plug-in-hybrid-great-britain

Η κυβέρνηση της Μ. Βρετανίας, και συγκεκριμένα ο Υφυπουργός Μεταφορών, John Hayes, δήλωσε πως θα κάνει ό,τι μπορεί ώστε να επιτευχθούν οι στόχοι των εκπομπών ρύπων μέχρι το 2040. Έτσι, επιβεβαίωσε πως θα συνεχίσουν “τρέχουν” οι  διάφορες φορολογικές ελαφρύνσεις, προκειμένου να προωθηθεί η πώληση αυτοκινήτων με χαμηλές εκπομπές ρύπων.

Στο ίδιο μοτίβο, συμπλήρωσε πως παράλληλα η κυβέρνηση θα υποστηρίξει όλες τις υποδομές, προκειμένου να υπάρξει διευκόλυνση εκείνων που τελικά θα επιλέγουν κάποιο είδος ηλεκτροκίνησης. Ωστόσο, έδειξε και μια άλλη “εκδοχή” του όλου θέματος, εφόσον σημείωσε πως η κυβέρνηση πρέπει να στηρίξει τις υποδομές που θα επιτρέψουν στην βιομηχανία να επεκταθεί. Φαίνεται έτσι πως αποσκοπεί και στο οικονομικό όφελος από την όλη κατάσταση.

Είναι απολύτως φυσιολογικό όμως αυτό, τη στιγμή που η Μ. Βρετανία είναι η δεύτερη ταχύτερα αναπτυσσόμενη αγορά plug-in hybrid παγκοσμίως, πίσω από την Ισπανία, έχοντας 54 συνεχόμενους μήνες με ανοδική τάση των πωλήσεων

Ενδεικτικό της τάσης αυτής είναι, πως στην εκδήλωση όπου μίλησε ο Hayes, το 69% ερωτηθέντων οδηγών απάντησε πως θα επέλεγε κάποιο ηλεκτροκίνητο για τις μετακινήσεις του. Σε αυτό συμβάλλει σαφώς και η αρνητική εικόνα, που έχει δημιουργηθεί για τα diesel τελευταία, τα οποία μάλιστα αποτελούν την πλειονότητα των μοντέλων των αυτοκινητοβιομηχανιών πλέον.

Τέλος, ο ίδιος Υφυπουργός δήλωσε πως είναι κατά των απαγορευτικών μέτρων για τη μείωση της μόλυνσης του περιβάλλοντος. Αντιθέτως, όπως είπε, θέλει να δώσει οικονομικά κίνητρα στους οδηγούς, και όχι να απαγορεύει την είσοδο στις πόλεις κλπ.

  • Grekko

    Κ στην Ελλάδα, απελευθερώθηκε το πετρέλαιο κ επειδή είναι οικονομικό θα παίρνουν όλοι πετρέλαιο για τα επόμενα 20 χρόνια, άσχετο ότι οι ρυποι του είναι πιο καρκινογόνοι από ότι της βενζίνης ή άλλων μορφών καυσίμου.
    Φταίει κ η κυβέρνηση, κ αυτή κ οι επόμενες που θα έρθουν που έχουν ένα περίεργο τρόπο σκέψης, βλέπουν το αυτοκίνητο κ ειδικοτερα τα τελη του στο τελος καθε χρονου σαν οικονομική ενίσχυση της χώρας (ίσως κ της τσέπης τους δεν ξέρω) ,αντί να δώσουν κίνητρα όπως οι Βρετανία κ άλλες χώρες για την αγορά πιο πράσινων αυτοκινήτων με μικρότερες ή κ μηδενικές εκπομπές ρύπων, αλλά τα περρελαιϊκά λόμπι … θέλουν χρήμα.

