Μπορεί το VW Group να κατέκτησε για πρώτη φορά στην ιστορία του, την πρώτη θέση των παγκόσμιων πωλήσεων, όμως στο εσωτερικό της εταιρίας δεν είναι τόσο ρόδινα. Εξαιτίας του dieselgate η γερμανική εταιρία έχει ανακοινώσει ότι μειώσει το προσωπικό της παγκοσμίως κατά 30.000 θέσεις, ώστε να εξοικονομεί €3,7 δις ετησίως μέχρι το 2020, και τελευταίο “πλήγμα” είναι η απόφαση της Volkswagen να βάλει πλαφόν στους μισθούς των ανώτατων στελεχών.

Το 2016 η γερμανική εταιρία πλήρωσε €63 εκατ. σε μπόνους στελεχών, παρότι την προηγούμενη χρονιά είχε σημειώσει ρεκόρ απωλειών. Έτσι, από φέτος ο CEO θα λαμβάνει €10 εκατ. ετησίως, ενώ οι υφιστάμενοι θα έχουν μικρότερους μισθούς. Σύμφωνα με το νέο αυτό σχέδιο, τα αφεντικά θα έχουν ένα υψηλότερο σταθερό μισθό, αλλά θα μειωθούν τα μπόνους, με τις πρόσθετες πληρωμές να συνδέονται με τα μερίσματα και την τιμή της μετοχής της εταιρείας.

Η νέα μισθοδοσία δεν έχει ακόμα ενεργοποιηθεί, καθώς το 20-μέλες εποπτικό συμβούλιο της εταιρίας πρόκειται να συζητήσει και να την εγκρίνει σε μια συνάντηση, που έχει προγραμματιστεί για τις 24 Φεβρουάριου.