2017 Chevrolet Bolt EV

Όλα ιδανικά φαίνεται να είναι τα στοιχεία για την Chevrolet, καθώς το πλήρως ηλεκτρικό Bolt πήρε πρόσφατα το βραβείο Green Car Of The Year 2017, ενώ έχει δεχτεί πάνω από 30.000 παραγγελίες.

Σύμφωνα, όμως, με το Bloomberg, αυτό δεν θα είναι κερδοφόρο, με την αμερικάνικη εταιρία να χάνει 9.000 δολάρια για κάθε ένα που πουλάει. Σε συνέντευξη του ο Eric Noble, πρόεδρος της CarLab, μιας αμερικάνικης συμβουλευτικής εταιρίας, ανέφερε ότι η πλειονότητα των ηλεκτρικών μοντέλων, όπως το Fiat 500e, έχουν χασούρα τουλάχιστον 10.000 δολαρίων για κάθε αυτοκίνητο που πωλείται.

Αυτή προέρχεται εν μέρει, χάρη στην αυστηρή πολιτική για τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα της πολιτείας της Καλιφόρνια, η οποία έχει υιοθετήσει και από 9 άλλες πολιτείες, συμπεριλαμβανομένης της Νέας Υόρκης και του Νιου Τζέρσεϊ.

Η πολιτική αυτή, υποχρεώνει την κάθε αυτοκινητοβιομηχανία να προσφέρει κάποια μη ρυπογόνα οχήματα, αν θέλει να συνεχίσει να έχει παρουσία στην εκάστοτε πολιτεία. Γι’αυτό και 10 εταιρίες, όπως η Fiat, η Kia, και τώρα η Chevrolet, έχουν στην γκάμα τους οχήματα μηδενικών εκπομπών ρύπων, για να επιτύχουν τους στόχους ρύπων που έχουν θεσπίσει οι πολιτείες.

  • SAMURAI-66

    Θα βρουν τροπους να ισοσκελισουν τα διαφυγων κερδος με αλλες δραστηριοτητες και μοντελα αλλιως πολυ γρηγορα θα βγει στα αζητητα εστω και αν εχει την διακριση πρωτιας που ειναι διαβατηριο καλης πορειας.
    Ειναι αλλωστε γνωστο οτι καμια ιδιωτικη εταιρεια δεν κρατα στην επιφανεια οτι δεν της αποδιδει τεραστιο κερδος,ποσο μαλλον πτωση ανα μοντελο 9 χιλ. δολ. σε μια μαλιστα υψηλης τεχνολογιας επιλογης της που ειναι κραχτης και εχουν επενδυσει υψηλα ποσα στην μελετη-κατασκευη της.