H Alpine έδωσε επιτέλους τις δυο πρώτες φωτογραφίες του A110, του νέου της σπορ μοντέλου που θα κάνει ντεμπούτο την ερχόμενη εβδομάδα στην έκθεση της Γενεύης. Η εταιρία το μόνο που αποκάλυψε είναι πως το μοντέλο κατασκευάζεται πάνω σε μια αλουμινένια πλατφόρμα και πως περισσότερες λεπτομέρειες θα μας αποκαλύψει την ερχόμενη εβδομάδα.

Το αυτοκίνητο παραγωγής δεν διαφέρει ουσιαστικά από το πρωτότυπο Vision που είδαμε τον περασμένο Φεβρουάριο. Το A110 διαθέτει αλουμινένιο σασί και αλουμινένιο σώμα, ενώ η εταιρία δηλώνει πως έχει αξιοσημείωτη αεροδυναμική με επίπεδο πάτωμα και διαχύτη. Το γαλλικό κεντρομήχανο πισωκινητο σπορ μοντέλο, που κάνει εκτενή χρήση αλουμινίου, προκειμένου να έχει όσο γίνεται μικρότερο βάρος, θα προσφέρεται εκτός από coupe, σε roadster και σε μια πιο σκληροπυρηνική coupe έκδοση, έχοντας αιχμηρή σπορ συμπεριφορά, αλλά θα είναι πιο φιλικό στην καθημερινή χρήση από τον ανταγωνισμό.

Η νέα Alpine θα κινείται πιθανότατα από έναν νέο κινητήρα 1,8 λίτρων με τούρμπο απόδοσης κοντά στους 250-300 ίππους που θα συνδυάζεται με ένα αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη, έχοντας τιμή περί των 55.000 ευρώ. Θα ζυγίζει κοντά στα 1.000 κιλά και τα 0-100 χλμ/ώρα θα έρχονται σε λιγότερο από 4,5 δευτερόλεπτα.

Το κάθε κάθισμα ζυγίζει 13,1 κιλά, με τις ράγες στήριξης να είναι έως και 50% ελαφρύτερες σε σύγκριση με αυτές που χρησιμοποιούν ορισμένοι από τους ανταγωνιστές του A110. Είναι επενδυμένα με δέρμα και σύμφωνα με την Alpine, προσφέρουν “εξαιρετική ποιότητα και άνεση”.

Θα βρεθεί αντιμέτωπη με την Alfa Romeo 4C, την Porsche 718 Cayman και την Lotus Elise και αν κρίνουμε από τη δυναμική των αντιπάλων, τότε το όνομα σίγουρα δεν αρκεί για να καθιερωθεί στη συνείδηση των απανταχού αυτοκινητόφιλων. Από την άλλη οι Γάλλοι “το’χουν” σε θέματα στησίματος και οδηγικής απόλαυσης και με το παραπάνω. Σύμφωνα με τον CEO της Alpine, Michael van der Sande, οι παραδόσεις του θα ξεκινήσουν το καλοκαίρι του 2017.

  • Μάνος Μαμαλάκης

    Πω πω κουκλάρα είναι, επιτέλους βγήκε…! Τέλος η αναμονή, περιμένουμε και την άλλη εβδομάδα όλα τα υπόλοιπα ωραία στοιχεία κι άλλες φωτογραφίες… Την θέλω, χτες!

  • Mika

    Πολυ ομορφη!!!Πολυ θετικο οτι εμεινε τοσο πιστη στο πρωτοτυπο concept που παρουσιαστηκε. Αναμενω μ ενδιαφερον full specs και photos!!!

  • crazyfrog

    η 911 του ”φτωχου”.να δουμε τον κινητηρα μονο μην ανεβει πανω απο 1800 και μας κοψει τα ονειρα.

    • Grekko

      Ναι μωρέ, έχουμε τα 55κ κ μας πείραξε αν τυχών κ γίνει 2lt.
      ????????

  • gv

    ιδιο με το concept για να μη πω καλυτερο!
    απιθανο αμαξι πραγματικα!
    για να εχουν εξοικονομησει τοσο βαρος χωρις τη χρηση ανθρακονηματων δειχνει οτι εχουν κανει δουλεια!

  • Νικόλαος244turbo

    Και μόνο που την κάναν να μοιάζει τόσο πολύ με την αρχική Α110 και να με ξυπάνάει μνήμες “Σιρόκο” να την πηγαίνει τέζα στις ειδικές…καραLike!!!

  • Neos

    επιτελους!!!! μας ειχαν πρηξει τοσο καιρο με τα teasers τους οι γκασμαδες

  • sergio360

    Αρκετα ομορφο και ειμαι σιγουρος οτι θα εχει και τελειο στησιμο…Θα ηταν ισως η μονη επιλογη για μενα που ειμαι Ρενακιας αν δεν υπηρχε η κουκλαρα 4C…Ο μονος λογος για να προτιμησω την Α110 θα ηταν το χειροκινητο κιβωτιο αλλα και παλι,η 4C δεν συγκρινεται με κανενα αλλο της κατηγοριας πιστευω….Μακραν οτι πιο σεξυ και σπαρτιατικο…

    • η 4C ολα αυτα ;;; μα δεν ειναι καν αυτοκινητο …

    • sergio360

      Και τι ειναι?

    • Gerasimos Spanodimitris
    • sergio360

      Κολλητος μου εχει Elise και δεν μ’αρεσει.Προτιμω το γυμνο carbon και την alcantara της 4C.Πολυ πιο ”αγωνιαρικο” στο ματι.

