landscape-1447867829-dsc-7440

Όπου υπάρχει καπνός είναι δεδομένο ότι υπάρχει και φωτιά, και η έντονη φημολογία του τελευταίου 3-μηνου σχετικά με την καθυστέρηση των νέων μοντέλων της Alfa Romeo, επιβεβαιώνεται σήμερα από επίσημες πηγές.

Σε σημερινή συνάντηση των επενδυτών, η FCA αποκάλυψε ότι η πολυπόθητη αναγέννηση της Μιλανέζικης φίρμας θα καθυστερήσει για δύο χρόνια. Η FCA έχει ανακοινώσει εδώ και μήνες ένα επενδυτικό σχέδιο ύψους 48 δισ. ευρώ για τα επόμενα πέντε χρόνια, ώστε να παρουσιάσει δεκάδες νέα μοντέλα. Από τα χρήματα αυτά, τα 5 δισ. ευρώ θα χρησιμοποιηθούν από την Alfa Romeo για να παρουσιάσει οκτώ νέα μοντέλα μέχρι τα μέσα του 2020, και όχι το 2018, όπως είχε αρχικά ανακοινωθεί το 2014, με τον στόχο των 400.000 πωλήσεων ετησίως από το 2018 και έπειτα να παραμένει.

Alfa-Romeo-2020-1

Η FCA δήλωσε ότι:

Η δέσμευση στη μάρκα και τη στρατηγική των προϊόντων παραμένει στη θέση της, αλλά η έρευνα και ανάπτυξη, η παραγωγή, και η επένδυση προϊόντων θα μειωθεί μέχρι το 2018, με την προγραμματισμένη προϊοντική γκάμα να ολοκληρώνεται μέχρι τα μέσα του 2020.

Το πρώτο από τα οκτώ μοντέλα είναι η Giulia, η οποία αναμένεται να λανσαριστεί λίγο μετά τα μέσα του 2016, δηλαδή 6 μήνες περίπου αργότερα από το προγραμματισμένο. Το επόμενο μοντέλο που θα παρουσιαστεί από την ιταλική εταιρία θα είναι το μεσαίο SUV, με κωδική ονομασία Tipo 949, το οποίο θα τεθεί αντιμέτωπο με τα BMW X3, Mercedes GLC, Audi Q5, Land Rover Discovery Sport, Porsche Macan, κλπ., και το δούμε στα τέλη του 2016 ή το αργότερο στις αρχές του 2017, με την αγορά των ΗΠΑ να ακολουθεί από τρεις έως και έξι μήνες αργότερα.

Από το 2017 μέχρι το 2020, θα παρουσιαστούν με τη σειρά ένα μεγάλο E-Segment sedan με κωδική ονομασία Tipo 961, το οποίο θα αποτελεί την πρόταση της εταιρίας στην αγορά των BMW Σειράς 5, Audi A6 και Mercedes E-Class, ενώ σχεδιάζεται να λανσαριστούν δύο ακόμα SUVs, με το ένα να είναι μεγαλύτερο εκείνου που θα παρουσιάσει το 2017 και να έχει κωδική ονομασία Tipo 964 και θα τοποθετηθεί απέναντι από τα Audi Q7, BMW X5, Porsche Cayenne και Range Rover, ενώ το άλλο μικρότερο, με κωδική ονομασία Tipo 962 το οποίο θα τοποθετηθεί στη C κατηγορία απέναντι από τα Audi Q3, BMW Χ1 και Mercedes GLA.

Alfa Romeo Giulia US spec 28

Στο τέλος της δεκαετίας, θα δούμε δύο ειδικά μοντέλα -λέγε με Coupe/Spider με κωδική ονομασία Tipo 963, συνεχίζοντας την παράδοση που ξεκίνησε η Alfa Romeo 4C. H Also επιβεβαίωσε, επίσης, ένα νέο hatchback, το οποίο θα αντικαταστήσει τη Giulietta, και θα βασίζεται σε μια κοντύτερη έκδοση της πισωκίνητης πλατφόρμας της Giulia, με την Mito να περνά στην ιστορία, καθώς δεν θα αντικατασταθεί.

Ένας από τους βασικότερους λόγους της καθυστέρησης της παρουσίασης των νέων μοντέλων, είναι όπως είχες διαβάσει και παλιότερα η επιβράδυνση στην αγορά της Κίνας, και με το αναθεωρημένο business plan των Ιταλών, η Alfa Romeo θα στρέψει την προσοχή της στην Ευρωπαϊκή και στην Αμερικάνικη αγορά. Γι’αυτό και οι Ιταλοί ετοιμάζουν τις ανανεωμένες εκδόσεις των MiTo και Giulietta, με τα δύο μοντέλα να παρουσιάζονται μέσα στο πρώτο εξάμηνο του 2016.

Σε ότι αφορά την Maserati, το ανανεωμένο business plan δεν αναφέρει πολλά πράγματα, αλλά σύμφωνα με αυτά που γνωρίζουμε μέχρι σήμερα, η Maserati Levante, το SUV της ιταλικής εταιρίας θα παρουσιαστεί στην έκθεση της Γενεύης τον ερχόμενο Μάρτιο και θα είναι το κρισιμότερο μοντέλο για το μέλλον της. Η Maserati Alfieri αναμένεται να κυκλοφορήσει κάποια στιγμή μέσα στο 2018, με την ανοιχτή έκδοση της να ακολουθεί ένα χρόνο αργότερα. Το ανανεωμένο business plan μπορείς να το διαβάσεις κατεβάζοντας αυτό το PDF.