H Ferrari παρουσιάζει την 812 Superfast ή αν προτιμάς, την ανανεωμένη F12berlinetta, η οποία και θα κάνει ντεμπούτο στην έκθεση της Γενεύης τον επόμενο μήνα. Το νέο μοντέλο διαθέτει μια πληθώρα καινοτόμων χαρακτηριστικών και κίνηση παίρνει από έναν νέο V12 6,5-λίτρων κινητήρα απόδοσης 800 ίππων στις 8.500 σ.α.λ με 718 Nm ροπής στις 7.000 σ.α.λ. Τα 0-100 χλμ/ώρα τα κάνει σε 2,9 δευτερόλεπτα, έχοντας τελική ταχύτητα μεγαλύτερη των 340 χλμ/ώρα.

Έχει μήκος 4.657 mm, πλάτος 1.971 mm, ύψος 1.276 mm, ζυγίζει 1.525 κιλά και έχει αναλογία βάρους 47/53% μπροστά/πίσω. Για τα τυπικά της υπόθεσης, καταναλώνει 14,9 λίτρα/100 χλμ και εκπέμπει 340 γραμμάρια CO2 ανά χιλιόμετρο.

1Κινητήρας

Ο κινητήρας αποδίδει 123 άλογα ανά λίτρο, την υψηλότερη σε προσθιομήχανο μοντέλο παραγωγής, με το 80% της ροπής να είναι διαθέσιμη από τις 3.500 σ.α.λ, βελτιώνοντας την οδική συμπεριφορά στις χαμηλές στροφές.

Ο κινητήρας διαθέτει ένα νέο σύστημα άμεσου ψεκασμού 350 bar, που τοποθετείται πρώτη φορά σε κινητήρα υψηλών επιδόσεων και συνδυάζεται με την εισαγωγή αέρα μεταβλητής γεωμετρίας που προέρχεται από τους ατμοσφαιρικούς κινητήρες της F1. Η κίνηση περνά στον πίσω άξονα μέσω ενός αυτόματου κιβωτίου ταχυτήτων διπλού συμπλέκτη που κάνει τις αλλαγές ακόμη γρηγορότερα (30% γρηγορότερα ανεβάσματα και 40% γρηγορότερα κατεβάσματα).

Ο κινητήρας αποδίδει 60 άλογα περισσότερα από τον 6,3-λίτρων V12 της F12 που αντικαθιστά και είναι ο ισχυρότερος ατμοσφαιρικός κινητήρας που έχει κατασκευάσει ποτέ η Ferrari.

2Δυναμικά Χαρακτηριστικά

Η 812 Superfast είναι η πρώτη Ferrari που διαθέτει το EPS (Electric Power Steering), ενώ φέρει την πέμπτη έκδοση του SSC (Side Slip Control) και την δεύτερη -βελτιωμένη- έκδοση του Virtual Short Wheelbase που πρωτοείδαμε στην F12tdf. Πρόκειται ουσιαστικά για σύστημα τετραδιεύθυνσης, το οποίο και χρησιμοποιεί μια μονάδα ελέγχου που αυτόματα αλλάζει την διεύθυνση του πίσω άξονα, αναλόγως με την ταχύτητα του οχήματος, τη γωνία και την ταχύτητα διεύθυνσης του τιμονιού.

3Στυλ και αεροδυναμική

Σχεδιασμένη από το Styling Centre της Ferrari, η νέα 812 Superfast επαναπροσδιορίζει την επίσημη γλώσσα των προσθιομήχανων V12 μοντέλων της Ferrari, υπογραμμίζοντας τις εξαιρετικές επιδόσεις του αυτοκινήτου, έχοντας πολύ σπορ γραμμές και αναλογίες. Η ουρά της 812 Superfast αντλεί έμπνευση από την 365 GTB4 του 1963, τα φώτα είναι τεχνολογίας LED και ενσωματώνονται στον σχεδιασμό του μοντέλου.

