Εκτός από το χρηματικό κόστος, και ίσως στο image της εταιρίας (αλλά σίγουρα όχι στις παγκόσμιες πωλήσεις) το dieselgate φαίνεται να έχει αντίκτυπο και στον προγραμματισμό των νέων μοντέλων της VW για την αγορά της Αμερικής, εκεί που αποκαλύφθηκε ένα από τα μεγαλύτερα σκάνδαλα της αυτοκινητοβιομηχανίας.


Έτσι, οι Αμερικάνοι θα χρειαστεί να περιμένουν λίγο περισσότερο για να δουν στους δρόμους τους τα νέα προϊόντα του γερμανικού ομίλου. Πιο συγκεκριμένα, ο CEO του ομίλου Matthias Muller, δήλωσε στο νυχτερινό event του ομίλου στην Γενεύη, την περασμένη Δευτέρα, ότι οι πιστοποιήσεις στις ΗΠΑ χρειάζονται περισσότερο από το συνηθισμένο χρόνο, εξαιτίας του σκεπτικισμού από τις ρυθμιστικές αρχές στην μετα-dieselgate εποχή.

Για παράδειγμα, η homologation της νέας Porsche Panamera αναμένεται να διαρκέσει τρεις μήνες περισσότερο από ό,τι κανονικά, επειδή, όπως χαρακτηριστικά αναφέρει “είναι πάρα πολύ εναντίον μας.” Τέλος, εκτός από την αύξηση του χρόνου πιστοποίησης, η Volkswagen αντιμετωπίζει μια σειρά προβλημάτων στις ΗΠΑ που σχετίζονται με την κρίση του diesel σαν καύσιμο.

  • mixalhs7

    Μπορει οι Αρχες των ΗΠΑ να τους πιεζουν με αυτο τον τροπο ισως για να τους κανουν να ανοιξουν πιο γρηγορα τα νεα εργοστασια που έταξε το vag να φτιαξει εκει περα.