Η Honda ανακοίνωσε πριν 10 μήνες ότι το Clarity, εκτός από την υδρογονοκίνητη έκδοση, θα αποκτήσει και ηλεκτρικές και plug-in υβριδικές εκδόσεις. Και ενώ το πρώτο, χάρη στην στην δεξαμενή υδρογόνου υψηλής πίεσης 141 λίτρων, θα έχει αυτονομία 750 χιλιομέτρων, αντιθέτως το ηλεκτρικό μοντέλο θα έχει μια αυτονομία της τάξης των μόλις 130 χλμ., κάτι που είχαν τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα το 2010.

Αυτό η εταιρεία λέει ότι δεν είναι μειονέκτημα, αλλά αποτέλεσμα των επιλογών της κατά την εξέλιξη του project, καθώς δύο ήταν οι αδιαπραγμάτευτοι παράμετροι: το φυσικό μέγεθος της πλατφόρμας Clarity (που είναι ίδια με το plug-in και υδρογονοκίνητο μοντέλο και έχει μήκος 4.895, πλάτος 1.875 και ύψος 1.475 χλστ.) και το κόστος των μπαταριών, με το ηλεκτρικό Clarity να αναμένεται κοστίζει περίπου 35.000 δολάρια, χωρίς τις οποιεσδήποτε φορολογικές ελαφρύνσεις ή κίνητρα. Έχοντας αυτά κατά νου, η Honda αναφέρει ότι δεν είχε κανένα περιθώριο για να τοποθετήσει μια μεγαλύτερη μπαταρία, που θα καθιστούσε το αυτοκίνητο βαρύτερο και ακριβότερο.

Η πραγματικότητα, όμως, φαίνεται ότι καταδικάζει “από τα αποδυτήρια” το ηλεκτρικό μοντέλο, καθώς ήδη το Chevrolet Bolt έχει περίπου την τριπλάσια αυτονομία, ενώ και η ηλεκτρική έκδοση του Hyundai Ioniq θα έχει μια αυτονομία 250 χλμ.