    • Gerasimos Spanodimitris

      Παίρνεις Elise. Μπαίνεις Eliseparts.com ή στο site της Reverie ή σε πολλά άλλα. Πετάς τα δερμάτινα και τα ταρτάν και βάζεις Carbon. Problem solved. Η χρήση alcantara είναι μέρος του εξοπλισμού στα Elise, είτε standard ή optional

    • sergio360

      Kαι βγαινει στο τελος 20,000 πανω απο την 4C? :-P
      Η elise ειναι οπλο αλλα δεν παυει να ειναι και 20 χρονων σχεδον αμαξι…Και δεν ειναι να πεις και στα ”επιπεδα” μιας F40-F50 ή καποιο αντιστοιχο,για να πεις οτι ”αξιζει” για μενα…Η Exige αλλο πραμα.Τεσπα,και τα Carbon κλπ να βαλεις,παλι την ομορφια της 4C μεσα-εξω δεν την φτανει….

    • Gerasimos Spanodimitris

      Τα panel είναι πολύ φθηνότερα και θα πήγαιναν ~€2Κ, ποσό που όταν μιλάμε για τέτοια αυτοκίνητα είναι κάτω από το 5% της τιμής κτήσης.
      Η elise είναι 20 χρονών αυτοκίνητο. Αυτό σημαίνει βέβαια ότι εξeliseται ( :P ) και τόσο καιρό. Το ίδιο ισχύει και με το “7” από την Caterham, το οποίο για αυτά που προσφέρει είναι μάλλον κορυφαίο.

      Στο τέλος της ημέρας, είναι θέμα απόφασης: Η 4C πιο όμορφη, η Exige πιο εστιασμένη στον οδηγό. Η F40 που αναφέρεις είναι ένα από τα πιο iconic cars της Ferrari και της αυτοκινητοβιομηχανίας τα τελευταία 30 χρόνια. Είναι μια κατηγορία μόνη της.

  • Tsou Kostas

    πολύ ωραίο είναι, αλλά είναι λάθος επιλογή. Δεν μας έλειπε ένα Renault των 55.000 δλδ στην Ελλάδα 80.000… Μας λείπει ένα τέτοιο coupe χωρις εξωτικά υλικά με 1,8Τ και 30.000. Ενα καινουριο RX-8, ή ένα GT86 με το κομπρεσοράτο 1,8 που θα έχει το yaris και 28.850 θα ήταν τέλειο.

    • Stelios

      Συμφωνώ απολύτως.Επίσης να μην ξεχναμε fiat coupe,alfa romeo gtv,nissan 200sx,mazda rx 7 και πάει λέγοντας

    • Mika

      Μεγαλη κουβεντα ειπες τωρα, αλλα κανεις δεν ακουει δυστυχως…

  • σοβαρα τωρα……θα δωσει κοσμος 60.000 για RENAULT σημερα ???
    ομορφο…..αλλα μονο οι φανατικοι της μαρκας θα το προτιμησουν αντι της PORSCHE/AR/LOTUS !!

    • sergio360

      Μπαμπη το Megane RS 250 εκανε στην Ελλαδα 50.000 με το Cup Chassis και βρεθηκε κοσμος που το πηρε…Οποιος το εχει καψουρα θα το παρει.

    • το MEGANE RS ειναι hot hatch…..και εκει πιστευω και το KIA RIO αν ειχε την οδηγικη συμπεριφορα του θα το προτιμουσαν πολλοι!!

      αυτη η κατηγορια των ”κουπε” πιστευω θελει και αλλα…..αποψη μου βεβαια….

    • sergio360

      50.000 για μπροστοκινητο ή 70.000 για πισωκινητο-κεντρομηχανο?Να σημειωσουμε οτι κανενας δεν χρειαζεται τοσο γρηγορο αμαξι για καθημερινο…..

    • θελω να πω..πως τα πρωτα ειναι ΟΠΛΑ…αντιθετα τα αλλα μπορουν να ειναι και πουλ μουρ !!!
      ασφαλως τα τοσο γρηγορα αυτοκινητα δεν ειναι για καθημερινα !!!

    • gv

      εγω ειμαι φανατικος πορσε αλλα λεω με καθε υπευθυνοτητα οτι θα τη προτιμουσα εναντι μιας νεας cayman..
      ειναι πα-νε-μορ-φη και special!
      αν και εδω που τα λεμε θα ειχα φοβερο διλλημα για τη 4c..
      παρολαυτα δε πιστευω οτι εκφραζω το μεσο αγοραστη οποτε ναι μεν θα τα παει καλα στις πωλησεις αλλα δε νομιζω να περασει τη cayman..

    • manowar

      Δεν συμφωνω καθολου εδω,,, δεν ειναι θα δωσει καποιος 60 για ρενο,,ει αι θα δωσει καποιος 60 για ενα σημαντικο κομμάτι της σπορ αυτοκινησης..

    • Bon Viveur

      Συμφωνώ απόλυτα. Σε αυτά τα λεφτά θα πάρεις 4C ή Cayman

    • Mika

      Πιστευεις θα δωσει αντιστοιχος κοσμος 70 για Alfa???
      Συμφωνω, εχουν το κοινο τους, κι οτι αρπαξουν απο κανα αλλο περιεργο!!!!

    • οι αλφιστι ειναι περιεργα πλασματα…οποτε ΝΑΙ !!! :-D

    • Mika

      Τωρα το καταλαβες αυτο??
      :p

    • καμια φορα ειναι πιο κολλημενοι απο VAG μοτερ που δεν εχει σταγονα απο ”ΕΛΑ’Ι’Σ” :-P

  • manowar

    Σημαντικο να βγαινουν τετοια αυτοκινητα στις μερες μας..ειμαι 100 τα 100 βεβαιος οτι ολη η ουσια του θα κρύβεται στην οδηγική αισθηση που θα εχει..

  • theolvs

    Επιτέλους ένα σωστό αυτοκίνητο. Πήξαμε στα SUV