Με την Subaru να έχει ήδη παρουσιάσει τη νέα γενιά του Impreza, όσοι θέλουν να αποκτήσουν τις γρήγορες εκδόσεις του, WRX και WRX STI, θα πρέπει να περιμένουν μέχρι το 2020.

Έτσι, η ιαπωνική εταιρία παρουσίασε πριν λίγα λεπτά το facelift μοντέλο της υπάρχουσας γενιάς του WRX, το οποίο παρουσιάστηκε το 2015. Εμφανισιακά ελαφρώς ανασχεδιασμένο είναι το μπροστά μέρος των WRX και WRX STI, καθώς τονίζεται από μια πιο έντονη μάσκα, μαζί με ένα μεγαλύτερο κάτω άνοιγμα, που τα κάνει να δείχνουν πιο επιθετικά. Ακόμα επανασχεδιασμένα είναι τα adaptive LED φωτιστικά σώματα, ενώ τέλος όλα τα μοντέλα διαθέτουν πλέον νέους βραχίονες στήριξης για σχάρα οροφής.

Μηχανικά, το WRX κινείται με τον 2-λιτρο boxer κινητήρα απόδοσης 268 ίππων, ο οποίος συνδυάζεται με ένα 6-τάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο, ή προαιρετικά με το αυτόματο Sport Lineartronic CVT κιβώτιο. Οι εμπρός και πίσω αναρτήσεις διαθέτουν νέες ρυθμίσεις, που βελτιώνουν την σταθερότητα κατά το στρίψιμο, καθώς και την ποιότητα κύλισης. Αλλαγές διαθέτει και η ηλεκτρική κρεμαργιέρα του τιμονιού, έτσι ώστε να προσφέρει πιο ομαλή και φυσικά αίσθηση.

Αντιθέτως, το WRX STI κινείται με τον 2,5-λιτρο boxer κινητήρα, απόδοσης 305 ίππων. Το λογισμικό του ελέγχου του κεντρικού διαφορικού (Multi-Mode Driver Controlled Center Differential, DCCD), όπου παλιότερα χρησιμοποιούσε ένα συνδυασμό ελέγχου μηχανικών και ηλεκτρονικών διαφορικών περιορισμένης ολίσθησης, τώρα χρησιμοποιεί το ηλεκτρονικό σύστημα ελέγχου για ταχύτερη και ομαλότερη απόκριση. Το αυτοκίνητο πατάει για πρώτη φορά σε ζάντες αλουμινίου 19-ιντσών, με ελαστικά 245/35.

Οι 6-πίστονες κίτρινες δαγκάνες της Brembo ταυτοποιούν την ισχυρότερη έκδοση του μοντέλου, ενώ πίσω υπάρχουν 2-πίστονες, με τους δίσκους να είναι μεγαλύτερους.

Δελτίο Τύπου

  • Revised front styling for a more aggressive look
  • Suspension optimized for better handling and ride comfort
  • New 19-inch wheels, upgraded Brembo® brakes and revised DCCD All-Wheel Drive give WRX STI wider performance envelope
  • New available Recaro® power seats
  • Performance Package option for WRX models
  • New EyeSight® Driver Assist Technology safety features
  • Upgraded interior materials and quieter cabin

Cherry Hill, N.J.- Subaru of America, Inc., which this month posted its eighth consecutive year of record-breaking sales, today introduced the 2018 WRX and WRX STI, each debuting performance, comfort, design and safety enhancements for a more rewarding driving experience. The new models reach Subaru retailers in spring.

A restyled front fascia WRX and WRX STI shows a sportier attitude, highlighted by a more pronounced grille design, along with a larger lower grille opening. The WRX Limited and all STI feature redesigned LED Steering Responsive Headlights that help illuminate curves in nighttime driving. For greater versatility, all WRX and STI models now feature new roof rack mounting brackets.

WRX for 2018 With its 268-hp, 2.0-liter direct injection turbocharged BOXER engine, Symmetrical All Wheel Drive and Active Torque Vectoring, the rally-bred WRX is a performance and value benchmark in the high-performance AWD sport-compact segment. The WRX comes standard with a 6-speed manual transmission and offers an optional performance automatic transmission, the Sport Lineartronic® CVT with manual mode.