Το καπό έχει διπλές εισαγωγές αέρα, δίπλα από τα φωτιστικά σώματα, με το πίσω μέρος να φέρει τέσσερα στρόγγυλα φωτιστικά σώματα, τετραπλές απολήξεις και αεροτομή. Περιττό να αναφέρω πως η 812 Superfast έχει ενεργή αεροδυναμική, με πολλά μέρη του σώματός της να κινούνται, όπως τα ενεργά μπροστά πτερύγια στο κάτω μπροστινό μέρος του αμαξώματος και η αεροτομή.

Η 812 Superfast προσφέρεται και σε ένα νέο χρώμα, το Rosso Settanta, που έχει δημιουργηθεί για τα 70στα γενέθλια της Ferrari.

4Εσωτερικό

Το εσωτερικό της 812 Superfast έχει γίνει πιο σπορ, έχοντας νέα εργονομικά bucket καθίσματα, νέο σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας, νέο τιμόνι, νέο πίνακα οργάνων, νέας σχεδίασης αεραγωγούς και νέα μονάδα συστήματος κλιματισμού

Δελτίο Τύπου

THE FERRARI 812 SUPERFAST: GENEVA WORLD PREMIERE FOR THE NEW, EXTREME PERFORMANCE V12 BERLINETTA

Most powerful ever 800 cv production engine

Maranello, 16 February 2017 – Ferrari has selected the 87th edition of the Geneva International Motor Show for the world premiere of the new 12-cylinder berlinetta, the 812 Superfast, the most powerful and fastest Ferrari in the marque’s history.

This new car not only introduces a plethora of innovative features but is also particularly significant as the V12 series marked the official start of the glorious Prancing Horse story in 1947, 70 years ago this year.

The 812 Superfast thus ushers in a new era in Ferrari 12-cylinder history, in doing so building on the invaluable legacies of the F12berlinetta and F12tdf. It is aimed at clients demanding the most powerful and exclusive Ferrari in the range: an uncompromising sports car that will deliver exhilarating driving both on road and track yet also be comfortable enough to allow its owners enjoy it as an all-round experience.

Engine

Powered by a new 6.5-litre V12 engine that unleashes 800 cv, the 812 Superfast is the new benchmark in the mid-front-engined sports car segment, achieving maximum power output at 8,500 rpm, which translates to a specific power output of 123 cv/l. Figures that no other front-engined production car has ever even come near to delivering and which ensure the kind of thrilling top-end performance that is the exclusive characteristic of Ferrari’s noble V12 heritage.

The engine’s power is underscored by a full, rich exhaust sound that exploits the acoustic clout delivered by its increased displacement.

Maximum torque is 718 Nm @ 7,000 rpm, a significant 80% of which is already available at 3,500 rpm, improving both driveability and pick-up even at low revs.

These performance levels were achieved in part by adopting a 350 bar direct injection system for the very first time on a high-performance engine and pairing it with variable geometry intake tracts conceptually derived from those of naturally-aspirated F1 engines.

The 812 Superfast’s dual-clutch transmission has specific gear ratios which, combined with shorter up and down-shifting times between gears, sharpen throttle response still further.

Vehicle dynamics

The 812 Superfast is equipped with leading-edge control systems and components, resulting in unparalleled handling and roadholding. It’s the first Ferrari to sport EPS (Electric Power Steering) which, in accordance with Ferrari’s uncompromising engineering approach, is used to fully exploit the potential of the car’s performance and, through the complete integration with all the electronic vehicle dynamics controls – including the latest 5.0 version of Ferrari’s patented Side Slip Control (SSC) – make its powerful performance easier to handle and even more thrilling to exploit.

The vehicle controls also feature, for the first time, the Virtual Short Wheelbase 2.0 system (PCV) which, following the experience gained with the F12tdf, features a further evolution of the software that improves the nimbleness of the handling and reduces the vehicle response times even further.

Styling and aerodynamics

Designed by the Ferrari Styling Centre, the new 812 Superfast redefines the formal language of front-engined V12 Ferraris, underlining the car’s exceptional performance with very sporty lines and proportions.

