Η Porsche αναμένεται να παρουσιάσει στην έκθεση της Γενεύης την 911 GT3 facelift, την οποία έχουμε δει από το περασμένο καλοκαίρι. Το σημαντικό, όμως, δεν είναι η εμφάνιση της, η οποία θα διαφέρει ελάχιστα από το σημερινό μοντέλο, αλλά ο κινητήρας που θα φοράει στο πίσω μέρος της.

Και αυτό γιατί σύμφωνα με τις τελευταίες πληροφορίες θα κινείται με έναν επίπεδο 4-λιτρο εξακύλινδρο ατμοσφαιρικό κινητήρα, απόδοσης τουλάχιστον 500 ίππων. Αν σου χτυπάει κάποιο καμπανάκι, αυτός δεν θα είναι ο ίδιος με αυτόν που βρίσκεται στις GT3 RS και R εκδόσεις της 911, αλλά μια εξέλιξη του. Κύριο μέλημα της γερμανικής εταιρίας ήταν να βελτιώσει περαιτέρω την αξιοπιστία και ανθεκτικότητα του κινητήρα, ώστε να κάνει χιλιάδες χιλιόμετρα, flat-out, χωρίς καθόλου προβλήματα.

Ακόμα, όπως φημολογείται η ανανεωμένη 911 GT3 θα προσφέρεται, εκτός από το 7-τάχυτο PDK, και με ένα 6-τάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο, αν και κάτι τέτοιο πρακτικά “ακυρώνει” την ύπαρξη της 911 R έκδοσης. Όπως και να έχει, το αυτοκίνητο θα διαθέτει νέο εμπρός προφυλακτήρα με μικρές τροποποιήσεις, ενώ ο πίσω θα έχει ακόμα μικρότερες αλλαγές. Νέα θα είναι τα φωτιστικά σώματα, ανασχεδιασμένες θα είναι και οι χειρολαβές του αυτοκινήτου, ενώ στο εσωτερικό το αυτοκίνητο θα διαθέτει το νέο σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας με την 7-ιντση οθόνη αφής, που περιλαμβάνει το Apple Car Play και GPS με real-time ενημέρωση της κίνησης.

Όσον αφορά την 911 GT2 RS, αυτή θα είναι έτοιμη μέχρι το τέλος του χρόνου, με τους μηχανικούς της Porsche κατά τα αρχικά στάδια της εξέλιξης του αυτοκινήτου να ήθελαν πολύ μεγάλη αύξηση στην ιπποδύναμη, τις τάξης των 700 ίππων. Όμως, μάλλον κάτι τέτοιο δεν θα γίνει πραγματικότητα γιατί ήταν αναγκαίο ο κινητήρας να διαθέτει ένα σύστημα ψεκασμού νερού για να κρατήσει υψηλές θερμοκρασίες υπό έλεγχο. Αντ ‘αυτού, ένα πιο λογικό νούμερο απόδοσης είναι κάπου κοντά στα 650 άλογα, σχεδόν 100 περισσότερο από ό,τι παράγει η 911 Turbo S, κάτι που σημαίνει ότι θα αποδίδει πάνω από 170 άλογα ανά λίτρο. Αυτή θα είναι η μέγιστη ιπποδύναμη που θα “βγάλει” ο συγκεκριμένος κινητήρας, ο οποίος βασίζεται στην τεχνολογία της προηγούμενης γενιάς, με την επόμενη Turbo να βασίζεται στους νέους turbo κινητήρες της 911 facelift, αλλά με μεγαλύτερη χωρητικότητα.

Μετά την GT2 RS, το επόμενο μοντέλο GT θα είναι η Cayman GT4 RS, που θα φοράει τον 4-λιτρο κινητήρα της ανανεωμένης GT3. Θα είναι, όμως, detuned στα περίπου 430 άλογα.

  • Mika

    Aπο τη στιγμη που τελειωσε η παραγωγη της 911 R, δεν θα μου κανει εντυπωση αν βγει και χειροκινητη η FL GT3..Αν κι αναιρουν τα λογια τους, οταν ελεγαν οτι αυτο το αυτοκινητο εξελιχτηκε εξαρχης να βγαινει με PDK…
    GT3 RS facelift, θα εχουμε????Να δουμε ποσο θα ανεβει εκει η ιπποδυναμη του…

  • manowar

    Αντε ρε πορσε βγαλε τον βιαστη της ασφαλτου την gt3 την γνωριζουμε βγαλε τον αρχηγο εκει περα να παθουν τα χρονομετρα συνδρομο νταουν..ναπουμεε

  • Anestis Genk

    Για τον πραγματικό κόσμο η 718 στην πιο απλή έκδοση (άντε ίσως με διαφορικό), μάλλον είναι η καλύτερη Porsche.