Η Renault Sport γιορτάζει τους 1.000.000 fans στο Facebook και έδωσε ένα video, στο οποίο μας αποκαλύπτει το πρώτο teaser του νέου Renault Megane RS. Το μοντέλο θα παρουσιαστεί στην έκθεση της Φρανκφούρτης τον Σεπτέμβριο του 2017 και σύμφωνα με τις πιο πρόσφατες αναφορές, θα φορά τον ολοκαίνουργιο 1.800αρη turbo κινητήρα που φορά το Alpine A110, που στη περίπτωσή του αποδίδει 252 άλογα. Στο Megane RS ο κινητήρας αναμένεται να αποδίδει μεταξύ 280 και 325 ίππων και να συνδυάζεται με ένα 6-τάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο με rev-matching τεχνολογία, που παρουσίασε η Nissan στο 370Z, ενώ φήμες θέλουν το αυτόματο κιβώτιο να είναι διαθέσιμο προαιρετικά, με επιπλέον κόστος.


Το νέο Renault Megane RS θα εξοπλίζεται με σύστημα τετραδιεύθυνσης, όπως το Megane GT, προκειμένου να εξασφαλίσει την κινητικότητα σε χαμηλές αλλά και την σταθερότητα σε υψηλότερες ταχύτητες, με τους μηχανικούς της Renault να πιστεύουν ότι τα προτερήματα του συγκεκριμένου συστήματος πρόκειται να αντισταθμιστούν με το επιπλέον βάρος των περίπου 40 κιλών.

Η κίνηση θα περνά στον δρόμο από τον μπροστά άξονα, με το συνολικό βάρος να είναι σημαντικός προβληματισμός της Renault Sport για το νέο Megane RS, καθώς αυτό όχι μόνο είναι μεγαλύτερο σε σχέση με το προκάτοχο του, αλλά θα προσφέρεται αποκλειστικά σε 5-θυρη έκδοση, κάτι που αυξάνει σημαντικά το βάρος.

Οι μηχανικοί προσπαθούν να καταλήξουν σε λύσεις για να αντισταθμίσουν το επιπλέον βάρος, με τη χρήση ελαφριών υλικών να είναι μια λύση ώστε να κρατηθεί χαμηλά το βάρος, κάτι που δεν σημαίνει, όμως, απαραίτητα ότι το νέο Megane RS θα χρησιμοποιεί carbon.

Τα 0-100 χλμ/ώρα θα τα κάνει σε λιγότερο από 6 δευτερόλεπτα, έχοντας τελική ταχύτητα κοντά στα 270 χλμ/ώρα. Το αφεντικό της Renaultsport, Patrice Ratti, σε παλαιότερη συνέντευξή του απέκλεισε το ενδεχόμενο προσπάθειας κατάρριψης του ρεκόρ ταχύτερου γύρου για προσθιοκίνητα οχήματα στο Nurburgring.

  • το βιντεακι ολα τα λεφτα !! ακομα και τα γραφικα οσο περνανε τα χρονια καλυτερουουν !!!!
    οπως και οτι θα φοραει 1800ρι μοτερ ειναι πολυ καλα νεα για την ελληνικη αγορα !!!! :-P

    • Mika

      Ναι, θα χτυπησει τζακποτ!!!!
      :p
      Nα σου θυμισω τα 308 GT και GTI ποσο κανουν???
      :p :p

  • 75.843 Ευρώ στην ελλάδα.

  • Πάνος

    θυμαται κανεις τι τιμη επαιζε το προηγουμενο;αυτο το κοβω 40+…αλλα απ ολα τα σπορ μοντελα δειχνει το πιο ενδιαφερον…ισως και η σουπρα αλλα πιστευω θα με ξενερωσει στο τελος…με 4διευθυνση δε θα ναι τρενο μεν αλλα λιγοτερο παιχνιδιαρικο;

    • sergio360

      Το προηγουμενο το Cup στην Ελλαδα ειχε 51.000 βασικη.Με τετραδιευθυνση ειναι και η Porsche GT3RS,λες να μην ειναι για παιχνιδια? :P

    • Πάνος

      καλα κρασια…αποκλειεται να ναι value for money δλδ…ναι οκ μ επεισες! ;)

    • sergio360

      Τι θα πει value for money?Ετσι,κανενα καινυργιο αμαξι δεν ειναι,ειδικα στην Ελλαδα με την εξωφρενικη φορολογια….

