Για τέταρτη φορά η Porsche ανακοίνωσε την ανάκληση των 918 Spyder. Ο λόγος αυτή τη φορά που ανακαλούνται τριακόσιες έξι (306) 918 Spyder που πουλήθηκαν στις ΗΠΑ είναι ένα πρόβλημα στην μπροστά ανάρτηση.

Σύμφωνα με την ανακοίνωση της NHTSA, τα κάτω μπράτσα ελέγχου της ανάρτησης υπάρχει περίπτωση να σπάσουν, κάτι που θα μπορούσε να οδηγήσει σε ατύχημα, με την Porsche να αντικαθιστά εντελώς δωρεάν τα κάτω ψαλίδια των επηρεαζόμενων αυτοκινήτων.

Η ανάκληση αφορά τις 918 Spyder παραγωγής μεταξύ 6 Νοεμβρίου 2013 έως και 27 Ιουλίου 2015 με αριθμούς πλαισίου από WP0CA2A1XFS800024 έως WP0CA2A14FS800925. Τις προηγούμενες φορές η γερμανική εταιρία είχε ανακαλεί σχεδόν όλες τις 918 Spyder λόγω μια πλεξούδας καλωδίωσης, για προβλήματα στο σασί και για ένα πρόβλημα στα πίσω ψαλίδια.

  • Mrdesperado32

    η αμηχανη στιγμη που καποιοι γερμανοφιλοι εστιαζουν στα φρενα του ignis και βλεπουν το αρθρο μιας χειροποιητης πανακριβης κατασκευης να ειναι επικινσυνο προς οδηγηση αλλα κλασσικα θα κανουν την παπια

  • Mrdesperado32

    η αμηχανη στιγμη που καποιοι γερμανοφιλοι εστιαζουν στα φρενα του ignis και βλεπουν το αρθρο μιας χειροποιητης πανακριβης κατασκευης να ειναι επικινσυνο προς οδηγηση αλλα κλασσικα θα κανουν την παπια

    • Ψυχίατρος

      Χαχαχαχ γεια σου φιλε μου ελπιζω να εισαι οκ

    • Mrdesperado32

      αψογα.τετοιες ειδησεις μου φτιαχνουν τη μερα.αλλους να ρωτησεις.δικους σου γερμανοφιλους.ξερεις εσυ

    • Ψυχίατρος

      Ειμαι σιγουρος πως σου φτιαχνουν τη μερα, το θεμα ειναι να ηρεμισεις ομως,το καταλαβαινω οτι αισθανεσαι καλυτερα με τετοια νεα αλλα δεν ειναι υγιές αυτό πρεπει να το φτιαξουμε

    • Mrdesperado32

      το θεμα ειναι πως αισθανεσαι εσυ με τετοια νεα;;;πιες μια σοδουλα με λεμονακι να τα χωνεψεις γερμανουλη

    • Ψυχίατρος

      ολα θα πανε καλα μην ανησυχεις φιλε μου εγω αισθανομαι ασχημα που δε μπορω να βοηθησω περισσοτερο :(

    • Mrdesperado32

      μη λυπασαι φιλε μου…ξερω οταν ακους ασχημα λογια για γερμανους στεναχωριεσαι.θα σου βαλω τα εισητηρια να πας μια βολτα βερολινο να δεις το λαο σου.εγω ειμαι εδω για σενα μη σκας.α στο καλο με συγκινησες

    • Ψυχίατρος

      Εγω με σενα στενοχωριεμαι φιλε αλλα θα σε βοηθησω το συντομοτερο!

    • Mrdesperado32

      δε χρειαζεται να στεναχωριεσαι εχω κατι οικονομιες στην ακρη για τα εισητηρια σου…σε βλεπω εχεις στερηση γερμανιλας.εγω ειμαι εδω θα σε παω στη μαμα πατριδα σου

    • Κώστας

      η αμηχανη στιγμη που ενας ιαπωνοφιλος κραζει μια μαρκα για μια προληπτικη ανακληση (χωρις να εχει γινει καποιο ατυχημα) ενω οταν μια ιαπωνικη μαρκα πχ τουοτα κανει το ιδιο με πραγματικα επικυνδυνα περιστατικα (και ενω εχουν γινει ατυχηματα με νεκρους κιολας..) τοτε ειναι πράτει άγια και δειχνει σεβασμο στον πελατη.
      αυτο λεγεται βεβαια δυο μετρα και δυο σταθμα..

