Ουδεμία έκπληξη προκαλεί η είδηση της κατάργησης του Clarity Electric από την Honda, καθώς από την πρώτη στιγμή που παρουσιάστηκε -το 2016- η ιαπωνική εταιρία είχε ανακοινώσει ότι το ηλεκτρικό μοντέλο έχει μια αυτονομία της τάξης των μόλις 143 χλμ., ένα νούμερο που είχαν τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα το 2010. Ο λόγος της απογοητευτικής αυτονομίας του Clarity Electric είναι η μικρή μπαταρία ιόντων-λιθίου, χωρητικότητας μόλις 25,5 kWh, κάτι που σε συνδυασμό με το μέγεθος του αυτοκινήτου δημιουργούσε μεγάλα προβλήματα στην καθημερινή χρήση του.

Επιπλέον, στην Αμερική το Clarity Electric δεν πωλήθηκε ποτέ απευθείας σε ιδιώτες, καθώς ήταν διαθέσιμο μόνο για μίσθωση στις πολιτείες της Καλιφόρνια και του Όρεγκον. Σε δήλωσή της, η εκπρόσωπος της Honda, Natalie Kumaratne, δήλωσε ότι η ιαπωνική μάρκα σταμάτησε την παραγωγή του Clarity Electric στα τέλη του 2019, ενώ επιβεβαίωσε ότι η Honda ετοιμάζει νέα ηλεκτροκίνητα οχήματα, τονίζοντας:

Αναπτύσσουμε συνεχώς το χαρτοφυλάκιο των προϊόντων μας και τώρα εστιάζουμε περισσότερο στην προσοχή μας στην επόμενη γενιά των ηλεκτροκίνητων προϊόντων. Θα εισάγουμε νέα, ελκυστικά ηλεκτρικά οχήματα για την αγορά των ΗΠΑ τα επόμενα χρόνια.

Παρόλα αυτά, η Honda συνεχίζει να διαθέτει στην αγορά την plug-in υβριδική έκδοση του Clarity, καθώς και την υδρογονοκίνητη έκδοση του. Η πρώτη κινείται από έναν ηλεκτροκινητήρα απόδοσης 181 ίππων και 315 Nm ροπής, ενώ υπάρχει ένας βενζινοκινητήρας 1.500 κ.εκ. ο οποίος χρησιμεύει αποκλειστικά για την φόρτιση των μπαταριών. Αυτές έχουν χωρητικότητα 17 kWh και μια πλήρης φόρτιση από πρίζα σπιτιού απαιτεί δυόμιση ώρες. Η ιαπωνική εταιρία, όμως, προσθέτει έναν αστερίσκο, καθώς αναφέρει ότι κάτω από συγκεκριμένες συνθήκες ο βενζινοκινητήρας μπορεί να κινήσει το αυτοκίνητο. Η συνολική του αυτονομία ξεπερνάει τα 530 χλμ., με την αποκλειστικά ηλεκτρική να ανέρχεται στα 68 χλμ.

Από την άλλη, στην υδρογονοκίνητη έκδοση οι κυψέλες υδρογόνου, έχουν κατά 33% μικρότερο μέγεθος σε σύγκριση με αυτές του FCX Clarity, ενώ η πυκνότητα ισχύος έχει αυξηθεί κατά 60%, φτάνοντας πλέον τα 3,1 kW/L. Αυτό σημαίνει ότι η ιπποδύναμη του Clarity Fuel Cell είναι 177 άλογα. Επίσης, χάρη στην δεξαμενή υδρογόνου υψηλής πίεσης 141 λίτρων, το μοντέλο έχει αυτονομία 750 χιλιομέτρων στον JC08 κύκλο δοκιμών, ενώ η Αμερικανική Υπηρεσία Προστασίας του Περιβάλλοντος (EPA) μέτρησε την πραγματική του αυτονομία στα 589 χλμ. Όταν εξαντληθεί το υδρογόνο στη δεξαμενή, ο ανεφοδιασμός διαρκεί περίπου 3 με 5 λεπτά.

Το Clarity FCEV έχει μήκος 4.895 χιλιοστά, πλάτος 1.875 και ύψος 1.475 χιλιοστά και μπορεί να φιλοξενήσει έως και 5 άτομα χάρη στην δουλειά που έχει γίνει από τους μηχανικούς της Honda στην μείωση των διαστάσεων του powertrain, ενώ ζυγίζει 1.890 κιλά.