Η Volkswagen έχει καταλήξει σε συμφωνία με την EPA και το CARB προκειμένου να επιδιορθώσει ορισμένους 2.0 TDI κινητήρες στις ΗΠΑ. Τόσο η EPA (Environmental Protection Agency) όσο και το CARB (California Air Resources Board) διεξήγαγαν δοκιμές με την λύση που πρότεινε η VW και διαπίστωσαν πως αυτή δεν επηρεάζει την οικονομία καυσίμου, την απόδοση, την αξιοπιστία και την αντοχή του κινητήρα.

Η λύση αφορά τον 2.0 TDI τρίτης γενιάς που έχει τοποθετηθεί στα 70.000 περίπου MY2015 VW Beetle, Beetle Convertible, Golf, Golf SportWagen, Jetta, Passat και Audi A3. Οι ιδιοκτήτες των συγκεκριμένων αυτοκινήτων εξακολουθούν να έχουν την επιλογή να επιστρέψουν το αυτοκίνητό τους πίσω στην VW με αυτή να το επαναγοράζει έναντι σεβαστού ποσού, αρκεί βέβαια να μην το επιστρέψουν σε τέτοια κατάσταση.

Σε όσους ιδιοκτήτες επιλέξουν η VW να τους επιδιορθώσει το μοντέλο τους, η γερμανική εταιρία θα το κάνει σε δύο φάσης. Στην πρώτη θα τοποθετήσει νέο λογισμικό, αφαιρώντας το παράνομο λογισμικό, με την δεύτερη φάση να γίνεται σε περίπου έναν χρόνο από σήμερα, με την VW να τοποθετεί τότε νέο πρόγραμμα, ένα νέο φίλτρο συγκράτησης μικροσωματιδίων DFP και νέους καταλύτες, με τον παραπάνω εξοπλισμό να είναι απαραίτητος προκειμένου να διατηρηθεί η αξιοπιστία του αυτοκινήτου και οι εκπομπές ρύπων με την πάροδο του χρόνου.

Η VW θα ενημερώσει μέσα στο προσεχές διάστημα τους ιδιοκτήτες των συγκεκριμένων αυτοκινήτων, με τις εργασίες επισκευής να γίνονται δωρεάν. Η εταιρία υποστηρίζει πως συνεχίζει να συνεργάζεται με την EPA και το CARB προκειμένου να βρεθεί λύση και για τους υπόλοιπους 2.0 TDI κινητήρες το συντομότερο δυνατόν.

Τον Οκτώβριο του 2016 η VW συμφώνησε να πληρώσει 14,7 δισ, δολάρια, με τα 10 από αυτά να χρησιμοποιούνται για την επαναγορά των αυτοκινήτων. Επίσης πρόσφατα κατέληξε σε συμφωνία και για τους 3.0 TDI, εξαγοράζοντας αρκετά από αυτά, ενώ στα υπόλοιπα θα τοποθετήσει νέο λογισμικό.

Στις σχετικές ειδήσεις, το γερμανικό Motor Talk ισχυρίζεται πως στην Ευρώπη, περίπου 145.000 οχήματα της VW που διαθέτουν σύστημα AdBlue , καταναλώνουν περισσότερο AdBlue μετά την τοποθέτηση του νέου λογισμικού. Η Volkswagen λέει πως μετά την τοποθέτηση του νέου λογισμικού, η κατανάλωση του AdBlue κινείται μέσα στα επιτρεπτά όρια.

Δελτίο Τύπου

Statement: EPA and California Air Resources Board Approve Remedy to Reduce Excess NOx Emissions from Generation 3 2.0-Liter Diesel Vehicles

On October 25, 2016, the Court entered a $14.7 billion partial settlement with Volkswagen to resolve alleged Clean Air Act violations from the sale of 2.0 liter diesel vehicles that were equipped with software designed to cheat on federal emissions tests. The settlement allows VW to propose and seek EPA and CARB approval for technical remedies to address the pollution violations. Today, EPA and CARB are approving a remedy proposed by Volkswagen that will reduce the excess NOx emissions from the Generation 3 diesel 2.0 liter vehicles. With today’s approval, VW can offer vehicle owners the choice to keep and fix their car, or to have it bought back. The test data and technical information VW submitted to EPA and CARB demonstrated that the emissions modification being approved today will not affect vehicle fuel economy, reliability, or durability. EPA and CARB confirmed those conclusions through independent testing and analysis at their own laboratories.

The Generation 3 vehicle models covered by the approved emissions remedy are the model year 2015 diesel Volkswagen Beetle, Beetle Convertible, Golf, Golf SportWagen, Jetta, and Passat, and the model year 2015 diesel Audi A3.

Today’s approval means that VW can now notify customers that the emissions modification is available and begin performing the modification at its dealerships. The approved modification requires both software and hardware replacement, and will take place in two phases. The first phase involves a software change that is available to customers now. The second phase involves further software changes as well as hardware changes that are not yet available. In the first phase, VW will remove the defeat device software and replace it with software that directs the emission controls to function effectively in all typical vehicle operation. The second phase will start about a year from now when VW will install more software updates as well as a new diesel particulate filter, diesel oxidation catalyst, and NOx catalyst, all needed to maintain vehicle reliability and emissions performance over time.