Seen in silhouette, the 812 Superfast has a fastback sleekness: a two-box design with a high tail reminiscent of the glorious 365 GTB4 of 1969. The design of the flanks visually shortens the tail and is characterised by impressively muscular wheelarches which imbue the 812 Superfast with the power and aggression warranted by its imposing V12. Full-LED headlights integrated into the design of the sculpted air intakes on the bonnet also emphasise that front muscle, integrating with, and wrapping around the front wheelarch.

At the rear, four round tail-lights inspired by Ferrari tradition emphasise a design crafted around horizontal lines and give the 812 Superfast a broad, imposing stance, visually lowering both spoiler and cabin.

As with all Ferraris, style and aerodynamic function are seamlessly integrated to produce innovative solutions and forms. Two examples are the multi-functional frontal section, which incorporates a cluster of aerodynamic solutions including active flaps at the front of the underbody, and the rear flank which features an unprecedented aerodynamic by-pass to increase downforce.

The car is being launched in a special new colour, Rosso Settanta, which marks the company’s 70th anniversary.

Interior

The interior of the 812 Superfast has been revisited in line with the more extreme exterior whilst maintaining unaltered the exceptional on-board comfort and space that Ferrari’s front-engined V12 berlinettas have always offered.

The cabin has been given a sportier, more radical look with the main elements seeming to float, creating an effect of both thoroughbred racing eagerness and lean elegance. The horizontal dash loops stylishly around the central air vents for a sophisticated, sculptural look.

New, more sporty and ergonomic seats feature alongside the new HMI, including new steering wheel and instrument clusters and the latest infotainment and air-conditioning units.

812 Superfast – Technical Specifications

Engine Type V12 – 65° Overall displacement 6,496 cc Maximum power output * 588 kW (800 cv) at 8,500 rpm Maximum torque * 718 Nm at 7,000 rpm

Weight and dimensions Length 4,657 mm Width 1,971 mm Height 1,276 mm Dry weight** 1,525 kg Weight distribution 47-53% front/rear

Performance Maximum speed >340 Km/h 0-100 km/h 2.9 sec

Fuel consumption and CO2 emissions *** Fuel consumption 14,9 l/100km Emissions 340g CO2/km

* With 5 cv ram effect **With lightweight optionals *** Under homologation. ECE+EUDC with standard HELE system

  • LefterisKa.Ch

    τι εχουν παθει οι ιταλοι αυτη την εβδομαδα και εχει στραβωσει το στομα μας!!!

    • manowar

      Χαχαχαχαχα γμσετα

    • LefterisKa.Ch

      ε ναι! μια η huayra mia 812 θα μας πεθανουν αυτοι!

  • gv

    φοβερο αμαξι αλλα οταν η μακλαρεν βγαλει το τριθεσιο gt της οπως φημολογειται δε θα εχει που να κρυφτει..
    σχεδιαστικα τουλαχιστον..

    • DimitrisBXL

      Δεν νομιζω πως ειναι αμεσοι ανταγωνιστες. H Φερραρι ειναι GT ενω η Mακ Λαρεν θα ειναι α λα F1. Οπως και να εχει ολα καλοδεχουμενα.

      Ασε που τωρα που εχω δυο κενες θεσεις στην συλλογη μου επειδη πουλησα δυο σακαρακες με λιγα χιλιομετρα(δεν τα εβγαζα για να μην σκονιστουν) η μια ηδη εκλεισε με την νεα 812 και τωρα περιμενω την ΜακΛρεν.

      Ναι τρολλαρω τον αρθρογραφο απο προχθες. :-)

    • gv

      και τα κυκλοφορουσες μονο 1-2 φορες την εβδομαδα?
      μα εσυ εισαι εγκληματιας!
      και βλακας και ξενερωτος και ποταπος και δε ξερεις να οδηγας και φυσικα και δε τα χαιρεσαι! :P :P :P

    • DimitrisBXL

      Είμαι, είμαι… Όπως τα λες, φούσκωσε όμως το πορτοφόλι για τα καλά… μέχρι και την λάχανο ροζ Lambo για τον @babinos1983 μπορώ να αγοράσω και θα μου μείνουν ρέστα

    • εγω ειμαι εδω και την περιμενω !!!!!
      σε μικρο παιδι κατον babino μην ταζεις !!!!!! :-P

    • DimitrisBXL

      Α το καλό πράγμα αργεί να γίνει…

    • Μπορώ να περιμένω !!!! 😄😄😄

    • theolvs

      Φοβερό σχόλιο. Τόσο εύστοχο που μου θύμησες το πέναλτι του Καράμπελα

      https://www.youtube.com/watch?v=4BEayOJi3b4

    • Chris Pavlidis Exhaust

      Ηταν αναγκη να μου το θυμισεις αυτο τωρα?!?!?!?!?

