Στην έκθεση της Γενεύης, ο Emerson Fittipaldi έχοντας την βοήθεια του Pininfarina, παρουσίασε το πρώτο supercar του, το EF7 Vision Gran Turismo. Τότε μάθαμε μόνο τα τεχνικά χαρακτηριστικά του αγωνιστικού αυτοκινήτου, με την εταιρία να αναφέρει τώρα ότι θα το βγάλει στην παραγωγή σε μόλις 39 μονάδες. Κάθε ένα από αυτά θα κοστίζει 1,5 εκατ. δολάρια, με τον όποιο ενδιαφέρεται να το αποκτήσει να πρέπει να απευθυνθεί απευθείας στην εταιρία, καθώς δεν θα υπάρχει δίκτυο αντιπροσώπων. Η παραγωγή του θα γίνει από την εταιρία HWA, στο εργοστάσιο της στην Στουτγάρδη, με την Fittipaldi να αναφέρει ότι κανένα από αυτά δεν θα είναι ίδιο, καθώς κάθε ένα θα είναι ειδικά διαμορφωμένο για κάθε μια από τις νίκες του δυο φορές πρωταθλητής F1 και νικητή του Indy 500.

Κοιτώντας το αγωνιστικό, ευθύς αμέσως ξεχωρίζουν τα φωτιστικά σώματα, οι τεράστιες πλευρικές εισαγωγές του κινητήρα και τα εξίσου ευμεγέθη ανοίγματα στο εμπρός μέρος, που «φέρνουν» αρκετά (όπως και το σχήμα του προφυλακτήρα) σε Ferrari Enzo. Διόλου τυχαίο, καθώς η Enzo είχε πάρει μορφή από το χέρι του Ken Okuyama, ενός εκ των κορυφαίων σχεδιαστών του ιταλικού οίκου. Στο πίσω μέρος δεν έχουμε μάτια για τίποτα άλλο, πέρα από το ενιαίο σύνολο διαχύτη – αεροτομής. Τα δυο αεροδυναμικά τμήματα αποτελούνται από ένα τεράστιο, σμιλεμένο κομμάτι ανθρακονήματος και χαρίζουν μια μοναδική εικόνα στη γλουτιαία περιοχή του EF7. Δεν περνάνε απαρατήρητα τα φανάρια, η κεντρική τοποθέτηση της εξάτμισης και το φως ομίχλης.

Η ΗWA AG ανέλαβε την εξέλιξη του σασί, της ανάρτησης και του κινητήρα, με το αποτέλεσμα να δικαιώνει πλήρως (στα χαρτιά τουλάχιστον) τη γερμανική εταιρία, με την HWA να είναι το αγωνιστικό παρακλάδι της AMG, που προετοιμάζει τα αυτοκίνητα της Mercedes για το DTM. Πλαίσιο και αμάξωμα είναι από ανθρακόνημα, ο κινητήρας είναι ένας ατμοσφαιρικός V8 4,8 λίτρων με ανατροφή DTM και απόδοση 600 ίππων στις 9.000 στροφές, το κιβώτιο 6-τάχυτο σειριακό, η καμπίνα είναι τόσο άκαμπτη που δεν χρειάζεται roll cage (στα πρότυπα της McLaren P1) και το βάρος ανέρχεται σε μόλις 1.000 κιλά.

Τα παράθυρα είναι από πολυανθρακικό πλαστικό, τα καθίσματα είναι ενιαία κομμάτια ανθρακονήματος (εννοείται σταθερά) και το εσωτερικό διαθέτει τα απολύτως απαραίτητα. Δηλαδή μια οθόνη για τον πίνακα οργάνων, το τιμόνι και 20 διακόπτες για τη διαχείριση των λειτουργιών του αυτοκινήτου.

Οι τυχεροί αγοραστές του EF7 θα περιοδεύσουν σε 14 πίστες ανά τον κόσμο συμμετέχοντας στο αντίστοιχο πρωτάθλημα, αφού πρώτα δεχθούν τα ιδιαίτερα μαθήματα του ίδιου του Fittipaldi για τη συμπεριφορά της κατασκευής του, με την εταιρία να αναφέρει ότι σκέφτεται σοβαρά την έκδοση δρόμου του αυτοκινήτου.

  • Paneas Vl

    Ωραίο, αλλά τι έχουν πάθει όλοι με αυτές τις εξατμίσεις USB (βλέπε και Honda Civic Si);;;

  • thymios tsilimparis

    Αν εξαιρέσω το αστείο εσωτερικό, το υπόλοιπο είναι υπέροχο

  • Γιώργος Εμπέρ

    Κριμα που δεν εχω αλλο νεφρο. Το αμαξι ειναι ποιηση και αρμονια απο οπου και αν το κοιταξεις.

  • Mika

    Eντυπωσιακο κι ιδιαιτερο..

    • οταν λεει οτι τα καθισματα ειναι σταθερα..δηλαδη δεν ειναι ρυθμισζομενα ????
      εκτος και αν τα πενταλ ερχοντε στα μετρα σου..τοτε πασο !!

    • οταν λεει οτι τα καθισματα ειναι σταθερα..δηλαδη δεν ειναι ρυθμισζομενα ????
      εκτος και αν τα πενταλ ερχοντε στα μετρα σου..τοτε πασο !!

    • Mika

      Ναι, μονοκομματα μπακετ..Λογικα θα φερνει τα πενταλ στις προτιμησεις του καθε πελατη..

  • gv

    α δεν ετοιμαζει η amg τα αγωνιστικα της?η HWA τα κανει? :P
    κοιτα να δεις τι μαθαμε σημερα χαχα
    παντως το αυτοκινητο ειναι παρα πολυ ενδιαφερον!
    εντυπωσιακο,ομορφο σχημα και με σωστο μοτερ αλλα θα ηθελα να ειναι και road legan με ενα λιγοτερο racing εσωτερικο..