The WRX features new front and rear suspension tuning for improved steering stability and ride comfort, while retaining the car’s high cornering performance capability. Subaru significantly enhanced shifter feel for the 6-speed manual transmission, with a new synchro design and reduced friction, along with smoother clutch take-up. The WRX electric power steering (EPS) was revised to provide an even smoother, more natural feel, while integrating the steering motor and electronic control unit reduces weight.

A new optional Performance Package for the WRX Premium features Recaro 8-way power seats, red-painted brake calipers and upgraded JURID brake pads, and deletes the moonroof to reduce weight. The standard 18-inch wheels feature a bold new double-spoke design.

WRX STI for 2018 A comprehensive handling enhancement for the 2018 STI includes the revised suspension tuning as featured on the WRX, plus a revised DCCD AWD system, significantly upgraded brakes and this model’s first-ever 19-inch wheels. The DCCD system, which previously used a combination of mechanical and electronic center limited slip differential control, now uses electronic control for quicker and smoother response. The 19-inch alloy wheels feature a striking Y-shaped spoke design and carry 245/35R19 tires that help raise cornering performance while giving the STI an even more aggressive stance.

The yellow-painted brake calipers identify a significantly upgraded Brembo Performance Brake System that now uses stronger monoblock 6-piston calipers in front, monoblock 2-piston calipers in the rear and larger, drilled rotors all around for better heat dissipation. New brake pads provide significantly greater surface area for improved braking feel and fade resistance. The STI also offers the Recaro seats (standard on STI Limited, optional for base trim).

Powered by a 305-hp 2.5-liter turbocharged BOXER engine, the WRX STI brings rally-bred performance technology to the road with Multi-Mode Driver Controlled Center Differential (DCCD) Symmetrical All-Wheel Drive. Standard handling technologies include Active Torque Vectoring and Multi-Mode Vehicle Dynamics Control.

Improved Usability with a Sporting Edge The everyday usability that has contributed to WRX and STI popularity gets even better for 2018. All models feature upgraded interior materials, rear seat armrest with cup holders, redesigned interior door grips and faster remote trunk opening.

New measures that reduce unwanted noise include thicker door glass, revised door sealing and a foam-filled windshield header beam. A new, larger high-definition multi-function display (5.9-inch vs. 4.3-inch before) makes it easier to see vehicle functions at a glance. WRX Limited models feature power driver’s seat lumbar adjustment. The standard WRX adds heated exterior mirrors (already standard on others), while the WRX Premium upgrades to a SUBARU STARLINK™ 7.0” multimedia unit from the previous STARLINK 6.2” unit.

Safety Subaru revised the front structure of the WRX and WRX STI for enhanced frontal collision performance. The WRX Limited, when equipped with EyeSight Driver Assist Technology now features Vehicle Hold (AVH), and a new EyeSight Assist Monitor (EAM). The EAM uses LED indicators to display EyeSight status and alerts on the windshield, allowing the driver to see them without diverting eyes from the road ahead. The AVH feature replaces the Hill Holder and Hill Start Assist functions and offers greater functionality, holding the vehicle on all road grades, not only inclines. For example, AVH can help reduce driver fatigue by holding the car at traffic lights, and then can seamlessly transition to acceleration.

  • Jo

    WOW!! Πολυ ωραιο το κανανε το sti!!

  • Μάνος Μαμαλάκης

    Hot και πολύ ωραίο το STI! ΑΛΛΑ ένας είναι ο έρωτας… 22Β και δεν ξαναβγαίνει τέτοιο ποτέ!
    https://uploads.disquscdn.com/images/3f993f9d27b8ee21e2af7d4e83f543abaf98b42fcf266675cc2f254524494180.jpg

    Και επίσης αγαπημένο μου είναι και του 2006! https://uploads.disquscdn.com/images/98e73c87933f278dae875e0d5404d38d2df6d7fc9067d3fb7a3804e190b1a935.jpg

    Το νέο δε θα φτάσει ποτέ το σκληροπυρηνικό design των παλιών, είναι λίγο πιο συντηρητικό.

  • LJ

    ΠΟΣΟ ΓΑΜΑΤΟ!!! Τελειο το scooby!!!