    • Mrdesperado32

      δε κραζω καμια μαρκα για καμια ανακληση.κραζω αυτο που λες τα 2 μετρα και 2 σταθμα.και αν διαβαζες το αρθρο θα εβλεπες οτι αυτο το διαπιστωσε η NHTSA και οχι η πορσε σε ελεγχο τυχαιο πχ.αλλα για αλλους δε δικαιολογειται το ιγκνις να υστερει στα φρενα συμφωνα με γνωμη δοκιμαστη αλλα η πορσε να δικαιολογειται να κανει τετοια λαθη σε αμαξι εκατομμυριων.εσενα σε εχω δει να κραζεις την τουοτα για τις ανακλησεις.εδω τι εχεις να πεις.να δω αν τηρεις εσυ ισα μετρα και σταθμα

    • Κώστας

      εφοσον δεν υπαρχει ατυχημα,δεν υπαρχει λογος για κραξιμο,ευτυχως ή δυστυχως οι ανακλησεις ειναι μεσα στο προγραμμα πλεον εδω και χρονια για ολους,ειτε τουοτα λεγεται,ειτε πορσε,σε αντιθετη περιπτωση φυσικα και θα την/τις εκραζα

    • Mrdesperado32

      σου ξαναλεω δεν το βρηκε η πορσε το θεμα αλλα αλλος οργανισμος ασφαλειας.μονο και μονο απ αυτο επιβαλλεται το κραξιμο.

    • mixalhs7

      ”.. Την επόμενη ημέρα, η Porsche επικοινώνησε με τον προμηθευτή της ενώ στις 18 Ιουλίου, διέταξε παγκόσμια ανάκληση για να γίνουν έλεγχοι στις 918 Spyder και να διορθωθεί το όποιο σφάλμα.Η ανάκληση από την NHTSA έγινε στις 9 Σεπτεμβρίου, σχεδόν 2 μήνες μετά και μάλιστα ενώ όπως αναφέρει η ίδια η Porsche, δεν υπήρχε λόγος επειδή δεν υπήρχαν “προβληματικές” 918 στις Η.Π.Α!..” https://www.autoblog.gr/2014/09/10/porsche-918-spyder-gets-recalled-over-rear-control-arms/

      Όπως βλέπεις στο αντίστοιχο ”πρόβλημα” στην πίσω ανάρτηση μάθαμε πως
      1) Ο οργανισμός το βρήκε 2 μήνες μετά την εταιρεία που το είχε διορθώσει ήδη
      2) Τα συγκεκριμένα εξαρτήματα τα φτιάχνει εξωτερικός προμηθευτής όχι η Πορσε.

      Επισης σύμφωνα με το χθεσινό ρεπορτάζ ” According to the to the notice issued by the National Highway Traffic Safety Administration, the lower control arms could be prone to crack, so Porsche will replace that component altogether.”

      Δηλ ο οργανισμός θεωρεί πως το συγκεκριμένο εξάρτημα είναι επιρρεπές άρα υπαρχει πιθανότητα να αστοχίας. Δεν υπαρχει αστοχία αλλά υποψία για πιθανή αστοχία.

      Επειδή όμως αυτά τα αυτοκίνητα είναι technological showcase για τις εταιρείες, αν αυτές θεωρούν πως υπαρχει έστω και μια πιθανότητα αστοχίας τότε τα αντικαθιστούν κάνοντας έτσι ”collecting beta data for future development”

    • μηπως καποιοι που κραξαν…….να το παρουν το κραξιμο πισω τωρα ??? :-D

    • mixalhs7

      Πάντα πριν εκφέρουμε γνωμη πρέπει πρώτα να κάνουμε έρευνα σε βάθος για να οδηγηθούμε σε σωστά συμπεράσματα!
      Τ αυτοκίνητα αυτού του επιπέδου είναι κινητά εργαστήρια έρευνας και εξέλιξης μελλοντικών τεχνολογιών που θα περάσουν μετέπειτα στα αυτοκίνητα μαζικής παραγωγής, όχι καφενεία με ρόδες :)

    • Mrdesperado32

      ο μιχαλης διαβασες αναλυτικα τι εγραψε?και αν ναι ποιος ο λογος να παρω πισω το κραξιμο στο ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ αρθρο?καλη χρονια παρεπιπτοντως

    • καλη χρονια !!!! :-D

    • Ψυχίατρος

      Πες του τα μπας και για γιατρευτεί :(

    • Mrdesperado32

      μισο λεπτο.αυτο που ποσταρες ειναι με αλλο θεμα που ειχαν τα 918.εδω γτ να ισχυει το ιδιο?

    • manowar

      Σσσσσσσσσσσ https://youtu.be/mpMg1upld0w https://youtu.be/2Yz8cizr6sI η μουσικη του πανω επρεπε να ειναι στο κατω βιντεο..μια 5ετια πριν εγινε ενας χρονος βγαλμενος απο το skynet.

