H Aston Martin και η Red Bull ανακοίνωσαν τους συνεργάτες με τους οποίους θα κατασκευάσει το hypercar της, το οποίο για την ώρα έχει κωδική ονομασία AM-RB 001. Αυτοί είναι η Cosworth, η Ricardo, η Rimac, η Bosch και η Multimatic, οι οποίοι θα βγάλουν στην αγορά το hypercar με αναλογία βάρους-ιπποδύναμης 1:1, με την βρετανική εταιρία να υπόσχεται πως το AM-RB 001 θα είναι ταχύτερο από τα σημερινά μονοθέσια της F1.

To AM-RB 001, το οποίο θα ονομαστεί με κάποιο όνομα “τύπου Vulcan”, θα κινείται με έναν ολοκαίνουριο ατμοσφαιρικό V12 κινητήρα της Cosworth 6,5-λίτρων, απόδοσης 900-1.000 ίππων, που θα επωφελείται από την τεχνογνωσία της εταιρίας στην F1. Θα διαθέτει ένα ελαφρύ υβριδικό σύστημα προερχόμενο από την Rimac, που θα αντλεί έμπνευση από τα μονοθέσια της F1, λειτουργώντας ως ένας μεγάλος πυκνωτής, με απόδοση 80 ίππους. Ο κινητήρας θα συνδυάζεται με ένα 7-τάχυτο σειριακό κιβώτιο που θα κατασκευάσει ειδικά για το μοντέλο η Ricardo. Η εταιρία ισχυρίζεται ότι θα πιάνει τα 0-320 χλμ/ώρα σε περίπου 10 δευτ, με τα 320-0 χλμ/ώρα να γίνονται μέσα σε 10 δευτερόλεπτα. Η τελική του ταχύτητα θα φτάνει τα 250 μίλια/ώρα (402 χλμ/ώρα), με την πλευρική του επιτάχυνση να φτάνει το εξωπραγματικό νούμερο για αυτοκίνητο δρόμου, των 4,5 G.

Το σασί θα είναι carbon MonoCell παραγωγής Multimatic, με την Bosch να είναι υπεύθυνη για τις ECU, το ESP αλλά και το σύστημα ελέγχου πρόσφυσης της AM-RB 001. Τα φρένα είναι της Alcon, με τους δίσκους να προέρχονται από την Surface Transforms. Τέλος τα πλήρως LED φωτιστικά σώματα θα είναι παραγωγής της βρετανικής Wipac.

Εξαιτίας του αεροδυναμικού σχήματος, αυτό θα παράγει 1.814 κιλά κάθετης δύναμης χωρίς να κάνει χρήση μιας μεγάλης πίσω αεροτομής. Ο εξωτερικός του σχεδιασμός θα είναι κατά 95% ίδιος με το concept, με τις μόνες αλλαγές να εντοπίζονται στην καλύτερη ψύξη των μηχανικών μερών, καθώς και στη καλύτερη αεροδυναμική. Αυτό σημαίνει ότι η απουσία των εξωτερικών καθρεφτών για χάρη καμερών θα περάσει και στην παραγωγή. Η εταιρία θα παίρνει τα μέτρα κάθε τυχερού ιδιοκτήτη για να φτιάξει το κάθισμα, και μετά θα τοποθετηθεί στην σωστή θέση τα πεντάλς και το τιμόνι.

Και τα 150 αυτοκίνητα που έχει ανακοινώσει η βρετανική εταιρία ότι θα κατασκευάσει (συμπεριλαμβανομένων των πρωτοτύπων) έχουν ήδη γίνει sold out, αν και υπάρχει μια μακρά λίστα αναμονής για το ενδεχόμενο κάποιος τελικά δεν το αγοράσει. Θα υπάρξουν επιπλέον 25 αποκλειστικά για την χρήση εντός πίστας, οι οποίες θα παραχθούν μετά την κανονική παραγωγή. Το κόστος του αυτοκινήτου θα φτάνει τα 3 εκατ. ευρώ, με τις παραδόσεις του να ξεκινούν το 2019.

  • mixalhs7

    N/A V12 με 920 ίππους δεν έχει ούτε η Φεραρι ούτε η Λαμποργκινι.
    Ενδιαφέρον..

  • mixalhs7

    N/A V12 με 920 ίππους δεν έχει ούτε η Φεραρι ούτε η Λαμποργκινι.
    Ενδιαφέρον..

    • Mika

      Πολυ..Οπως και η τιμη του…Δεν μπορω να μην κανω συγκριση με τη χτεσινη, πολυ ομορφη και διαφορετικη σε στυλ Huayra Roadster με τα 2.3εκ + φορους…Παρολο που προκειται για διαφορετικα αυτοκινητα…

  • vukostas E93

    Τι έχουν να δουν τα ματάκια μας…

  • Mika

    Great expectations from this hypercar…..

  • stadi

    Αυτό το “θα είναι ταχύτερο από f1” οπότε το διαβάζω γελάω.

    • μαζι σου !!!!
      πιστευω πιαζουν με τις λεξεις και το μυαλο!!! πχ ολοι σκεφτομαστε οτι οταν το λενε θα ειναι πιο γρηγορο στο γυρολογιο…..αλλα μπορει να εννουον πιο γρηγορο στην τελικη ταχυτητα !!!

  • οσο γρηγορο και να ειναι……βλεπεις στην δευτερη φωτο του αρθρου αυτο το κενο απο τα πλαγια……..και δεν το θεωρεις αυτοκινητο…αλλα αγωνιστικο δρομου !!!!!!!

    ΝΑΙ θελουμε να το δουμε χθες…….αλλα δεν με τρελενει σαν ”αυτοκινητο” !!!

  • Anestis Genk

    Η εμφάνιση είναι κάπως περίεργη κι έτσι δεν μπορώ να πω πως με τρελαίνει, δεν μυρίζει αυτοκινητίλα το σχήμα.
    Τα 4.5g με τι λάστιχα θα τα πετυχαίνει; Υποθέτω θα είναι πιο γρήγορο από F1 με λάστιχα επιπέδου F1 και όχι με τα δρομίσα λάστιχα.

    Μέχρι τώρα πάντως φαίνεται πως είναι καλός υποψήφιος για διάδοχος της McLaren F1.
    Επίσης το Aston Martin που κολλάει; Όλα άλλοι τα φτιάξαν και τα σχεδίασαν:P

  • Grekko

    Πολλά υπόσχονται – περίμένουν ,εγώ λέω να κρατήσουμε μικρό καλάθι.