Ίδια “καρδιά”, μα τόσο διαφορετικά. Στο αποψινό, ηχητικό συγκριτικό θα δούμε μια από τις δέκα McLaren F1 GTR Longtail και την BMW V12 LMR, που στα χέρια των Pierluigi Martini/Yannick Dalmas/Joachim Winkelhock κατέκτησε την πρώτη θέση στο Le Mans του 1999. Κοινός παρανομαστής είναι ο εμβληματικός V12 των 6 λίτρων S70 της  βαυαρικής εταιρείας, που στη McLaren απέδιδε 600 ίππους, ενώ στη V12 LMR 20 λιγότερους.


Θα τα δούμε να γυρίζουν σε Zandvoort, Nürburgring και Goodwood στο πλαίσιο εκδηλώσεων. Και “νικητής” σε αυτή τη μάχη ποιο είναι κατά τη γνώμη σου;

  • jonjon

    Δύσκολο! Είναι πολύ κοντά! νομίζω ότι τής McLaren χαμηλά έχει πιο μπάσο ήχο! Ψηφίζω McLaren!

  • κυρ θοδωρα σπυρο παπαδοπουλο και στην υγεια σου εσυ ???
    παρε V12 να γουσταρεις απο μενα !!!!!!!!!!
    ετσι να τριξουν λιγο τα θεμελια της οικοδομης !!!
    αυτο το κατι που θελω για μενα …το εχει η mclaren !!!!!! :-D

  • ThePetrolhead

    Αν και δεν έχουν τόση διαφορά νομίζω της BMW, γιατί είναι πιο ωμός και άγριος ενώ της McLaren ολίγον τι ραφιναρισμένος να το πω έτσι.

    • manowar

      Το ιδιο μοτερ ειναι και στο ενα και στο αλλο

    • ε τοτε τη διαφορα την κανει η εξατμιση…γιατι δεν ακουγοντε ιδια !!!! :-D

    • manowar

      Φυσικα και το συστημα εξατμησης κανει την διαφορα και η συμπιεση βεβαια ε;;στο αγωνιστικο λογο κανονισμων ηταν πιο χαμηλα η συμπιεση στο μακλαρεν πιο πανω βεβαια αργοτερα το εφτασαν στα 700 + αλογα..

  • manowar

    Ακομα δεν εχω βρει αλλο βιντεο με καλυτερη ληψη ηχου..εδω αποδιδει 700 μουλαρια ο s70 ….τετοιο ηχο εγω μα την παναγια την σουμελα δεν εχω ξαναματακουσει..μεγαλη γκαμα ξερο μπασο στις πιο χαμηλες ,,,ουρλιαχτο στις 9ρες και γενικα μου ερχετε να τραβηξω τις κοτσιδες που δεν εχω.. https://youtu.be/enG-XzZrg68 θα μου πεις τι δουλεια εχει το ολυμπιο αυτο μοτερ σε εναν τετοιο κουβα?αυτη εχει βαλει 3 μπιστολακια τοων μαλλιωνε για να στεγνωσει. Οποιος εχει ακουστικα δυνατα καταλαβαινει

  • edurakias

    F1

  • Mika

    Mclaren F1 GTR all the way..