    • Mrdesperado32

      μπραβο τους για τον χρονο.μπραβο τους για την ανακληση.οχι μπραβο για τον ποιοτικο τους ελεγχο ειδικα σε αμαξι με εξωτικα υλικα να εχει τετοια θεματα.διαφωνεις΄;

    • manowar

      Δεν υπαρχει κατι που να το φτιαχνει ανθρωπος εδω στην γη και να μην σφαλει πουθενα..το αντιθετο το πιστευουν τα παιδακια στα σχολεία.

    • Mrdesperado32

      αλλο να χαλαει και αλλο να βγαινει προβληματικο απ το εργοστασιο.

    • manowar

      Παιδιαρισματα.1των δεν χαλασε ποτε ειπώθηκε οτι δημιουργει προβλήματα (αν θεμε το πιστεύουμε)ολοι γνωριζουμε οτι οι κορυφαιες κατασκευες απο φεραρρι μεχρι μακλαρεν εχουν ολες ψιλα 0δαμινα θεματα επιδη ειναι χειροποίητα για να δουλευουν σε ακραίες ταχύτητες και αντοχές..γνωριζεις οτι ειναι το κορυφαιο 4τροχο στον πλανητη βαση ικανοτητων και θεωρησες σωστο να μπεις να σχολιάσεις και θες να σ πω γιατι σχολιάζεις ενω εχεις δηλωσει οτι δεν θα ξανασχολιαζες;;ψυχολογικα δεν εισαι καλα διοτι οι γερμανοι φτιαχνουν το 918 μια κατασκευη που οι ιαπωνες απλα δεν ειναι ικανοι ουτε να ξεστομισουν.μπαινεις μεσα να σχολιασεις γιατι η πρωτοπορία των γερμανων στα αυτοκινητα σε εχει κανει ενα ρακος.hyper cars supercars premium cars sports cars hot haths εκει ειστε αφαντοι.. Δεν αναφερω motorsports γιατι ειναι (ντροπη)..μονο στην κατηγορία φθηνών μεσων μεταφορας φτουρατε στα ξαναγραφω για πολλοστη φορα ολα αυτα και καθε φορα το ευχαριστιέμαι σαν να ναι πρωτη οχι επιδη ει αι γερμανικα αλλα επιδη δεν εχεις τα κοτσια να αντιμετωπίσεις ως εχουν τα γεγονότα της αυτοκίνησης ,,,τον χρονο που εκανε η. Ατμοσφαιρική mac f1 των 700 +ιππων το 97 δεν μπορει να τον κανει το αγωνιστικο lfa nur edition 10ετιες αργοτερα..

    • Mrdesperado32

      η μακλαρεν δεν ηταν γερμανικη ηταν αγγλικο κατσκευασμα με γερμανικο μουτερ.οποτε βγαλτο απ τα γερμανικα.αγγλοι μαστορψαν την αεροδυναμικη και οι αγγλοι βγαλανε τη δυναμη τοσο καλα στο δρομο.οποτε δεν πιανεται για γερμανικο.εγω φιλε μου ειχα γερμανικα αυτοκινητα στην οικογενεια δεκαετιες αλλα ποτε δεν εγινα φανατικος με καμια μαρκα.εσυ εγινες φανατικος των γερμανων και ουτε το θαρρος εχεις να τους κραξεις.αυτο λεγεται φανατισμος.εγω θα ελεγα το ιδιο για οποιοδηποτε hypercar ηταν καθε τρεις και λιγο σε ανακληση.μα φεραρι μα μακκαρεν γτ ειναι ΞΕΦΤΥΛΑ τετοιο πραγμα.το μονο ευκολο στις μερες μας ειναι να βγουν τετοιες ιπποδυναμεις.και η κια πλεον αν θελησει φτιαχνει hypercar το θεμα ειναι να αντεχει και να ειναι καλοκατασκευασμενο και η πορσε απ οτι δειχνει δεν ειναι.δεν μαζικο αυτοκινητο νανδικαιολογει καποιες αστοχιες.παει με 400 κοντα και βγαζει θεμα σε πραγματα ππυ πρεπει να αντεχουν τετοιες ταχυτητες.οποτε αντι να ευχαριστιεσαι με το να μ λες τα ιδια και τα ιδια που δεν στεκουν κοιτα να κανεις και λιγο κριτικη στους γερμανους.ασε με εμενα να ειναι προκατειλλημενος.εσυ τι κανεις?δικαιολογεις ολα τα λαθη τους.