    • gv

      μετοχες στη φερραρι?

    • theolvs

      Άστο ρε μεγάλε που αντί να πεις μ αρέσει ή δεν μ αρέσει γράφεις ΑΝ η mc laren βγάλει αυτό που φημολογείται δεν θα έχει που να κρυφτεί, και θες να σου απαντήσω και σοβαρά.
      ΑΝ η γιαγιά μου είχε ρόδες θα την κατέβαζα 400άρια

    • gv

      μεγαλος χωρατατζης ομως..
      δε ξερω τι σοι στραβισμο εχεις αλλα ειχα γραψει οτι ειναι φοβερο αμαξι πριν πω την αποψη μου για τη νεα μακλαρεν που φημολογειται οτι θα ερθει..
      οταν σχεδον καθε νεα μακλαρεν δινει ενα φρεσκο σχεδιαστικο αερα στη κατηγορια και η φεραρι απλα ανακατευει τα ιδια σχεδια οπως εδω που απλα εβαλαν τον κωλο της gt4c lusso λογικο ειναι να τα λεω αυτα..
      μονο η laferrari εχει κατι να πει..
      καημενο μου παιδι να εισαι πιο προσεκτικο την αλλη φορα..

  • crazyfrog

    και εκει που λες τα χω δει ολα….βγαινει αυτο το αυτοκινητο.μακραν οτι πιο ομορφο εχω δει….μπραβο.

    • zezadelik

      υποτίθεται οτι είναι Ferrari όχι Corvette

  • ZafMio

    Oh my…!!!

  • Μάνος Μαμαλάκης

    Ωωω ρε φάση!!! Μετά τη Huayra Roadster ήρθε κι η Ferrari να μας αποτελειώσει, βάλθηκαν να μας τρελάνουν οι Ιταλοί!!!!
    ΠΟΡΩΣΗΗΗ Η ΑΜΑΞΑΡΑ!!!!!!

  • a_f_a

    o κωλος σα κλαμενο νινι ειναι.
    τολμώ να πω οτι του ιγκνις καλυτερος.
    κατα τα λοιπα, το υπόλοιπο ειναι “ω ρε μανα μου”

    • και γω πανω κατω αυτης της αποψης ειμαι….
      θελω να πιστευω οτι τον αδικουν οι φωτο!!!
      σαν απο καμια τουμπανιασμενη Vette θα τολμουσα να τον χαρακτησρισω….

    • Mika

      Aπο τελειως μπροστα, φερνει πολυ σε Vette!!
      Eπισης πιστευω πως σε ενα αλλο χρωμα, ενα μπλε πχ της GT4 Lusso η ενα μαυρο μεταλλικο, θα δειχνει ακομα πιο μπομπα!!

    • Νικόλαος244turbo

      εμένα πάλι, μου κορβετίζει από πίσω!

    • manowar

      Καλα και μενα με ξενιζει για φεραρρικο αλλα εσυ το γμσες και εσυ αλλο κωλο δεν βρηκες να πεις ?μα του ιγκνις? Και του παγκαλου ο κωλος με στρινγ καλυτερος ειναι απο του ιγνις

    • a_f_a

      χαχαχα! εγώ το γμσα ή οι σχεδιαστές της φερραρι… και το ξαναλέωωωω! ο κωλος του Ιγνις ειναι κωλάρα μπροστα στης φερραρι! της φερραρι ειναι σα να χωθηκε ενα αμαξι μέσα σε μεταλλικό κουτι. το υπόλοιπο όμως, φοβερό!

