car exhaust emissions

Σύμφωνα με μια νέα έρευνα του Διεθνές Συμβούλιο Καθαρών Μεταφορών (ICCT), ο στόχος μείωσης τωνεκπομπών διοξειδίου του άνθρακα κατά μέσο όρο στα 70 γρ/χλμ που έχει θέσει η Ε.Ε από το 2025 και έπειτα, είναι εφικτός χωρίς την ευρεία διάδοση των ηλεκτρικών μοντέλων, ενώ παράλληλα αναφέρει πως θα ήταν φθηνότερο για τις εταιρίες να στραφούν προς την ηλεκτρική τεχνολογία, από το να επικεντρωθούν εξ’ολοκλήρου σε συστήματα που θα βελτιώνουν τους κινητήρες εσωτερικής καύσης.

avg-carco2-emissions_eu2014-30_chart_sm

Το επιπλέον κόστος για τους καταναλωτές κυμαίνεται μεταξύ €1.000 και €2.150, με τα χρήματα αυτά να αποσβένονται από την εξοικονόμηση των καυσίμων. Αναλυτικά τα αποτελέσματα της έρευνας μπορείς να τα διαβάσεις στο λινκ της πηγής.

  • Neos

    ε ρε λογισμικο που εχει να πεσει

    • Xarhs

      Ε απ το να φευγουν καπο στον αερα και να πατιουνται γκαζια μονα τους καλυτερα ενα λογισμικο δε βρισκεις; πιο σειφ.

    • sotirisb
  • Anestis Genk

    Ναι αν αφήσουν τα SUV και οδηγούν Subaru Vivio ίσως κάτι να γίνει. Αλλά με αυτές τις μαούνες ο Καρνό γελάει όταν μιλάνε οι γραφειοκράτες.