    • manowar

      Η f1 ηταν γερμανοαγγλικο αυτοκίνητο συνεργαστηκαν και σε αλλα πραγματα εκτος απο τα μηχανικα.. την ανεφερα για να αποδειξω οτι η γερμανικη μηχανολογια και η αγγλικη ,,,γενικα οι ευρωπαιοι στα αυτοκινητα ειναι τοσο ανωτεροι που ενα μεταγενεστερο ιαπωνικο hyper car 500.000 ευρω με rollcage στημενο για πιστα οπως το. Lfa nur edition δεν το πλησιάζει αν και μεταγενέστερο 15 χρονια.ωστόσο η δυναμη της f1 εβγαινε μεσω γερμανικου ντιφερενσιαλ ,,σασμαν,, μοτερ μηχανικα ηταν ΟΛΟ bmw.. μιλαω για το engineering κομμάτι απο μεσα οχι τα αεροδυναμικα της καροτσας..ιπποδυναμεις ατμοσφαιρικες 700 συν ιππων βγαζουν οποιοι θελουν ε?? χαχαχαχα βγαλτω απο το νιο νιο σου στην θεωρια καλοι ειστε ολοι… στην πραξη μονο μετρημένες στα δαχτυλα εχουν αποδείξει οτι βγαζουν τετοια μοτερ η φεραρρι ας πουμε..η (κια μπορει να βγαλει hyper car);μπλα μπλα μπλα οτι πιο ακυρο εχω ακουσει..θα το βγαλει με 10 τουρμπινες και ηλεκτρομοτερ πολλες εχουν βγαλει hypercar no name ε και;;δεν πατανε στην ασφαλτο καθολου.. ουτε το κια θα παταει..εισαι μονο φαντασιωση και θεωρια περα απο αυτα τα 2 δεν ειπες ουτε ενα πραγμα που ειναι πραγματικο.. οι κορεατες βαζουν ανθρωπους των γερμανικων εταιριών που μισεις για να χτισουν πριμιουμ..διοτι ξερουν οτι οι γερμανοι στα ακριβα αυτοκινητα ειναι απλησιαστοι..οσο και να γραφεις,,,,στο μονο που υπαρχουν οι ιαπωνες σου ειναι στα φθηνα καθημερινα αυτοκινητα πουθενα αλλου..το 918 ειναι το ικανοτερο αυτοκινητο σημερα γυριζει κατω απο 7 λεπτα το ρινγκ και καιει πολυ λιγοτερο απο ενα αυτοκινητακι πολης..οποτε μιλαμε για μηχανικη τελειότητα.ολοι μπορουν να φτιαξουν δυνατα αυτοκινητα αλλα ποιοι μπορουν να βαλουν τα αλογα στον δρομο..γιατι και εγω μπορω να βαλω πολλα αλογα αλλα μονο στον ιππόδρομο.οι μονοι που μπορουν. Να σχολιασουν τους γερμανους στο πως φτιαχνουν αυτοκινητα ειναι οι ιταλοι..ολοι οι αλλοι για να φτιαχνουν κουβαδες που μας πανε και μας φερνουν καλοι ειναι και η γιαγια μου φτιαχνει αυτοκινητο πολης σημερα..

    • Mrdesperado32

      το οηγες στην ευρωπη τωρα.εχεις ενα.κακο οποτε σε παιρνει λες για γερμανους οποτε δε σε παιρνει το πας με την ηπειρο και δε νομιζω το gtr nsx supra silvia evo impreza lfa και αλλα πολλα να σε πανε στη λαικη μονο.κατι 318 320 τα χανε για πλακα.ο μονος συνδυασμος για μενα ειναι ιταλοιαπωνικος.ιταλικη φινετσα και στησιμο με ιαπωνικα μοτερ σασμαν διαμαντια-αλεξισφαιρα.αυτος ειναι ο τελειος συνδυασμος για μενα.εχουνε φτιαξει κουβαδες οι γερμανοι νανφαν και οι κοτες.κατι τρικυκλα bmw κατι α κλας μερσεντικα κατι πορσικα που καιγοντουσαν για πλακα κατι οπελ που ηταν χειροτερα και απο dacia και αλλα πολλα.μη θυμηθω τις αποτυχιες tfsi που εκλαψε πολυς κοσμος.

