Η FCA από το 2014 ανακοίνωσε πως θα επενδύσει περισσότερα από 5 δισ. ευρώ στην Alfa Romeo μέχρι το 2020, προκειμένου η ιταλική φίρμα να επιστρέψει στην αγορά με μια ευρεία γκάμα μοντέλων με 400.00 ετήσιες πωλήσεις μέχρι το 2020.

Τώρα, ο Sergio Marchionne σε πρόσφατη συνέντευξή του είπε πως η πισωκίνητη Giorgio πλατφόρμα της Alfa Romeo θα χρησιμοποιηθεί και σε μοντέλα των Dodge, Jeep και Maserati, προκειμένου να μειωθεί το κόστος. Όπως είπε:

Η επένδυση στην Alfa Romeo και ειδικά η τεχνική επένδυση στην αρχιτεκτονική, την οποία θα επωφεληθούν και άλλες μάρκες της FCA, ήταν κάτι που είχαμε σχεδιάσει από την αρχή. Είμαι ευτυχής που έχουμε βρει επιτέλους τη σαφήνεια της σκέψης στην επέκταση της αρχιτεκτονικής αυτής πέρα από τα μοντέλα της Alfa Romeo.

Ο Marchionne δεν διευκρίνισε ποια μοντέλα θα κατασκευαστούν πάνω στην Giorgio πλατφόρμα, αλλά ήδη έχει γίνει γνωστό πως τα επόμενα Charger, Challenger, Journey, Durango και Chrysler 300C, θα την χρησιμοποιούν, ενώ όλη τη γκάμα των μελλοντικών μοντέλων της Maserati (Quattroporte, Ghibli, Gran Turismo, Alfieri και ένα μεσαίο SUV) θα κατασκευαστεί πάνω της.

Στις σχετικές ειδήσεις ο Marchionne δήλωσε πεπεισμένος πως τα MY2017 diesel μοντέλα της FCA θα πάρουν έγκριση από την EPA προκειμένου να ξεκινήσουν οι πωλήσεις τους, ενώ συμπλήρωσε πως έχουν κάνει πολλές συζητήσεις με την EPA προκειμένου να διορθώσει μέσω απλής αναβάθμισης λογισμικού, τα 2014 – 2016 Jeep Grand Cherokee και RAM 150 EcoDiesel, που η EPA τα κατηγόρησε πως κάνουν χρήση 8 παράνομων λογισμικών χειραγώγησης εκπομπών ρύπων.