Η Ferrari στις αρχές του μηνός, παρουσίασε στο Finali Mondiali στην Daytona την Ferrari SP275 RW Competizione, μια νέα one-off δημιουργία της και σήμερα η εταιρία έδωσε λεπτομέρειες γι’αυτή.

Το αυτοκίνητο βασίζεται στην F12berlinetta έχοντας νέους προφυλακτήρες, νέο καπό, νέους προβολείς, νέα πλαϊνά φτερά, αλουμινένιο καπάκι ρεζερβουάρ και νέες ζάντες 20″. Το σώμα έχει εμπνευστεί από την Ferrari 275 GTB/C του 1964 με αριθμό σασί 06885 που πήρε την νίκη στη κατηγορία GT του Le Mans πίσω το 1965. Το συγκεκριμένο αυτοκίνητο ανήκει στον εκατομμυριούχο Preston Henn, που πλέον βρίσκεται στα μαχαίρια με την Ferrari, και θεωρείται από κάποιους ως η πολυτιμότερη Ferrari, μιας και αν ποτέ βγει στο σφυρί, θα μπορούσε να πιάσει τιμή μεταξύ 75 και 100 εκατ. δολαρίων.

Κάτω από το μακρύ καπό της Ferrari SP275 RW Competizione βρίσκεται ο V12 6,3-λίτρων ατμοσφαιρικός κινητήρας αλλά και το κιβώτιο της F12tdf, με το πίσω μεταξόνιο να είναι μεγαλύτερο από από αυτό της F12berlinetta. Ο κινητήρας αποδίδει 780 άλογα με 705 Nm ροπής, επιτρέποντας στο αυτοκίνητο να κάνει τα 0-100 χλμ/ώρα σε 2,9 δευτερόλεπτα, με την τελική ταχύτητα να ξεπερνά τα 340 χλμ/ώρα.

Διάβασε επίσης: Θέλεις one-off Ferrari. Να τι χρειάζεται για να πάρεις μία

Η Ferrari δεν ανακοίνωσε το πόσο που πλήρωσε ο ιδιοκτήτης της, ο Dr. Rick Workman από την Φλόριντα. Χρειάστηκαν δύο χρόνια για να κατασκευαστεί και είναι βαμμένη στο κίτρινο Giallo triplo strato χρώμα, διαθέτοντας carbon λεπτομέρειες.

Δελτίο Τύπου

Ferrari reveals its latest bespoke one-off: the SP 275 rw competizione

Maranello, 21 December 2016 – Designed under the direction of Ferrari’s Styling Centre with the collaboration of Pininfarina, the latest Ferrari one-off model, the SP 275 rw competizione, is built on the chassis of the F12berlinetta but equipped with the more powerful V12 engine and gearbox from the limited-series F12tdf.

Drawing inspiration from the 275 GTB, one of the most iconic front-engined V12 berlinettas of the 1960s, the SP 275 rw competizione features a thoroughly modern interpretation of some of the themes that give the 275 GTB its berlinetta connotation, such as the quest for the ultimate balance in proportions and the pure and curvaceous surface treatment. The stance of the car, particularly in the muscular transition from the rear three-quarter panel to the wheelarch was carefully refined with a slightly wider track to express potency over the rear wheels and confer a rakish attitude.

The characteristic front engine-bay vents of the 275 GTB are an evident styling cue, as is the adoption of the triple louvres in the three-quarter panel in place of the F12berlinetta’s B-post quarterlights. The louvres on the rear bumper, together with the pronounced nolder on the tail and milled aluminium fuel filler cap, recall instead the special competition-developed 275 GTB (chassis number 06885) that won the GT category in the 1965 Le Mans 24 Hour race, coming home an impressive third overall behind the winning 250 LM. The yellow paint scheme is also a tribute to that 275 GTB, echoing its Ecurie Francorchamps team colour.

The front features a closed perimeter Ferrari grille with a prominent yet smoothly integrated bonnet bulge, while the slim, vertically-stacked headlights and forged 20” alloys are unique to this car.

  • SAMURAI-66
  • stemi
  • ονειρο αλλα οχι και 100εκ … που εχει φτασει η ματαιοδοξια του κοσμου ;;; καποιοι δεν εχουν φαγητο καποιοι λαοι σερνονται σε πολεμους και εμφιλιους για να ικανοποιησουν μερικες δεκαδες τι ;;;; καποιο μεγαλο λαθος υπαρχει εδω ….

    • Mario Walks Alone

      Κατά πρώτον είναι απλά μια εκτίμηση καθώς το αυτοκίνητο δε έχει βγει ποτέ στην αγορά και κατά δεύτερον (ίσως δεν είναι σαφές) ότι η τιμή αυτή αναφέρεται στην 275 του Henn και όχι στο αυτοκίνητο του άρθρου. Από κει και πέρα παράλογο είναι και ένα “συνηθισμένο” αυτοκίνητο των 20 χιλ. όταν εκατομμύρια δεν έχουν ούτε καθαρό νερό πχ.

  • thymios tsilimparis

    δε λέω, κούκλα, αλλά πολλά βράγχια ρε παιδί μου….(ναι ρε σεις έπρεπε να βρω κατι άσχημο να πω)

  • μπα…. δυσαρμονία και αυτό.

  • μπα…. δυσαρμονία και αυτό.

  • val.bouk

    ποποπο… για παλιακό το έκαναν απίστευτο… αλλά έτσι πως είναι έπρεπε να χει 200 άλογα λιγότερα και ένα χτένι και θα ταν κόλαση. Εμπ1 άνετα