    • manowar

      Ξανα διαβασε λεω γερμανικα εβγαζαν βγαζουν και θα βγαζουν τις απολυτες μηχανες ξαναλεω το πορσε γυριζει αστραπιαια το ρινγκ καιγοντας καυσιμο σαν αυτοκινητάκι πολης τελιοτητα ξανα επαναλαμβανω την υπέροχη τους στα αυτοκίνητα ξανα επιδη αναφερομαι σε εσενα εναν σχολιαστη μανιαμουνια που δεν σχολιαζει σαν βενζινοαιματος αλλα προσπαθει να κραξει κατι κορυφαιο οχι επιδη χανει καπου αλλα επιδη βγηκε μια φημη που λεει οτι καπου μπορει να δημιουργήσει προβλημα..ξανα λεω hypercars sypercars premium cars πρωτοι σε ολα..motorsports φαπα και εκει..σου ειπα τα γραφω ξανα και ξανα σε ενα απελπισμενο σχολιαστη jdm..μπορω να μιλησω ωρες για αυτοκινητα με jdm με σενα και με κατι τρελαμενα τρολλ που μπλεκουν την πολιτική επιδη τρωνε φαπες απο tfsi που παει των 50 δεν μπορω ουτε λεπτο..σ ξαναλεω φαπα μεχρι να σβησει ο ηλιος γραψε μου μια κατηγορια που πραγματικα ο ιαπωνας τρανταχτα ειναι πρώτος..θα σ πω εγω στον 2τροχο αθλητισμο..και στα hydrogen….

    • Mrdesperado32

      υδρογονα υβριδικα μηχανες wrc αφου το πας ιστορικα. πρωταθλημα f1 τοτε που ο ανταγωνισμος ηταν τοπ οχι τωρα που ξεφτυσε το πραγμα.σε πολλα ειναι πρωτος ο ιαπωνας.βενζινοαιματος εισι εσυ που καλο λογο για gtr nsx το νεο δεν εχεις πει και λες εμενα μανιαμουνια..που ειναι απ τα καλυτερα στον τομεα τους.εγω την πορσε οπως και τη φερραρι και τη μακλαρεν τις παραδεχομαι αλλα οχι οταν αρχιζουν να πανε συνεργεια.αν ειναι να σκας 1.000.000 και να πας πιο συχνα συνεργειο απο γκολφ ειναι για κραξιμο.λογικη θελει.εσυ βαζεις φανατισμο μπροστα και τα περνας ασχολιαστα.

    • manowar

      Φανατισμο εγω;;ψευδεσαι..υπαρχουν αρθρα που υποστηρίζω ιαπωνικα και δεν φοβαμαι να πω αυτο που νιωθω..βλεπε gtr vs tesla τι γραφω,,αρθρο με nsx το (παλιο φυσικα)μπανει dream garage το καινούριο που να χτυπιεσαι δεν μπαινει dream garage ειναι τοσα πολλα πιστολια απο ιταλια γερμανια που ουτε καν το σκέφτεσαι εκτος αν εισαι χοντακιας εκει πασο…wrc οι ιαπωνες το εχουν παρει 9 φορες απο το 1977 με τουοτα μιτσουμπισι σουμπαρου,,οι γερμανοι 7 φορες με vw audi opel,, οι ιταλοι εχουν 6 νικες με λανσια και οι γαλλοι που γ@μανε υπερτερουν το χουν παρει σαν κατασκευαστες με πεζο σιτροεν 13 φορες..πουθενα αλλου φ1 ειναι γελοιο να τους αναφερεις και λεμανς επίσης.μια φορα το πηρε η μαζντα με 4ροτορο βανκελ..και μη μπω σε λεπτομέρειες περι βανκελ εξαλλου μολις το ειπα..βανκελ..αυτα..2τροχος αθλητισμος κυψελες υδρογόνου..ακομα και η τουοτα γερμανικο κατσαβιδι προτιμάει..?

    • Mrdesperado32

      με το τεσλα και το νισσαν εκραξες ουσιαστικα τα ηλεκτρικα δεν ειπες καλο λογο.γενικοτητες ειπες.η χοντα πηρε πρωταθλημα οσο και να μη σ αρεσει και αυτο το χει γραψει η ιστορια οπως και της μαζντα ηταν κατορθωμα.μια μικρη αυτοκινητοβιομηχανια με τεχολογια προβληματικη την κανανε να αντεξει…οι ιαπωνες το πηρανε 11 φορες και οχι 9…και αργησαν να μπουνε συην αρχη και εδω και χρονια εχουν σταματησει ολες οι εταιρειες τους να τρεχουν γι αυτο και η vw κερδιζε.με ανυπαρκτο ανταγωνισμο που ακομα και η χιουνται δεν την αφησε να ξεφυγει τοσο.οι γερμανοι οποτε κερδιζαν ο ανταγωνισμος ηταν ανυπαρκτος.και τα αθληματα σε κορεσμο.βλεπε φ1 wrc και le man.τρεχαν μονοι τους και βγαιναν πρωτη και η τουοτα στην πρωτη προσπαθεια σταθηκε αυυχη για μερικα μετρα.που να αποκτησει και εμπειρια δηλαδη.οι γερμανοι σε αγωνες ειναι ανυπαρκτοι.αντιθετως με τους υπολοιπους ευρωπαιους που σαρωναν σε εποχες αιγλης κ ανταγωνισμου

