2017-renault-megane-gt-diesel-1


Στις μέρες μας που όλοι αναζητούν επιδόσεις αλλά και οικονομία από τα αυτοκίνητά τους, υπάρχουν αρκετές επιλογές για να ικανοποιηθούν οι περισσότεροι. Στο ίδιο κλίμα αποφάσισε να κινηθεί και η Renault τοποθετώντας τους ισχυρούς ντίζελ κινητήρες dci 1.6-λίτρων και απόδοσης 165 ίππων που χρησιμοποιούνται από τα Espace και Talisman στα νέα Megane GT και Megane Estate GT αποδίδοντας λίγο παραπάνω, δηλαδή 165  άλογα και 380 Nm ροπής, με την εταιρία να μην έχει κοινοποιήσει ακόμα περισσότερες λεπτομέρειες εκτός από τις μικτές καταναλώσεις που υπολογίζεται πως θα είναι στα 4,6 και 4,7 λίτρα αντίστοιχα.

Το Megane GT, φέρει το σασί 4Control με την τετραδιεύθυνση που συναντάμε στην έκδοση TCe 205 και έχει δεχθεί στο σύστημα της ανάρτησης του, την περιποίηση της Renaultsport. Όλα αυτά είναι καλά, φυσικά μέχρις ότου παρουσιαστεί η κορυφαία βερσιόν του μοντέλου το Megane RS που υπολογίζεται να κάνει το ντεμπούτο του πιθανότατα μέσα στο νέο έτος. Οι υποψήφιοι αγοραστές των δύο αυτών μοντέλων, εκτός απ’την επιλογή των εκδόσεων Zen και Intense, θα μπορούν να επιλέξουν διάφορα άλλα αξεσουάρ για το εξωτερικό του αυτοκινήτου τους με το πακέτο GT-Line, που θα προσδίδουν διαφορετικό αέρα στο όχημα τους όπως πιο σπορ εμπρός προφυλακτήρα με ανασχεδιασμένους αεραγωγούς, εμπρός κυψελωτή γρίλια, σκούρο μεταλλικό διαχύτη, αρκετά πιο σκουρόχρωμο πίσω τζάμι, χρωμιωμένα τελικά εξατμίσεων και νέες ζάντες ελαφρού κράματος. Μικροδιαφορές θα υπάρχουν στην Intense με το GT-Line Full Exterior Pack καθώς δίνονται επιπλέον σπορ καθίσματα με έξτρα στήριξη και ενσωματωμένα προσκέφαλα, σκούρα ανθρακί ταπετσαρία στην καμπίνα και ένα δερμάτινο διάτρητο τιμόνι με μεγαλύτερη στήριξη για τον αντίχειρα.

Οι παραγγελίες έχουν ήδη ξεκινήσει στη Γαλλία με τις υπόλοιπες χώρες να ακολουθούν στην συνέχεια αφότου πρώτα παρουσιαστεί στις εκθέσεις των κατά τόπους αντιπροσώπων μέσα στον Ιανουάριο. Οι τιμές για το GT και το Estate GT θα είναι 34.300 ευρώ και 35.200 ευρώ αντιστοίχως.

Δελτίο Τύπου

The MEGANE GT and MEGANE GT Estate can now be specified with the new ENERGY dCi 165 engine mated to six-speed EDC automatic transmission.

The combination of the MEGANE GT’s Renault Sport breeding and 4CONTROL chassis with four-wheel steering ensures incomparable driving enjoyment for a car in this segment. The same technology has already contributed to the success of the TCe-powered versions of the MEGANE GT and MEGANE GT Estate.

Order books for the two new versions open in France on December 6, with cars due to arrive in showrooms in January 2017.

The ENERGY dCi 165 engine: high performance

The twin-turbo ENERGY dCi 165 engine has been specifically tuned by Renault Sport whose engineers were tasked with recalibrating the dCi 160 available for the ESPACE and TALISMAN. The result is an additional five horsepower, while peak torque now stands at 380Nm from 1,750rpm.

The performance of the ENERGY dCi 165 enables drivers to make the very most of the cars’ Renault Sport-developed suspension and 4CONTROL chassis with four-wheel steering for a safe, yet dynamic experience on twisty roads. One hundred times per second, the 4CONTROL system calculates and adjusts the turn-in angle of the rear wheels to ensure stability at speed and manoeuvrability in slower situations.

A versatile sporty car for everyday motoring

The MEGANE GT is a particularly versatile sporty car that lends itself perfectly to everyday motoring, while ride comfort has been enhanced thanks to specific work on the spring and damper settings by Renault Sport. The driving pleasure delivered by the ENERGY dCi 165 engine combines with NEDC combined-cycle fuel consumption of just 4.6 litres and 4.7 litres per 100km for the MEGANE GT and MEGANE GT Estate respectively.