    PS: Τραγικη η καινουρια εμφανιση του site… Στα σχολια, ουτε τα avatars των σχολιαστων φορτωνουν (ή φορτωνουν οποτε τους ερθει) ουτε οι photos που ποσταρουν. Γι να μην αναφερω οτι στα αρθρα τα σχολια πλεον ειναι σαν να ειναι κρυμμενα και κατω απο το αρθρο που διαβαζεις ειναι ενα αλλο ασχετο αρθρο. Fail για εμενα η νεα εμφανηση και ειναι και ενας λογος που δεν μπαινω τοσο συχνα πια. Κρατιεμαι μερες για να μην πω τπτ για το θεμα αλλα σημερα δεν αντεξα με αφορμη οτι οι photos που εχει βαλει ο ΜΑνος πιο πανω δεν φορτωνουν με τπτ!!!

    • Mika

      Εχεις δικιο σε πολλα απο αυτα που λες,με τα αβαταρ και τις φωτος αλλα τα παιδια λενε πως ειναι θεμα του disqus κι ελπιζουμε να φτιαξει..Ειναι ομως πολυ ενοχλητικο, θα συμφωνησω…
      Εγω εχω και καποια αλλα θεματα, πχ σε πολλα αρθρα δεν υπαρχουν φωτογραφιες,και πρεπει να προνοησω να κανω refresh σε καθε σχεδον αρθρο για να εμφανιστουν..Βεβαια σ αυτο ισως φταιει και το καβουρδηστηρι μου, μια κι οταν μπαινω απο ταμπλετ δεν γινεται τοσο συχνα..

    • Neos

      Ισχυει πολυ αυτο που λες και πιστευω δεν εισαι ο μονος,καθως ο αριθμος των σχολιων εχει πεσει πολυ

    • Anestis Genk

      Όταν τα σχόλια απαιτούν ένα ακόμα κλικ, πολύς κόσμος δεν θα ασχοληθεί, όταν τα σχόλια είναι εμφανή μπορεί να δει κάτι στο σκρολάρισμα που να του κεντρίσει το ενδιαφέρον, έστω κάνα καλό αβατάριον.
      Κι εγώ ένοιωθα καλύτερα με το παλιό site αλλά ίσως είναι απλά η δύναμη της συνήθειας

    • Σέβομαι το γεγονός ότι θεωρείς ότι είναι fail, και είναι σημαντικό για μας το ότι μας το λες, και γι’ αυτό συνεχίζουμε να το βελτιώνουμε. Όπως είπαμε και τις πρώτες μέρες που εφαρμόσαμε τη νέα εμφάνιση, το κάναμε δοκιμαστικά, μετά από σοβαρή μελέτη και σχεδίαση και με σκοπό να συνεχίζουμε να το βελτιώνουμε. Δύο σχεδόν εβδομάδες αργότερα η κίνηση του site έχει αυξηθεί κατά 50% σε σχέση με την ίδια περίοδο πέρυσι, αλλά και σε σχέση με τη περίοδο πριν την εφαρμογή της νέας εμφάνισης. Επίσης ο χρόνος παραμονής των επισκεπτών στο site έχει αυξηθεί κατά 60%. Πρακτικά σημαίνει ότι η νέα εμφάνιση έχει μόνο θετικά αποτελέσματα. Καταλαβαίνω ότι οι χρήστες που είναι ικανοποιημένοι από ένα σύστημα δεν αφήνουν feedback, παρά μόνο όσοι δεν είναι ικανοποιημένοι, και γι’ αυτό βλέπουμε μόνο κάποια αρνητικά σχόλια. Αλλά έχουμε τα νούμερα για να δούμε ότι τα αποτελέσματα είναι μόνο θετικά. Σχετικά με τα σχόλια, έχω αναφέρει πολλές φορές ότι είναι θέμα του disqus και δουλεύουμε μαζί τους για να το διορθώσουμε. Σχετικά με τον αριθμό των σχολίων, δεν έχει μειωθεί, δεδομένου της περιόδου των εορτών που είναι πάντα μειωμένα, αλλά και του ότι έγιναν ban κάποιοι σχολιαστές που ναι μεν έγραφαν πάρα πολλά σχόλια, αλλά δημιουργούσαν συνεχώς εντάσεις και προβλήματα.

