Έχεις την πεποίθηση πως οι κινητήρες των supercars είναι εύθραυστοι και έχουν μικρή διάρκεια ζωής. Η Mercedes μάλιστα στο επερχόμενο hypercar που ετοιμάζει, δήλωσε πως ο κινητήρας του θα έχει διάρκεια ζωής μόλις 50.000 χλμ, αλλά η Koenigsegg κατασκευάζει κινητήρες, τόσο δυνατούς αλλά και τόσο ισχυρούς, που σύμφωνα με τον Christian von Koenigsegg θα μπορούσαν να αντέξουν για αιώνες!

Στην έκθεση της Γενεύης, ο Christian von Koenigsegg παρουσίασε μια detuned έκδοση του V8 5,0-λίτρων κινητήρα της εταιρίας του που εκτός από το Spyker C8 Preliator Spyder θα τοποθετηθεί και στο επερχόμενο SUV της Spyker. Ο ατμοσφαιρικός κινητήρας στα μοντέλα της Spyker αποδίδει “μόλις” 600 άλογα, από τα 1.360 άλογα που αποδίδει στα κορυφαία δημιουργήματα του Christian von Koenigsegg, με τον ίδιο να δηλώνει:

Η δομή του κινητήρα μπορεί να αντέξει έως και 1.500 άλογα, αλλά στη προκειμένη περίπτωση αποδίδει 600. Ο κινητήρας διαθέτει τον ίδιο στρόφαλο, τις ίδιες μπιέλες, τους ίδιους εκκεντροφόρους, τις ίδιες κυλινδροκεφαλές με αυτόν που χρησιμοποιούμε στα μοντέλα της Koenigsegg. Κάναμε μόνο ότι αλλαγές χρειαζόταν, όπως η λίπανση του ξηρού κάρτερ, οι εξατμίσεις, η εισαγωγή αέρα και η αυξημένη συμπίεση. Τα μπεκ επίσης είναι μικρότερα επειδή δεν υπάρχει η ανάγκη για τόσο πολύ καύσιμο.

Διατηρήσαμε τα διπλά μπεκ όχι επειδή πραγματικά χρειάζονται, αλλά επειδή καθιστά εύκολο για εμάς να ελέγχουμε τον διπλό ψεκασμό, ενώ παράλληλα με αυτή τη διάταξη, τα μπεκ μπορούν να έχουν εξαιρετικά μικρό μέγεθος, που σημαίνει μεγαλύτερη ακρίβεια.

Και φυσικά οι κινητήρες μας είναι αλεξίσφαιροι, ακόμη και όταν παράγουν 1360 ίππους. Οι πελάτες μας δεν σκοτώνουν τους κινητήρες, έτσι ένας κινητήρας έχει διάρκεια ζωής, δεν ξέρω…. 200 χρόνια ή κάτι τέτοιο.

  • Mika

    Kαι πριν λιγες μολις μερες ειδαμε τη Agera RS να καπνιζει σαν VAG Turbodiesel!!!!
    Να παινευουμε λιγο την εταιρεια μας, δεν λεω ρε Christian, αλλα μη γινομαστε και γραφικοι!!!

    • Akis-F1 FAN

      Εντάξει ήταν υπερβολή αυτό που είπε αλλά το “200 χρόνια” πήγαινε για τον κινητήρα που δίνει στην spyker όχι για αυτόν της agera ;-D

    • Mika

      Aπλα,δεν ξερω, κατι τετοια γραφικα λεει ο Μαρκιονε, εκει πηγε το μυαλο μου κι ειπα, ρε καραφλα, μη καταντησεις ετσι!!
      :p

    • Akis-F1 FAN

      Χχχαχαχα καλά ναι ήταν χαζοδήλωση αλλά ήταν πάνω στον ενθουσιασμό μάλλον ;-P

  • Sciroccakias

    Φράση εντυπωσιασμού αλλά σίγουρα ένας κινητήρας ατμοσφαιρικός που συντηρείται και λειτουργείται σωστά, δεν έχει λόγο να σταματήσει να δουλεύει. Απλά θα χάσει την κορυφή της απόδοσης του με τα χρόνια.

  • Τριτοξάδερφο Τσακαλώτο

    Ρε αγόρι κατούρα και λίγο…
    Και ο Γιάννης ο Σπαλιάρας είπε οτι βόλεψε 4 χιλιάδες γκομενάκια εσύ το τερμάτισες όμως.