    • manowar

      Ε και παλι οι γαλλοι υπερτερουν χωμα.επιδη γενικα ηταν προχωρημένοι στην μηχανολογια ηδη απο το 18οο αιωνα οι γερμανοι ηξεραν οτι με την 4κινηση πανε σε αλλο σταδιο το αγωνισμα,το wrc ισως η μονη φορα που οι γαλλοι χρωστανε στην autounion το πρωτοποριακή 4κινηση κανεις αλλος δεν πειραματίζονταν ….(γιαυτο εγδερνε στα wrc το πολο εχει ιστορια πισω του)). Εισαι κουτοπνηρος.μιλας για f1 και λεμανς λες τρεχουν μονοι τους;;τι μονοι τους τρεχουν βρε ασχετε;; στο λεμας απο τοτε που εφυγαν οι αγγλοι η κοντρα ηταν ιαπωνια vs γερμανια η τουοτα η νισσαν και η μαζντα απο ποτε εριχναν δισεκατομμύρια στο αθλημα οι ιαπωνες με τουοτα gt1??το λεμανς ειναι μια αιωνια ιαπωνογερμανικη κοντρα που οι γερμανοι σας εχουν στην φαπα καθαρα λογο υπεροχης στην πολύπλοκη τεχνολογια στους αγωνες..στην f1 ο γερμανός τρεχει μονος του;; εχεις γινει σαμουραι νουμερο 2??παραπληροφόρηση?με κορυφαιους τρεχει αλλα εχει γραψει ιστορια με την μερσεντες και εκει.εχει αγγλο ιταλους αντιπαλους την μακλαρεν την φεραρρι και παλι ομως εχει γραψει και συναιχιζει να γραφει ιστορια με την μερσεντες..οταν ειχαμε αρθρο με τις ιδεες που εβαζε η καθε μια εταιρια στην f1 ειδες ποσες ιδεες ηταν της μερσεντες;;σχεδον οι μισες..καλα οι ιαπωνες οτι εβλεπαν εγραφαν κλασικοι….αστοα μοτορσπορτ εισασταν ειστε και θα ειστε στην καρπαζα.

  • γιαυτο δεν τις βλεπεις συνεχεια το δρομο……φοβουντε να τις βγαλουν στο δρομο τις επικινδυνες !!!!!!
    ασε που πρεπει να ειναι αυτος ο λογος..που ολοι σιγα σιγα τις πουλανε !!!!!! :-P

    • mixalhs7

      Ναι αλλα ειναι η πιο γρηγορη γιατι ειναι η θεοβαρη. Ελα μην κανεις την παπια!! :P

    • oi προφητειες βγηκαν για αλλη μια φορα αληθινες !!!!!! :-D

    • mixalhs7

      Οι προφητείες πάντα βγαίνουν αληθινές πλανεμένο βόρειο τρολ :)
      Να λες καλά που η θεια ΝΗΤΣΑ άνοιξέ τα μάτια στους λουκανικαδες, Αν ο κινούμενος υποσταθμός της ΔΕΗ έκανε 6 57 στο εξοχικό με σπασμένα ψαλίδια, φαντάσου πόσο θα κάνει με Ιαπωνικά aftermarket τέτοια γουρούνα που είναι!!!

    • πραγματικα σκεφτομαι τι χρονο θα εγραφε με ΤΕΙΝ !!!!!!
      https://uploads.disquscdn.com/images/306717174eb05df0e7a6e23838d494701fdc4e8976431f020cc49214cdd58a53.gif

    • mixalhs7

      Ναι αλλα ειναι η πιο γρηγορη γιατι ειναι η θεοβαρη. Ελα μην κανεις την παπια!! :P

    • Mika

      Δεν θα εχουν βγει καλες τελικα, αυτο ειναι το θεμα!!!
      :p :p

    • τουλαχιστον οι συνεχομενες ανακλησεις δεν την εχουν βαλει μεσα…σε σχεση με αλλους !!!! :-P

    • Κώστας

      ποιους εννοεις???
      μιλα καθαρα!

    • παντως δεν μιλαω για την ΤΑΚΑΤΑ…….ουτε για την ΤΟΥΟΤΑ….ουτε για την OPEL…….
      τωρα θα δειξει το μακροπροθεσμο πλανο τους πως θα παει……. :-P

    • manowar

      Χαχαχαχαχαχαχα πιο μεγαλα γράμματα δεν υπηρχανε να βαλεις στραβωθηκα μεχρι να τα διαβασω..?