  • Grekko

    Κ στην Ελλάδα, απελευθερώθηκε το πετρέλαιο κ επειδή είναι οικονομικό θα παίρνουν όλοι πετρέλαιο για τα επόμενα 20 χρόνια, άσχετο ότι οι ρυποι του είναι πιο καρκινογόνοι από ότι της βενζίνης ή άλλων μορφών καυσίμου.
    Φταίει κ η κυβέρνηση, κ αυτή κ οι επόμενες που θα έρθουν που έχουν ένα περίεργο τρόπο σκέψης, βλέπουν το αυτοκίνητο κ ειδικοτερα τα τελη του στο τελος καθε χρονου σαν οικονομική ενίσχυση της χώρας (ίσως κ της τσέπης τους δεν ξέρω) ,αντί να δώσουν κίνητρα όπως οι Βρετανία κ άλλες χώρες για την αγορά πιο πράσινων αυτοκινήτων με μικρότερες ή κ μηδενικές εκπομπές ρύπων, αλλά τα περρελαιϊκά λόμπι … θέλουν χρήμα.

  • Grekko

    Κ στην Ελλάδα, απελευθερώθηκε το πετρέλαιο κ επειδή είναι οικονομικό θα παίρνουν όλοι πετρέλαιο για τα επόμενα 20 χρόνια, άσχετο ότι οι ρυποι του είναι πιο καρκινογόνοι από ότι της βενζίνης ή άλλων μορφών καυσίμου.
    Φταίει κ η κυβέρνηση, κ αυτή κ οι επόμενες που θα έρθουν που έχουν ένα περίεργο τρόπο σκέψης, βλέπουν το αυτοκίνητο κ ειδικοτερα τα τελη του στο τελος καθε χρονου σαν οικονομική ενίσχυση της χώρας (ίσως κ της τσέπης τους δεν ξέρω) ,αντί να δώσουν κίνητρα όπως οι Βρετανία κ άλλες χώρες για την αγορά πιο πράσινων αυτοκινήτων με μικρότερες ή κ μηδενικές εκπομπές ρύπων, αλλά τα περρελαιϊκά λόμπι … θέλουν χρήμα.

    • Anestis Genk

      Πρώτα να γίνει πράσινη η ηλεκτρική ενέργεια και μετά συζητάμε για τα αμάξια.
      Το λόμπυ των πυρηνικών τρίβει τα χεράκια του με την “πράσινη” ενέργεια που θα πουλήσει.
      Σε 30-40 χρόνια φοβάμαι θα χτυπάει ο κόσμος το κεφάλι του στον τοίχο γιατί η ιστορία έχει δείξει πως σπάνια τα πράγματα γίνονται τόσο γαμάτα όσο προσπαθούν να μας πείσουν οι μαρκετίστες.

    • Grekko

      Ότι θα κρύβεται κάποια λαδιά από πίσω κ κάποιοι θα βγάζουν πολλά λεφτά είναι το μόνο σίγουρο, όπως κ ότι εμείς θα μάθουμε τι παίζει σε μερικά χρόνια, αλλά η πράσινη ηλεκτρική ενέργεια έχει κάνει άλματα, φωτοβολταϊκά κ αιολική ενέργεια πάνε σύνεφο.

    • ο καταναλωτης ειναι ”κατευθυνομενος” ……παντα θα στραφει σε αυτο που θα συμφερει την τσεπη του…..
      σημαρα απλα ολα τα δεδομενα…ευννοουν την πετρελαιοκινηση…….αν απο 1/1/17 αυξησουν το ντιζελ…και βαλουν τελη σε ολα τα πετρελαιοκονητα….και αρχισουν τις ελαφρυνσεις στα ηλεκτρικα/υβριδικα…μην ξαφνιαστεις στην αλματωδη αυξηση των πολυσεων !!!

    • Grekko

      Θα μπουν τέλη στα diesel ,αργά ή γρήγορα, ήδη νομίζω στο εξωτερικό έχει μπεί, εδώ απλά θα μας το ανακοινώσουν οι Γερμανοί κ εμείς θα εκτελέσουμε.
      Θα φαινόμαστε κ οι κακοί της Ευρώπης που κυκλοφορούμε με τα “κακά ” diesel ενώ όλοι οι άλλοι με υβριδικά κ ηλεκτρικά.