    • το LEON CUPRA S/W το λες σημερα value for money !!! :-D

    • Πάνος

      ε καποια ειναι…σε χαμηλοτερες κατηγοριες ισως και αναλογα τις απαιτησεις του καθενος…σχετικο ειναι…

  • Πάνος

    μ αρεσει που στο τελος ειχε και το twingo…xaxa

  • Mika

    Aπο το σεντονι, φαινεται πολυ η ομοιοτητα του με τα renderings….

  • MikeLamar

    1. Ημιάκαμπτος πίσω
    2. Τετραδιεύθυνση
    3. Μόνο 1800 κυβικά
    4. Ήδη αυξημένο βάρος στις απλές εκδόσεις
    5. Ήδη αυξημένη τιμή στις απλές εκδόσεις
    Και μετά περιμένουν να ανταγωνιστούν τα δίλιτρα τέρατα της κατηγορίας με πολλαπλούς πίσω, πιο ελαφρύ αμάξωμα και κανονικό τιμόνι. Ούτε καν…

    • Κώστας

      Live your myth…

    • Κυριακος

      Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί τα πρώτα 3 είναι μειονεκτηματα.. Και με 200 κυβικά συν γίνεσαι τέρας;;

    • MikeLamar

      Επειδή είσαι ο μόνος που εκφράζεις την απορία σου χωρίς να ειρωνεύεσαι απαντώ μόνο σε εσένα.
      1. Ο ημιάκαμπτος είναι μειονέκτημα γιατί απλούστατα είναι μια φθηνή λύση αντί, της ακριβότερης και πανθομολογούμενα καλύτερης λύσης, της ανεξάρτητης ανάρτησης. Δε νομίζω ότι ουδείς σοβαρά αμφιβάλλει επ’ αυτού. Ψάξε σε τεχνικά άρθρα.
      2. Η τετραδιεύθυνση είναι μειονέκτημα γιατί αφενός προσθέτει βάρος και αφετέρου επηρεάζει την οδική συμπεριφορά όχι πάντα προς το καλύτερο. Η Porsche για παράδειγμα όπου χρησιμοποιεί τετραδιεύθυνση οι πίσω τροχοί στρίβουν αντίθετα απ’ ό,τι στο Megane. Γιατί άραγε; Γιατί η τετραδιεύθυνση παρά τα χρόνια που κουβαλάει στην πλάτη της παραμένει σε “πειραματικό” θα έλεγα στάδιο και δεν υπάρχει ακόμα ομοφωνία ως προς τη χρησιμότητα και τη λειτουργία της. Να προσθέσω επίσης ότι το βάρος του Megane είναι ήδη τσιμπημένο -καμία σχέση δηλαδή με τα τελευταίας γενιάς ελαφριά μικρομεσαία (π.χ. 308, Astra, διάφορα VAG).
      3. Τα 1800 κυβικά σε ένα αυτοκίνητο 300 ίππων αποτελούν μειονέκτημα, όπως θα αποτελούσαν τα 2000 κυβικά έναντι ενός μεγαλύτερου κινητήρα. Τα 300, πάνω κάτω, άλογα είναι λίγα για να βγουν χωρίς lag ακόμα και από ένα κινητήρα 2 λίτρων πόσο μάλλον για έναν στα 1.8 λίτρα. Αναφέρομαι δηλαδή στον τρόπο λειτουργίας του κινητήρα. Γιατί νομίζεις ότι οι εταιρείες δεν έχουν ένα κινητήρα για όλες τις χρήσεις δεδομένου ότι αυτό θα τις συνέφερε οικονομικά; Φυσικά “τέρας” δε γίνεσαι με 200 κυβικά και το Megane με τόσους ίππους “τέρας” είναι…

    • sergio360

      Τα δυο τελευταια ειναι μειονεκτηματα.Οσο για τα αλλα,θα σου προτεινα να οδηγησεις πρωτα ενα RS και μετα να εκφερεις αποψη…