    • LJ

      Εκανα καλοπροαιρετη κριτικη και με μεγαλη δοση αγανακτισμου (ειναι η αληθεια). Δεν ξερω τι λενε οι αριθμοι σας (οι αριθμοι ειναι ο καλυτερος τροπος να λες ψεματα εξαλου) αλλα αυτο που βλεπω εγω ειναι ενα site πολυ δυσκολο να διαβαστει πια. Και με παρεες φιλων στο ιδιο συμπερασμα εχουμε καταληξει.

      To cut long story short, σας παρακαλω σκεφτειτε να αλλαξετε την εμφανιση του autoblog.gr δεν ειναι εικονα αυτη ιστοτοπου εν ετη 2017. Το λεω καλοπροαίρετα και μονο!!! https://uploads.disquscdn.com/images/e29e4c2b516e7efa9167f0a71921252734f2a83db42aa2ee6c1601badcb191af.png

    • το πρόβλημα που αναφέρεις “λύνεται” είτε αν σκρολάρεις στην κορυφή της σελίδας, με το παράθυρο των σχολίων ανοικτό, είτε αν πατήσεις πάνω τους. Έγκειται στο γεγονός πως για κάποιον λόγο που μόνο το disqus γνωρίζει κάνει rendering τα avatar και τα συνημμένα μόνο αν διαβάζει “header”. έχουμε στείλει report και μας είπαν πως το ερευνούν. αντίστοιχα site που έχουν ίδια μορφή σχολιασμού (iefimerida, protagon πχ) αντιμετωπίζουν και αυτά το ίδιο πρόβλημα

    • LJ

      Thx για το tip, το εκανα και ειχε καποια επιτυχια. https://uploads.disquscdn.com/images/dfc3090fd96811c0add963b744fc8e70af786ee00c19d76e2992f861435f9d5b.jpg

    • θα βρεθεί λύση στο συγκεκριμένο, απλά πέσαμε πάνω στις γιορτές και καταλαβαίνεις πως τα support υπολειτουργούσαν

    • θα βρεθεί λύση στο συγκεκριμένο, απλά πέσαμε πάνω στις γιορτές και καταλαβαίνεις πως τα support υπολειτουργούσαν

    • LJ

      Thx για το tip, το εκανα και ειχε καποια επιτυχια. https://uploads.disquscdn.com/images/dfc3090fd96811c0add963b744fc8e70af786ee00c19d76e2992f861435f9d5b.jpg

    • Γιατί να μας ενδιαφέρει να κρύψουμε κάτι; Αν τα νούμερα έλεγαν ότι η κίνηση πέφτει, θα καταλαβαίναμε ότι δεν κάναμε το σωστό! Όταν με τη νέα εμφάνιση έχουμε αύξηση στην κίνηση κατά 50% και οι επισκέπτες μένουν στο site κατά 60% περισσότερο χρόνο, τότε, ποια αλήθεια κρύβουν; Το ότι δεν σου αρέσει δεν είναι αλήθεια, είναι άποψη – και όπως σου είπα τη σεβόμαστε και συνεχίζουμε να κάνουμε αλλαγές. Αλλά η αλήθεια παραμένει στο ότι είναι επιτυχημένη η αλλαγή που κάναμε :-)

    • Γιατί να μας ενδιαφέρει να κρύψουμε κάτι; Αν τα νούμερα έλεγαν ότι η κίνηση πέφτει, θα καταλαβαίναμε ότι δεν κάναμε το σωστό! Όταν με τη νέα εμφάνιση έχουμε αύξηση στην κίνηση κατά 50% και οι επισκέπτες μένουν στο site κατά 60% περισσότερο χρόνο, τότε, ποια αλήθεια κρύβουν; Το ότι δεν σου αρέσει δεν είναι αλήθεια, είναι άποψη – και όπως σου είπα τη σεβόμαστε και συνεχίζουμε να κάνουμε αλλαγές. Αλλά η αλήθεια παραμένει στο ότι είναι επιτυχημένη η αλλαγή που κάναμε :-)

    • LJ

      Ειπα οτι μπορεις και να κρυψεις την αληθεια. Τα νουμερα για τα σχολια πως πανε? Εχω την αισθηση οτι ειναι μειωμενα.