Renault Sport breeding

The versions of the MEGANE GT and MEGANE GT Estate powered by the ENERGY dCi 165 engine are the latest additions to the model’s line-up which has already benefited from input from Renault Sport:

– The existing GT versions powered by the ENERGY TCe 205 mated to seven-speed EDC transmissions offer crisp mid-range acceleration and maximum torque of 280Nm from 2,400rpm.

– Specific Design Packs available for ZEN and INTENS versions:

GT-Line Exterior Pack for ZEN versions: front and rear sport bumpers with Dark Metal air intakes and honeycomb grille pattern, extra-tinted rear glass, Dark Metal diffuser and chrome exhaust tail pipe, GT-Line badging and 17-inch Decaro alloy wheels. GT-Line Exterior Pack for INTENS versions: front and rear sport bumpers with Dark Metal air intakes and honeycomb grille pattern, extra-tinted rear glass, Dark Metal diffuser and chrome exhaust tail pipe, GT-Line badging and diamond-cut 18-inch Grand Tour alloy wheels. GT-Line Full Exterior Pack for INTENS versions: GT-line Exterior Pack + perforated leather-trimmed GT steering wheel with bigger thumb rests, sport seats with extra support, integrated head rests and Dark Charcoal cloth upholstery.

  • sijune50

    Γιατι δεν εκαναν μια στρογγυλοποιηση απο 163,σε 165 hp? Δευτερον,ποσους ρυπους εκπεμπει ο συγκεκριμενος κινητηρας?

    • Smartass
    • Παναγιώτης Κλεάνθης

      Δεν είναι καν ούτε Euro 6 και το όριο για να μπεις Αθήνα Κέντρο είναι μέχρι 149.Και το άλλο η δοσιλογη Renault ήταν η πρώτη που δεν θα ασχολιόταν άλλο με Diesel κινητήρες.

    • Smartass

      Σε συμβουλεύω (πάντα φιλικά) μην χρησιμοποιείς λέξεις όπως ”δοσιλογη” γιατί υπάρχουν ευερέθιστοι γερμανόφιλοι σχολιαστές και ου μπλέξεις!!
      ;)

    • Παναγιώτης Κλεάνθης

      Δεν τα έβαλα με υποστηρικτές μάρκας αυτοκινήτων,απλά την Renault ειρωνευτηκα η οποία μετά απο αυτή έχει σειρά η Toyota αν σε περίπτωση λανσάρει νέο κινητήρα Diesel.

    • thodoris91

      Η toyota δυσκολο…θα είχε αντικαταστήσει τον 1.4 d4d που τον έχει από την εποχή του Νωε, συν ότι αν χρειαστεί δανείζεται κι από τη bmw!

    • manowar

      αυτα ειναι μπουρδες τα εχουν πει πολλοι σε δηλωσεις αλλα το χρημα δεν το μισει κανεις ουτε η ρενο..ασε που το κανει και καλα δηλαδη

    • Κώστας

      Σαφως και ειναι euro 6 το μοτερ και με ρυπους πολυ πιο κατω απο τους 150 που λανθασμενα ανεβασε ο αλλος απο ενα μοτερ διλιτρο του 2012,ειναι δυνατον να βγαλουν το 2017 μοτερ euro 5?

    • Παναγιώτης Κλεάνθης

      Μπορεί να έγινε τυπογραφικό λάθος που λες αλλά αν ήταν πάνω από150 θα είχε θέμα και το opc που έχει 153 έχει περιορισμό

    • Smartass

      Κανε μου μήνυση για παραπληροφόρηση!!
      :D

    • Παναγιώτης Κλεάνθης

      Φιλαράκι δεν είπα τίποτα για σένα προς Θεού και ούτε είπα ότι παραπληροφορεις,και αυτό με τα όριο η δικοί μάς το έχουν για το κέντρο.

    • Κώστας

      Πριν ανεβασεις κατι το κοιτας καθολου;!μας δειχνεις τα χαρακτηριστικα απο το μοτερ του 2012 το οποιο ειναι το παλιο διλιτρο,οταν ειχε πρωτοβγει δηλαδη στο megane iii,τοτε ηταν euro 5,τωρα ειναι euro 6 και οι ρυποι θα ειναι γυρω στους 130

  • Mika

    Αντε να δουμε ποτε θα ανακοινωθουν κι εδω τιμες…Το 205αρι παντως τα σπαει….

  • Geo

    35,000 ;;;; Δεν παιρνω το Q3 -Q5 η κανεναν μερσεντικο να το παιζω και λεζαντα;