Το 2016 η Ferrari πούλησε 8.014 αυτοκίνητα, αύξηση της τάξεως του 4,6% σε σχέση με το 2015, ενώ τα καθαρά έσοδά της αυξήθηκαν κατά 9%, φτάνοντας τα 3,1 δις ευρώ. Τα καθαρά της κέρδη άγγιξαν τα 400 εκατ. ευρώ, αυξημένα κατά 110 εκατομμύρια, σε σχέση με τα 290 εκατομμύρια του 2015. Επίσης η ιταλική εταιρία είχε επιπλέον 30% κέρδη από τις πωλήσεις αξεσουάρ, κινητήρων και από τα πάρκα αναψυχής που διαθέτει, με τα παραπάνω νούμερα να μεταφράζονται σε 83.800 ευρώ κέρδη ανά πώληση κάθε αυτοκινήτου της.

Πριν από μερικές ημέρες η Porsche ήταν εκείνη που είχε ανακοινώσει τα οικονομικά της στοιχεία για το 2016, που έδειξαν πως η γερμανική εταιρία κέρδισε 16.400 ευρώ από κάθε αυτοκίνητο που πούλησε το 2016. Ενημερωτικά η BMW το 2016 κέρδισε περίπου 4.650 ευρώ από κάθε αυτοκίνητο που πούλησε την περασμένη χρονιά.

  • bulgary

    Μικρή η διαφορά με αυτά της Porsche :P

    • ναι αλλα αμα διαβασεις σωστα το αρθρο δεν ειναι μονο απο τα αυτοκινητα αλλα μεσα υπολογιζουν ακομα και τα κερδη απο τα θεματικα παρκα/παραγωγης !!!

    • mixalhs7

      Το αντίστοιχο νούμερο της Πορσε ειναι 99χιλ$ ανα αυτοκίνητο.
      That pencils out to an average profit of $17,250 per car. On average revenue of $99,000 per car.
      http://www.autoblog.com/2017/03/21/porsche-17250-profit-per-car/

  • Christos F4

    αν και ιταλοφιλος, η ferrari ειναι απο τις εταιριες που δε συμπαθω στο γκρουπ.

    84000 ευρω ανα οχημα ειναι υπερβολικα μεγαλο ποσο για κερδος και αυτο αντικατοπτριζει ξεκαθαρα οτι η υπερκοστολογηση (απο τις βιδες μεχρι ολοκληρο το αμαξι και το σερβις) ειναι στο θεο. για να μη μιλησω για τις εξτρα προαιρετικες χρεωσεις που ζαλιζουν

    • mixalhs7

      Στα 3,1 δις ευρω (που το διαιρούν δια 8014 οχήματα που πωλήθηκαν το 2016 και προκύπτει το 84.000 ευρω ανα όχημα) συμπεριλαμβανει και τα έσοδα απο πωλήσεις ανταλλακτικων τουριστικών αναμνηστικών αξεσουάρ πνευματικών δικαιωμάτων κτλ.
      Μονο τα θεματικα παρκα οπως αυτο στην Yas Marina, ειναι πολύ μεγάλη πηγή εσόδων για την εταιρεία καθε χρονο.

    • Christos F4

      ναι ειναι συνυπολογισμενα ολα τα εξοδα, αλλα το ιδιο ισχυει και για τις αλλες εταιρειες (ανταλλακτικα, αξεσουαρ κλπ). ποσα κερδη ομως να φερουν σε μια εταιρεια τα αναμνηστικα και τα θεματικα παρκα? εδω στα 84000 οχι μονο η εταιρεια εχει ηδη καλυψει το κοστος κατασκευης του οχηματος, αλλα εχει ηδη καλυψει και τις πληρωμες προσωπικου.

      H 488 GTB για παραδειγμα, που την αγοραζεις με 230.000, στην ουσια το πολυ πολυ να κοστιζει 180.000. δεν ειναι χαοτικη η διαφορα των 50 χιλιαδων?? στα ανταλλακτικα υπαρχει ακομα μεγαλυτερη αισχροκερδια και στα διαφορα ασχετα με το οχημα (αυτα που ειπες, πνευματικα δικαιωματα, αξεσουαρ κλπ) τρισχειροτερη.

