Η Ferrari έχει φέρει δύο 812 Superfast στη Γενεύη, όπως και μια 488 GTB του τμήματος Tailor Made της που έχει εμπνευστεί από την 299 MM που οδήγησε ο Juan Manuel Fangio το 1956 στον αγώνα Mille Miglia, βαμμένη σε Rosso Corsa, Blu Laguna και Giallo Modena.

H 812 Superfast είναι η ανανεωμένη F12berlinetta και κίνηση παίρνει από έναν νέο V12 6,5-λίτρων κινητήρα απόδοσης 800 ίππων στις 8.500 σ.α.λ με 718 Nm ροπής στις 7.000 σ.α.λ. Τα 0-100 χλμ/ώρα τα κάνει σε 2,9 δευτερόλεπτα, έχοντας τελική ταχύτητα μεγαλύτερη των 340 χλμ/ώρα.

Έχει μήκος 4.657 mm, πλάτος 1.971 mm, ύψος 1.276 mm, ζυγίζει 1.525 κιλά και έχει αναλογία βάρους 47/53% μπροστά/πίσω. Για τα τυπικά της υπόθεσης, καταναλώνει 14,9 λίτρα/100 χλμ και εκπέμπει 340 γραμμάρια CO2 ανά χιλιόμετρο.

1Κινητήρας

Ο κινητήρας αποδίδει 123 άλογα ανά λίτρο, την υψηλότερη σε προσθιομήχανο μοντέλο παραγωγής, με το 80% της ροπής να είναι διαθέσιμη από τις 3.500 σ.α.λ, βελτιώνοντας την οδική συμπεριφορά στις χαμηλές στροφές.

Ο κινητήρας διαθέτει ένα νέο σύστημα άμεσου ψεκασμού 350 bar, που τοποθετείται πρώτη φορά σε κινητήρα υψηλών επιδόσεων και συνδυάζεται με την εισαγωγή αέρα μεταβλητής γεωμετρίας που προέρχεται από τους ατμοσφαιρικούς κινητήρες της F1. Η κίνηση περνά στον πίσω άξονα μέσω ενός αυτόματου κιβωτίου ταχυτήτων διπλού συμπλέκτη που κάνει τις αλλαγές ακόμη γρηγορότερα (30% γρηγορότερα ανεβάσματα και 40% γρηγορότερα κατεβάσματα).

Ο κινητήρας αποδίδει 60 άλογα περισσότερα από τον 6,3-λίτρων V12 της F12 που αντικαθιστά και είναι ο ισχυρότερος ατμοσφαιρικός κινητήρας που έχει κατασκευάσει ποτέ η Ferrari.

2Δυναμικά Χαρακτηριστικά

Η 812 Superfast είναι η πρώτη Ferrari που διαθέτει το EPS (Electric Power Steering), ενώ φέρει την πέμπτη έκδοση του SSC (Side Slip Control) και την δεύτερη -βελτιωμένη- έκδοση του Virtual Short Wheelbase που πρωτοείδαμε στην F12tdf. Πρόκειται ουσιαστικά για σύστημα τετραδιεύθυνσης, το οποίο και χρησιμοποιεί μια μονάδα ελέγχου που αυτόματα αλλάζει την διεύθυνση του πίσω άξονα, αναλόγως με την ταχύτητα του οχήματος, τη γωνία και την ταχύτητα διεύθυνσης του τιμονιού.

3Στυλ και αεροδυναμική

Σχεδιασμένη από το Styling Centre της Ferrari, η νέα 812 Superfast επαναπροσδιορίζει την επίσημη γλώσσα των προσθιομήχανων V12 μοντέλων της Ferrari, υπογραμμίζοντας τις εξαιρετικές επιδόσεις του αυτοκινήτου, έχοντας πολύ σπορ γραμμές και αναλογίες. Η ουρά της 812 Superfast αντλεί έμπνευση από την 365 GTB4 του 1963, τα φώτα είναι τεχνολογίας LED και ενσωματώνονται στον σχεδιασμό του μοντέλου.

Το καπό έχει διπλές εισαγωγές αέρα, δίπλα από τα φωτιστικά σώματα, με το πίσω μέρος να φέρει τέσσερα στρόγγυλα φωτιστικά σώματα, τετραπλές απολήξεις και αεροτομή. Περιττό να αναφέρω πως η 812 Superfast έχει ενεργή αεροδυναμική, με πολλά μέρη του σώματός της να κινούνται, όπως τα ενεργά μπροστά πτερύγια στο κάτω μπροστινό μέρος του αμαξώματος και η αεροτομή.

Η 812 Superfast προσφέρεται και σε ένα νέο χρώμα, το Rosso Settanta, που έχει δημιουργηθεί για τα 70στα γενέθλια της Ferrari.

4Εσωτερικό

Το εσωτερικό της 812 Superfast έχει γίνει πιο σπορ, έχοντας νέα εργονομικά bucket καθίσματα, νέο σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας, νέο τιμόνι, νέο πίνακα οργάνων, νέας σχεδίασης αεραγωγούς και νέα μονάδα συστήματος κλιματισμού.

  • Θάνος Πολυχρονίου

    Καμία αρμονία στο σχέδιο, από τότε που έφυγε ο Pininfarina, ένας χαμός…

  • GiorisFullThrottle

    Κουκλαρα η ατιμη!!!!!

  • ΚΩΣΤΑΣ ΧΑΤΖΗΧΙΔΗΡΟΓΛΟΥ

    Ενώ σαν σχήμα ειναι πολύ όμορφο τα μπροστινά και πίσω φώτα δεν μου κάθονται καλά. Προτιμώ την F12

    • Mika

      Εγω χαιρομαι με την επιστροφη των διπλοφαναρων! Καιρος ηταν!!

  • rafael

    ειμαι ημουν και θα ειμαι παντα ferrari….εχω παει μαρανελλο, εχω παει formula 1,….η ferrari εχει χασει τη σχεδιαστικη της ταυτοτητα…να αναθεσει σε οικο τα αυτοκινητα της οπως παλια….αυτο δεν ειναι αμαξι…ειναι αντιγραφο αλλων εταιριων….δεν μιλαω για επιδοσεις και ολα τα καλουδια που εχουν βαλει….εκει παραμενει για μενα κορυφη…ειναι ευσευης ποθος!!!! αλλα to desighn ειναι πλεον χωρις ταυτοτητα

  • Mika

    Ειναι φοβερη σε γκρι ματ!