Σε κανέναν μας δεν ήταν αρκετές οι δύο φωτογραφίες του έδωσε στην δημοσιότητα χθες η Alpine του A110, και σήμερα θα δεις κάποιες νέες, συμπεριλαμβανομένου και του εσωτερικό του νέου σπορ γαλλικού μοντέλου.

Αυτό θα κάνει ντεμπούτο την ερχόμενη εβδομάδα στην έκθεση της Γενεύης, με την εταιρία να μας λέει ότι θα κατασκευάζεται πάνω σε μια αλουμινένια πλατφόρμα και πως περισσότερες λεπτομέρειες θα μας αποκαλύψει την ερχόμενη εβδομάδα.

Το αυτοκίνητο παραγωγής δεν διαφέρει ουσιαστικά από το πρωτότυπο Vision που είδαμε τον περασμένο Φεβρουάριο. Το A110 διαθέτει αλουμινένιο σασί και αλουμινένιο σώμα, ενώ η εταιρία δηλώνει πως έχει αξιοσημείωτη αεροδυναμική με επίπεδο πάτωμα και διαχύτη. Το γαλλικό κεντρομήχανο πισωκινητο σπορ μοντέλο, που κάνει εκτενή χρήση αλουμινίου, προκειμένου να έχει όσο γίνεται μικρότερο βάρος, θα προσφέρεται εκτός από coupe, σε roadster και σε μια πιο σκληροπυρηνική coupe έκδοση, έχοντας αιχμηρή σπορ συμπεριφορά, αλλά θα είναι πιο φιλικό στην καθημερινή χρήση από τον ανταγωνισμό.

Η νέα Alpine θα κινείται πιθανότατα από έναν νέο κινητήρα 1,8 λίτρων με τούρμπο απόδοσης κοντά στους 250-300 ίππους που θα συνδυάζεται με ένα αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη, έχοντας τιμή περί των 55.000 ευρώ. Θα ζυγίζει κοντά στα 1.000 κιλά και τα 0-100 χλμ/ώρα θα έρχονται σε λιγότερο από 4,5 δευτερόλεπτα.

Το κάθε κάθισμα ζυγίζει 13,1 κιλά, με τις ράγες στήριξης να είναι έως και 50% ελαφρύτερες σε σύγκριση με αυτές που χρησιμοποιούν ορισμένοι από τους ανταγωνιστές του A110. Είναι επενδυμένα με δέρμα και σύμφωνα με την Alpine, προσφέρουν “εξαιρετική ποιότητα και άνεση”.

Θα βρεθεί αντιμέτωπη με την Alfa Romeo 4C, την Porsche 718 Cayman και την Lotus Elise και αν κρίνουμε από τη δυναμική των αντιπάλων, τότε το όνομα σίγουρα δεν αρκεί για να καθιερωθεί στη συνείδηση των απανταχού αυτοκινητόφιλων. Από την άλλη οι Γάλλοι “το’χουν” σε θέματα στησίματος και οδηγικής απόλαυσης και με το παραπάνω. Σύμφωνα με τον CEO της Alpine, Michael van der Sande, οι παραδόσεις του θα ξεκινήσουν το καλοκαίρι του 2017.

  • DimitrisBXL

    Με εξαιρεση την ταμπλετα στο εσωτερικο που χρησημοποιουν σχεδον ολοι οι ευρωπαιοι κατασκευαστες. Δειχνει παρα πολυ καλο εσωτερικα και εξωτερικα.

  • SAMURAI-66

    Ωραια χαρακτηριστικα στο σαλονι.
    Σωστη επιλογη να παρουσιασουν σχεδον αυτουσιο μεσα εξω την σπορ προταση τους οι γαλλοι και τοσο κοντα στο πρωτοτυπο γιατι αυτο χρεωνεται σιγουρα στα υπερ τους και τους δινει ποντους.

  • Smartass
  • Μάνος Μαμαλάκης

    Πανέμορφη, τέλειααα σε όλα της!!!!!!!! Θέλω πολύ μια!

  • Costas

    Μπορει να μου θυμιζει κατι απο Ferrari και Suzuki Ignis το ταμπλω και η κονσολα αλλα το βρισκω εξαιρετικο.

  • Mika

    Oσο πιο πολυ τη βλεπω, τοσο πιο πολυ μ’αρεσει!!!
    Υπεροχη!!!

  • MIchael K

    Το προτιμώ από τις Elise και 4C.