    • mixalhs7

      Δεν είμαι σίγουρος αν και στις άλλες εταιρείες συνυπολογιζονται και αλλά έσοδα εκτός των πωλήσεων. Η bmw η mercedes και η porscheπαράδειγμα απ οσο ξέρω δεν έχουν θεματικό πάρκα σαν αυτο της Yas Marina!
      Σίγουρα υπαρχει ενα καπέλο στη τιμη αλλά οχι τόσο μεγάλο. Μην ξεχνάς το ποσοστό που κερδίζει κάθε ντιλερ φεραρι σε καθε πώληση.
      Ενα ντιλερ Πορσε κερδιζει κατα μεσο ορο 10χιλ$ ανα οχημα αλλα δεν πουλαει οσα οχηματα οσα ενας ντιλερ bmw παραδειγμα.
      Ο ντιλερ bmw πουλαει περισοτερα αλλα με μικροτερη προμηθεια. Και οι δυο εχουν να καλυψουν λειτουργικα εξοδα και ποιοτικά στανταρτς για ολη την χρονια απ το κερδος των πωλησεων!
      Ε φαντασου εναν ντιλερ φεραρι ποσα περισσότερα $ πρεπει να βγαζει ανα οχημα για να ειναι βιώσιμος!

    • Christos F4

      η βιωσιμοτητα προκαθοριζεται απο τον σχεδιασμο ακομα του μοντελου. θα παραξει συγκεκριμενο αριθμο οχηματων ουτως ωστε με τη συγκεκριμενη τιμη αγορας να υπαρχει κερδος. αν παραξει τα διπλα αμαξια, ε δε θα εχει κερδος. μπορει η πορσε να κερδιζει 10Κ ανα οχημα και να ειναι το ιδιο βιωσιμη με την μπεμβε που κερδιζει, πχ, 3Κ ανα οχημα, λογω του αριθμου των οχηματων που πωλουνται.

      η αλφα ρομεο τις δεκαετιες του 60-80 εμπαινε μεσα γιατι δεν ειχε κοστολογησει σωστα τα οχηματα της. εδω η φερραρι με τοσο μεγαλο καπελο θα μπορουσε ανετα να ειχε ακομα μεγαλυτερη παραγωγη

    • mixalhs7

      Απλα σου επισημαίνω πως στα 230k μιας 488 συμπεριλαμβανεται και η προμήθεια του ντιλερ που ειναι πολυ παραπανω απο 10k!!

    • Nikos Papas

      Πολύ σωστά !! Υπερκοστολογημένα όλα. Ένα αυτοκόλλητο να πάρεις ζητάνε 300 ευρώ…

    • Christos F4

      ναι αλλα ειναι κατασκευασμενο απο μεταξι και σου δινει 10 επιπλεον αλογα :P :P

    • ΚΩΣΤΑΣ ΧΑΤΖΗΧΙΔΗΡΟΓΛΟΥ

      Πάλι καλά, στην Lamborghini τα πουλάνε οχτώ κατοστάρικα.

  • Akis-F1 FAN

    Ας είναι καλά τα ανθρακονημάτινα τασάκια…

    • Mika

      κι οι αυτοκολλητες ιταλικες σημαιουλες, μη ξεχνας!!!
      :p

  • Nikpap

    Και λιγα ειναι, εδω παρακαλανε να αγορασουν καποιοι και δεν τους πουλανε…

  • Anestis Genk

    Το ίδιο αμάξι με σήματα ΤΑΤΑ δεν θα το αγόραζε κανείς

    • Christos F4

      ακριβως! ειδες τι σου ειναι το brand??? σου επιτρεπει να τα κοστολογεις ολα στον Θεο και να επικαλεισαι ενδοξες ιστοριες απο την f1, τεχνογνωσια, ποιοτητα υλικων και διαφορες ιστοριες για αγριους. αλλα αφου υπαρχουν ατομα που τα ακουμπανε…

    • Anestis Genk

      Το πρόβλημά μου με αυτό είναι πως κατά τ’άλλα υποτίθεται είμαστε υπέρ του ορθολογισμού.

    • Christos F4

      δεν υπαρχει πουθενα ορθολογισμος, ξεχνα το. και αυτοι που λενε για τον ορθολογισμο ψωνιζουν με τον ιδιο τροπο.
      το εχω πει και θα το λεω χωρις να βαρεθω, ο κοσμος δεν ξερει να ψωνιζει. και σε αυτο φταινε και οι δυο πλευρες. και ο κοσμος και οι εταιρειες με την τιμολογιακη τους πολιτικη. εδω το Α3 με το γκολφ εχει διαφορες στην τιμη που στο 99% ειναι ιδιο αμαξι, θα υπαρχει ορθολογισμος στη φερραρι?

    • Christos F4

      δεν υπαρχει πουθενα ορθολογισμος, ξεχνα το. και αυτοι που λενε για τον ορθολογισμο ψωνιζουν με τον ιδιο τροπο.
      το εχω πει και θα το λεω χωρις να βαρεθω, ο κοσμος δεν ξερει να ψωνιζει. και σε αυτο φταινε και οι δυο πλευρες. και ο κοσμος και οι εταιρειες με την τιμολογιακη τους πολιτικη. εδω το Α3 με το γκολφ εχει διαφορες στην τιμη που στο 99% ειναι ιδιο αμαξι, θα υπαρχει ορθολογισμος στη φερραρι?