plug-in-hybrid-great-britain

Η κυβέρνηση της Μ. Βρετανίας, και συγκεκριμένα ο Υφυπουργός Μεταφορών, John Hayes, δήλωσε πως θα κάνει ό,τι μπορεί ώστε να επιτευχθούν οι στόχοι των εκπομπών ρύπων μέχρι το 2040. Έτσι, επιβεβαίωσε πως θα συνεχίσουν “τρέχουν” οι  διάφορες φορολογικές ελαφρύνσεις, προκειμένου να προωθηθεί η πώληση αυτοκινήτων με χαμηλές εκπομπές ρύπων.

Στο ίδιο μοτίβο, συμπλήρωσε πως παράλληλα η κυβέρνηση θα υποστηρίξει όλες τις υποδομές, προκειμένου να υπάρξει διευκόλυνση εκείνων που τελικά θα επιλέγουν κάποιο είδος ηλεκτροκίνησης. Ωστόσο, έδειξε και μια άλλη “εκδοχή” του όλου θέματος, εφόσον σημείωσε πως η κυβέρνηση πρέπει να στηρίξει τις υποδομές που θα επιτρέψουν στην βιομηχανία να επεκταθεί. Φαίνεται έτσι πως αποσκοπεί και στο οικονομικό όφελος από την όλη κατάσταση.

Είναι απολύτως φυσιολογικό όμως αυτό, τη στιγμή που η Μ. Βρετανία είναι η δεύτερη ταχύτερα αναπτυσσόμενη αγορά plug-in hybrid παγκοσμίως, πίσω από την Ισπανία, έχοντας 54 συνεχόμενους μήνες με ανοδική τάση των πωλήσεων

Ενδεικτικό της τάσης αυτής είναι, πως στην εκδήλωση όπου μίλησε ο Hayes, το 69% ερωτηθέντων οδηγών απάντησε πως θα επέλεγε κάποιο ηλεκτροκίνητο για τις μετακινήσεις του. Σε αυτό συμβάλλει σαφώς και η αρνητική εικόνα, που έχει δημιουργηθεί για τα diesel τελευταία, τα οποία μάλιστα αποτελούν την πλειονότητα των μοντέλων των αυτοκινητοβιομηχανιών πλέον.

Τέλος, ο ίδιος Υφυπουργός δήλωσε πως είναι κατά των απαγορευτικών μέτρων για τη μείωση της μόλυνσης του περιβάλλοντος. Αντιθέτως, όπως είπε, θέλει να δώσει οικονομικά κίνητρα στους οδηγούς, και όχι να απαγορεύει την είσοδο στις πόλεις κλπ.