    • manowar

      Χαχαχαχαχ ρε συ δεν βλεπω σουρβαιβορ αλλα πατησα στο γιουτουμπ την φαρσα που του κανανε με τον αλλο τον ηθοποιο γαμω τα παιδια ειναι ρε χαχαχαχα καλος ειναι αλλα ειπε το σαλιο τοτε και τον κυνηγάει ακομα και για πολυ ακομα

  • Smartass

    Μην φοβάστε μερικοί τα αυτοκίνητα του καράφλα δεν θα πρόκειται να φτάσουν τις Φλαμποργκίνοι.
    :D

    • manowar

      Η μερσεντες εχει 1100 αλογα απο ενα 1.600σαρακι ο κονισσεγκ μπορει να πει κανεις οτι ειναι ενας κορυφαιος βελτιωτης τοσο καλος που φτιαχνει βελτιωμενους κινητήρες και δικα του αυτοκινητα αλλα μην πεταξετε κιολας

  • ionized

    δλδ αυτο το μοτερ ειναι ο σπαλιαρας τον κινητηρων??
    spaliarsegg?

  • ΈΛΛΗΝΑΣ 78

    Άνοιξες πάλι το κουτί με τις μ@λ@κίες καράφλα; ε καράφλα ?…

  • το θεμα ειναι ποσες ωρες θα δουλεψει αυτους τους 2 αιωνες και που θα βρισκει βενζινη να βαζει … γιατι σε μουσειο, ναι , μπορει να αντεξει και 10 αιωνες … εμεις εχουμε στα μουσεια μας εργαλεια που εχουν αντεξει 3000 χρονια …

  • GiannisTs

    Παιδιά, ξεκολλάτε να τραβήξει τα φώτα πάνω του για να αποκτήσει περισσότερη δημοφιλία η μαρκα το κάνει. Η Koennigsegg δεν είναι και απο τις πιο γνωστές στο είδος της εδω που τα λέμε… Ferrari, Lambrorghini, Buggatti, McLaren είναι μπροστά απο αυτην. Think! ;-)

    • charris

      φυσικα και δεν ειναι….ferrari μπορει να εχει και ενας “κρεοπωλης”….

    • manowar

      Ουδε μια σχεση δεν εχει η 3μεγιστη τεχνολογια τεχνογνωσια που διαθετουν φιρμες οπως φεραρρι πορσε λαμποργκινι μερσεντες με τον καραφλα που βγαζει πολυ δυνατα αυτοκινητα στην ευθεια με ετοιμες φιξαρισμενες συνταγες που το μονο που κανει και το κανεο εκπληκτικά ειναι να βελτιώνει και να συναρμολογει ετοιμα ανταλακτικα βελτιωμενα απο αυτον

    • charris

      δεν είπα πουθενά κάτι διαφορετικό από αυτό που είπες….
      το σχόλιο μου συνεχίζει να ισχύει όπως και σε μάρκες σαν την pagani lykan hennessy κτλ κτλ κτλ……

  • ”Οι πελάτες μας δεν σκοτώνουν τους κινητήρες, έτσι ένας κινητήρας έχει διάρκεια ζωής, δεν ξέρω…. 200 χρόνια ή κάτι τέτοιο.”
    ακομα και το Mercedes one…αν γραφει 500 χιλιομετρα τον χρονο με αυτο το σκεπτικο……χαλαρα αντεχει εναν αιωνα !!!! ;-)
    πιστευω ο καραφλας παιζει με τις λεξεις !!!!

  • bonamin

    του δίνω, χμμ…. μια εβδομάδα στα χέρια μου.

    “Δεν σπάει” ποιο ; το Hypercar που κάνει ένα άνοιγμα το μήνα με κόστος κινητήρα μισο τρίλιον ; Όποιος έχει τα κάκαλα να φτιάξε κινητήρα μαζικής παραγωγής φτηνό, που να αντέχει χρόνιους βιασμούς κάθε μέρα για δεκαετίες ολόκληρες.

    Α ξέχασα. ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΗΔΗ.

  • edurakias

    Asxeto kserei kaneis pio autokinito einai sto 7:56 sorry gia to offtopic ^^
    https://www.youtube.com/watch?v=Oz3a_J98EX4

  • Μάνος Μαμαλάκης

    Σιγά ρε φίλε 200 χρόνια! Υπερβολές.

  • manowar

    Βον φαε και εσυ ενα σνικερς γιατι κανεις σαν πουλοβερακιας οταν πεινας…

  • Μάνος Μαμαλάκης
  • ναι κρίστιαν είναι πολύ χρήσιμο που τα μοτέρ σε προϊόντα εκατομυρίων δε θα σπάσουνε ποτέ και όχι στα προϊόντα που αγοράζει ο μεροκαματιάρης.