Η Honda μετά από μόλις ένα teaser, παρουσίασε πριν λίγα λεπτά την πέμπτη γενιά του Odyssey, το οποίο κάνει το ντεμπούτο του στην έκθεση του Detroit και θα μπει στην αμερικάνικες αντιπροσωπείες από την ερχόμενη άνοιξη.

Ξεκινώντας από την εμφάνιση, το νέο μοντέλο δεν διαφέρει ριζικά σε σχέση με το απερχόμενο, με την ιαπωνική εταιρία να επιλέγει μια εξελικτική επιλογή. Παρόλα αυτά, το πολυμορφικό διαθέτει στοιχεία που υπάρχουν στα νέο Civic και Pilot, ενώ διαθέτει LED φωτιστικά εμπρός και πίσω σώματα. Για πρώτη φορά, όμως, βλέπουμε την πίσω κολόνα να έχει “αιωρούμεν0” σχεδιασμό, ενώ η έντονη γραμμή που διατρέχει το προφίλ του αμαξώματος, χαρίζει στο αυτοκίνητο μια πιο κομψή εμφάνιση.

Το εσωτερικό, μπορεί να φιλοξενήσει μέχρι 8 άτομα, σε διάταξη 2/3/3, ενώ κάθε κάθισμα μπορεί να ρυθμιστεί ανεξάρτητα. Η κεντρική κονσόλα και οι πόρτες κάνουν χρήση ποιοτικών υλικών. Ο πίνακας οργάνων αποτελείται από μια οθόνη 7 ιντσών, ενώ στο κέντρο της κονσόλας υπάρχει μια οθόνη αφής 8 ιντσών του συστήματος ενημέρωσης και ψυχαγωγίας Display Audio. Αυτό προσφέρει, για πρώτη φορά, συνδεσιμότητα με Apple CarPlay και Android Auto, ενώ διαθέτει “φυσικό” διακόπτη για την ρύθμιση της έντασης. Ακόμα, διαθέτει σύνδεση στο internet με 4G LTE, Wi-Fi, ενώ έχει αρκετές USB θύρες.

Ο οδηγός έχει στην διάθεση του τα συστήματα CabinWatch και CabinTalk, όπου του επιτρέπουν να επικοινωνεί με τους επιβάτες της δεύτερης και τρίτης σειράς καθισμάτων, χρησιμοποιώντας κάμερες και ηχεία. Το σύστημα ψυχαγωγίας των πίσω επιβατών διαθέτει μια οθόνη 10,2 ιντσών, που ενσωματώνει πολλές εφαρμογές, καθώς μια νέα “How Much Farther?”, ώστε να μπορούν να ελέγχουν πόσο μακριά είναι τα ταξίδια τους.

Ένα επιπλέον δυνατό σημείο του νέου Odyssey είναι η εξαιρετικά ήσυχη καμπίνα, καθώς διαθέτει τριπλή ηχομόνωση στις πόρτες, ενώ τα εμπρός και πλαϊνά κρύσταλλα έχουν ακουστική μόνωση. Επιπλέον μονώσεις υπάρχουν στο πάτωμα, στον “καθρέφτη” ανάμεσα στην μηχανή και την καμπίνα των επιβατών, καθώς και στα φτερά, ενώ στο εσωτερικό υπάρχει το σύστημα Active Sound Control.

Μηχανικά, το νέο Odyssey κινείται από τον 3,5-λίτρων V6 κινητήρα, ο οποίος αποδίδει 280 άλογα (+32 από την προηγούμενη γενιά). Συνδυάζεται με ένα 9 ή 10-τάχυτο αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων, με την Honda να μην σκοπεύει να βγάλει μια plug-in υβριδική έκδοση, ώστε να αντιταχθεί στο αντίστοιχο Pacifica.

  • SAMURAI-66

    Εσωτερικα απλετος χωρος για της μεταφορικες αναγκες της οικογενειας θα εκτιμηθει απο τους αμερικανους το διχως αλλο,εχει και αισθητικα προσεγμενο σαλονι μαζι με ευχαριστη εξωτερικη εικονα που συμπληρωνεται απο ενα δυνατο μοτερ…ολοκληρωση σαν να λεμε!!

    • Christos Dimou

      Έχει και σκούπα στο χώρο των αποσκευών για να καθαρίζεις τα γαριδάκια του μπόμπιρα….

    • SAMURAI-66

      Τα οποια θα απολαμβανει και ο μπαμπας!

    • Christos Dimou

      Στην χειρότερη…. :)

    • Christos Dimou

      Έχει και σκούπα στο χώρο των αποσκευών για να καθαρίζεις τα γαριδάκια του μπόμπιρα….

  • liospi

    εκεί στην HONDA αυτοί που σχεδιάζουν το εσωτερικό των αυτοκινήτων δεν «ρίχνουν» και καμία ιδέα για το εξωτερικό…

    • Christos Dimou

      Είναι λίγο understated αλλά όσοι έχουν δει τα jewel LED λένε ότι οι φωτογραφίες το αδικούν….

  • Christos Dimou

    Full glass cockpit, παντελής κατάργηση μοχλών (κιβώτιο + χειρόφρενο), υιοθέτηση λύσεων από το NSX (βλέπε κιβώτιο ταχυτήτων), πλήρες πακέτο ενεργητικής ασφάλειας (HONDA Sense), συρόμενα και στην εγκάρσια και στη διαμήκη έννοια μεσαία καθίσματα, κάθε ηλεκτρονική ευκολία στα πολυμέσα και στη διασύνδεση, έτοιμο για C2C και C2I κ.λπ.

  • rous

    Κοντραρει ανετα το Fiat Multipla σε ασχημια και παει καρφι για πρωτη θεση.