      Τελος παντων τα νουμερα για την επισκεψιμότητα αφορουν κυριως εσας γτ το site ειναι δικο σας, εμενα σαν αναγνωστη με ενδιαφερει οτι το site εχει γινει πιο δυσχρηστο σε PC, πολυ πιο δυσχρηστο σε smartphone και tablet και σχεδον αδυνατο στο να διαβαστει σε gaming console.

      Ειμαι επισκεπτης του site αρκετα χρονια και υπαρχουν και μερες που το εχω συνεχεια ανοιχτο. Αν το σχολια μου δε σας λεει κατι και συνεχιζεται να πιστευεται οτι η αλλαγη ηταν πετυχημενη, δειτε τι λενει οι αλλοι συνσχολιαστες σε αυτο το αρθρο. Ουτε ενας δεν λεει οτι του αρεσε η αλλαγη.

    • LJ

      Ειπα οτι μπορεις και να κρυψεις την αληθεια. Τα νουμερα για τα σχολια πως πανε? Εχω την αισθηση οτι ειναι μειωμενα.

      Τελος παντων τα νουμερα για την επισκεψιμότητα αφορουν κυριως εσας γτ το site ειναι δικο σας, εμενα σαν αναγνωστη με ενδιαφερει οτι το site εχει γινει πιο δυσχρηστο σε PC, πολυ πιο δυσχρηστο σε smartphone και tablet και σχεδον αδυνατο στο να διαβαστει σε gaming console.

      Ειμαι επισκεπτης του site αρκετα χρονια και υπαρχουν και μερες που το εχω συνεχεια ανοιχτο. Αν το σχολια μου δε σας λεει κατι και συνεχιζεται να πιστευεται οτι η αλλαγη ηταν πετυχημενη, δειτε τι λενει οι αλλοι συνσχολιαστες σε αυτο το αρθρο. Ουτε ενας δεν λεει οτι του αρεσε η αλλαγη.

  • Mika

    Πολυ καλο το STI….Φανταστικες οι ζαντες και οι κιτρινες δαγκανες…Τα καθισματα Recaro μοιαζουν πολυ με αυτα στα Ford ST…
    Kι οπως βλεπουμε, μιση φωτο απο το πισω μερος, που δεν ειναι η καλυτερω ομολογουμενως μερια του…

  • Vwscirocco

    Μπράβο μωρή Subaru….!!!!! Επιτέλους……

  • gv

    αν θελουν να ειναι εντος του ανταγωνισμου το καινουριο wrx πρεπει να εχει καμια 300αρα αλογα και το sti 400..

    • Giannis

      Ακριβώς.Εδω και 20χρονια δεν λενε να ξεπεράσουν τα 300 άλογα.Και έχουν μαζί με το Rs3 τα περισσότερα κυβικά στον ανταγωνισμό.Μονο που το RS3 έχει επιπλέον 70 άλογα…
      Και ούτε το στήσιμο φτάνει για να σώσει την παρτίδα.Αν είναι όντως καλύτερο σε στήσιμο…Ειδικά απ την amg a45 και focus rs κραταω μικρό καλάθι…

    • theolvs

      Το sti το παίρνεις για αυτό που είναι , όχι για να το παίξεις όμορφος στα κλαμπομπούζουκα. Στη τελική δεν είναι καν στην ίδια κατηγορία.

    • Giannis

      Oμορφος το παιζεις οταν εχεις 400αλογα? Δηλαδη το focus rs ειναι για τα μπουζουκια ?
      Τι παει να πει δεν ειναι στην ιδια κατηγορια? Σε ποια ειναι δηλαδη?
      ”Το sti το παιρνεις για αυτο που ειναι” τι ειναι δηλαδη και εχει το ακαταλογιστο?

