Η FCA από το 2014 ανακοίνωσε πως θα επενδύσει περισσότερα από 5 δισ. ευρώ στην Alfa Romeo μέχρι το 2020, προκειμένου η ιταλική φίρμα να επιστρέψει στην αγορά με μια ευρεία γκάμα μοντέλων με 400.00 ετήσιες πωλήσεις μέχρι το 2020.


Τώρα, ο Sergio Marchionne σε πρόσφατη συνέντευξή του είπε πως η πισωκίνητη Giorgio πλατφόρμα της Alfa Romeo θα χρησιμοποιηθεί και σε μοντέλα των Dodge, Jeep και Maserati, προκειμένου να μειωθεί το κόστος. Όπως είπε:

Η επένδυση στην Alfa Romeo και ειδικά η τεχνική επένδυση στην αρχιτεκτονική, την οποία θα επωφεληθούν και άλλες μάρκες της FCA, ήταν κάτι που είχαμε σχεδιάσει από την αρχή. Είμαι ευτυχής που έχουμε βρει επιτέλους τη σαφήνεια της σκέψης στην επέκταση της αρχιτεκτονικής αυτής πέρα από τα μοντέλα της Alfa Romeo.

Ο Marchionne δεν διευκρίνισε ποια μοντέλα θα κατασκευαστούν πάνω στην Giorgio πλατφόρμα, αλλά ήδη έχει γίνει γνωστό πως τα επόμενα Charger, Challenger, Journey, Durango και Chrysler 300C, θα την χρησιμοποιούν, ενώ όλη τη γκάμα των μελλοντικών μοντέλων της Maserati (Quattroporte, Ghibli, Gran Turismo, Alfieri και ένα μεσαίο SUV) θα κατασκευαστεί πάνω της.

Στις σχετικές ειδήσεις ο Marchionne δήλωσε πεπεισμένος πως τα MY2017 diesel μοντέλα της FCA θα πάρουν έγκριση από την EPA προκειμένου να ξεκινήσουν οι πωλήσεις τους, ενώ συμπλήρωσε πως έχουν κάνει πολλές συζητήσεις με την EPA προκειμένου να διορθώσει μέσω απλής αναβάθμισης λογισμικού, τα 2014 – 2016 Jeep Grand Cherokee και RAM 150 EcoDiesel, που η EPA τα κατηγόρησε πως κάνουν χρήση 8 παράνομων λογισμικών χειραγώγησης εκπομπών ρύπων.

  • mixalhs7

    Αναμενόμενο!

    • Mika

      Aκριβως…
      Το γεγονος πως ο Μαρκιονε ειπε πως θα αναβαθμισουν το λογισμικο στα diesel για να μην εχουν θεμα με την EPA συνισταει εμμεση παραδοχη πως οντως υπηρχε προβλημα τελικα?

    • mixalhs7

      Αναμενόμενη η κίνηση για την κοινή χρήση κοινής πλατφόρμας σε πολλά διαφορετικά μοντελα οπως κάνει ο ανταγωνισμός εδώ και πάρα πολλά χρόνια.

      Όσο αφορά τα λογισμικά είναι κοινό μυστικό πως κανένας ντιζελ κινητήρας δεν πιάνει τις νόρμες ρύπων στις ΗΠΑ.
      Δεν ήταν τυχαίο πιστεύω πως στην επανεμφάνιση της Αλφα στην συγκεκριμένη αγορά δεν διατίθεται με ντίζελ.

    • Mika

      Ακριβως, αυτονοητο ειναι, απο τη στιγμη που δαπανηθηκαν τοσα δις συνολικα για εξελιξη νεων τεχνολογιων κλπ..Αρα εδω θα μιλαμε παλι για φωτοτυπιες οr what?
      :p

    • mixalhs7

      Και πολύ άργησαν…

    • περιμενω τα πομενα χρονια τι θα διαβαζουμε για το θεμα φωτοτυπιας !!!!

    • Neos

      εταιρικη ταυτοτητα και ιταλικα γονιδια στα μοντελα της jeep :p:p

    • rantaplan

      Μην μπερδέβεσαι, φωτοτυπ’ιες κάνει μόνο το Group, όχι το Groupo… PPP

  • Venom

    Λογικό είναι αυτό που λέει ο Sergio αφού πρέπει να εκμεταλλευτούν αυτήν την επένδυση που έκαναν όσο είναι καιρός γιατί μετά θα την πουλήσει την Alfa για 100η φορά…

  • DimitrisBXL

    Της φωτοτυπιας το καγκελο εχει να πεσει μεσα στο γκρουπ

  • Evan_T

    Η κοινή πλατφόρμα επηρεάζει και το σχέδιο του προφυλακτήρα;

  • Christos F4

    και συμφωνω και διαφωνω
    συμφωνω να τη δανειστουν ορισμενα μοντελα οπως cherokee ghibli κλπ αλλα διαφωνω με την μαζικη κατασκευη πανω σε μια μονο πλατφορμα. δηλαδη, οκ ειναι καλη αλλα οχι για να υποστηριξει ολους τους τυπους οχηματων απο απλο οικογενειακο μεχρι τεραστια λιμο και υπερτζηπ