    • manowar

      Εμενα απο καποιες ληψεις τα φαναρια πισω μου φερνουν και Rx7 2002 spirit R

  • Akis-F1 FAN

    Ο ποπός της είναι περίεργος αλλά γενικά τα σπάει….το όνομα είναι για γέλια όμως…..τι superfast ρε κατσαμπλιάδες λες και την ονόμασε κάνα 5χρονο.

    Υ.Γ. Πάντως με άλλο όνομα, άλλο κινητήρα και γενικά τόσες αλλαγές βασικά είναι ο αντικαταστάτης της F12 παρά μια facelift έκδοση.

    • μπα, ίδιο μοντέλο είναι, με άλλο σουλούπι και αναβαθμισμένο κινητήρα.

    • Venom

      το όνομα το πήρανε από την Ferrari 500 Superfast του 1964, δεν είναι κάτι καινούργιο

    • Akis-F1 FAN

      Α οκ πάσο τότε….γιατί νόμιζα ότι το έβγαλαν τώρα και μου φάνηκε πολύ χαζό όνομα.

  • Alex

    Αυτά γίνονται όταν δεν σχεδιάζει πλέον ο pininfarina… συνοθύλευμα αισθητικής, χωρίς κανέναν έλεγχο, μπλεγμένες γραμμές, ίχνος φινέτσας… Επιεικώς απαράδεκτο, κρίμα γιατί η f12 ήταν από τα πιο ωραία αυτοκίνητα…

    • Chris Pavlidis Exhaust

      Ευτυχώς που επιτέλους απαλλαγηκαμε απο τον pinin και αντι να βλεπουμε την μουρη τις montena και τις 430 και την απιστευτα ασχημη california, βλεπου αυτην την laferrari …………..

    • Alex

      Ναι ευτυχώς! Δεν ξέρανε αυτοί να σχεδιάζουνε, έχουν βγάλει τόσες αηδίες..από που να αρχίσεις και που να τελειώσεις… 250gto….Maranello, f355, Mythos ,f40, Testarossa, 456, Pininfarina rossa, 458 Italia, Ευτυχώς απαλλαχτήκαμε από αυτούς..

    • Chris Pavlidis Exhaust

      Μαζι σου για τα παλαιοτερα μοντελα αλλα αμα εξαιρεσεις την 458 κατα τ αλλα δεν πηγαινε αλλο.μεχρι στιγμης οτι μας εχει δωσει το κεντρο σχεδιασης τις ferrari ειναι σαφως ανώτερο.
      Και μονο που υπαρχει η california για μενα εχει τελειωσει το θεμα

  • Σχεδιαστικά χειρότερο της F12 η οποία ήταν άρτια, χωρίς τις ρευστές γραμμές και πολύ πιο φλύαρο με αμφιλεγόμενο αποτέλεσμα.

  • MPAMPIS

    omg !!!

  • Θάνος Πολυχρονίου

    Σαν μετατροπή της Mansory ειναι… κρίμα…. ΧΑΛΙΑ ΜΑΥΡΑ

  • SAMURAI-66

    Σπανια ομορφια…το αλογακι δικαια χαιρεται σηκωμενο στα δυο πισω ποδια!

  • Philby

    Όπως με κάθε νέα Ferrari πλην 458 την τελευταία εικοσαετία δεν τη λες κλασσικά όμορφη αλλά εντυπωσιακή. Το εσωτερικό δε το καλύτερο εδώ και χρόνια.

  • fanboy

    δεν μου αρεσει μπροστα ειδαλως το υπολοιπο σχημα πεταει.Τεχνολογικα και μηχανικα σκιζει

  • sergio360

    Απίστευτο σε όλα…

  • πολύ καλό για τα μποτιλιαρισματα στο λονδίνο, στο μαϊάμι, στο πεκίνο, στο χονγκ κονγκ.

  • DimitrisBXL

    Τριπλο εγκεφαλικο….. Τι μανουλομαναρο ειναι αυτο…..