    • theolvs

      το sti είναι oldschool φτερούγα. Δε το παίρνεις ούτε για το gps ούτε για τις οθόνες και τα μπλιμπλίκια, και φυσικά ούτε για να είσαι premium. To παίρνεις γιατί στρίβει και εκτιμάς την τετρακινησή του.
      Το AMG A45 δε μπορώ να καταλάβω πως μπαίνει στην εξίσωση. Είναι ένα πολύ καλό GT στην κατηγορία των mini αυτοκινήτων…

    • theolvs

      το sti είναι oldschool φτερούγα. Δε το παίρνεις ούτε για το gps ούτε για τις οθόνες και τα μπλιμπλίκια, και φυσικά ούτε για να είσαι premium. To παίρνεις γιατί στρίβει και εκτιμάς την τετρακινησή του.
      Το AMG A45 δε μπορώ να καταλάβω πως μπαίνει στην εξίσωση. Είναι ένα πολύ καλό GT στην κατηγορία των mini αυτοκινήτων…

    • Giannis

      Αρχικα δεν ειναι mini το amg a45.
      Δευτερον φυσικα και μπαινουν στην εξισωση ολα αυτα τα αυτοκινητα.Ειναι 4κινητα τουρμπατα στα ιδια λεφτα με κυριο στοχο τους χρονους και τις επιδοσεις.Τωρα αν η amg καταφερνει να ειναι και premium αυτο ειναι προσον.
      Τελος μονος σου το λες.Το sti δεν το παιρνεις ουτε για premium ουτε για οικονομια ουτε για χαλαρες βολτες.Oποτε ειναι κριμα να σου παιζει τα φωτα ενας με rs ή amg.Και μην μου πεις οτι δεν σε νοιαζει ειναι ψεμα.

      Υ.γ.Kαι το focus rs και η amg στριβουν.Οσοι τα οδηγησαν ειπαν τα καλυτερα λογια για την συμπεριφορα τους.

    • theolvs

      Δεν υπάρχει περίπτωση ούτε μια στο εκατομμύριο να είναι η ΑΜG πιο γρήγορη απο το impreza. Αδύνατον.
      Όσο την οδική συμπεριφορά, το πιο σκληροπυρηνικό απ τα 3 είναι το sti

  • SAMURAI-66

    Στο μπλε παρακαλω…ειναι αποθεωση το μηχανημα!

  • shaoqing14

    Τουμπανο! φοβερα ζαντολαστιχα με της κιτρινες δαγκανες ταιριαζουν με το καταπληκτικο μπλε της subaru.

  • Anestis Genk

    Πολύ μαούνα και το “απλό” έχει δαγκάνες με γλίστρες έλεος. Όχι ότι δεν κάνουν δουλειά αλλά παλιότερα είχε τετραπίστονες το απλό νομίζω, μικρές μεν αλλά τετραπίστονες. Το ίδιο ισχύει και από RX7 σε RX8

  • tabasco

    Δεν πολυ βλεπω να τα τεσταρουν παντως τα WRX/STI με τον ανταγωνισμο.Ολο κατι s3 vs amg βλεπω ή κανα golf r vs focus rs ή …..Τα subaru γιατι στην απεξω;;Πιστευετε δεν μπορουν να σταθουν διπλα σε AMG / M140 XDRIVE / RS / GOLF R / RS3 / S3…;;

    Οσο για το site μιας κ αναφερθηκε,εγω μεχρι πριν 4-5 μερες δεν μπορουσα να μπω γτ κολλουσε πολυ,τωρα ειναι οκ αλλα αυτο που δεν φαινεται το avatar του σχολιαστη προσωπικα με κουραζει παρα πολυ ..και γενικα προτιμουσα να μην ειχε γινει η αλλαγη,περασαν περιπου 20 μερες και εχει ακομα bugs

    • StavrosF

      Υπάρχει μια προσφατη δοκιμή μέσα σε πίστα και δε τα είχε πάει και τόσο καλά με focus RS, a45 amg, Audi rs3.. Νομίζω ήταν πίσω απο όλα..

  • ionized

    σαν κατοχος του ιδιου οχηματος αλλα 2007 μοντελο μπορω να πω οτι τον εβγαλα και τον χτυπουσα στο γραφειο μου.το κακο ειναι οτι αργει ακομα και δεν ξερω τι θα εχει βγαλει ο ανταγωνισμος μεχρι τοτε