure Warning (Lane Assist) και Parking Steering Assistant (Park Assist).

Δελτίο Τύπου

The designers behind the 2018 Volkswagen Atlas, the new seven-passenger sport utility vehicle on display at Automobility LA, say the two-year process of crafting the boldest vehicle ever sold by the brand in America was driven by a well-researched look at how Americans live with their vehicles today.

“I think we developed something that takes us apart from the breed,” says Klaus Bischoff, Head of Volkswagen Design. “We looked deep into how Americans are living with their midsize SUVs, and we wanted to get the Atlas right.”

While the Atlas grew from the CrossBlue concept first displayed in 2013, it’s much larger and more substantial in appearance than the concept. “Size does matter, especially for families,” says Bischoff. “The first designs we showed were literally too small, too compact, designed too much out of a European perspective. We had to get used to the vehicle size that’s more appropriate for America. The roads are wider, the cities are bigger, and we grew into that.”

As interior designer Tomasz Bachorski said, the Volkswagen design philosophy of “simplicity and precision” drove the team at every stage of the design, from the grille and standard LED headlights to the stitching in the seats. As one example, the designers integrated the LED Daytime Running Lights into the grille with a generous amount of chrome and detail for a robust look.

“The facial expression of a car defines its character. We wanted to give the car a wide appearance, and an earnest look,” says Bischoff. “It should look substantial, without looking too aggressive.”

Exterior designer Oliver Stefani says the character lines that flow from the nose to the tail of the Atlas were drawn to highlight the precision of the car’s bodywork without creating an overly complicated surface, nor an appearance that would spoil quickly on the road.” We have a few lines on the car, but every line has a purpose; there’s always the idea to guide the eye around the car,” says Stefani. “The car has to grow into time; it should not go out of fashion in two or three years. Whenever you look at a Volkswagen from the past, it’s still modern on the road.”

Bachorski adds that the same ethos mandated the interior design choices, from the clean switchgear to flowing and high-quality surfaces on the dashboard and instrument panel. That perspective didn’t just apply to the hardware of the vehicle, but also the software interfaces, such as the available Volkswagen Digital Cockpit. “Everything’s well balanced with no complicated corners and no clutter,” says Bachorski. “This was really important to us to make this really simple, because our lives outside the car are complicated enough.”

The functionality of the seven-seat layout was paramount in the Atlas’ development, with third-row seats that do not suffer in comfort compared to the second-row location, and an easy-access system to the third row that is usable even if car seats are installed in the second row. Color and Trim designer Johanna Hoch notes that the Atlas draws some of its inspiration from high-end furniture, to create a welcoming atmosphere that still meets the demands of a modern family. “We are giving a soul to the car through the materials and the colors,” Hoch said. “The first language is touch, and it’s very important to make small details, like paint or frames, very high quality.”

  • thibet

    άπατο θα πάει… ιδίως οι μικρές εκδόσεις.

    • Xarhs

      Αποκλειεται να παει απατο.

    • gronholm89

      Το πιο λογικό να παει απατο σε σχέση με τον ανταγωνισμό! Η VW πουλάει ελάχιστα στις ΗΠΑ…

    • thibet

      στην αμερική όταν αγοράζεις SUV kαι παίρνεις την V6 εκδοση απλά το θεωρούν πολύ δευτερης κατηγορίας. πόσο μαλλον που το πουλαει με 4κύλινδρο. Τοσο μεγαλο SUV χωρίς V8 δεν θα πουλήσει. αλλα όπως λέτε. ειδωμεν

    • Steve A

      άμα δεις όμως η volvo με τον 2.0 στο XC90 πουλάει τρομερά πολύ!! όπως κ τα Toyota Highlander, Honda Pilot, Ford Explorer, Chevy Traverse οι εκδόσεις που πουλάνε πιο πολύ είναι με τους μικρούς ή υβριδικούς κινητήρες. αλλά θα δείξει όντως..

    • hellboy

      απλα βολβο το αμαξι της νοικοκυρας……. απλα.. το ιδιο και τα αλλα που αναφερεις…

    • Steve A

      Υπάρχει συβ που να μην είναι σοκκερ μομ μομπιλ ?? Για Αμερική πάντα.. Αντε καμία στελβιο κ καγιεν τουρμπο..

    • hellboy

      xaxaxaxaxaa

    • manowar

      Εχουν αλαξει οι αμερικανοι..εδω αγοραζουν μαστανγκ ξαναεισαγωγη χωρις v8…απο κει να δεις..δεν παει το παπακι στην ποταμια πλεον

    • giannisb

      Θα δίξει ο χρόνος…σίγουρα έχει χάσει πολλούς καλούς πελάτες λόγω dieselgate αλλά αυτό δεν λέει και πολλά απο μόνο του…..Κίνα πάντως θα πουλήσει τρελά

  • SAMURAI-66

    Της πηρε δυο χρονια να σχεδιαση το tiguan σε μεγενθυση…μια απλη φωτοτυπια απο της δεκαδες που βγαζει και το θεωρει επιτυχια?
    Ποσο αποτυχημενη τυποι τελικα ειναι αυτη στο vag που προσπαθουν να παρουσιασουν το ιδιο σαν κατι διαφορετικο…και μαλιστα στους αμερικανους που τους εχουν στο πατο του βαρελιου της εκτιμησης και στο κλασιμο εδω και χρονια?
    Με αυτη την πατατα θα κοντραρουν αμερικανους και ιαπωνες μεσα στης ΗΠΑ που κυριαρχουν εδω και χρονια?
    Μετα ξυπνησαν μαλλον.
    Αποτυχημενο στα αζητητα και μεσα στης εκθεσης θα μεινει,μην κανετε ορεξη λεβεντες!!

  • hellboy

    για ευρωπη και ενα 20ρικο θα πουλαγε για αμερικη οχι……υπαρχουν αλλα μπραντς που εχουν καλυψει τον μεσο αμερικανο στον τομεα πανω απο 40 χρονια….και μετα το σκανδαλο………. σορρι..
    πανε καλα προσπαθουν να κοροιδεψουν τον αμερικανο πουλωντας φτηνα αλογα…….. χαχαχαχα! μονο ευρωπη παιδια πιανει το αστειο μονο ευρωπη…..