  • Giannisk

    Πολύ όμορφη, πολύ γρήγορη γενικά εντυπωσιακή αλλά το εσωτερικό το ήθελα πιο hi tech για τα χρήματα που θα ζητάνε.

  • T/P

    ειναι να μην σοβαρευτουν εκει τα παιδιά στο Italia

  • Sciroccakias

    Τολμώ να πω ότι θυμίζει Aston μπροστά αλλά τι να πεις… έργο τέχνης – επιδόσεων

  • bravakias

    Nα που τρως τα λεφτά του τζόκερ :)

  • iacovos800m

    Agorazeis tin tdf giati sou lene einai to kalitero gt pou vgalame…dineis ena kato lefta…1 xrono meta tsouk…30 aloga perisotera…me ola ta xaraktiristika tis tdf…
    Piso xalia…genika omos omorfo gt

  • Anestis Genk

    Δεν μ’αρέσει που προσθέτουν κυβικά.

  • charris

    μια άσχημη f12…!!!

  • Chris Pavlidis Exhaust

    Αχχχχχχχχχχχχχχ!!!!

  • GiorisFullThrottle

    Πανεμορφη κ τρελενομαι!!!!!!

  • Mika

    Δεν εχει εκεινη τη θαυμασια πανεμορφη γοητεια μιας F12, αλλα ειναι σιγουρα εντυπωσιακη, με πολλες ακμες και κοφτερες γραμμες..Ισως παρα πολλες..Μπορει να φταινε τα υπερβολικα πολλα καναλια αερα για την αεροδυναμικη της…
    Μ αρεσει που επιστρεφουν τα διπλα φαναρια πισω στις Ferrari, ειλικρινα δεν χωνεψα ποτε μου τα μονοφαναρα….
    Zανταρες κι αρκετα δυναμικο εσωτερικο…
    Cheesy ονομα, συνεχιζουν τα φανφαρωδη ονοματα στο Μαρανελο, superfast, la ferrari, κλπ…
    :p
    Aς ειμαστε ομιως επιεικεις γιατι ισως αυτη ειναι η τελευταια αμιγως V12 Ferrari, χωρις ηλεκτροκινητηρες κι υβριδισμους…

  • manowar

    θεωρώ σωστα τα περισσοτερα σχολια ειναι πολυ ομορφη αλλα για φεραρρι οχι και τοσο μιας και παντα βγαζει τα πιο εξαιρετικα αυτοκινητα απο αποψης σχεδιου,,,αυτο που εχω καταλαβει παντως ειναι οτι ενα σουπερκαρ για να ξεχωρισει απο τα πριμιουμ δυνατα πλεον οπως sclass amg m5 rs6 πρεπει να ειναι τουλαχιστον 800 αλογα και πανω..

  • DimiE92

    Ω θεοι~~~

  • thymios tsilimparis

    Το σχόλιο θα ξεκινούσε κανονικάμε επιφωνήματα και βογγητά, αλλά μέσα στη ζάλη μου ανακάλυψα το backspace
    Εντάξει δεν υπάρχουν λόγια, πιστέυω. Αισθητικά και τεχνικά είναι απίστευτη! Θέλαω να σκύψω στο εμπρός φανάρι και να χαϊδέψω όλη την πλαϊνή της επιφάνεια, μέχρι να φτάσω στα υπέροχα οπίσθια με ΤΑ ΔΙΠΛΑ ΣΤΡΟΓΓΥΛΑ ΦΑΝΑΡΙΑ ΠΟΥ ΕΠΕΤΡΕΨΑΝ!!!

  • liospi

    ίσως το πιο όμορφο εσωτερικό σε ferrari
    όχι σαν τη μ@λ@κι@ της laferrari με την κονσόλα κολλημένη επάνω στο ταμπλό

  • theolvs

    Μόνο 800 άλογα ατμόσφαιρα;;; Ρε έχουν τρελαθεί τελείως αυτοί.

  • Yiannis P

    Πιο ηλίθιο όνομα πεθαίνεις…..Λες και είναι κάνα παιχνίδι αυτοκινητάκι από το Jumbo.

  • γιατί βάζετε τσόντες στην σελίδα άνθρωποι του autoblog??