Το National Geographic ετοίμασε ένα ντοκιμαντέρ με το πως η Bugatti ανέπτυξε την Chiron, αλλά και το πως την κατασκευάζει στο εργοστάσιο της στη Γαλλία, με τις λεπτομέρειες να εντυπωσιάζουν. Συνολικά η Bugatti θα κατασκευάζει 500 Chiron, με την τιμή της κάθε μιας να ξεκινά από τα €2,4 εκατομμύρια. Σύμφωνα με την εταιρία, ο χρόνος που απαιτείται για την παραγωγή της κάθε Chiron μέχρι και την παράδοση, διαρκεί περίπου έξι μήνες, με 20 μηχανικοί της να συναρμολογούν στο χέρι, τα περισσότερα από τα 1.800 μέρη της κάθε Chiron.

Κάθε ιδιοκτήτης, σε συνεργασία με τον σχεδιαστή της Bugatti, δημιουργεί την Chiron ανάλογα με το δικό του γούστο. Οι πελάτες μπορούν να επιλέξουν ανάμεσα από 23 εξωτερικά χρώματα, 8 διαφορετικές παραλλαγές του carbon για το εξωτερικό, 31 διαφορετικές δερμάτινες αποχρώσεις, 8 χρώματα Alcantara, 30 διαφορετικές ραφές, 18 πατάκια και 11 χρώματα για τις ζώνες ασφαλείας. Αν κάποιος δεν είναι ικανοποιημένος με αυτές τις επιλογές, η Bugatti, μπορεί να βάψει την Chiron σε ότι χρώμα επιθυμεί ο ιδιοκτήτης της, αλλά και να κάνει ότι αλλαγές θέλει αυτός, μέσω του προγράμματος La Maison Pur Sang.

Μόλις ο ιδιοκτήτης καταλήξει στην τελική μορφή, η Bugatti, έναν μήνα πριν την έναρξη της παραγωγής, συναρμολογεί το αμάξωμα και το monocoque σασί, προκειμένου να βεβαιωθεί πως τα πάντα ταιριάζουν μεταξύ τους. Κάθε τμήμα είναι μοναδικό και στη συνέχεια το αμάξωμα μεταφέρεται στο βαφείο, εκεί όπου η διαδικασία βαψίματος διαρκεί τρεις εβδομάδες. Τα carbon μέρη θέλουν έξι στρώσεις, ενώ τα υπόλοιπα 8. Η διαδικασία βαφής γίνεται στο χέρι και κάθε στρώμα τρίβεται και γυαλίζεται σύμφωνα με τα αυστηρά στάνταρ της Bugatti.

Η Bugatti έχει προχωρήσει σε ορισμένες τροποποιήσεις στο πάτωμα του εργοστασίου της, το οποίο λειτούργησε για πρώτη φορά το 2005. Ανάμεσα στις αλλαγές αυτές είναι και η τοποθέτηση ενός νέου δυναμόμετρου, που μπορεί να μετρήσει τα 1.500 άλογα και τα 1.600 Nm ροπής που παράγει ο quad-turbo W16 8,0-λίτρων κινητήρας της Chiron. Επίσης στο πάτωμα έχει τοποθετηθεί ένα εποξικό αγώγιμο υλικό, που διασφαλίζει την απαγωγή τυχόν ηλεκτροστατικών φορτίων.

Στα γρήγορα να θυμίσω πως οι τέσσερις τουρμπίνες του W16 κινητήρα της Chiron των 1.500 ίππων, διοχετεύουν 49.210 λίτρα αέρα στους κυλίνδρους ανά λεπτό, ενώ με τέρμα γκάζι, το ρεζερβουάρ των 83,3 λίτρων αδειάζει μέσα σε περίπου 9 λεπτά. Το σασί είναι κατασκευασμένο από carbon συνολικού μήκους 3,2 εκατ. χλμ, ενώ στα 400 χλμ/ώρα, τα ειδικά ελαστικά της Michelin πρέπει να είναι ικανά να αντέχουν 3.800 Gs! Αν θέλεις να μάθεις και άλλες τέτοιες “τρελές” λεπτομέρειες της Chiron ρίξε μια ματιά στα ακόλουθα άρθρα.

  • charris

    έργο τέχνης…!!!
    η έννοια της λέξης δύναμης με πολλές πλευρές…

    εξακολουθεί όμως να είναι άψυχο δυστυχώς….

  • manowar

    Ειδα ολο το βιντεο αργα και βασανιστικα.

  • Mitsos Ribopaido

    I love engineering