Στα τέλη του περασμένου Σεπτεμβρίου παρουσιάστηκε το αγωνιστικό Tesla Model S του ενιαίου πρωταθλήματος Electric GT, με τους αγωνιζόμενους να τρέχουν με ένα Tesla Model S P85+ ειδικά διαμορφωμένο για την περίσταση. Αυτό αποδίδει 421 άλογα με 600 Nm ροπής που παράγει από το εργοστάσιο, αλλά φορά αγωνιστική ανάρτηση, μεγαλύτερα φρένα, βελτιωμένο σύστημα ψύξης, νέο bodykit, ενώ έχει και χαμηλότερη βάρος. Ακόμα διαθέτει τις απαραίτητες αεροδυναμικές προσθήκες, με κυριότερη τη μεγάλη πίσω αεροτομή, ενώ το εσωτερικό του έχει απογυμνωθεί για εξοικονόμηση βάρους.

Και μπορεί καλά-καλά να μην έχει ξεκινήσει ακόμα η σεζόν, οι διοργανωτές ήδη ανακοίνωσαν την επέκταση του. Πιο συγκεκριμένα, με αφορμή την πρόσφατη παρουσίαση της P100D έκδοση, προσθέτουν μια μεγαλύτερη κατηγορία, ως μέρος της σειράς αγώνων EGT V2.0.

Όπως και με τα P85+, το P100D θα διαθέτει μια σειρά από αναβαθμίσεις που θα κάνουν το αυτοκίνητο κατάλληλο για χρήση στην πίστα. Προφανέστατα θα είναι πιο γρήγορα από τα P85+, καθώς τα αγωνιστικά θα αποδίδουν 760 άλογα, κάνοντας τα 0-96 χλμ/ώρα σε μόλις 2,5 δευτ., ενώ θα είναι περίπου 500 κιλά ελαφρύτερα.

Και τα δύο πρωταθλήματα θα έχουν την ίδια μορφή, που θα αποτελείται από 20 λεπτά δοκιμών, 20 λεπτά κατατακτήριες, αγώνα την ημέρα 60 χλμ. και τη νύχτα άλλα 60 χλμ.

Το Electric GT και το νέο Electric GT V2.0 θα ξεκινήσουν ταυτόχρονα το 2017, και θα αποτελούνται από 10 ομάδες, που θα συμμετέχουν με 2 αυτοκίνητα η κάθε μια, με όλα τα αγωνιστικά να είναι πανομοιότυπα. Οι διοργανωτές του πρωταθλήματος δήλωσαν πως είναι ανοικτοί στο να προστεθούν και άλλες αυτοκινητοβιομηχανίες στο Electric GT World Series αργότερα.

  • Grekko

    Διχάζομαι, ποτέ δεν ήμουν fan των ενιαίων αλλά μου αρέσει το Tesla, ππππφφφφφφ δεν ξέρω.