    • Mika

      Μιλα καθαρα Γιαγκο Δρακο!!!
      :p

    • ποσο πιο ξεκαθαρα να μιλησω μιχαλη!!!???
      τι δεν καταλαβαινεις οτι οι ανακλησεις δεν την βαζουν μεσα σε σχεση με αλλους ???
      σου λεω οτι οι ανακλησεις της 918 μπορει να ειναι 4….αλλα η πορεια της Porsche ειναι βιωσιμη !!
      ποσο πιο ξεκαθαρα να στο πω?? :-P

    • Mika

      Το ξερω!Ηθελα απλα να το ακουσω!!
      Σαν τη παλια διαφημιση της Seat!!!
      :-)))

  • γιαυτο δεν τις βλεπεις συνεχεια το δρομο……φοβουντε να τις βγαλουν στο δρομο τις επικινδυνες !!!!!!
    ασε που πρεπει να ειναι αυτος ο λογος..που ολοι σιγα σιγα τις πουλανε !!!!!! :-P

  • Giannis

    Ουτε 1 ούτε 2 αλλά 3 φορές ανάκληση σε αμάξι 1 εκατομυριου των 918 κομματιών.Το λες και ντροπή.

  • kostas

    αυτος ειναι ο ορισμος της γερμανικης μηχανολογιας. p

  • SAMURAI-66

    Η γερμανικη αποτυχια σε ολο της το μεγαλειο για ενα οχημα συμβολο της porsche που το σχολιαζουν σαν τον ορισμο της τελειοτητας!!
    Φτιαγμενο στο χερι αξιας μερικων εκατονταδων χιλ. ευρω playmobil που μπορει να γινει και επικινδυνο για την ζωη σου και οπως καταλαβαινουμε μαλλον στην παραγωγη του εργαζονται τραμπαριφες υπαλληλοι.
    Η απολυτη ξεφτιλα για το καμαρι τους να το ανακαλουν για τεταρτη φορα πισω….αντε να της εκατοστισεται!!

    • manowar

      Panadol..το extra

    • panos

      σαν τον ορισμο της τελειοτητας κ ασφαλειας σχολιαζουμε μαρκες απο τα μακρινα νησια κ κυριως την πρωτη σε πωλησεις μαζι με το premium τμημα της, συμφωνα με τα γεγονοτα ομως αυτα που γραψαμε για την πορσε ταιριαζουν καλυτερα σε αυτες τις δυο μαρκες, φυσικα καταλληλα
      προσαρμοσμενα, δλδ καπως ετσι : Οι γιαπωνεζικες αποτυχιες σε ολο τους
      το μεγαλειο, αφου τα οχηματα που βγαζουν τα σχολιαζουν για τον ορισμο
      της τελειοτητας κ της ασφαλειας ενω στην πραγματικοτητα βγαζουν playmobils που ειναι επικινδυνα για την ζωη σου κ οπως καταλαβαινουμε μαλλον στην παραγωγη τους εργαζονται τραμπαριφες υπαλληλοι.
      Η απολυτη ξεφτιλα για τα καμαρια τους που ειναι πρωτα σε ανακλησεις
      κ που εχουν περασει τις εκατο ανακλησεις προ πολλου.
      To βιντεο με το LFA ανεβηκε επειδη συμφωνα παντα με την λογικη μας δεν
      θα επρεπε να σκοτωθει ο οδηγος του επειδη επεσε πανω του ενα χαρτινο
      σαπιοχρεπι κατασκευασμενο απο μια μικρη βιοτεχνια καπου στην βαυαρια
      οπως διαλαλουμε..
      https://www.youtube.com/watch?v=wnK-TovPgrc
      https://www.youtube.com/watch?v=03m7fmnhO0I
      https://www.youtube.com/watch?v=30KOwQDctOM

    • manowar

      Χαχαχαχαχαχα εισαι ακουραστος ρε πστη πρεπει να το παραδεχτείς καλα ντοπάρισμα κανεις;;αθλο κανεις να τον ξυπνησεις αλλα σ λεω προσπαθεις αδικα..βεβαια μου θυμιζεις τους γιατρους χωρις σύνορα ???

    • panos

      δεν εισαι ο μονος που μου λεει κατι τετοιο :ρ
      κ να φανταστεις δεν θελω να ακουω ουτε την
      λεξη τσιγαρο

    • SAMURAI-66
    • panos

      τα εχουμε πει πολλες φορες, αλλα επειδη τα ξεχναμε ας τα πουμε αλλη μια φορα. Ξερω να σου απαντησω αναλογα κ ακομα πολυ χειροτερα, αλλα σου εχω πει οτι τσαμπα προσπαθεις να με κανεις να πεσω στο επιπεδο σου..

