Αυτό που ήταν ως φήμη, σήμερα επιβεβαιώθηκε επισήμως με δελτίο τύπου της τσέχικης εταιρίας, και η Skoda βάζει στο χρονοντούλαπο της ιστορίας το όνομα Yeti,, και την θέση του θα πάρει το Karoq. Το όνομα αυτό κατοχυρώθηκε στις αρχές Μαρτίου, με το όνομα του μικρού SUV να προέρχεται από την αυτόχθονη φυλή Alutiiq, του νησιού Kodiak, που βρίσκεται στη νότια ακτή της Αλάσκας. Πιο συγκεκριμένα το νέο όνομα προέρχεται από τη γλώσσα των αυτοχθόνων, και συνδυάζει τους όρους “KAA’RAQ” (αυτοκίνητο) και “RUQ” (βέλος).
Η Skoda έχει ξεκινήσει τις δοκιμές εξέλιξης του μοντέλου που θα τοποθετηθεί κάτω από το Kodiaq, αντικαθιστώντας το Yeti το οποίο βρίσκεται στην αγορά το 2009. H διαδικτυακή του παρουσίαση θα γίνει στις 18 Μαΐου στη Στοκχόλμη, με το ντεμπούτο του να γίνεται τον Σεπτέμβριο στην έκθεση της Φρανκφούρτης.
Το Karoq αποτελεί το “αδερφάκι” των Tiguan και Ateca, συμπληρώνοντας έτσι την τριάδα του VW Group, με τα οποία θα μοιραστεί την ίδια MQB πλατφόρμα. Αυτό σημαίνει ότι θα μεγαλώσει σε διαστάσεις, με την εταιρία να αναφέρει ότι το μήκος του θα αγγίζει τα 4.382 χλστ., το πλάτος του τα 1.841 χλστ., και το ύψος του τα 1.605 χλστ., ενώ το μεταξόνιο ανέρχεται στα 2.638 χλστ. για τα μπροστοκίνητες εκδόσεις και 2.630 χλστ. για τις τετρακίνητες.
Ο χώρος αποσκευών θα έχει χωρητικότητα 521 λίτρα, ενώ όταν αναδιπλωθούν τα πίσω καθίσματα, αυτός θα εκτοξεύεται στα 1.630, ενώ για ακόμα μεγαλύτερο αποθηκευτικό χώρο θα μπορείς να αφαιρέσεις τα καθίσματα, και έτσι θα έχεις στην διάθεση του όγκο 1.810 λίτρων. Προαιρετικά θα μπορείς να τοποθετήσεις στο Karoq το σύστημα VarioFlex, όπου μετακινεί την πίσω σειρά καθισμάτων, αυξομειώνοντας τον χώρο αποσκευών από τα 479 στα 588 λίτρα.
Το Karoq θα τοποθετηθεί κάτω από το Kodiaq από το οποίο θα δανειστεί αρκετά σχεδιαστικά στοιχεία, και μηχανικά θα είναι διαθέσιμο με TSI και TDI κινητήρες, απόδοσης από 115 μέχρι 190 άλογα. Η κίνηση θα στέλνεται στον μπροστά άξονα μέσω χειροκίνητων κιβωτίων, με τις ακριβότερες εκδόσεις να μπορούν να συνδυαστούν με DSG αυτόματο κιβώτιο και σύστημα τετρακίνησης.εκδόσεις να μπορούν να συνδυαστούν με DSG αυτόματο κιβώτιο και σύστημα τετρακίνησης. Ο νέος 1.5-λίτρων θα διαθέτει το σύστημα απενεργοποίησης των κυλίνδρων, ενώ ο δυνατότερος πετρελαιοκινητήρας των 190 ίππων θα συνδυάζεται αποκλειστικά με σύστημα τετρακίνησης και το αυτόματο κιβώτιο DSG, 7 σχέσεων.