Όσο πλησιάζει ο Σεπτέμβριος, μήνας που θα παρουσιαστεί το Mercedes Project One, τόσο θα μαθαίνουμε περισσότερες πληροφορίες για το υπέρτατο hypercar της γερμανικής εταιρίας. Σε πρόσφατη συνέντευξη του ο επικεφαλής της AMG, Tobias Moers, δήλωσε ότι το αυτοκίνητο θα γυρνάει στο Nürburgring Nordschleife “λεπτά” πιο γρήγορα από μια A45 AMG, καταναλώνοντας ταυτόχρονα λιγότερο καύσιμο!

Πως μεταφράζεται αυτό; Σύμφωνα με τον Moers το hothatch της Mercedes-AMG ολοκληρώνει έναν γύρο στην θρυλική πίστα σε κάτι λιγότερο από τα 7 λεπτά, κάτι που σημαίνει ότι το Project One είναι πάρα πολύ πιθανό να σπάσει τον χρόνο-ρεκόρ της Lamborghini Huracan Perfomante. Συνεχίζοντας με ποιον τρόπο θα γραφτεί αυτός ο χρόνος με χρήση λιγότερου καυσίμου, ο επικεφαλής της AMG είπε:

Είναι ο συνδυασμός του ποιου αποτελεσματικού κινητήρα εσωτερικής καύσης στον πλανήτη, θερμική απόδοση είναι μεγαλύτερη από 40% στην Formula 1. Στη F1 είναι 47%, για το Project One, είναι 41%. Αυτό είναι το μεγαλύτερο νούμερο από κάθε άλλη μηχανή εσωτερικής καύσης που υπάρχει σήμερα. Συνδυάστε αυτό με ηλεκτρικούς κινητήρες [στους εμπρός τροχούς], οι οποίοι θα είναι πάντα σε λειτουργία το αυτοκίνητο. Εύκολα…

Εκτός των παραπάνω, το hypercar θα κάνει χρήση και ενεργών αεροδυναμικών βοηθημάτων, που ανάλογα την περίσταση θα αυξάνουν την κάθετη δύναμη ή θα μειώνουν την αντίσταση, και η παραπάνω δήλωση φαίνεται απόλυτα εφικτή. Το Mercedes Project One θα παρουσιαστεί στην έκθεση της Φρανκφούρτης, ώστε η AMG να γιορτάσει τα 50στα της γενέθλια, και μέχρι σήμερα ξέρουμε ότι ουσιαστικά θα είναι ένα μονοθέσιο της F1 για τον δρόμο. Θα κινείται από τον υβριδικό 1.600αρη turbo V6 κινητήρα του μονοθεσίου της F1, ο οποίος θα παράγει 1.100 άλογα που θα στροφάρει έως τις 12.000 σ.α.λ, 3.000 σ.α.λ λιγότερες από τις 15.000 σ.α.λ που είναι το όριο περιστροφής του αγωνιστικού κινητήρα. Μάλιστα όπως είπε ο Tobias Moers ο κινητήρας θα έχει προσδόκιμο ζωής περίπου 50.000 χλμ, προτού χρειαστεί ανακατασκευή ή αντικατάσταση.

Καθόλου detuned δεν θα είναι όμως το σύστημα ανάκτησης ενέργειας. Το αφεντικό της Mercedes-AMG μάλιστα άφησε να εννοηθεί ότι θα είναι πιο “επιθετικό”. Ο 1.600αρης turbo V6 κινητήρας θα δίνει κίνηση στον πίσω άξονα, με τους τέσσερις ηλεκτροκινητήρες να δίνουν κίνηση στους μπροστά τροχούς, στον στροφαλοφόρο άξονα και στο τούρμπο, κάνοντας έτσι το μοντέλο τετρακίνητο. Το βάρος του αυτοκινήτου θα είναι περίπου στα 1.200 κιλά, μη έχοντας αναλογία 1 άλογο ανά ίππο. Το hypercar θα είναι ότι πιο κοντινό υπάρχει σε αυτοκίνητο παραγωγής σε σχέση με τα μονοθέσια της F1, έχοντας πάρα πολλά κοινά, όπως monocoque carbon σασί. Από carbon θα είναι κατασκευασμένο και το σώμα του αυτοκινήτου, έτσι ώστε να είναι σε θέση να κάνει τα 0-100 χλμ/ώρα σε 2,5 δευτερόλεπτα, τα 0-300 χλμ/ώρα σε 11,8 δευτερόλεπτα (πιο αργά από την Koenigsegg Regera), με την τελική ταχύτητα να ξεπερνά τα 355 χλμ/ώρα.

Σχεδιαστικά θα είναι “αγνό αλλά πολύ ακραίο”, διαθέτοντας κεντρικό πτερύγιο, εισαγωγή αέρα στην οροφή, όπως και αεραγωγούς στον χώρο του κινητήρα. Το hypercar θα αναπτυχθεί εξ’ολοκλήρου από την AMG, με την παραγωγή του να περιορίζεται στα 275 αυτοκίνητα, ενώ η τιμή του ανέρχεται στα 2.275.0000 ευρώ χωρίς φόρους (2,7 εκατ. ευρώ με φόρους). Πόσα άτομα είναι πρόθυμα να δώσουν ένα τέτοιο ποσό για να το αποκτήσουν; Αναφορές από την Mercedes κάνουν λόγο πως ήδη 2.000 άνθρωποι έχουν χτυπήσει την πόρτα της προκειμένου να δηλώνουν ενδιαφέρον.