    • manowar

      Δες αυτο που δημοσιευσε ο μιχαλης τωρα να λουφαξεις…οι αμερικανοι βρηκαν το πρόβλημα πολυυυυ πιο μετααα οταν ήδη οι γερμανοι ειχαν βρει την επομενη μερα το προβλημα και εκαναν την ανακληση αστραπιαια…ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΑΚΥΡΟ ΠΟΥ ΣΑς ΗΡΘΕ ΑΠΟ ΨΗΛΑ…κοιτα πανω χιονιζει….

  • Smartass

    Αν είναι έτσι τα σούπερ ντούπερ, χάϊπερ σπορ αυτοκίνητα τα μπαχαντέλα πως είναι;;;;;;
    οέο!!
    :D

    • SAMURAI-66

      Σωστο το ερωτημα σου.
      Καλη χρονια και ευτυχισμενο το νεο ετος,μακαρι να βαλει μυαλα σε οσους τα εχουν αναγκη!

  • manowar

    Μπαχατελα λεει…..χαχαχαχα μπαχατελα εχει γινει η κουφιοκεφαλα σου επιδη οταν σου κανανε την πλύση με τα jdm δεν σου ειπαν οτι τα jdm ειναι καταδικασμένα να βγαζουν την γλωσσιτσα εξω και να γλυφουν ορισμενες κατασκευες της γηραιάς οπως το 918…οπως το μακλαρεν f1 στο παρελθον κτλ κτλ…παλια υπηρχε ο πολυφημος τωρα διαπρέπει ο πολυπροφιλος..

  • liospi

    εγώ ένα έχω να πω.
    ΤΙ ΚΩΛΑΡΑ έχει αυτό το αυτοκίνητο!!!!

  • liospi

    εγώ ένα έχω να πω.
    ΤΙ ΚΩΛΑΡΑ έχει αυτό το αυτοκίνητο!!!!

    • manowar

      Μαρια νικολ…δεν ξερω αν την ξερεις την κοπελιτσα στη αθηνα ειμουνα σε ενα μαγαζι καιειχε ερθει να χορεψει.φιλε τι να σ πω αλλο να σ λεω αλλο να βλεπεις..918 ηταν η ρουφιανα

  • panos

    εκει στην πορσε πρεπει να ειναι τουλαχιστον χαζοι, αφου κανουν ανακλησεις
    δινοντας πατημα να τους κραζουν οι haters τους, ενω θα μπορουσαν να παρουν παραδειγμα απο καποιους αλλους που μαζευαν στα κρυφα – για να του αλλαζουν μεχρι κ μοτερ – το ” διαστημοπλοιο ” που εχει κ ονομα γνωστου τερατος απο τα μακρινα νησια, ( αυτο που μετα απο μερικες απανωτες εκκινησεις μπαινει σε safe mode για να μην εκτοξευτει στο διαστημα ), επισης εκει στην πορσε πρεπει να κοιταξουν τι θα κανουν ωστε να μην χρειαζεται να κανουν ανακλησεις γτ αν βγαλουν εκει στα μακρινα νησια αμαξια χωρις καθολου φρενα θα πρεπει να τους λεμε κ μπραβο, αφου τωρα μερικους γιαπωνεζοφιλους τους χαλαει να ακουνε οτι καποια γιαπωνεζικα επειδη εχουν φρενα της πλακας θελουν ενα αεροδρομιο να σταματησουν με την δικαιολογια κ καλα οτι εχουν μικρη ιπποδυναμη οπως το ignis, ενω υπαρχουν γιαπωνεζικα με μοτερ κοντα στα 200 αλογα που θελουν κ αυτα ενα αεροδρομιο να σταματησουν επειδη εχουν φρενα της πλακας..
    https://www.autoblog.gr/2016/12/28/test-drive-dokimazoume-to-nissan-pulsar-1-6-dig-t-190/
    κ για την <>, δεν ξεραμε οτι πρεπει να ειμαστε 24 ωρες το 24ωρο πισω
    απο το pc ωστε με το που σκασει ειδηση να προλαβουμε να την σχολιασουμε,
    αλλα ακομα κ με αυτη την λογικη να το δουμε εχουν περασει πολλες ωρες αλλα
    αυτοι που μιλανε για παπιες κανουν την παπια. Δασκαλε που διδασκες..
    https://www.autoblog.gr/2016/12/29/h-honda-anakalei-641-600-odyssey/