Το μεγαλύτερο μειονέκτημα που αντιμετωπίζουν σήμερα τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα είναι η περιορισμένη τους αυτονομία, και κυρίως ο αρκετά μεγάλος χρόνος πλήρους φόρτισης τους. Όμως, όσο η τεχνολογία των μπαταριών εξελίσσεται αυτά τα προβλήματα φαίνεται ότι θα εξαλειφθούν, και μέχρι το 2021 ένας αριθμός μεγάλων κατασκευαστών αυτοκινήτων θα έχουν στην γκάμα τους τουλάχιστον από ένα ηλεκτρικό μοντέλο.

Οι εξελίξεις στην τεχνολογία των μπαταριών θα αντικατοπτρίζεται στις δυνατότητες που αυτά τα αυτοκίνητα θα μπορούν να προσφέρουν, με τη Samsung να θέλει να δώσει μια σύντομη εικόνα για το τι θα είναι διαθέσιμο στις αρχές της επόμενης δεκαετίας.

Η Samsung SDI, το παρακλάδι του κορεάτικου ομίλου που ασχολείται με τις μπαταρίες ιόντων λιθίου και τις ανανεώσιμες πηγές ενέργειας, και τροφοδοτεί τις μπαταρίες στην BMW για τα ηλεκτρικά και υβριδικά της μοντέλα, ανακοίνωσε σήμερα την μπαταρία “επόμενης γενιάς”, που προσφέρει 600 χιλιόμετρα αυτονομία και θα μπορεί θα φορτιστεί σε μόλις 20 λεπτά.

Η μπαταρία υψηλής πυκνότητας έχει σχεδιαστεί για να παρέχει 500 χιλιόμετρα αυτονομίας ή 80% της χωρητικότητας της, σε χρόνο που χρειάζεται ένα γρήγορο διάλειμμα για καφέ, 20 λεπτών Χρόνος που είναι καλύτερος από ότι φορτίζεται κατά μέσο όρο σήμερα ένα Tesla Model S.

Η Samsung ελπίζει ότι αντί για την τοποθέτηση περισσότερων κυττάρων στις μπαταρίες, κάτι που με τη σειρά τους θα προσθέσουν βάρος στο αυτοκίνητο, με γρήγορη φόρτιση των μπαταριών, όπως στα smartphone, οι καταναλωτές δεν θα υποφέρουν από το άγχος της αυτονομίας και θα είναι σε θέση να οδηγούν για μεγάλες αποστάσεις, χωρίς χρονοβόρες στάσεις.

Εκτός αυτού, η Samsung SDI ανακοίνωσε στην έκθεση του Detroit την βελτιωμένη κυλινδρική μπαταρία “21700”, η οποία έχει βελτιωμένη ενεργειακή πυκνότητα, δύναμη και απόδοση. Το όνομα της μπαταρίας προήλθε από τη διάμετρο 21 χιλιοστών και το μήκος 70 χιλιοστών, η οποία έχει σχήμα κελύφους.